ja lief van mij hequote:Op woensdag 5 januari 2005 17:52 schreef Frey het volgende:
Alleen in de castfoto staat mijn naam goed![]()
Hier geen ik gewoon geen antwoord op.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
is misschien een raara vraag,, maar wat betkend TVP ???![]()
okee,,quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hier geen ik gewoon geen antwoord op.![]()
Perrow heeft een spoedgeval en heeft zijn teksten naar mij ge-emaild.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:00 schreef Orginial het volgende:
Start
"Pap.." .. Dan ineens komt Arthur langzaam op Joost aflopen...
"Ja, ik jouw ook" en dan moet Joost ook lachen. "Ga nou maar snel die begravenis afzeggen,want ik ben springlevend!"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Perrow heeft een spoedgeval en heeft zijn teksten naar mij ge-emaild.
"Jongen,je leeft!" en hij pakt Joost stevig vast. "Je bent het echht..." De tranen rollen over Arthurs ogen.. "Jongen.. Jongen" en hij begint keihard te lachen.. "Ik heb je zo gemist!"
''Nou eigelijk '' antwoord Cody '' De jage stond leeg en ben er gister in gaan slapen niemand weet dat ik daar nu woon behalve jij , Ik hoop dat de bewoners een plaatsje voor me vrij hebben '' antwoord Codyquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette loopt samen met Cody het ziekenhuis uit...
"woon je nu helemaal alleen? " vraagt Babette aan Cody.....
Perrowquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ja, ik jouw ook" en dan moet Joost ook lachen. "Ga nou maar snel die begravenis afzeggen,want ik ben springlevend!"
Joost begint te lachen."Alles ziet er nog hetzelfde uit,is mijn kamer nog steeds hetzelfde?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Perrow
"Maar natuurlijk,jongen!" en Arthur loopt naar de begravenisondernemer en schudt hem de hand. "En nou opgedonderd,mijn zoon is springlevend!" en hij vliegt Joost weer op zijn nek.
"Babet!!!" en hij wil naar haar toerennen maar zijn benen willen niet omhoog blijven staan en hij valt op de grond.Met een rood hoofd kijkt Joost naar zijn familie..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette en Cody stappen in de auto en rijen naar haar huis...
ze stopt voor de deur en ziet allemaal mensen staan...
ze stapt uit...en loopt naar voren...
"maar..maar dat is...nee dat kan niet...."
ze lopt meer naar voren en ziet het nu goed....
"JOOSST...JOOOOSST...." schreeuwt ze en rent naar hem toe....
Hmmn dit is een familie moment denk ik ''Ey sterkte Joost '' zegt Cody en hij buigt naast hem neer en gaat dan naar de kamer van Irisquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette en Cody stappen in de auto en rijen naar haar huis...
ze stopt voor de deur en ziet allemaal mensen staan...
ze stapt uit...en loopt naar voren...
"maar..maar dat is...nee dat kan niet...."
ze lopt meer naar voren en ziet het nu goed....
"JOOSST...JOOOOSST...." schreeuwt ze en rent naar hem toe....
"Ach, kom je me opzoeken? Of kom je weer zeiken? Hoe gaat het met pa, heeft hij veel verloren?"quote:
''Zielepoot dat je bent..., je bent een schande voor de hele familiequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ach, kom je me opzoeken? Of kom je weer zeiken. Hoe gaat het met pa, is hij veel verloren?"
Babette komt naar hem toegelopen en knielt zich neer...ze nemet Joost in haar armen..ze begint te huilen en Tranen vallen op joost zijn gezicht...ze laat los en kijkt hem aan....quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Babet!!!" en hij wil naar haar toerennen maar zijn benen willen niet omhoog blijven staan en hij valt op de grond.Met een rood hoofd kijkt Joost naar zijn familie..
"Haha. Zeg, ik heb begrepen dat Esmee hier nu de leiding heeft. Hoe komt dat?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Zielepoot dat je bent..., je bent een schande voor de hele familie''
"Ik ben v-verlamd.." en hij kijkt zijn familie aan.. Kom op zeg nou wat,denkt hij bij zichzelf maar Babette en zijn vader kijken zwijgzaam voorzich uit..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette komt naar hem toegelopen en knielt zich neer...ze nemet Joost in haar armen..ze begint te huilen en Tranen vallen op joost zijn gezicht...ze laat los en kijkt hem aan....
"je-je-je bent het echt, ik bedoel ik dacht dat je dood was....." Babette knuffelt hem weer en geeft hem een zoen op zijn voorhoofd....
ze staat op en tilt joost ook op...
"kom ik help je even...." "Cody kan je ook even helpen alsjeblieft?"
Babette kijkt Cody aan.....Daarna kijkt ze weer naast Joost ze kan niet stoppen met huilen..
"sorry sorry...het het wil gewoon niet stoppen...."
Perrowquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik ben v-verlamd.." en hij kijkt zijn familie aan.. Kom op zeg nou wat,denkt hij bij zichzelf maar Babette en zijn vader kijken zwijgzaam voorzich uit..
"Pap,Wat ga je doen?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Perrow
Arthur kijkt zwijgzaam voor zich uit. "Stel je niet aan,dat komt wel weer goed" en hij trekt Joost omhoog. "Ga zitten en Edward regelt wel iets voor je" als Joost gaat zitten loopt Arthur naar binnen..
''Hou as-je-blieft je bek dicht, je weet best wat er gaande is. Als jij onstlagen word uit dit ziekenhuis, dan mag je meteen je spullen pakken thuis en wegwezen. Wij zijn je allemaal zat, en als het je hier niet bevalt dan rot je maar lekker op naar een ander ziekenhuisquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
"Haha. Zeg, ik heb begrepen dat Esmee hier nu de leiding heeft. Hoe komt dat?"
Joost rijdt langzaam naar de voordeur.Gelukkig is er geen opstapje ofzoiets,denkt hij bij zichzelf en dan besluit hij nog wat frisse lucht te willen en rijdt langs het Meerle College om te kijken of er nog wat veranderd is."Nog precies hetzelfde hé?" hoort hij ineens achter zich..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Perrow
"De beste arts regelen die er bestaat!" en Arthur sluit de deur achter zich.
"Ik vond je altijd al een loser. Ik kom lekker gewoon weer naar huis. Oh, en je houdt overigens je kop over dat ik in Azië was en dat ga je die vriendin van jou ook maar duidelijk maken. Zijn er nog mensen die ervan weten, Joost bijvoorbeeld?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Hou as-je-blieft je bek dicht, je weet best wat er gaande is. Als jij onstlagen word uit dit ziekenhuis, dan mag je meteen je spullen pakken thuis en wegwezen. Wij zijn je allemaal zat, en als het je hier niet bevalt dan rot je maar lekker op naar een ander ziekenhuis''
Babette kijkt Cody...quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Joost Wat is er in godsnaam allemaal met je gebeurt?'' Vraagt Cody
Eigelijk ook aan Babette.
"Je hoeft niet zo te schrikken" lacht Elisa verlegen en als ze kijkt naar Joost zijn rolstoel schrikt ze. "Is het ernstig met je.." "Sorry domme vraag.." "Ik bedoel,is het blijvend of tijdelijk?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost rijdt langzaam naar de voordeur.Gelukkig is er geen opstapje ofzoiets,denkt hij bij zichzelf en dan besluit hij nog wat frisse lucht te willen en rijdt langs het Meerle College om te kijken of er nog wat veranderd is."Nog precies hetzelfde hé?" hoort hij ineens achter zich..
''Als je denkt mij te bedreigen dan lukt het je voor geen meter, en nee Tara is niet de enige die ervan af weet. Je zoekt het maar uit, je komt bij ons niet meer binnen''quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:22 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ik vond je altijd al een loser. Ik kom lekker gewoon weer naar huis. Oh, en je houdt overigens je kop over dat ik in Azië was en dat ga je die vriendin van jou ook maar duidelijk maken. Zijn er nog mensen die ervan weten, Joost bijvoorbeeld?"
Hmpf is goed hoor ''Als je hulp nodig heb geef je maar een gil ''quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt Cody...
"een ander keertje...oké...dan vertel ik je alles maar het is nu belangrijk dat Joost naar binnen word gebracht....en verzorgt..."
Ze loopt met Joost naar binnen maar draait zich nog een keer om naar Cody...
"ik hoop dat je het niet erg vind ik wil even alleen met mijn vader en joost zijn....ga anders even naar iris boven...ik kom er straks aan...oke?"
Babette voelt dat haar gezicht nog kleeft van het gehuil ze loopt de woonkamer in en gaat naar arthur toe die naast Joost ze legt haar hand op zijn schouder...
"pap....vind je het goed, dat ik even alleen met Joost praat...."
ze ziet dat joost weer naar buiten is gereden en rent achter hem aan...quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost rijdt langzaam naar de voordeur.Gelukkig is er geen opstapje ofzoiets,denkt hij bij zichzelf en dan besluit hij nog wat frisse lucht te willen en rijdt langs het Meerle College om te kijken of er nog wat veranderd is."Nog precies hetzelfde hé?" hoort hij ineens achter zich..
"Kom maar binnen." zegt Iris.Ze zit op haar bed.Ze kijkt een beetje geschrokkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hmpf is goed hoor ''Als je hulp nodig heb geef je maar een gil ''
Cody loopt naar boven en klopt op de kamer van Iris ''Cody aan de deur . klop klop ''
Zegt Cody en hij wacht tot hij naar binnen mag .
"Het is eh tijdelijk!" .. "Maare je ziet er goed uit,gaat alles verder ook goed?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Je hoeft niet zo te schrikken" lacht Elisa verlegen en als ze kijkt naar Joost zijn rolstoel schrikt ze. "Is het ernstig met je.." "Sorry domme vraag.." "Ik bedoel,is het blijvend of tijdelijk?"
![]()
"Jaaa,Babette is echt cool,we hebben het maar getroffen!" zegt Iris.En gaat dan verder."Cody,herinner je je nog die vrouw die eerst op ziekenbezoek bij me was?Die stond toenet weer voor de deur!" zegt Iris. "Daarom kijk ik zo geschrokken."quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Ey wat is er zusje ? '' Je ziet zo bleek heb je een spook gezien ofzo? ''
Vraagt Cody en hij praat gelijk verder ''Ey dit hebben we mooi geregeld he een kast van een huis was je nu in woont die babette is echt een engel ''
hai,,, en tara rent snel wegquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Als je denkt mij te bedreigen dan lukt het je voor geen meter, en nee Tara is niet de enige die ervan af weet. Je zoekt het maar uit, je komt bij ons niet meer binnen''
Winston loopt naar de uitgang van de kamer, en klapt de deur achter zich dicht..
''Wat denkt ie nou...ppufh zon klein mannetje met zon bek...''
Winston loopt door...en ziet daar Tara huilen hij besluit naar haar toe te gaan.
"Goed,en voordat je het gaat vragen: Mijn modellencarriere ook!" ..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Het is eh tijdelijk!" .. "Maare je ziet er goed uit,gaat alles verder ook goed?"
''Wat dat raare mens? '' ''Hebben ze hier geen bewaking ofzo '' Nouwja laten we maar naar beneden gaan en Cody en Iris lopen naar buiten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:30 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Jaaa,Babette is echt cool,we hebben het maar getroffen!" zegt Iris.En gaat dan verder."Cody,herinner je je nog die vrouw die eerst op ziekenbezoek bij me was?Die stond toenet weer voor de deur!" zegt Iris. "Daarom kijk ik zo geschrokken."
Joost denkt na.Kom op jongen gewoon "Ja" zeggen.Niks aan de hand.Joost voelt dat hij rood wordt en begint te stamelen: "Ik eh.. I-k.." en dan denkt hij aan zijn rolstoel.Dat kan hij haar niet aandoen en dan zegt hij: "Ik eh.. nee!quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:34 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Goed,en voordat je het gaat vragen: Mijn modellencarriere ook!" ..
Elisa voelt dat ze een kleur krijgt.. "Ik zit hier al zo lang mee.."
"Wil je verkering met me?"![]()
Joost wil naar zijn kamer en vraagt Edward hem naar boven te dragen.Als Edward weigert rijdt Joost in zijn rolstoel naar hem."Ik zou me maar snel naar boven dragen,anders kan jij fluiten naar je baantje!" en Edward draagt hem naar boven.Edward zegt nog: "Maar mevrouw Le.." maar Joost luistert al niet meer.Als hij boven rijdt hij naar zijn kamer en opent de deur en ziet een meisje op zijn bed liggen met een mp3speler in haar oor."Wat doe jij hier?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost denkt na.Kom op jongen gewoon "Ja" zeggen.Niks aan de hand.Joost voelt dat hij rood wordt en begint te stamelen: "Ik eh.. I-k.." en dan denkt hij aan zijn rolstoel.Dat kan hij haar niet aandoen en dan zegt hij: "Ik eh.. nee!" en Joost rijdt zo hard als hij kan weg.
Joost rijdt langs de school,langs de kerk,de bakker en de drogist.Dan kijkt hij door de ruit bij de kapsalon.Kinderen staan voor de ruiten en wijzen naar hem."Klote kinderen!" en steekt zijn middelvinger op.
Joost rijdt naar huis en staat voor de voordeur.Het lukt hem niet om binnen te komen en roept Edward om hulp.Edward komt meteen en Joost rijdt het huis binnen.Hij denkt aan Elisa en al zijn plannen die hij met haar had.Zij zou hem zijn eerste zoen geven,zij zouden samen verkering krijgen en hand in hand over het strand wandelen.Maar nee,die klote rolstoel moest al zijn plannen weer zo nodig in het water gooien.Hij slaat met zijn vuist op de leuning van de bank."Verdomme man!"
"Kutwijf!" en rijdt naar haar toe."Jij bent die Iris he..,dat zusje van die Cody." en als ze nonchalant op bed blijft liggen trekt hij haar aan der haar achterover."Jij gaat nu even heel goed luisteren naar mij." "Deze kamer is van mij,en jij gaat nu oprotten!" "Begrepen,snob?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost wil naar zijn kamer en vraagt Edward hem naar boven te dragen.Als Edward weigert rijdt Joost in zijn rolstoel naar hem."Ik zou me maar snel naar boven dragen,anders kan jij fluiten naar je baantje!" en Edward draagt hem naar boven.Edward zegt nog: "Maar mevrouw Le.." maar Joost luistert al niet meer.Als hij boven rijdt hij naar zijn kamer en opent de deur en ziet een meisje op zijn bed liggen met een mp3speler in haar oor."Wat doe jij hier?"![]()
Babette kijkt ze lachend aan...quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody en Iris lopen naar beneden en zien Babette ''Ey Babs ik en Iris willen je even bedanken''
''En ik wil gewoon even zeggen dat als je ooit mijn hulp nodig hebt dat ik er voor je zou zijn ''
''Oohja mag ik even de telefoon lenen? '' Vraagt Cody
"Ik mocht hier blijven van Babette." antwoord Iris kalm,toch erg geschrokken van de plotselinge inval staat ze op."Ik kreeg deze kamer aangewezen als mijn kamer."quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Kutwijf!" en rijdt naar haar toe."Jij bent die Iris he..,dat zusje van die Cody." en als ze nonchalant op bed blijft liggen trekt hij haar aan haar achterover."Jij gaat nu even heel goed luisteren naar mij." "Deze kamer is van mij,en jij gaat nu oprotten!" "Begreppen,snob?"
''Bedankt '' En Cody toets een bekend nummer in het nummer van de school waar hij eerst opzatquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt ze lachend aan...
"waar kan ik jou nou ooit voor nodig hebben, maar ehm ik zou het onthouden"
ze knipoogt naar Cody..."de telefoon ligt in de derde la daarboven"
ze wijst naar de kast "ik wil hem wel terug jongeman!"
ze loopt weg....
"Dat heb jij helemaal niet!" en als hij ziet dat ze met haar benen heen en weer spartelt is Joost het zat en sleurt haar van haar bed."Trut!" en hij geeft haar een klap in haar gezicht.Hij trekt aan haar haren en houdt even later een paar haren in zijn hand.Als hij ziet dat Iris nog steeds lacht geeft hij haar nog een dreun in haar gezicht.Dan verliest hij zijn evenwicht en valt uit zijn rolstoel en blijft roerloos op de grond liggen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:49 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ik mocht hier blijven van Babette." antwoord Iris kalm,toch erg geschrokken van de plotselinge inval staat ze op."Ik kreeg deze kamer aangewezen als mijn kamer."
quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Goed gegaan vanavond mensen.
Ik denk dat Remco en Rianne maar eens moeten verschijnen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:16 schreef Woelli het volgende:
Zijn der nog leuke plannen vanavond??
Door wie worden zei gespeeld danquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat Remco en Rianne maar eens moeten verschijnen.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jammer dat je er niet bent Elfje
Nouwja tot maandag dan maar weer in sop he
jup tot sopper de sopquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jammer dat je er niet bent Elfje
Nouwja tot maandag dan maar weer in sop he
Arthur is met stomheid geslagen. "Iris wat heb je gedaan?!"quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:54 schreef Orginial het volgende:
Start..
" Aaaargh... IKKK ... " en Joost schreeuwt het uit van de pijn. " PAAAAAAAAAAAAAAAAAP "
Hij hoort Iris schreeuwen om hulp en ineens verschijnt Arthur in de deuropening..
"Pap.." "Ik kwam op me kamer en toen zei ik dat ik graag wou gaan slapen en toen vloog dat wijf me aan.Ik heb nog geprobeerd om haar te kalmeren,maar ze ging maar door!" "Toen probeerde ze me te wurgen zodat ik niet om hulp kon schreeuwen en gooide ze me uit mijn rolstoel!" "Ze moet hier weg pap" " NU "quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:56 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur is met stomheid geslagen. "Iris wat heb je gedaan?!"![]()
En hij helpt Joost terug in zijn rolstoel. "Joost,wat is er gebeurd?"![]()
"Iris is dat echt waar?" en als Iris geen antwoord geeft wordt Arthur razend. "Eruit!" "Eruit!" "Wie denk je wel niet dat je bent om mijn zoon aan te vliegen?!"quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Pap.." "Ik kwam op me kamer en toen zei ik dat ik graag wou gaan slapen en toen vloog dat wijf me aan.Ik heb nog geprobeerd om haar te kalmeren,maar ze ging maar door!" "Toen probeerde ze me te wurgen zodat ik niet om hulp kon schreeuwen en gooide ze me uit mijn rolstoel!" "Ze moet hier weg pap" " NU "
"Pap,dat kun je niet maken!" "Ze is in de war dat is alles"quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:05 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Iris is dat echt waar?" en als Iris geen antwoord geeft wordt Arthur razend. "Eruit!" "Eruit!" "Wie denk je wel niet dat je bent om mijn zoon aan te vliegen?!"
De volgende ochtend wordt Joost wakker door de wekker die naast hem staat.Hij ziet dat Tara eraan komt."Lekker geslapen?" en hij geeft Tara een zoen op haar wang.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Pap,dat kun je niet maken!" "Ze is in de war dat is alles"
"Ik ga wel bij Desiree logeren,alles komt goed hoor Iris." en hij geeft haar een zoen op haar voorhoofd.
"Maak je maar geen zorgen,ik red me wel hoor." en Joost verlaat de kamer.
Iris blijft verbaasd achter.
Hmm,,, Tara denkend,,quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
De volgende ochtend wordt Joost wakker door de wekker die naast hem staat.Hij ziet dat Tara eraan komt."Lekker geslapen?" en hij geeft Tara een zoen op haar wang.
"Ja ,heerlijk." en als ze even later aan de ontbijttafel zitten smeert Joost een broodje voor Tara.Als hij het haar wil geven ziet hij dat ze gehuild heeft. "Is er iets?"quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hmm,,, Tara denkend,,
Jah hoor jij??
ik kan het net zo goed meteen zeggen he,,quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ja ,heerlijk." en als ze even later aan de ontbijttafel zitten smeert Joost een broodje voor Tara.Als hij het haar wil geven ziet hij dat ze gehuild heeft. "Is er iets?"
"Wat?!" Joost zijn plan om revanche te nemen op Iris is meteen van de baan en rijdt naar Tara. "Hoe kan dat dan?!" "Weet Winston dit?"quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
ik kan het net zo goed meteen zeggen he,,
ik heb een kind van 13,, nou goed
en Tara begint weer meteen te huilen.
ik ging verhuizenquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Wat?!" Joost zijn plan om revanche te nemen op Iris is meteen van de baan en rijdt naar Tara. "Hoe kan dat dan?!" "Weet Winston dit?"
"Jezus,ja natuurlijk kan je daar van op aan" "Ik heb een idee,we gaan Winston verrassen met een luxe ontbijtje ofzo" en Joost begint enthousiast broodjes te smeren."Pers jij even een paar sinaasappels uit?" en als hij ziet dat Tara weer kan lachen gaan ze met een dienblad op Joost zijn benen op weg naar huize Kolthof.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
ik ging verhuizen
en ik was verliefd,,
ik deed het voor het eerst toen en boem. ik bleek 3 maanden later zwanger van hem te zijn
maar wil je alsjeblieft je mond houden tegen Winston!
Hup aanmaken!quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Jezus,ja natuurlijk kan je daar van op aan" "Ik heb een idee,we gaan Winston verrassen met een luxe ontbijtje ofzo" en Joost begint enthousiast broodjes te smeren."Pers jij even een paar sinaasappels uit?" en als hij ziet dat Tara weer kan lachen gaan ze met een dienblad op Joost zijn benen op weg naar huize Kolthof.
Joost en Tara kletsen wat bij onderweg naar huize Kolthof en als ze daar aankomen maakt Tara de deur open met haar sleutel."Wat zal Winston opkijken" en Joost fluit mee met de vogels die buiten in de bomen zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Jezus,ja natuurlijk kan je daar van op aan" "Ik heb een idee,we gaan Winston verrassen met een luxe ontbijtje ofzo" en Joost begint enthousiast broodjes te smeren."Pers jij even een paar sinaasappels uit?" en als hij ziet dat Tara weer kan lachen gaan ze met een dienblad op Joost zijn benen op weg naar huize Kolthof.
jongens ophouden,,quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:21 schreef bar_rel het volgende:
Winston loopt op weg naar huis,
''Ik ben wel weer toe aan rust.....,al die stres...''
Winston moppert wat inzichzelf..'
''En dan ook nog Tara die vreemd doet....''
Winston besluit Tara maar even te bellen erover, mischien is ze nu wat duidelijker.
..''uhmm hey schat..ik...wil even met je praten!!! heb je even tijd vanavond??''quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
kut,, ook dta nog
Joost even wachten,,
Hallo schat,,
Ralf kijkt om.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost en Tara kletsen wat bij onderweg naar huize Kolthof en als ze daar aankomen maakt Tara de deur open met haar sleutel."Wat zal Winston opkijken" en Joost fluit mee met de vogels die buiten in de bomen zitten.
Hij rijdt naar binnen als hij in de woonkamer komt ziet hij Ralf.Van schrik laat hij het dienblad vallen en alles klettert op de grond. "De gore klootzak!"
Joost kan zich niet beheersen en hij balt zijn vuisten. "Jij rot nu op,vuile klootzak" "Hij heeft mij van de trap geduwd " als Joost de kamer inkijkt is iedereen doodstil. "Pap,je gelooft me toch wel?"quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf kijkt om.
“Ach, wat een leuke racekar. Maar je moet even wachten, want ik wil even iets aan pa vragen”
Hey Schatje,,quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
..''uhmm hey schat..ik...wil even met je praten!!! heb je even tijd vanavond??''
''....ohh haha, nou ik kom net van me werk, ik zie je zo binnen 5 minuten dan wel okeejquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hey Schatje,,
hmm,, je kunt ook gewoon nu praten
ik sta namelijk voor je huis..![]()
Tara staat al binnen en dan komt Winston en ze gaan naar Winston kamer.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''....ohh haha, nou ik kom net van me werk, ik zie je zo binnen 5 minuten dan wel okeej''
Als na een paar minuten nog steeds niemand iets heeft gezegd draait Joost zich om en slaat de deur achter zich dicht."Ze kunnen allemaal de pot op!"quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost kan zich niet beheersen en hij balt zijn vuisten. "Jij rot nu op,vuile klootzak" "Hij heeft mij van de trap geduwd " als Joost de kamer inkijkt is iedereen doodstil. "Pap,je gelooft me toch wel?"
''Over ons, ik heb het gevoel dat je een beetje afstandelijk bent de laatse tijd! Heb je iets te verbergen?''quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara staat al binnen en dan komt Winston en ze gaan naar Winston kamer.
Tara geeft hem een kus en vraagt,, ''''Waar over wil je praten?'''
De vrouw ziet de jongen."Altijd al goed geweest voor zijn zusje." denkt ze.Ze antwoord niet en kijkt naar de grond..quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In het park ziet Cody die gestoorde vrouw eten halen uit een vuilnisbak ''Zo wat zijn we aan het doen? '' Vraagt Cody brutaal ''En wat moet u bij mijn zusje? loopt u bij haar om eten te schooien ofzo? ''
Ik speel even Arthurquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als na een paar minuten nog steeds niemand iets heeft gezegd draait Joost zich om en slaat de deur achter zich dicht."Ze kunnen allemaal de pot op!"
Joost voelt zich weer net zoals gister."Ik moet me wreken.." "Op Iris en Ralf,maar hoe?"
Hij besluit frisse lucht te willen en rijdt weg..
Even later rijdt hij door het park.Dan ziet hij Lisa staan."Mooie meid,maar veel te oud en ze wilt je toch niet met je mankepoot!" en Joost rijdt weer een stukje verder naar de vijver en staart voor zich uit.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Over ons, ik heb het gevoel dat je een beetje afstandelijk bent de laatse tijd! Heb je iets te verbergen?''
Joost besluit te kijken of hij Esmee kan vinden,die meer van zijn ontvoering schijnt af te weten en rijdt naar het AZF.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als na een paar minuten nog steeds niemand iets heeft gezegd draait Joost zich om en slaat de deur achter zich dicht."Ze kunnen allemaal de pot op!"
Joost voelt zich weer net zoals gister."Ik moet me wreken.." "Op Iris en Ralf,maar hoe?"
Hij besluit frisse lucht te willen en rijdt weg..
Even later rijdt hij door het park.Dan ziet hij Lisa staan."Mooie meid,maar veel te oud en ze wilt je toch niet met je mankepoot!" en Joost rijdt weer een stukje verder naar de vijver en staart voor zich uit.
''Ey gaan we nog praten? '' ''Ey mijn zusje is door veel heen gegaan en daar gaat ze tot nu toe super goed mee om en dat wil ik graag zou houden ik wil dat u zich niet bij haar in de buurt begeeft begrepen '' zegt Codyquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:36 schreef Poezzy het volgende:
[..]
De vrouw ziet de jongen."Altijd al goed geweest voor zijn zusje." denkt ze.Ze antwoord niet en kijkt naar de grond..
"Naar omstandigheden goed.." en hij rijdt voorzichtig naar haar bed. "Je kent Elisa wel hé?" "Ze wou verkering met me,maar ik heb nee gezegd." "Ik wil gewoon niet dat ze denkt dat ik zielig ben en dat ze daarom maar met verkering neemt!"quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:40 schreef Nano het volgende:
Hey Joost!Lizzy gaat voorzichtig op de rand van het bed zitten.Hoe is het met je?
''Omdat je gister zo..anders deed''quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Jij bent de beste wat mij is over komen,,
Hoe kom je der bij dat ik iets te verbergen heb?
Er rolt een traan over het gezicht van de vrouw."Cody,over een tijdje zal je erachterkomen wie ik ben.Maar daar is het te vroeg voor,als jij wilt dat ik uit de buurt van Iris blijf zal ik dat doen." zegt ze."Maar ik kom terug." denkt ze.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
''Ey gaan we nog praten? '' ''Ey mijn zusje is door veel heen gegaan en daar gaat ze tot nu toe super goed mee om en dat wil ik graag zou houden ik wil dat u zich niet bij haar in de buurt begeeft begrepen '' zegt Cody
Joost voelt dat hij een kleur krijgt. "Hoe gaat het eigenlijk tussen jouw en Cody?" en hij rijdt naar Lizzie toe als ze ziet ze het moeilijk heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:43 schreef Nano het volgende:
Ze vind je vast niet zielig!Jij bent hartstikke lief,dat is het gewoon!
Winston ik wil het echt zo graag zeggen,, maar ik kan het niet,, en word niet boos op mequote:Op donderdag 6 januari 2005 21:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Omdat je gister zo..anders deed''
Winston kijkt Tara diep in der ogen...
''Tara ik wil dat je eerlijk tegen me bent en alles tegen me zegt, anders heeft deze relatie geen zin meer''
Cody lopot snel door en gaat naar Iris ''Ey zusje ik kwam die gekke vrouw net tegen in het park en oohja over Lizzie '' Maar dan zwijgt Cody.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:44 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Er rolt een traan over het gezicht van de vrouw."Cody,over een tijdje zal je erachterkomen wie ik ben.Maar daar is het te vroeg voor,als jij wilt dat ik uit de buurt van Iris blijf zal ik dat doen." zegt ze."Maar ik kom terug." denkt ze.
Winston staat op...en probeert zich in te houden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Winston ik wil het echt zo graag zeggen,, maar ik kan het niet,, en word niet boos op me
"Ja die vrouw had mij vandaag de weg gewezen hierheen k was de weg een beetje kwijt." antwoord Iris,dan wordt ze nieuwsgierig."Wat is er met Lizzie?" vraagt zequote:Op donderdag 6 januari 2005 21:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody lopot snel door en gaat naar Iris ''Ey zusje ik kwam die gekke vrouw net tegen in het park en oohja over Lizzie '' Maar dan zwijgt Cody.
Tara denkt en denkltquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston staat op...en probeert zich in te houden.
''Tara...als je me niet vertelt wat je dwarzit, dan kan ik je niet vertrouwen!''
WInston loopt van tafel en gaat naar boven....
Ze is er nog gewoon hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:34 schreef haagse_elfje het volgende:
leuk heb ik eindelijk een room mate gooien jullie haar eruit...
iris komt terug hoor want het is mijn huis ik heb het geld en artur niet.... hahaha
quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
sop de soap waar Charlie met Lucas zoent![]()
![]()
![]()
Geintje Frey
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze is er nog gewoon hoor.Lizzie en Joost hebben gezoend
Dat je een mes in me rug steekt is al erg genoeg dat je er ook nog eens vrolijk over gaat doen is nog erger.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze is er nog gewoon hoor.Lizzie en Joost hebben gezoend
Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat je een mes in me rug steekt is al erg genoeg dat je er ook nog eens vrolijk over gaat doen is nog erger.
Ik stel me niet aan !quote:
* Orginial geeft Maikel zo`n harde schop dat hij stopt met zeuren.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan !
Jullie zijn slechte mensen.
Dan niet maar je verpest de sfeer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
alsof ik me door jou terecht laat wijzen. met je 14 jaar.
Die is al vepestquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan niet maar je verpest de sfeer.![]()
Hou toch op man.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is al vepest
en ik weet niet of je het weet hoor maar een vrouwelijk pedofiel verhaalijn![]()
Dat klinkt niet erg echt.
Mag Ralf eerst nog een scène met Esmee, want hij is al onderwegquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:48 schreef digispeed het volgende:
Esmee flipt vanavond
Haar dochter zwanger van een supermongool en nu heeft ze lizzie ook nog zien zoenen
met een Kolthoff toen ze op de gang liep
Esmee vraagt Lizzy een keus te maken. Wat een slettebak eigenlijk die dochter van Esmee.
Waarom heeft iedereen een hekel aan sloerie Lizzie?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Mag Ralf eerst nog een scène met Esmee, want hij is al onderweg![]()
Slettebak inderdaad nou Lizzy hoeft geen keus meer te maken want als Cody er achterkomt hoeft hij haar ook niet meer ..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:48 schreef digispeed het volgende:
Esmee flipt vanavond
Haar dochter zwanger van een supermongool en nu heeft ze lizzie ook nog zien zoenen
met een Kolthoff toen ze op de gang liep
Esmee vraagt Lizzy een keus te maken. Wat een slettebak eigenlijk die dochter van Esmee.
Ophoudenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Slettebak inderdaad nou Lizzy hoeft geen keus meer te maken want als Cody er achterkomt hoeft hij haar ook niet meer ..
Het kind het is 80% kans dat het kind het niet haalt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:50 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ja die vrouw had mij vandaag de weg gewezen hierheen k was de weg een beetje kwijt." antwoord Iris,dan wordt ze nieuwsgierig."Wat is er met Lizzie?" vraagt ze
"Binnen " word er geroepen met een chagarijnige stem.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:58 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt het AZF binnen en gaat meteen naar Esmee’s kantoor. Hij klopt op de deur.
Als Joost naar buiten loopt ziet hij zijn broer Ralf naar Esmee`s kamer gaan. "Dat is waar ook,daar kwam ik voor" maar Joost besluit naar huis te gaan en draait om en rijdt het AZF uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:58 schreef Nano het volgende:
Lizzy staart voor zich uit.Ze roept nog een keer,maar Joost is al ver weg.Door het raam ziet ze hem rijden.Hoe moet ze dit aan Cody uitleggen.
Ralf komt binnen en gaat op een stoel zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:59 schreef digispeed het volgende:
[..]
"Binnen " word er geroepen met een chagarijnige stem.
Als Joost naar huis rijdt ziet hij Elisa op hem afkomen. "Ik moet gaan.." en Joost wil weer doorrijden.Maar Elisa houdt hem vast en Joost kan niet weg. "Wat moet je van me?"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost naar buiten loopt ziet hij zijn broer Ralf naar Esmee`s kamer gaan. "Dat is waar ook,daar kwam ik voor" maar Joost besluit naar huis te gaan en draait om en rijdt het AZF uit.
Oh ben jij het, wat doe jij hier in godsnaam ???quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf komt binnen en gaat op een stoel zitten.
"Zo Esmee, daar zijn we dan weer."
Elisa Beutingaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost naar huis rijdt ziet hij Elisa op hem afkomen. "Ik moet gaan.." en Joost wil weer doorrijden.Maar Elisa houdt hem vast en Joost kan niet weg. "Wat moet je van me?"
"Ik wilde graag weten of jij bereid bent je mond te houden over dat ik in Azië was. Ik heb namelijk niet graag dat het uitkomt."quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:14 schreef digispeed het volgende:
[..]
Oh ben jij het, wat doe jij hier in godsnaam ???
"Oooh..!!" Iris weet niet echt te antwoorden,hier heeft ze amper ervaring mee.Ze wenst Cody succes en vraagt: "Wat ben je van plan?"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het kind het is 80% kans dat het kind het niet haalt.
Zegt Cody en hij kijkt naar de grond.
"Ik eh.." "Nee,Elisa." "Ik voel niks voor je en dat heb ik nooit gedaan" en als Elisa hem weer tegen probeert te houden steekt Joost zijn middelvinger op."Deze kan je krijgen!" en rijdt weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Elisa Beutinga
"Ik wil gewoon even dat je naar me luister" en Elisa gaat recht voor hem staan. "Ik wil het nu weten: Voel jij wat voor me of niet?"
Dat ligt eraan, ik heb niks te verliezen, het is hooguit een lastige bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:15 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ik wilde graag weten of jij bereid bent je mond te houden over dat ik in Azië was. Ik heb namelijk niet graag dat het uitkomt."
'' Ik weet het niet '' antwoord Cody ''ey heb je zin om samen bij Lizzie te gaan kijken ? ''quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:15 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Oooh..!!" Iris weet niet echt te antwoorden,hier heeft ze amper ervaring mee.Ze wenst Cody succes en vraagt: "Wat ben je van plan?"
"Klootzak" roept ze hem nog na en begint dan te huilen."Verdomme!" en ze schopt tegen een lantaarnpaal aan."Waarom hou ik ook van die klootzak?"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik eh.." "Nee,Elisa." "Ik voel niks voor je en dat heb ik nooit gedaan" en als Elisa hem weer tegen probeert te houden steekt Joost zijn middelvinger op."Deze kan je krijgen!" en rijdt weg.
"...Ok..."quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:19 schreef digispeed het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, ik heb niks te verliezen, het is hooguit een lastige bijkomstigheid.
Laten we de rollen omdraaien. Hou jij je bek maar over wat er gebeurd is en zorg
dat niemand er van af weet. Als ik erachter kom dat iemand het weet, ga je eraan samen
met die zogenaamde vriendjes van je.
Joost komt balend thuis.Hij ziet dat zijn mobiel knippert en pakt hem.Een smsje van Elisa.Joost trapt tegen zijn rolstoel."Waarom moet ik dan ook in dit ding zitten,ik hou van haar!" ineens ziet hij dat Tara achter hem staat.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Klootzak" roept ze hem nog na en begint dan te huilen."Verdomme!" en ze schopt tegen een lantaarnpaal aan."Waarom hou ik ook van die klootzak?"![]()
Hij ziet Elisa op het tuinpad zitten huilen.Hij rijdt naar haar toe."Héy het spijt me,ik had niet zo mogen reageren"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost komt balend thuis.Hij ziet dat zijn mobiel knippert en pakt hem.Een smsje van Elisa.Joost trapt tegen zijn rolstoel."Waarom moet ik dan ook in dit ding zitten,ik hou van haar!" ineens ziet hij dat Tara achter hem staat.
"Als je van haar houdt,waarom ga je dan hier thuis alleen zitten.Kom op zoek haar op!" en als Joost wil vragen waarom haar mascara is uitgelopen stuurt ze Joost al de deur uit.
"Als je een beetje doorrijd kun je het nog goedmaken"
"Bedankt Taar" en Joost rijdt vol goede moed naar Elisa`s huis.
Elisaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij ziet Elisa op het tuinpad zitten huilen.Hij rijdt naar haar toe."Héy het spijt me,ik had niet zo mogen reageren"
"Ik bén ook verliefd op jouw,Elisa." "Ik kan niet eten,ik niet slapen,ik kan niks" "Ik denk heel de dag aan jou maar ik dacht dat je me niet meer zou willen nu ik een rolstoel zit." "En eh.. het is tijdelijk"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Elisa
"Nee dat mocht je zeker niet,klootzak van me!" en ze moet lachen door haar tranen heen. "Ik vind je al leuk vanaf dag één dat ik hier woon,maar jij mij blijkbaar niet" "Dus ik heb liever dat je gaat."
Elisaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik bén ook verliefd op jouw,Elisa." "Ik kan niet eten,ik niet slapen,ik kan niks" "Ik denk heel de dag aan jou maar ik dacht dat je me niet meer zou willen nu ik een rolstoel zit." "En eh.. het is tijdelijk"![]()
Joost weet niet wat hij moet doen.Dit is zijn eerst zoen ooit.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Elisa
"Sssstt" en ze legt haar vinger op zijn mond.Langzaam brengt ze haar lippen naar Joost en drukt haar lippen op de zijne.Langzaam opent ze haar mond..![]()
De gewone tekst is Ralf en de vetgedrukte tekst is Winston.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:07 schreef Frey het volgende:
Ralf komt aan bij huize Kolthof waar hij net Winston uit de auto ziet stappen. Hij loopt er naartoe.
"Ah, hier ben je!"
Elisaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost weet niet wat hij moet doen.Dit is zijn eerst zoen ooit.![]()
Dan opent hij ook zijn mond en de twee tongen langzaam.Joost legt langzaam zijn handen op haar kont en ze klimt zijn rolstoel."Hmm hier heb ik zolang van gedroomd!"![]()
"Ja natuurlijk,schatje" ..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Elisa
Als ze zijn uitgezoend staat Elisa op. "Nu ben je toch wel van mij hé,lekkerding?" en ze geeft Joost nog een zoen op zijn lippen.![]()
Doe niet zo schijnheilig klein skreet. Je stond 1 uur geleden hier nog met Joost te zoenen !quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:25 schreef Nano het volgende:
Lizzy is geschrokken."Ik hou van Cody.Wil jij hem van me weghalen en zelfs ons kind.Dat is moord.Dat kind heeft alle genen al.Het is al zeker wat het geslacht wordt.Welke ogen het krijgt.Of het op Cody lijkt of op mij.Deze keuze kan ik niet maken.En dit wil Cody ook niet"
Elisaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ja natuurlijk,schatje" ..
"Maar ik moet je wat vertellen: Lizzie heeft me daarstraks gezoend,ik weet ook niet wat haar bezielde en ik heb ook niet teruggezoend en het beteken...
"Ik ook niet,ik hou zovéél van je.." en hij opent zijn mond weer.Hun tongen draaien rondjes om elkaar heen."Ik hou van je schatje,ik bel je vanavond." "Ik moest op tijd thuis zijn,vandaar" en ze nemen afscheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Elisa
Elisa wil kwaad weglopen maar realiseert zich dat ze daarmee meteen al ruzie met haar nieuwe vriendje heeft. "Het eh.. maakt niet uit" en ze zoent hem opnieuw. "Ik ben nog nooit zo verliefd geweest,Joost"![]()
![]()
Ok Ga dan voor die joost maar laat die Cody vallen en zn kind ookquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:28 schreef Nano het volgende:
"Joost?Eh.......Ja,dat komt doordat.............Joost is er tenminste voor me!"
Al Joost thuis komt gaat hij aan de keukentafel en stuurt Elisa meteen een smsje."Wat ben ik een ongelovige mazzelpik dat ik met het mooiste meisje van school heb" en hij zet de magnetron aan om een maaltijd op te warmen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik ook niet,ik hou zovéél van je.." en hij opent zijn mond weer.Hun tongen draaien rondjes om elkaar heen."Ik hou van je schatje,ik bel je vanavond." "Ik moest op tijd thuis zijn,vandaar" en ze nemen afscheid.
Esmee biedt haar excuses aan en zegt Lizzie te steunen in haar keuze.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:34 schreef Nano het volgende:
Er rolt een traan over Lizzy's gezicht.Ze kijkt Cody aan en schreeuwt "Sodemieter allemaal op!Ik heb niks aan jullie!"
Hij laat zich op de bank ploffen en droomt over Elisa.Ineens wordt het zwart en ziet hij de dag van zijn val van de trap weer voorzich.Hij ziet hij en Cody die een steen door de ruit gooien en die proberen in te loggen op een computer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Al Joost thuis komt gaat hij aan de keukentafel en stuurt Elisa meteen een smsje."Wat ben ik een ongelovige mazzelpik dat ik met het mooiste meisje van school heb" en hij zet de magnetron aan om een maaltijd op te warmen.
"Cody,laat me los"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
'spreek tegen me '' schreeuwt Cody
Dan opeens hoort Iris allemaal geschreeuw.
"C-cody.." "Je weet niet wat je doet.." en dan ineens laat Cody Joost los. "Wat mankeer jij man?"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
'' Je weet wat je gedaan hebt kut kleuter '' Schreeuwt Cody
"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:42 schreef Nano het volgende:
"Ik wil ook graag weer thuis komen wonen,mam!"
Wat een rare mensen die Lebeau`s.Die Iris moet hier weg.. Maar hoe?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody rent naar de jage en zet de radio aan.
Joost is zo diep in gedachten verzonken over het lozen van Iris dat hij haar eerst niet eens hoort.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''zo heb ik hem nog nooit gezien!'' Stamelt Iris geschroken ''wat heb jij wel niet gedaan!?''
"Hou je mond,klootzak" en Joost gooit de afstandsbediening die hij in zijn hand had richting Ralf zijn hoofd. Ookal is het mis,Joost geniet ervan. "Het was dat geval van Lebeau weer,die Cody" en Joost nestelt zich nog iets dieper op de bank. "En nou graag oprotten want ik wil naar Soutpark kijken.."quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:45 schreef Frey het volgende:
Ralf komt de trap afgelopen.
"Was je weer lawaai aan het maken, wielerjongen?"
Ralf lacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Hou je mond,klootzak" en Joost gooit de afstandsbediening die hij in zijn hand had richting Ralf zijn hoofd. Ookal is het mis,Joost geniet ervan. "Het was dat geval van Lebeau weer,die Cody" en Joost nestelt zich nog iets dieper op de bank. "En nou graag oprotten want ik wil naar Soutpark kijken.."
Iris had een donkerbruin vermoeden,en peerde em snel naar de jage.Ze zag nog net op tijd hoe Cody het glas bij zijn pols hield.Iris rende erheen en greep het stuk uit zijn hand,ze sneed zichzelf in haar hand met het scherpe glas.Ze gilde,ze had pijn om Cody en haar hand tegelijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan stuurt hij een smsje aan zo wel Iris als Lizzie 'Ik hou van je kusjes cody ''
En hij brengt het stuk glas naar zijn pols
Dat is waar ook.Dat mens zit hier ook nog denkt Joost.En hij denkt na over een plan om haar weg te werken. "Nee,dat is geen vriendin van me" "Dat is sloerie Lebeau alias Irisquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf lacht.
"Wie is dat wijf hier in huis eigenlijk? Is dat die vriendin van jou?"
"Aha, je hebt dus wel een vriendin?"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is waar ook.Dat mens zit hier ook nog denkt Joost.En hij denkt na over een plan om haar weg te werken. "Nee,dat is geen vriendin van me" "Dat is sloerie Lebeau alias Iris"
Nee Iris niet doen ik wil niet meer! 'cody begint nu echt te janken en verteld wat voor vreselijke daad Lizzie gedaan heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:01 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Iris had een donkerbruin vermoeden,en peerde em snel naar de jage.Ze zag nog net op tijd hoe Cody het glas bij zijn pols hield.Iris rende erheen en greep het stuk uit zijn hand,ze sneed zichzelf in haar hand met het scherpe glas.Ze gilde,ze had pijn om Cody en haar hand tegelijk!
"Wat zijn we weer grappig" en hij pakt de nieuwe Hitkrant en begint erin te bladeren. "Wat een verneukte mensen staan hierin,ze lijken wel een beetje op jou" "Tenminste zij hebben ook géén leven" en bij Joost rollen de tranen over zijn wangen van het lachen.quote:
"Zielig figuurtje, je schaamt je zo erg voor je vriendin. Ze moet wel heel lelijk zijn ofzo, je wilt niet eens over haar vertellen."quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Wat zijn we weer grappig" en hij pakt de nieuwe Hitkrant en begint erin te bladeren. "Wat een verneukte mensen staan hierin,ze lijken wel een beetje op jou" "Tenminste zij hebben ook géén leven" en bij Joost rollen de tranen over zijn wangen van het lachen.
Iris troost Cody."Het komt allemaal goed!" zegt ze.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee Iris niet doen ik wil niet meer! 'cody begint nu echt te janken en verteld wat voor vreselijke daad Lizzie gedaan heeft
"Uh ik weetniet of je het weet maar ik wel mooi met het leukste meisje van heel het Meerle College" en Joost gaat in zijn rolstoel zitten en rijdt naar Ralf. "En jij?" "Heb jij al een leuke jongen ontmoet?"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:11 schreef Frey het volgende:
[..]
"Zielig figuurtje, je schaamt je zo erg voor je vriendin. Ze moet wel heel lelijk zijn ofzo, je wilt niet eens over haar vertellen."
Dan komt Esmee binnen lopen en zegt tegen Lizzie "Ik wist het , dat je terug zou gaan naar die etterstraal" Hij is niks voor je zegt ze.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:11 schreef Nano het volgende:
Lizzy krijgt geen gehoor en pakt haar jas.Ze gaat naar hem toe.Als ze de kamer binnenrent ziet ze Cody en Iris zitten.Ze pakt Cody beet en zoent hem.
Cody is razend snel trekt het mes uit esmee der handenwaar bij hij haar ook verwond en vervolgens door zijn eigen polsenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
Dan komt Esmee binnen lopen en zegt tegen Lizzie "Ik wist het , dat je terug zou gaan naar die etterstraal" Hij is niks voor je zegt ze.
Daarna schrikt Lizzie zich rot. Esmee haalt een mes te voorschijn............................
"Neeee!!" schreeuwt Iris,en ze valt flauw van de schrik.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody is razend snel trekt het mes uit esmee der handen en snijd haar in haar gezicht en vervolgens door zijn eigen polsen
"Ik kom er wel achter wie je vriendin is. En als jij die stomme leugen van je niet terug neemt, dan zal haar wat overkomen."quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Uh ik weetniet of je het weet maar ik wel mooi met het leukste meisje van heel het Meerle College" en Joost gaat in zijn rolstoel zitten en rijdt naar Ralf. "En jij?" "Heb jij al een leuke jongen ontmoet?"
"Sukkel" en hij gooit zijn hitkrant op de grond.Dan ineens krijgt hij weer last van zijn flashbacks over de avond van zijn val van de trap.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:15 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ik kom er wel achter wie je vriendin is. En als jij die stomme leugen van je niet terug neemt, dan zal haar wat overkomen."
Ralf grinnikt en verlaat dan huize Kolthof.
Hij ziet ineens voor zich dat hij thuis komt en niet weet waar Cody is.Ineens krijgt hij een slecht gevoel en voelt dat er iets aan de hand is met Cody.Ookal haat ik hem,ik moet naar hem toe.En hij rijdt naar de kapstok en als hij ziet er een ambulance door de straat rijdt weet hij dat het goed mis is en rijdt langs Elisa en als ze aankomen bij de Jage wordt de wegversperd door een ambulance."Wat is er gebeurd?" vraagt Joost aan een brandcardier.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Sukkel" en hij gooit zijn hitkrant op de grond.Dan ineens krijgt hij weer last van zijn flashbacks over de avond van zijn val van de trap.![]()
Toen Joost zag dat Cody er zo erg aan toe was begon hij te schreeuwen: "Cooddy" maar niemand luistert.Joost en Elisa gaan teneergeslagen naar huis..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody komt aan in het ziekenhuis nog steeds buiten bewustzijn.
Clifquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan opeens komt Cody in een witte omgeving hij ziet allemaal mensen in witte jurken en kijkt omzich heen '' w w wat is dit ? '' stamelt Cody ''Dit is de hemel '' zegt een meisje ze ljkt een beetje op Iris
''Ben ik dood ? '' Vraagt Cody ........
Deze telt toch mee maar het is niet de cliffhanger.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:46 schreef haagse_elfje het volgende:
*dromen*
Babette ligt te slapen, ze ligt te draaien in bed...ze droomt... Ze droomt dat ze in het ziekenhuis loopt en allemaal mensen wijsen naar haar. Ze kijkt naar beneden om te zien waar ze naar wijzen maar ze kan niets zien, ze begint te rennen en ziet haar vader staan, haar vader wijst ook en loopt weg....Opeens is het stil en zit ze in een andere ruimte...Waar ben ik roept ze...waar ben ik...
Ze draait in bed, ze gooit de dekens onbewust van zich,ze praat in haar slaap..
"waar ben ik...waar ben ik..." Opeens ziet ze licht ze loopt er heen en ziet Marjolein staan...ze is zo mooi net een engel. Marjolein loopt naar haar en neemt haar in haar armen....en fluister...
"tis al goed, ik ben bij je..." ze geeft haar een zoen op haar voorhoofd....
Babette schrikt wakker badend in het zweet zit ze rechtop in bed, ze kijkt om zich heen maar ziet niemand...
"het was maar een droom" denkt ze....
was ook niet de bedoeling deze kwam opeens in me op onder het schoonmaken....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Deze telt toch mee maar het is niet de cliffhanger.![]()
Nee,, ik heb gisteren ook gezocht,, kon ook niemand vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
was ook niet de bedoeling deze kwam opeens in me op onder het schoonmaken....
btw ik heb geen homo's kunnen strikken voor SOP dus ook geen nieuwe marjolein...
vrijwillgers??
ik ga nog ff rond kijken...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee,, ik heb gisteren ook gezocht,, kon ook niemand vinden![]()
Ik heb haar nooit gehad.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik ga nog ff rond kijken...
btw Orgi heb jij de mail van viking nog uit het ONM forum want die deed eerst mee en toen niet meer, maybe kan ik haar vragen?
you've got mail...quote:
Als Joost en Elisa naar boven zijn gegaan om het nummer van Iris te zoeken ziet Joost Babette."He,heb je het al gehoord van Cody Lebeau?" "Hij schijnt afgevoerd te zijn naar het AZF wegens een zelfmoordpoging!"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:44 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette zit op de rand van haar bed...ze staart in het duister naar de muur.
Ze staat op en loopt naar de badkamer en neemt een slokje water....
Babette draait zich om en ziet Joost...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost en Elisa naar boven zijn gegaan om het nummer van Iris te zoeken ziet Joost Babette."He,heb je het al gehoord van Cody Lebeau?" "Hij schijnt afgevoerd te zijn naar het AZF wegens een zelfmoordpoging!"
Elisa loopt naar haar toe. "He,gaat het wel?" en ze knielt naast Babette. "Mischien moet je maar terug naar bed gaan,ik denk dat je ziek wordt" en ze houdt Babette haar hand vast.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette draait zich om en ziet Joost...
"wat....dat meen je niet" "wat wat is er gebeurt? "
Babette begint zich licht in haar hoofd te voelen en gaat op de grond zitten...
Nu Babette toch weg is ga ik ook maar en ze geeft Joost een zoen op zijn wang."Kom je morgen naar me nieuwe huis kijken?" en dan trekt Elisa haar jas aan en vertrekt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:50 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette staat op en loopt naar haar kamer...
"ik ga me even aankleden"
ze doet de deur open en zoekt naar het licht knopje...
Babette kijkt haar aan en probeert op te staan..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:50 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Elisa loopt naar haar toe. "He,gaat het wel?" en ze knielt naast Babette. "Mischien moet je maar terug naar bed gaan,ik denk dat je ziek wordt" en ze houdt Babette haar hand vast.
Rolf loopt midden in de nacht door alle dozen om te kijken of alles wel is ingepakt.Als hij ziet dat Elisa binnekomt loopt hij meteen op haar af."Waarom kwam Joost hier midden in de nacht langs de deur?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:51 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Nu Babette toch weg is ga ik ook maar en ze geeft Joost een zoen op zijn wang."Kom je morgen naar me nieuwe huis kijken?" en dan trekt Elisa haar jas aan en vertrekt.
"Pap,er was iets met een ongeluk met Cody Lebeau" "Morgen vertel ik je allés" en ze geeft haar ongerust vader een zoen op zijn wang. "Is er iets aan de hand?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:54 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Rolf loopt midden in de nacht door alle dozen om te kijken of alles wel is ingepakt.Als hij ziet dat Elisa binnekomt loopt hij meteen op haar af."Waarom kwam Joost hier midden in de nacht langs de deur?"
"Nou eh ik heb Cody en Iris pas geleden nog geholpen in het bos,en eh.." "Nouja laat maar" en Elisa gaat in haar bed liggen. "Hehe,wat ga jij doen meisjes?" "Het is al bijna ochtend,de verhuizers komen zo!"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:56 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Pap,er was iets met een ongeluk met Cody Lebeau" "Morgen vertel ik je allés" en ze geeft haar ongerust vader een zoen op zijn wang. "Is er iets aan de hand?"
Ralf wil Babette iets vragen, maar ziet dat ze niet op haar kamer is.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:59 schreef Frey het volgende:
Ralf komt weer thuis. Hij heeft het geld al op zijn rekening gestort.
"Straks begint die lummel weer te trekken en valt hij weer. Dan komt hij weer met de volgende leugen."
Als het hele appartament leeg is draait Elisa rond in de lege ruimte. "Ik ga dit mensen,gezellig met jouw samen" en ze kijkt naar haar vader. Dan lopen de ze deur uit en Elisa draait de deur in het slot. "Dag huis"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:59 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Nou eh ik heb Cody en Iris pas geleden nog geholpen in het bos,en eh.." "Nouja laat maar" en Elisa gaat in haar bed liggen. "Hehe,wat ga jij doen meisjes?" "Het is al bijna ochtend,de verhuizers komen zo!"
*Tuut* *Tuut*
En Rolf pakt de eerste doos vast."Kom op,helpen meisje!" en ze laden lachend alle dozen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |