Als Joost en Elisa naar boven zijn gegaan om het nummer van Iris te zoeken ziet Joost Babette."He,heb je het al gehoord van Cody Lebeau?" "Hij schijnt afgevoerd te zijn naar het AZF wegens een zelfmoordpoging!"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:44 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette zit op de rand van haar bed...ze staart in het duister naar de muur.
Ze staat op en loopt naar de badkamer en neemt een slokje water....
Babette draait zich om en ziet Joost...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost en Elisa naar boven zijn gegaan om het nummer van Iris te zoeken ziet Joost Babette."He,heb je het al gehoord van Cody Lebeau?" "Hij schijnt afgevoerd te zijn naar het AZF wegens een zelfmoordpoging!"
Elisa loopt naar haar toe. "He,gaat het wel?" en ze knielt naast Babette. "Mischien moet je maar terug naar bed gaan,ik denk dat je ziek wordt" en ze houdt Babette haar hand vast.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette draait zich om en ziet Joost...
"wat....dat meen je niet" "wat wat is er gebeurt? "
Babette begint zich licht in haar hoofd te voelen en gaat op de grond zitten...
Nu Babette toch weg is ga ik ook maar en ze geeft Joost een zoen op zijn wang."Kom je morgen naar me nieuwe huis kijken?" en dan trekt Elisa haar jas aan en vertrekt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:50 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette staat op en loopt naar haar kamer...
"ik ga me even aankleden"
ze doet de deur open en zoekt naar het licht knopje...
Babette kijkt haar aan en probeert op te staan..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:50 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Elisa loopt naar haar toe. "He,gaat het wel?" en ze knielt naast Babette. "Mischien moet je maar terug naar bed gaan,ik denk dat je ziek wordt" en ze houdt Babette haar hand vast.
Rolf loopt midden in de nacht door alle dozen om te kijken of alles wel is ingepakt.Als hij ziet dat Elisa binnekomt loopt hij meteen op haar af."Waarom kwam Joost hier midden in de nacht langs de deur?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:51 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Nu Babette toch weg is ga ik ook maar en ze geeft Joost een zoen op zijn wang."Kom je morgen naar me nieuwe huis kijken?" en dan trekt Elisa haar jas aan en vertrekt.
"Pap,er was iets met een ongeluk met Cody Lebeau" "Morgen vertel ik je allés" en ze geeft haar ongerust vader een zoen op zijn wang. "Is er iets aan de hand?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:54 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Rolf loopt midden in de nacht door alle dozen om te kijken of alles wel is ingepakt.Als hij ziet dat Elisa binnekomt loopt hij meteen op haar af."Waarom kwam Joost hier midden in de nacht langs de deur?"
"Nou eh ik heb Cody en Iris pas geleden nog geholpen in het bos,en eh.." "Nouja laat maar" en Elisa gaat in haar bed liggen. "Hehe,wat ga jij doen meisjes?" "Het is al bijna ochtend,de verhuizers komen zo!"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:56 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Pap,er was iets met een ongeluk met Cody Lebeau" "Morgen vertel ik je allés" en ze geeft haar ongerust vader een zoen op zijn wang. "Is er iets aan de hand?"
Ralf wil Babette iets vragen, maar ziet dat ze niet op haar kamer is.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:59 schreef Frey het volgende:
Ralf komt weer thuis. Hij heeft het geld al op zijn rekening gestort.
"Straks begint die lummel weer te trekken en valt hij weer. Dan komt hij weer met de volgende leugen."
Als het hele appartament leeg is draait Elisa rond in de lege ruimte. "Ik ga dit mensen,gezellig met jouw samen" en ze kijkt naar haar vader. Dan lopen de ze deur uit en Elisa draait de deur in het slot. "Dag huis"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:59 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Nou eh ik heb Cody en Iris pas geleden nog geholpen in het bos,en eh.." "Nouja laat maar" en Elisa gaat in haar bed liggen. "Hehe,wat ga jij doen meisjes?" "Het is al bijna ochtend,de verhuizers komen zo!"
*Tuut* *Tuut*
En Rolf pakt de eerste doos vast."Kom op,helpen meisje!" en ze laden lachend alle dozen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |