abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:45:07 #226
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24455455
Ralf komt de trap afgelopen.
"Was je weer lawaai aan het maken, wielerjongen?"
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24455469
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''zo heb ik hem nog nooit gezien!'' Stamelt Iris geschroken ''wat heb jij wel niet gedaan!?''
Joost is zo diep in gedachten verzonken over het lozen van Iris dat hij haar eerst niet eens hoort.
Dan ineens ziet hij dat ze hem iets vraagt.

"He,maak je daar nou maar geen zorgen over.Hij was gewoon in een slechte bui"
"Ga maar naar boven,ik wil even alleen zijn"

en Iris gaat weer naar boven...
pi_24455475
Cody gooit de jage open en ziet een fles drank
Dan is het liedje She is the one van robbie williams op de radio
Cody pakt een wijnfles en slaat hem kapot
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24455500
Dan stuurt hij een smsje aan zo wel Iris als Lizzie 'Ik hou van je kusjes cody ''
En hij brengt het stuk glas naar zijn pols
Do it again now
pi_24455514
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:45 schreef Frey het volgende:
Ralf komt de trap afgelopen.
"Was je weer lawaai aan het maken, wielerjongen?"
"Hou je mond,klootzak" en Joost gooit de afstandsbediening die hij in zijn hand had richting Ralf zijn hoofd. Ookal is het mis,Joost geniet ervan. "Het was dat geval van Lebeau weer,die Cody" en Joost nestelt zich nog iets dieper op de bank. "En nou graag oprotten want ik wil naar Soutpark kijken.."
pi_24455527
Iris krijgt het smsje en voelt meteen dat het niet goed is
Do it again now
pi_24455532
Lizzy leest het smsje.Er komt een brede glimlach op zijn gezicht."Ik hou heel veel van je"zegt ze zachtjes en ze zoekt Cody's nummer op in haar mobiel.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:59:51 #233
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24455534
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:56 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Hou je mond,klootzak" en Joost gooit de afstandsbediening die hij in zijn hand had richting Ralf zijn hoofd. Ookal is het mis,Joost geniet ervan. "Het was dat geval van Lebeau weer,die Cody" en Joost nestelt zich nog iets dieper op de bank. "En nou graag oprotten want ik wil naar Soutpark kijken.."
Ralf lacht.
"Wie is dat wijf hier in huis eigenlijk? Is dat die vriendin van jou?"
pi_24455537
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:

Dan stuurt hij een smsje aan zo wel Iris als Lizzie 'Ik hou van je kusjes cody ''
En hij brengt het stuk glas naar zijn pols
Iris had een donkerbruin vermoeden,en peerde em snel naar de jage.Ze zag nog net op tijd hoe Cody het glas bij zijn pols hield.Iris rende erheen en greep het stuk uit zijn hand,ze sneed zichzelf in haar hand met het scherpe glas.Ze gilde,ze had pijn om Cody en haar hand tegelijk!
de groeten :P
pi_24455553
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:59 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf lacht.
"Wie is dat wijf hier in huis eigenlijk? Is dat die vriendin van jou?"
Dat is waar ook.Dat mens zit hier ook nog denkt Joost.En hij denkt na over een plan om haar weg te werken. "Nee,dat is geen vriendin van me" "Dat is sloerie Lebeau alias Iris "
  vrijdag 7 januari 2005 @ 23:09:03 #236
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24455559
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:08 schreef Orginial het volgende:

[..]

Dat is waar ook.Dat mens zit hier ook nog denkt Joost.En hij denkt na over een plan om haar weg te werken. "Nee,dat is geen vriendin van me" "Dat is sloerie Lebeau alias Iris "
"Aha, je hebt dus wel een vriendin?"
pi_24455566
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:01 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Iris had een donkerbruin vermoeden,en peerde em snel naar de jage.Ze zag nog net op tijd hoe Cody het glas bij zijn pols hield.Iris rende erheen en greep het stuk uit zijn hand,ze sneed zichzelf in haar hand met het scherpe glas.Ze gilde,ze had pijn om Cody en haar hand tegelijk!
Nee Iris niet doen ik wil niet meer! 'cody begint nu echt te janken en verteld wat voor vreselijke daad Lizzie gedaan heeft
Do it again now
pi_24455578
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:09 schreef Frey het volgende:

[..]

"Aha, je hebt dus wel een vriendin?"
"Wat zijn we weer grappig" en hij pakt de nieuwe Hitkrant en begint erin te bladeren. "Wat een verneukte mensen staan hierin,ze lijken wel een beetje op jou" "Tenminste zij hebben ook géén leven" en bij Joost rollen de tranen over zijn wangen van het lachen.
pi_24455596
Lizzy krijgt geen gehoor en pakt haar jas.Ze gaat naar hem toe.Als ze de kamer binnenrent ziet ze Cody en Iris zitten.Ze pakt Cody beet en zoent hem.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 23:11:41 #240
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24455598
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:10 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Wat zijn we weer grappig" en hij pakt de nieuwe Hitkrant en begint erin te bladeren. "Wat een verneukte mensen staan hierin,ze lijken wel een beetje op jou" "Tenminste zij hebben ook géén leven" en bij Joost rollen de tranen over zijn wangen van het lachen.
"Zielig figuurtje, je schaamt je zo erg voor je vriendin. Ze moet wel heel lelijk zijn ofzo, je wilt niet eens over haar vertellen."
pi_24455609
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Nee Iris niet doen ik wil niet meer! 'cody begint nu echt te janken en verteld wat voor vreselijke daad Lizzie gedaan heeft
Iris troost Cody."Het komt allemaal goed!" zegt ze.

(waarna lizzie de kamer inrent)
pi_24455610
Cody zoent mee maar stopt '' Meiden ik wil niet meer ! ik wil dood ! '' Schreeuwt Cody
Do it again now
pi_24455615
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:11 schreef Frey het volgende:

[..]

"Zielig figuurtje, je schaamt je zo erg voor je vriendin. Ze moet wel heel lelijk zijn ofzo, je wilt niet eens over haar vertellen."
"Uh ik weetniet of je het weet maar ik wel mooi met het leukste meisje van heel het Meerle College" en Joost gaat in zijn rolstoel zitten en rijdt naar Ralf. "En jij?" "Heb jij al een leuke jongen ontmoet?"
  vrijdag 7 januari 2005 @ 23:13:15 #244
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24455621
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:11 schreef Nano het volgende:
Lizzy krijgt geen gehoor en pakt haar jas.Ze gaat naar hem toe.Als ze de kamer binnenrent ziet ze Cody en Iris zitten.Ze pakt Cody beet en zoent hem.
Dan komt Esmee binnen lopen en zegt tegen Lizzie "Ik wist het , dat je terug zou gaan naar die etterstraal" Hij is niks voor je zegt ze.

Daarna schrikt Lizzie zich rot. Esmee haalt een mes te voorschijn............................
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_24455633
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:13 schreef digispeed het volgende:

[..]

Dan komt Esmee binnen lopen en zegt tegen Lizzie "Ik wist het , dat je terug zou gaan naar die etterstraal" Hij is niks voor je zegt ze.

Daarna schrikt Lizzie zich rot. Esmee haalt een mes te voorschijn............................
Cody is razend snel trekt het mes uit esmee der handenwaar bij hij haar ook verwond en vervolgens door zijn eigen polsen

[ Bericht 3% gewijzigd door _ELMaikel_ op 07-01-2005 23:24:02 ]
Do it again now
pi_24455640
Lizzy gaat voor Cody op de grond zitten."Nee Cody,je moet bij ons blijven! Ik hou van je,echt!Dat met Joost was een vergissing!Ik hou van je Cody!"Ze kijkt hem hoopvol aan.
pi_24455654
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Cody is razend snel trekt het mes uit esmee der handen en snijd haar in haar gezicht en vervolgens door zijn eigen polsen
"Neeee!!" schreeuwt Iris,en ze valt flauw van de schrik.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 23:15:40 #248
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24455666
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:12 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Uh ik weetniet of je het weet maar ik wel mooi met het leukste meisje van heel het Meerle College" en Joost gaat in zijn rolstoel zitten en rijdt naar Ralf. "En jij?" "Heb jij al een leuke jongen ontmoet?"
"Ik kom er wel achter wie je vriendin is. En als jij die stomme leugen van je niet terug neemt, dan zal haar wat overkomen."
Ralf grinnikt en verlaat dan huize Kolthof.
pi_24455673
Lizzy belt een ambulance."Nee!"schreeuwt ze.Ze gaat naast Cody liggen en legt haar hand op de diepe snijwonden.
pi_24455675
''Iris en Lizzie jullie zijn de vrouwen waar ik van hou ''
Do it again now
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')