quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:49 schreef Zanderrr het volgende:
Acceptatie is de eerste stap op weg naar genezing...
Da's toch van die pielmuziek?quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:58 schreef whoops het volgende:
Anders ontwikkel je gewoon een goeie muzieksmaak en ga je Zappa waarderen... Probleem opgelost...
Onder andere...quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:52 schreef Tijn het volgende:
Niet zeuren, John Denver heeft hartstikke mooie liedjes
[afbeelding]
This old guitar taught me to sing a love song
It showed me how to laugh and how to cry
It introduced me to some friends of mine
And brightened up some days
It helped me make it through some lonely nights
Oh, what a friend to have on a cold and lonely night
Hell yeah![]()
En overlijden aan een vliegtuigongeluk vind ik eigenlijk ook wel rock & roll.quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:03 schreef Tijn het volgende:
is jaren later ook nog aangehouden toen hij dronken achter het stuur zat. Rock on \m/
Ja, z'n eigen vliegtuig nota bene he. Aan bling bling geen gebrek bij deze ster.quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:04 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
En overlijden aan een vliegtuigongeluk vind ik eigenlijk ook wel rock & roll.
Frank Zappa is voor mij een ver-van-mijn-bed-iets. Ik ken alleen Dancin' fool en die vind ik 'wel grappig' meer niet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:58 schreef whoops het volgende:
Anders ontwikkel je gewoon een goeie muzieksmaak en ga je Zappa waarderen... Probleem opgelost...
Beat that, Sting.quote:Denver was recognized not only for his musical ability but also for his humanitarian work. He worked extensively on conservation projects and helped to create the Arctic National Wildlife Refuge in Alaska.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |