Maar ik ben toch niet zwanger, dus ik voel er niets vanquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Denk dat jij met betrekking tot het krikken je troef bent verloren en er binnenkort helemaal niet meer op mag (of je moet een baby met kuiltje in de kin willen)
tis wat he.....als we maar geen pappa-kind-meet gaan houden vind ik het primaquote:Maar straks dus al een half Hools elftal bij mekaar geneukt hier
Dat zeg je toch ook niet als je je vriendin slaat?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maar ik ben toch niet zwanger, dus ik voel er niets van
M'n kind meet ik al elke dag, om daarvoor speciaal te gaan reizen is onzin, maar tzt de kleine mee naar een VBL meet, geen probleem hoorquote:tis wat he.....als we maar geen pappa-kind-meet gaan houden vind ik het prima![]()
ik trouw niet, omdat ik daar totaal geen gevoel bij hebt, mijn vriendin denkt daar overigens net zo over !quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Dat zeg je toch ook niet als je je vriendin slaat?
Overigens: TROUWEN, wordt tijd, nietwaar?
of een foto, kan natuurlijk ook.quote:M'n kind meet ik al elke dag, om daarvoor speciaal te gaan reizen is onzin, maar tzt de kleine mee naar een VBL meet, geen probleem hoor
succes, sterkte enzoquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:37 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Zo naar den Bosch, bedrijfsarts.
Wat een onzin, iedereen download dat toch?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:
middag hools.
zie k dat nou goed op het journaal verkopen ze daar in het rampgebied gewoon DVD's met beelden van die Tsunami
ja ik las het ook.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:
middag hools.
zie k dat nou goed op het journaal verkopen ze daar in het rampgebied gewoon DVD's met beelden van die Tsunami
waarom ik hoef dat niet te zien als mensen voor iemands neus zit te verdrinkenquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat een onzin, iedereen download dat toch?
Mazzelpik,als ik naar een bedrijfsarts moet moet ik naar Utrechtquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:37 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Zo naar den Bosch, bedrijfsarts.
U bent vandaag wel heel vroeg, meneerquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:06 schreef DutchGooner het volgende:
Mazzelpik,als ik naar een bedrijfsarts moet moet ik naar Utrecht
of het forum sloeg weer spontaan in een storingquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:
en iedereen is er helemaal stil van AZ
Ja, lijkt wel met de dag erger te worden.quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Fok! heeft wel kuren zeg de laatste tijd...
Je bent niet de enige die ouder wordt Golfer.quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel met de dag erger te worden.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor, maar Parijs-Dakar gaat er toch juist om hoeveel doden er vallen?
Dacht ik dus ook altijd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor, maar Parijs-Dakar gaat er toch juist om hoeveel doden er vallen?
Parijs-Dakar......de start dit jaar in Barcelonaquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook altijd.
Maf gedoe, racen in de woestijn.
Het heet dit jaar dan ook Dakar en geen Parijs-Dakar.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Parijs-Dakar......de start dit jaar in Barcelona![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |