Joost is zo diep in gedachten verzonken over het lozen van Iris dat hij haar eerst niet eens hoort.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''zo heb ik hem nog nooit gezien!'' Stamelt Iris geschroken ''wat heb jij wel niet gedaan!?''
"Hou je mond,klootzak" en Joost gooit de afstandsbediening die hij in zijn hand had richting Ralf zijn hoofd. Ookal is het mis,Joost geniet ervan. "Het was dat geval van Lebeau weer,die Cody" en Joost nestelt zich nog iets dieper op de bank. "En nou graag oprotten want ik wil naar Soutpark kijken.."quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:45 schreef Frey het volgende:
Ralf komt de trap afgelopen.
"Was je weer lawaai aan het maken, wielerjongen?"
Ralf lacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Hou je mond,klootzak" en Joost gooit de afstandsbediening die hij in zijn hand had richting Ralf zijn hoofd. Ookal is het mis,Joost geniet ervan. "Het was dat geval van Lebeau weer,die Cody" en Joost nestelt zich nog iets dieper op de bank. "En nou graag oprotten want ik wil naar Soutpark kijken.."
Iris had een donkerbruin vermoeden,en peerde em snel naar de jage.Ze zag nog net op tijd hoe Cody het glas bij zijn pols hield.Iris rende erheen en greep het stuk uit zijn hand,ze sneed zichzelf in haar hand met het scherpe glas.Ze gilde,ze had pijn om Cody en haar hand tegelijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan stuurt hij een smsje aan zo wel Iris als Lizzie 'Ik hou van je kusjes cody ''
En hij brengt het stuk glas naar zijn pols
Dat is waar ook.Dat mens zit hier ook nog denkt Joost.En hij denkt na over een plan om haar weg te werken. "Nee,dat is geen vriendin van me" "Dat is sloerie Lebeau alias Irisquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf lacht.
"Wie is dat wijf hier in huis eigenlijk? Is dat die vriendin van jou?"
"Aha, je hebt dus wel een vriendin?"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is waar ook.Dat mens zit hier ook nog denkt Joost.En hij denkt na over een plan om haar weg te werken. "Nee,dat is geen vriendin van me" "Dat is sloerie Lebeau alias Iris"
Nee Iris niet doen ik wil niet meer! 'cody begint nu echt te janken en verteld wat voor vreselijke daad Lizzie gedaan heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:01 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Iris had een donkerbruin vermoeden,en peerde em snel naar de jage.Ze zag nog net op tijd hoe Cody het glas bij zijn pols hield.Iris rende erheen en greep het stuk uit zijn hand,ze sneed zichzelf in haar hand met het scherpe glas.Ze gilde,ze had pijn om Cody en haar hand tegelijk!
"Wat zijn we weer grappig" en hij pakt de nieuwe Hitkrant en begint erin te bladeren. "Wat een verneukte mensen staan hierin,ze lijken wel een beetje op jou" "Tenminste zij hebben ook géén leven" en bij Joost rollen de tranen over zijn wangen van het lachen.quote:
"Zielig figuurtje, je schaamt je zo erg voor je vriendin. Ze moet wel heel lelijk zijn ofzo, je wilt niet eens over haar vertellen."quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Wat zijn we weer grappig" en hij pakt de nieuwe Hitkrant en begint erin te bladeren. "Wat een verneukte mensen staan hierin,ze lijken wel een beetje op jou" "Tenminste zij hebben ook géén leven" en bij Joost rollen de tranen over zijn wangen van het lachen.
Iris troost Cody."Het komt allemaal goed!" zegt ze.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee Iris niet doen ik wil niet meer! 'cody begint nu echt te janken en verteld wat voor vreselijke daad Lizzie gedaan heeft
"Uh ik weetniet of je het weet maar ik wel mooi met het leukste meisje van heel het Meerle College" en Joost gaat in zijn rolstoel zitten en rijdt naar Ralf. "En jij?" "Heb jij al een leuke jongen ontmoet?"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:11 schreef Frey het volgende:
[..]
"Zielig figuurtje, je schaamt je zo erg voor je vriendin. Ze moet wel heel lelijk zijn ofzo, je wilt niet eens over haar vertellen."
Dan komt Esmee binnen lopen en zegt tegen Lizzie "Ik wist het , dat je terug zou gaan naar die etterstraal" Hij is niks voor je zegt ze.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:11 schreef Nano het volgende:
Lizzy krijgt geen gehoor en pakt haar jas.Ze gaat naar hem toe.Als ze de kamer binnenrent ziet ze Cody en Iris zitten.Ze pakt Cody beet en zoent hem.
Cody is razend snel trekt het mes uit esmee der handenwaar bij hij haar ook verwond en vervolgens door zijn eigen polsenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
Dan komt Esmee binnen lopen en zegt tegen Lizzie "Ik wist het , dat je terug zou gaan naar die etterstraal" Hij is niks voor je zegt ze.
Daarna schrikt Lizzie zich rot. Esmee haalt een mes te voorschijn............................
"Neeee!!" schreeuwt Iris,en ze valt flauw van de schrik.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody is razend snel trekt het mes uit esmee der handen en snijd haar in haar gezicht en vervolgens door zijn eigen polsen
"Ik kom er wel achter wie je vriendin is. En als jij die stomme leugen van je niet terug neemt, dan zal haar wat overkomen."quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Uh ik weetniet of je het weet maar ik wel mooi met het leukste meisje van heel het Meerle College" en Joost gaat in zijn rolstoel zitten en rijdt naar Ralf. "En jij?" "Heb jij al een leuke jongen ontmoet?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |