abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24439511
In het ziekenhuis aangekomen stapt hij bij Lizzie binnen ''Ey schatje we zijn nu huis genoten!''
''En vandaag krijgen we de uitslag wat er gebeurt is met ons kindje! Zijn dat geen leuke dingen?'' Zegt Cody in de hoop dat Lizzie hem hoort.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:21:24 #102
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24439563
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Wat?!" Joost zijn plan om revanche te nemen op Iris is meteen van de baan en rijdt naar Tara. "Hoe kan dat dan?!" "Weet Winston dit?"
ik ging verhuizen
en ik was verliefd,,
ik deed het voor het eerst toen en boem. ik bleek 3 maanden later zwanger van hem te zijn

maar wil je alsjeblieft je mond houden tegen Winston!
pi_24439573
Winston loopt op weg naar huis,

''Ik ben wel weer toe aan rust.....,al die stres...''

Winston moppert wat inzichzelf..'

''En dan ook nog Tara die vreemd doet....''

Winston besluit Tara maar even te bellen erover, mischien is ze nu wat duidelijker.
Correct en tevens juist...
pi_24439598
Lizzy hoort Cody wel en twijfelt of ze hem laat zien dat ze wel bij bewustzijn is.
pi_24439602
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:21 schreef Woelli het volgende:

[..]

ik ging verhuizen
en ik was verliefd,,
ik deed het voor het eerst toen en boem. ik bleek 3 maanden later zwanger van hem te zijn

maar wil je alsjeblieft je mond houden tegen Winston!
"Jezus,ja natuurlijk kan je daar van op aan" "Ik heb een idee,we gaan Winston verrassen met een luxe ontbijtje ofzo" en Joost begint enthousiast broodjes te smeren."Pers jij even een paar sinaasappels uit?" en als hij ziet dat Tara weer kan lachen gaan ze met een dienblad op Joost zijn benen op weg naar huize Kolthof.
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:25:02 #106
109180 Woelli
pi_24439629
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Jezus,ja natuurlijk kan je daar van op aan" "Ik heb een idee,we gaan Winston verrassen met een luxe ontbijtje ofzo" en Joost begint enthousiast broodjes te smeren."Pers jij even een paar sinaasappels uit?" en als hij ziet dat Tara weer kan lachen gaan ze met een dienblad op Joost zijn benen op weg naar huize Kolthof.
Hup aanmaken!
ik meot straks nog gewoon werken !!
pi_24439640
Dan komt er een dokter binnen Cody kijkt hem verwacht vol aan '' Meneer Lebeau neem ik aan ?''
''Wij hebben een onderzoek gedaan en het kind is nu nog inorde maar er is een grote kans dat het een miskraam word '' Cody kijkt treurig naar de grond '' Hoe groot is die kans ? '' '' 80%'' anntwoord de dokter,
Do it again now
pi_24439648
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost en Tara kletsen wat bij onderweg naar huize Kolthof en als ze daar aankomen maakt Tara de deur open met haar sleutel."Wat zal Winston opkijken" en Joost fluit mee met de vogels die buiten in de bomen zitten.

Hij rijdt naar binnen als hij in de woonkamer komt ziet hij Ralf.Van schrik laat hij het dienblad vallen en alles klettert op de grond. "De gore klootzak!"
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:25:57 #109
109180 Woelli
pi_24439653
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:21 schreef bar_rel het volgende:
Winston loopt op weg naar huis,

''Ik ben wel weer toe aan rust.....,al die stres...''

Winston moppert wat inzichzelf..'

''En dan ook nog Tara die vreemd doet....''

Winston besluit Tara maar even te bellen erover, mischien is ze nu wat duidelijker.
jongens ophouden,,
ik meot even telefoontje opnemen.

Hai met tara
pi_24439660
Ondertussen die ochtend werd Iris ook wakker.Nog steeds heel erg in de war van wat er gister gebeurd was.Ze besloot naar beneden te gaan om te ontbijten,toen ze klaar was ging ze zich omkleden."Wat zou ik gaan doen?" denkt ze.Ze besloot een wandelingetje te maken.Tenslotte kun je tijdens het lopen je gedachten op een rijtje zetten.Iris gaat op pad,half in gedachten,half concentrerend op de stoepen en de omgeving.Op een bepaald punt besluit ze terug te gaan.Maar ze is in de war en vind de weg bijna niet meer."Shit!" denkt ze.Plots duikt er een vrouw achter haar op."Hallo." zegt ze.Iris kijkt haar aan.Ze schrikt."U bent die vrouw van gister!" zegt ze."Ja,en wat doe jij hier?" vraagt de vrouw.Iris zegt: "Ik dacht even te gaan wandelen,nu ben ik de weg een beetje kwijt." "O,moet je naar dat huis van gister?" vraagt de vrouw."Ja" zegt Iris."Ik kan je de weg wel wijzen." zegt de vrouw.Iris vertrouwde het wel en stemde toe.Toen Iris thuiskwam bedankte ze de vrouw en aan de deur vroeg ze nogmaals: "Wie bent u nou?" De vrouw keek naar beneden."Zal ik het haar zeggen of niet?" denkt ze."Dat mag je nog steeds niet weten." zegt ze."Wanneer dan wel?" vraagt Iris."Die tijd komt nog,kind." zei ze.Iris ging snel naar binnen.Toen ze op de klok keek was het al rond 4 uur,en ze besloot tv te gaan kijken.
de groeten :P
pi_24439690
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:25 schreef Woelli het volgende:

[..]

kut,, ook dta nog

Joost even wachten,,

Hallo schat,,
..''uhmm hey schat..ik...wil even met je praten!!! heb je even tijd vanavond??''
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:28:00 #112
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24439695
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:25 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost en Tara kletsen wat bij onderweg naar huize Kolthof en als ze daar aankomen maakt Tara de deur open met haar sleutel."Wat zal Winston opkijken" en Joost fluit mee met de vogels die buiten in de bomen zitten.

Hij rijdt naar binnen als hij in de woonkamer komt ziet hij Ralf.Van schrik laat hij het dienblad vallen en alles klettert op de grond. "De gore klootzak!"
Ralf kijkt om.
“Ach, wat een leuke racekar. Maar je moet even wachten, want ik wil even iets aan pa vragen”
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24439705
Lizzy schrikt zich rot.80%!Dat is weinig!Er loopt een traan over haar gezicht.Ze is bang dat Cody het ziet.
pi_24439716
Cody kijkt Lizzie treurig aan en dan denkt hij dat hij droomt zag hij nou een traan over haar gezicht lopen! . Dan schud Cody zijn hoofd nee dat kan niet ''Ey meisje ik ga weer '' Zegt Cody en hij geeft Lizzie een zoen en gaat even in het park wandelen .
Do it again now
pi_24439743
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:28 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf kijkt om.
“Ach, wat een leuke racekar. Maar je moet even wachten, want ik wil even iets aan pa vragen”
Joost kan zich niet beheersen en hij balt zijn vuisten. "Jij rot nu op,vuile klootzak" "Hij heeft mij van de trap geduwd " als Joost de kamer inkijkt is iedereen doodstil. "Pap,je gelooft me toch wel?"
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:32:51 #116
109180 Woelli
pi_24439771
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:

[..]

..''uhmm hey schat..ik...wil even met je praten!!! heb je even tijd vanavond??''
Hey Schatje,,
hmm,, je kunt ook gewoon nu praten
ik sta namelijk voor je huis..
pi_24439791
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:32 schreef Woelli het volgende:

[..]

Hey Schatje,,
hmm,, je kunt ook gewoon nu praten
ik sta namelijk voor je huis..
''....ohh haha, nou ik kom net van me werk, ik zie je zo binnen 5 minuten dan wel okeej ''
pi_24439813
In het park ziet Cody die gestoorde vrouw eten halen uit een vuilnisbak ''Zo wat zijn we aan het doen? '' Vraagt Cody brutaal ''En wat moet u bij mijn zusje? loopt u bij haar om eten te schooien ofzo? ''
Do it again now
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:35:09 #119
109180 Woelli
pi_24439816
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:33 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''....ohh haha, nou ik kom net van me werk, ik zie je zo binnen 5 minuten dan wel okeej ''
Tara staat al binnen en dan komt Winston en ze gaan naar Winston kamer.

Tara geeft hem een kus en vraagt,, ''''Waar over wil je praten?'''
pi_24439817
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:30 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost kan zich niet beheersen en hij balt zijn vuisten. "Jij rot nu op,vuile klootzak" "Hij heeft mij van de trap geduwd " als Joost de kamer inkijkt is iedereen doodstil. "Pap,je gelooft me toch wel?"
Als na een paar minuten nog steeds niemand iets heeft gezegd draait Joost zich om en slaat de deur achter zich dicht."Ze kunnen allemaal de pot op!"

Joost voelt zich weer net zoals gister."Ik moet me wreken.." "Op Iris en Ralf,maar hoe?"

Hij besluit frisse lucht te willen en rijdt weg..

Even later rijdt hij door het park.Dan ziet hij Lisa staan."Mooie meid,maar veel te oud en ze wilt je toch niet met je mankepoot!" en Joost rijdt weer een stukje verder naar de vijver en staart voor zich uit.
pi_24439845
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara staat al binnen en dan komt Winston en ze gaan naar Winston kamer.

Tara geeft hem een kus en vraagt,, ''''Waar over wil je praten?'''
''Over ons, ik heb het gevoel dat je een beetje afstandelijk bent de laatse tijd! Heb je iets te verbergen?''
pi_24439855
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In het park ziet Cody die gestoorde vrouw eten halen uit een vuilnisbak ''Zo wat zijn we aan het doen? '' Vraagt Cody brutaal ''En wat moet u bij mijn zusje? loopt u bij haar om eten te schooien ofzo? ''
De vrouw ziet de jongen."Altijd al goed geweest voor zijn zusje." denkt ze.Ze antwoord niet en kijkt naar de grond..
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:37:42 #123
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24439874
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef Orginial het volgende:

[..]

Als na een paar minuten nog steeds niemand iets heeft gezegd draait Joost zich om en slaat de deur achter zich dicht."Ze kunnen allemaal de pot op!"

Joost voelt zich weer net zoals gister."Ik moet me wreken.." "Op Iris en Ralf,maar hoe?"

Even later rijdt hij door het park.Dan ziet hij Lisa staan."Mooie meid,maar veel te oud en ze wilt je toch niet met je mankepoot!" en Joost rijdt weer een stukje verder naar de vijver en staart voor zich uit.
Ik speel even Arthur

“Wat heeft die gast nou weer?” vraagt Ralf verbaasd.
“Hij is waarschijnlijk in de war door alle gebeurtenissen van de laatste tijd”, zegt Arthur.
Dan vraagt Arthur hoe Ralf aan die hoofdwond komt.
“Euh… Een deur tegen mijn hoofd gekregen. En vraag me niet hoe, want dat pleziertje gun ik je niet! Ik had zelf nog een vraag. Hoe komt het dat Esmee ineens de leiding heeft in het AZF?”
En Arthur legt alles uit over hoe Esmee het huis betaalde in ruil voor aandelen.
“Ach, wat jammer”, lacht Ralf en hij gaat naar zijn kamer…

Maar Arthur twijfelt duidelijk. Want ergens gelooft hij wat Joost beweerde...
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:38:46 #124
109180 Woelli
pi_24439895
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:36 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Over ons, ik heb het gevoel dat je een beetje afstandelijk bent de laatse tijd! Heb je iets te verbergen?''
Hoezo dat dan?
Jij bent de beste wat mij is over komen,,
Hoe kom je der bij dat ik iets te verbergen heb?
pi_24439900
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost besluit te kijken of hij Esmee kan vinden,die meer van zijn ontvoering schijnt af te weten en rijdt naar het AZF.

Als hij daar aankomt rijdt hij door de gangen van het het ziekenhuis.Dan ineens ziet hij dat Lizzie van Tellegen op die afdeling ligt en opent de deur."Lizzie?"
pi_24439938
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:36 schreef Poezzy het volgende:

[..]

De vrouw ziet de jongen."Altijd al goed geweest voor zijn zusje." denkt ze.Ze antwoord niet en kijkt naar de grond..
''Ey gaan we nog praten? '' ''Ey mijn zusje is door veel heen gegaan en daar gaat ze tot nu toe super goed mee om en dat wil ik graag zou houden ik wil dat u zich niet bij haar in de buurt begeeft begrepen '' zegt Cody
Do it again now
pi_24439941
Hey Joost!Lizzy gaat voorzichtig op de rand van het bed zitten.Hoe is het met je?
pi_24439984
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:40 schreef Nano het volgende:
Hey Joost!Lizzy gaat voorzichtig op de rand van het bed zitten.Hoe is het met je?
"Naar omstandigheden goed.." en hij rijdt voorzichtig naar haar bed. "Je kent Elisa wel hé?" "Ze wou verkering met me,maar ik heb nee gezegd." "Ik wil gewoon niet dat ze denkt dat ik zielig ben en dat ze daarom maar met verkering neemt!"
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:43:21 #129
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24440012
Ralf zit op zijn kamer en denkt na.
"Winston zal waarschijnlijk zijn mond wel houden, maar of hij Tara ook overhaalt... En dan Joost. Die haat me meer dan ooit, hij beweert zelfs dat ik... Oh nee, straks praat dat joch zijn mond voorbij"
pi_24440013
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:38 schreef Woelli het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Jij bent de beste wat mij is over komen,,
Hoe kom je der bij dat ik iets te verbergen heb?
''Omdat je gister zo..anders deed''

Winston kijkt Tara diep in der ogen...

''Tara ik wil dat je eerlijk tegen me bent en alles tegen me zegt, anders heeft deze relatie geen zin meer''
pi_24440017
Ze vind je vast niet zielig!Jij bent hartstikke lief,dat is het gewoon!
pi_24440035
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

''Ey gaan we nog praten? '' ''Ey mijn zusje is door veel heen gegaan en daar gaat ze tot nu toe super goed mee om en dat wil ik graag zou houden ik wil dat u zich niet bij haar in de buurt begeeft begrepen '' zegt Cody
Er rolt een traan over het gezicht van de vrouw."Cody,over een tijdje zal je erachterkomen wie ik ben.Maar daar is het te vroeg voor,als jij wilt dat ik uit de buurt van Iris blijf zal ik dat doen." zegt ze."Maar ik kom terug." denkt ze.
pi_24440051
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:43 schreef Nano het volgende:
Ze vind je vast niet zielig!Jij bent hartstikke lief,dat is het gewoon!
Joost voelt dat hij een kleur krijgt. "Hoe gaat het eigenlijk tussen jouw en Cody?" en hij rijdt naar Lizzie toe als ze ziet ze het moeilijk heeft.
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:45:17 #134
109180 Woelli
pi_24440058
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:43 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Omdat je gister zo..anders deed''

Winston kijkt Tara diep in der ogen...

''Tara ik wil dat je eerlijk tegen me bent en alles tegen me zegt, anders heeft deze relatie geen zin meer''
Winston ik wil het echt zo graag zeggen,, maar ik kan het niet,, en word niet boos op me
pi_24440084
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:44 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Er rolt een traan over het gezicht van de vrouw."Cody,over een tijdje zal je erachterkomen wie ik ben.Maar daar is het te vroeg voor,als jij wilt dat ik uit de buurt van Iris blijf zal ik dat doen." zegt ze."Maar ik kom terug." denkt ze.
Cody lopot snel door en gaat naar Iris ''Ey zusje ik kwam die gekke vrouw net tegen in het park en oohja over Lizzie '' Maar dan zwijgt Cody.
Do it again now
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:47:46 #136
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24440110
“Wacht es… Winston, Tara, Joost… Ik vergeet iemand… Esmee! Ik moet weten of dat mens haar mond houdt! En ik weet waar ik haar nu kan vinden”
Ralf vertrekt naar het AZF…
pi_24440126
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:45 schreef Woelli het volgende:

[..]

Winston ik wil het echt zo graag zeggen,, maar ik kan het niet,, en word niet boos op me
Winston staat op...en probeert zich in te houden.

''Tara...als je me niet vertelt wat je dwarzit, dan kan ik je niet vertrouwen!''

WInston loopt van tafel en gaat naar boven....
pi_24440144
Ik weet het niet!Ik ben zwanger van Cody en het gaat niet goed met het kind.80% kans dat het niet gezond geboren wordt.Ik weet het niet,Joost.Lizzy kijkt lang in zijn ogen.Ik hou van je!Jij begrijpt me tenminste.Lizzy trekt Joost naar zich toe en zoent hem.
pi_24440162
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Cody lopot snel door en gaat naar Iris ''Ey zusje ik kwam die gekke vrouw net tegen in het park en oohja over Lizzie '' Maar dan zwijgt Cody.
"Ja die vrouw had mij vandaag de weg gewezen hierheen k was de weg een beetje kwijt." antwoord Iris,dan wordt ze nieuwsgierig."Wat is er met Lizzie?" vraagt ze
pi_24440203
lala die zoen is kut maar ik moest dit aanpassen dus tsja.

[ Bericht 20% gewijzigd door _ELMaikel_ op 06-01-2005 22:17:11 ]
Do it again now
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:53:19 #141
109180 Woelli
pi_24440237
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:48 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston staat op...en probeert zich in te houden.

''Tara...als je me niet vertelt wat je dwarzit, dan kan ik je niet vertrouwen!''

WInston loopt van tafel en gaat naar boven....
Tara denkt en denklt

Winston STOP

Toen ik dat solicitatie brief van Remco Witterveen zag,, moest ik denken aan vroeger. Ik heb vroeg in me pubertijd iets met hem gehad. Hij was me eerste echte liefde maar ik ging verhuizen omdat me vader was overleden. Hij was de eerste jongen met wie ik naar bed ging en 3 maanden later was ik kaboem zwanger. Ik heb van Remco een kind !

CLIFF !!
pi_24440260
Einde.
pi_24440305
sop de soap waar Charlie met Lucas zoent
Geintje Frey

[ Bericht 91% gewijzigd door _ELMaikel_ op 06-01-2005 22:41:50 ]
Do it again now
pi_24441163
Als tijdens de val van Joost Arthur binnen komt vertelt Joost zijn vader een leugen over waarom hij en Iris in gevecht waren.Hij besluit in huize de Graaf te gaan slapen en de volgende ochtend vertelt Tara hem dat ze een kind heeft.Joost weet niet wat hij moet doen om zijn broer te steunen en ze besluiten een ontbijtje voor hem te maken.Als ze dat gaan brengen is net de uit het ziekenhuis ontslagen Ralf thuisgekomen.Joost schrikt hier zo erg van dat hij het dienblad met het onbijtje laat vallen.Als hij zijn familie vertelt dat hij door Ralfs schuld van de trap is gevallen,weet niemand wat te moeten zeggen.Lizzie en Cody krijgen te horen dat het voor 80% zeker is dat ze hun kindje gaan verliezen en Lizzie is hier erg van ondersteboven.Joost maakt een eenzame tocht door het park op het moment dat Iris weer een ontmoeting heeft met de verwarde vrouw.Ze wil nog steeds niet zeggen wie ze is en Iris weet niet wat ze er mee aanmoet.Als Joost Esmee wil spreken ziet hij dat haar dochter ook in het AZF ligt en gaat bij haar langs.Ze zijn in gesprek als Lizzie ineens Joost begint te zoenen.Ralf maakt zich zorgen over dat Joost zijn mond houdt over het geval dat hij in Azië was.Tara en Winston hebben een emotioneel gesprek en uiteindelijk vertelt Tara dat ze een kind heeft van Remco Witterveen.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:34:11 #145
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24443795
leuk heb ik eindelijk een room mate gooien jullie haar eruit...

iris komt terug hoor want het is mijn huis ik heb het geld en artur niet.... hahaha
don't give me that fucking bullshit
pi_24445368
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:34 schreef haagse_elfje het volgende:
leuk heb ik eindelijk een room mate gooien jullie haar eruit...

iris komt terug hoor want het is mijn huis ik heb het geld en artur niet.... hahaha
Ze is er nog gewoon hoor. Lizzie en Joost hebben gezoend
pi_24445377
Tara
pi_24445383
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
sop de soap waar Charlie met Lucas zoent
Geintje Frey
Lol man..
  vrijdag 7 januari 2005 @ 10:17:55 #149
108508 haagse_elfje
give me a l word