Dat je een mes in me rug steekt is al erg genoeg dat je er ook nog eens vrolijk over gaat doen is nog erger.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze is er nog gewoon hoor.Lizzie en Joost hebben gezoend
Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat je een mes in me rug steekt is al erg genoeg dat je er ook nog eens vrolijk over gaat doen is nog erger.
Ik stel me niet aan !quote:
* Orginial geeft Maikel zo`n harde schop dat hij stopt met zeuren.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan !
Jullie zijn slechte mensen.
Dan niet maar je verpest de sfeer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
alsof ik me door jou terecht laat wijzen. met je 14 jaar.
Die is al vepestquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan niet maar je verpest de sfeer.![]()
Hou toch op man.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is al vepest
en ik weet niet of je het weet hoor maar een vrouwelijk pedofiel verhaalijn![]()
Dat klinkt niet erg echt.
Mag Ralf eerst nog een scène met Esmee, want hij is al onderwegquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:48 schreef digispeed het volgende:
Esmee flipt vanavond
Haar dochter zwanger van een supermongool en nu heeft ze lizzie ook nog zien zoenen
met een Kolthoff toen ze op de gang liep
Esmee vraagt Lizzy een keus te maken. Wat een slettebak eigenlijk die dochter van Esmee.
Waarom heeft iedereen een hekel aan sloerie Lizzie?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Mag Ralf eerst nog een scène met Esmee, want hij is al onderweg![]()
Slettebak inderdaad nou Lizzy hoeft geen keus meer te maken want als Cody er achterkomt hoeft hij haar ook niet meer ..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:48 schreef digispeed het volgende:
Esmee flipt vanavond
Haar dochter zwanger van een supermongool en nu heeft ze lizzie ook nog zien zoenen
met een Kolthoff toen ze op de gang liep
Esmee vraagt Lizzy een keus te maken. Wat een slettebak eigenlijk die dochter van Esmee.
Ophoudenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Slettebak inderdaad nou Lizzy hoeft geen keus meer te maken want als Cody er achterkomt hoeft hij haar ook niet meer ..
Het kind het is 80% kans dat het kind het niet haalt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:50 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ja die vrouw had mij vandaag de weg gewezen hierheen k was de weg een beetje kwijt." antwoord Iris,dan wordt ze nieuwsgierig."Wat is er met Lizzie?" vraagt ze
"Binnen " word er geroepen met een chagarijnige stem.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:58 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt het AZF binnen en gaat meteen naar Esmee’s kantoor. Hij klopt op de deur.
Als Joost naar buiten loopt ziet hij zijn broer Ralf naar Esmee`s kamer gaan. "Dat is waar ook,daar kwam ik voor" maar Joost besluit naar huis te gaan en draait om en rijdt het AZF uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:58 schreef Nano het volgende:
Lizzy staart voor zich uit.Ze roept nog een keer,maar Joost is al ver weg.Door het raam ziet ze hem rijden.Hoe moet ze dit aan Cody uitleggen.
Ralf komt binnen en gaat op een stoel zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:59 schreef digispeed het volgende:
[..]
"Binnen " word er geroepen met een chagarijnige stem.
Als Joost naar huis rijdt ziet hij Elisa op hem afkomen. "Ik moet gaan.." en Joost wil weer doorrijden.Maar Elisa houdt hem vast en Joost kan niet weg. "Wat moet je van me?"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost naar buiten loopt ziet hij zijn broer Ralf naar Esmee`s kamer gaan. "Dat is waar ook,daar kwam ik voor" maar Joost besluit naar huis te gaan en draait om en rijdt het AZF uit.
Oh ben jij het, wat doe jij hier in godsnaam ???quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf komt binnen en gaat op een stoel zitten.
"Zo Esmee, daar zijn we dan weer."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |