Die neem ik wel, en daarna maar verder aan ANW.quote:
Alles dat maar ook iets met FOK! te maken had lag er ook uit deze keer, dus dat zal mij niets verbazen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
het probleem lag bij Trueserver als k t goed begrepen heb
Dan was er dus echt iets stuk kennelijkquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
k las bij breuls dat ze van trueserver een monteur stuurden.lache tis echt rustig nu, nog nooit zo'n korte active topic list gezien
*boes gaat mee*quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:44 schreef popolon het volgende:
Aha!
Fok doet het weer, tijd dus om te gaan slapen
wat kosten ze jongetje?quote:
Niks meissiequote:
ik drink het restant van de wijn eerst opquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:01 schreef DivineJester het volgende:
Jeuhj, we doen het weer!!!
Bier??
Doe maar een HJ'tje. Dat Koninck bier wat ik nu drink is te doen, maar nou niet echt super vind ik.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:01 schreef DivineJester het volgende:
Jeuhj, we doen het weer!!!
Bier??
pijn in mijn buik van het lachen en morgen ws een kater van teveel wijnquote:
Gezellie toch?quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:17 schreef just me het volgende:
pijn in mijn buik van het lachen en morgen ws een kater van teveel wijn
had vanavond mijn homo-vriendje op bezoek en het was zooooooooooo gezellig
nou dan laat maar, k wil t goede doel alleen maar stelenquote:
het was karaoke hier.. muziek downloaden en teksten meezingenquote:
non je regrette rienquote:
whehequote:
het was inderdaad lachen vanavondquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
whehe
dat zal wel lachen geweest zijn.
noooooooooooooooon rien rien *met pakje shag in je keel*![]()
Jij mot slapuh gaan, je wekker gaat over bijna 5 uur alweer.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
*nog wakkertje doet*
Ben jij mijn wekker?quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Jij mot slapuh gaan, je wekker gaat over bijna 5 uur alweer.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mot slapuh gaan, je wekker gaat over bijna 5 uur alweer.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
Beste Hoolies weltrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |