ik ging verhuizenquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Wat?!" Joost zijn plan om revanche te nemen op Iris is meteen van de baan en rijdt naar Tara. "Hoe kan dat dan?!" "Weet Winston dit?"
"Jezus,ja natuurlijk kan je daar van op aan" "Ik heb een idee,we gaan Winston verrassen met een luxe ontbijtje ofzo" en Joost begint enthousiast broodjes te smeren."Pers jij even een paar sinaasappels uit?" en als hij ziet dat Tara weer kan lachen gaan ze met een dienblad op Joost zijn benen op weg naar huize Kolthof.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
ik ging verhuizen
en ik was verliefd,,
ik deed het voor het eerst toen en boem. ik bleek 3 maanden later zwanger van hem te zijn
maar wil je alsjeblieft je mond houden tegen Winston!
Hup aanmaken!quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Jezus,ja natuurlijk kan je daar van op aan" "Ik heb een idee,we gaan Winston verrassen met een luxe ontbijtje ofzo" en Joost begint enthousiast broodjes te smeren."Pers jij even een paar sinaasappels uit?" en als hij ziet dat Tara weer kan lachen gaan ze met een dienblad op Joost zijn benen op weg naar huize Kolthof.
Joost en Tara kletsen wat bij onderweg naar huize Kolthof en als ze daar aankomen maakt Tara de deur open met haar sleutel."Wat zal Winston opkijken" en Joost fluit mee met de vogels die buiten in de bomen zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Jezus,ja natuurlijk kan je daar van op aan" "Ik heb een idee,we gaan Winston verrassen met een luxe ontbijtje ofzo" en Joost begint enthousiast broodjes te smeren."Pers jij even een paar sinaasappels uit?" en als hij ziet dat Tara weer kan lachen gaan ze met een dienblad op Joost zijn benen op weg naar huize Kolthof.
jongens ophouden,,quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:21 schreef bar_rel het volgende:
Winston loopt op weg naar huis,
''Ik ben wel weer toe aan rust.....,al die stres...''
Winston moppert wat inzichzelf..'
''En dan ook nog Tara die vreemd doet....''
Winston besluit Tara maar even te bellen erover, mischien is ze nu wat duidelijker.
..''uhmm hey schat..ik...wil even met je praten!!! heb je even tijd vanavond??''quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
kut,, ook dta nog
Joost even wachten,,
Hallo schat,,
Ralf kijkt om.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost en Tara kletsen wat bij onderweg naar huize Kolthof en als ze daar aankomen maakt Tara de deur open met haar sleutel."Wat zal Winston opkijken" en Joost fluit mee met de vogels die buiten in de bomen zitten.
Hij rijdt naar binnen als hij in de woonkamer komt ziet hij Ralf.Van schrik laat hij het dienblad vallen en alles klettert op de grond. "De gore klootzak!"
Joost kan zich niet beheersen en hij balt zijn vuisten. "Jij rot nu op,vuile klootzak" "Hij heeft mij van de trap geduwd " als Joost de kamer inkijkt is iedereen doodstil. "Pap,je gelooft me toch wel?"quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf kijkt om.
“Ach, wat een leuke racekar. Maar je moet even wachten, want ik wil even iets aan pa vragen”
Hey Schatje,,quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
..''uhmm hey schat..ik...wil even met je praten!!! heb je even tijd vanavond??''
''....ohh haha, nou ik kom net van me werk, ik zie je zo binnen 5 minuten dan wel okeejquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hey Schatje,,
hmm,, je kunt ook gewoon nu praten
ik sta namelijk voor je huis..![]()
Tara staat al binnen en dan komt Winston en ze gaan naar Winston kamer.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''....ohh haha, nou ik kom net van me werk, ik zie je zo binnen 5 minuten dan wel okeej''
Als na een paar minuten nog steeds niemand iets heeft gezegd draait Joost zich om en slaat de deur achter zich dicht."Ze kunnen allemaal de pot op!"quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost kan zich niet beheersen en hij balt zijn vuisten. "Jij rot nu op,vuile klootzak" "Hij heeft mij van de trap geduwd " als Joost de kamer inkijkt is iedereen doodstil. "Pap,je gelooft me toch wel?"
''Over ons, ik heb het gevoel dat je een beetje afstandelijk bent de laatse tijd! Heb je iets te verbergen?''quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara staat al binnen en dan komt Winston en ze gaan naar Winston kamer.
Tara geeft hem een kus en vraagt,, ''''Waar over wil je praten?'''
De vrouw ziet de jongen."Altijd al goed geweest voor zijn zusje." denkt ze.Ze antwoord niet en kijkt naar de grond..quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In het park ziet Cody die gestoorde vrouw eten halen uit een vuilnisbak ''Zo wat zijn we aan het doen? '' Vraagt Cody brutaal ''En wat moet u bij mijn zusje? loopt u bij haar om eten te schooien ofzo? ''
Ik speel even Arthurquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als na een paar minuten nog steeds niemand iets heeft gezegd draait Joost zich om en slaat de deur achter zich dicht."Ze kunnen allemaal de pot op!"
Joost voelt zich weer net zoals gister."Ik moet me wreken.." "Op Iris en Ralf,maar hoe?"
Hij besluit frisse lucht te willen en rijdt weg..
Even later rijdt hij door het park.Dan ziet hij Lisa staan."Mooie meid,maar veel te oud en ze wilt je toch niet met je mankepoot!" en Joost rijdt weer een stukje verder naar de vijver en staart voor zich uit.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Over ons, ik heb het gevoel dat je een beetje afstandelijk bent de laatse tijd! Heb je iets te verbergen?''
Joost besluit te kijken of hij Esmee kan vinden,die meer van zijn ontvoering schijnt af te weten en rijdt naar het AZF.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als na een paar minuten nog steeds niemand iets heeft gezegd draait Joost zich om en slaat de deur achter zich dicht."Ze kunnen allemaal de pot op!"
Joost voelt zich weer net zoals gister."Ik moet me wreken.." "Op Iris en Ralf,maar hoe?"
Hij besluit frisse lucht te willen en rijdt weg..
Even later rijdt hij door het park.Dan ziet hij Lisa staan."Mooie meid,maar veel te oud en ze wilt je toch niet met je mankepoot!" en Joost rijdt weer een stukje verder naar de vijver en staart voor zich uit.
''Ey gaan we nog praten? '' ''Ey mijn zusje is door veel heen gegaan en daar gaat ze tot nu toe super goed mee om en dat wil ik graag zou houden ik wil dat u zich niet bij haar in de buurt begeeft begrepen '' zegt Codyquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:36 schreef Poezzy het volgende:
[..]
De vrouw ziet de jongen."Altijd al goed geweest voor zijn zusje." denkt ze.Ze antwoord niet en kijkt naar de grond..
"Naar omstandigheden goed.." en hij rijdt voorzichtig naar haar bed. "Je kent Elisa wel hé?" "Ze wou verkering met me,maar ik heb nee gezegd." "Ik wil gewoon niet dat ze denkt dat ik zielig ben en dat ze daarom maar met verkering neemt!"quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:40 schreef Nano het volgende:
Hey Joost!Lizzy gaat voorzichtig op de rand van het bed zitten.Hoe is het met je?
''Omdat je gister zo..anders deed''quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Jij bent de beste wat mij is over komen,,
Hoe kom je der bij dat ik iets te verbergen heb?
Er rolt een traan over het gezicht van de vrouw."Cody,over een tijdje zal je erachterkomen wie ik ben.Maar daar is het te vroeg voor,als jij wilt dat ik uit de buurt van Iris blijf zal ik dat doen." zegt ze."Maar ik kom terug." denkt ze.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
''Ey gaan we nog praten? '' ''Ey mijn zusje is door veel heen gegaan en daar gaat ze tot nu toe super goed mee om en dat wil ik graag zou houden ik wil dat u zich niet bij haar in de buurt begeeft begrepen '' zegt Cody
Joost voelt dat hij een kleur krijgt. "Hoe gaat het eigenlijk tussen jouw en Cody?" en hij rijdt naar Lizzie toe als ze ziet ze het moeilijk heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:43 schreef Nano het volgende:
Ze vind je vast niet zielig!Jij bent hartstikke lief,dat is het gewoon!
Winston ik wil het echt zo graag zeggen,, maar ik kan het niet,, en word niet boos op mequote:Op donderdag 6 januari 2005 21:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Omdat je gister zo..anders deed''
Winston kijkt Tara diep in der ogen...
''Tara ik wil dat je eerlijk tegen me bent en alles tegen me zegt, anders heeft deze relatie geen zin meer''
Cody lopot snel door en gaat naar Iris ''Ey zusje ik kwam die gekke vrouw net tegen in het park en oohja over Lizzie '' Maar dan zwijgt Cody.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:44 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Er rolt een traan over het gezicht van de vrouw."Cody,over een tijdje zal je erachterkomen wie ik ben.Maar daar is het te vroeg voor,als jij wilt dat ik uit de buurt van Iris blijf zal ik dat doen." zegt ze."Maar ik kom terug." denkt ze.
Winston staat op...en probeert zich in te houden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Winston ik wil het echt zo graag zeggen,, maar ik kan het niet,, en word niet boos op me
"Ja die vrouw had mij vandaag de weg gewezen hierheen k was de weg een beetje kwijt." antwoord Iris,dan wordt ze nieuwsgierig."Wat is er met Lizzie?" vraagt zequote:Op donderdag 6 januari 2005 21:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody lopot snel door en gaat naar Iris ''Ey zusje ik kwam die gekke vrouw net tegen in het park en oohja over Lizzie '' Maar dan zwijgt Cody.
Tara denkt en denkltquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston staat op...en probeert zich in te houden.
''Tara...als je me niet vertelt wat je dwarzit, dan kan ik je niet vertrouwen!''
WInston loopt van tafel en gaat naar boven....
Ze is er nog gewoon hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:34 schreef haagse_elfje het volgende:
leuk heb ik eindelijk een room mate gooien jullie haar eruit...
iris komt terug hoor want het is mijn huis ik heb het geld en artur niet.... hahaha
quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
sop de soap waar Charlie met Lucas zoent![]()
![]()
![]()
Geintje Frey
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze is er nog gewoon hoor.Lizzie en Joost hebben gezoend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |