Joost denkt na.Kom op jongen gewoon "Ja" zeggen.Niks aan de hand.Joost voelt dat hij rood wordt en begint te stamelen: "Ik eh.. I-k.." en dan denkt hij aan zijn rolstoel.Dat kan hij haar niet aandoen en dan zegt hij: "Ik eh.. nee!quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:34 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Goed,en voordat je het gaat vragen: Mijn modellencarriere ook!" ..
Elisa voelt dat ze een kleur krijgt.. "Ik zit hier al zo lang mee.."
"Wil je verkering met me?"![]()
Joost wil naar zijn kamer en vraagt Edward hem naar boven te dragen.Als Edward weigert rijdt Joost in zijn rolstoel naar hem."Ik zou me maar snel naar boven dragen,anders kan jij fluiten naar je baantje!" en Edward draagt hem naar boven.Edward zegt nog: "Maar mevrouw Le.." maar Joost luistert al niet meer.Als hij boven rijdt hij naar zijn kamer en opent de deur en ziet een meisje op zijn bed liggen met een mp3speler in haar oor."Wat doe jij hier?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost denkt na.Kom op jongen gewoon "Ja" zeggen.Niks aan de hand.Joost voelt dat hij rood wordt en begint te stamelen: "Ik eh.. I-k.." en dan denkt hij aan zijn rolstoel.Dat kan hij haar niet aandoen en dan zegt hij: "Ik eh.. nee!" en Joost rijdt zo hard als hij kan weg.
Joost rijdt langs de school,langs de kerk,de bakker en de drogist.Dan kijkt hij door de ruit bij de kapsalon.Kinderen staan voor de ruiten en wijzen naar hem."Klote kinderen!" en steekt zijn middelvinger op.
Joost rijdt naar huis en staat voor de voordeur.Het lukt hem niet om binnen te komen en roept Edward om hulp.Edward komt meteen en Joost rijdt het huis binnen.Hij denkt aan Elisa en al zijn plannen die hij met haar had.Zij zou hem zijn eerste zoen geven,zij zouden samen verkering krijgen en hand in hand over het strand wandelen.Maar nee,die klote rolstoel moest al zijn plannen weer zo nodig in het water gooien.Hij slaat met zijn vuist op de leuning van de bank."Verdomme man!"
"Kutwijf!" en rijdt naar haar toe."Jij bent die Iris he..,dat zusje van die Cody." en als ze nonchalant op bed blijft liggen trekt hij haar aan der haar achterover."Jij gaat nu even heel goed luisteren naar mij." "Deze kamer is van mij,en jij gaat nu oprotten!" "Begrepen,snob?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost wil naar zijn kamer en vraagt Edward hem naar boven te dragen.Als Edward weigert rijdt Joost in zijn rolstoel naar hem."Ik zou me maar snel naar boven dragen,anders kan jij fluiten naar je baantje!" en Edward draagt hem naar boven.Edward zegt nog: "Maar mevrouw Le.." maar Joost luistert al niet meer.Als hij boven rijdt hij naar zijn kamer en opent de deur en ziet een meisje op zijn bed liggen met een mp3speler in haar oor."Wat doe jij hier?"![]()
Babette kijkt ze lachend aan...quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody en Iris lopen naar beneden en zien Babette ''Ey Babs ik en Iris willen je even bedanken''
''En ik wil gewoon even zeggen dat als je ooit mijn hulp nodig hebt dat ik er voor je zou zijn ''
''Oohja mag ik even de telefoon lenen? '' Vraagt Cody
"Ik mocht hier blijven van Babette." antwoord Iris kalm,toch erg geschrokken van de plotselinge inval staat ze op."Ik kreeg deze kamer aangewezen als mijn kamer."quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Kutwijf!" en rijdt naar haar toe."Jij bent die Iris he..,dat zusje van die Cody." en als ze nonchalant op bed blijft liggen trekt hij haar aan haar achterover."Jij gaat nu even heel goed luisteren naar mij." "Deze kamer is van mij,en jij gaat nu oprotten!" "Begreppen,snob?"
''Bedankt '' En Cody toets een bekend nummer in het nummer van de school waar hij eerst opzatquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt ze lachend aan...
"waar kan ik jou nou ooit voor nodig hebben, maar ehm ik zou het onthouden"
ze knipoogt naar Cody..."de telefoon ligt in de derde la daarboven"
ze wijst naar de kast "ik wil hem wel terug jongeman!"
ze loopt weg....
"Dat heb jij helemaal niet!" en als hij ziet dat ze met haar benen heen en weer spartelt is Joost het zat en sleurt haar van haar bed."Trut!" en hij geeft haar een klap in haar gezicht.Hij trekt aan haar haren en houdt even later een paar haren in zijn hand.Als hij ziet dat Iris nog steeds lacht geeft hij haar nog een dreun in haar gezicht.Dan verliest hij zijn evenwicht en valt uit zijn rolstoel en blijft roerloos op de grond liggen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:49 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ik mocht hier blijven van Babette." antwoord Iris kalm,toch erg geschrokken van de plotselinge inval staat ze op."Ik kreeg deze kamer aangewezen als mijn kamer."
quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Goed gegaan vanavond mensen.
Ik denk dat Remco en Rianne maar eens moeten verschijnen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:16 schreef Woelli het volgende:
Zijn der nog leuke plannen vanavond??
Door wie worden zei gespeeld danquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat Remco en Rianne maar eens moeten verschijnen.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jammer dat je er niet bent Elfje
Nouwja tot maandag dan maar weer in sop he
jup tot sopper de sopquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jammer dat je er niet bent Elfje
Nouwja tot maandag dan maar weer in sop he
Arthur is met stomheid geslagen. "Iris wat heb je gedaan?!"quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:54 schreef Orginial het volgende:
Start..
" Aaaargh... IKKK ... " en Joost schreeuwt het uit van de pijn. " PAAAAAAAAAAAAAAAAAP "
Hij hoort Iris schreeuwen om hulp en ineens verschijnt Arthur in de deuropening..
"Pap.." "Ik kwam op me kamer en toen zei ik dat ik graag wou gaan slapen en toen vloog dat wijf me aan.Ik heb nog geprobeerd om haar te kalmeren,maar ze ging maar door!" "Toen probeerde ze me te wurgen zodat ik niet om hulp kon schreeuwen en gooide ze me uit mijn rolstoel!" "Ze moet hier weg pap" " NU "quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:56 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur is met stomheid geslagen. "Iris wat heb je gedaan?!"![]()
En hij helpt Joost terug in zijn rolstoel. "Joost,wat is er gebeurd?"![]()
"Iris is dat echt waar?" en als Iris geen antwoord geeft wordt Arthur razend. "Eruit!" "Eruit!" "Wie denk je wel niet dat je bent om mijn zoon aan te vliegen?!"quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Pap.." "Ik kwam op me kamer en toen zei ik dat ik graag wou gaan slapen en toen vloog dat wijf me aan.Ik heb nog geprobeerd om haar te kalmeren,maar ze ging maar door!" "Toen probeerde ze me te wurgen zodat ik niet om hulp kon schreeuwen en gooide ze me uit mijn rolstoel!" "Ze moet hier weg pap" " NU "
"Pap,dat kun je niet maken!" "Ze is in de war dat is alles"quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:05 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Iris is dat echt waar?" en als Iris geen antwoord geeft wordt Arthur razend. "Eruit!" "Eruit!" "Wie denk je wel niet dat je bent om mijn zoon aan te vliegen?!"
De volgende ochtend wordt Joost wakker door de wekker die naast hem staat.Hij ziet dat Tara eraan komt."Lekker geslapen?" en hij geeft Tara een zoen op haar wang.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Pap,dat kun je niet maken!" "Ze is in de war dat is alles"
"Ik ga wel bij Desiree logeren,alles komt goed hoor Iris." en hij geeft haar een zoen op haar voorhoofd.
"Maak je maar geen zorgen,ik red me wel hoor." en Joost verlaat de kamer.
Iris blijft verbaasd achter.
Hmm,,, Tara denkend,,quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
De volgende ochtend wordt Joost wakker door de wekker die naast hem staat.Hij ziet dat Tara eraan komt."Lekker geslapen?" en hij geeft Tara een zoen op haar wang.
"Ja ,heerlijk." en als ze even later aan de ontbijttafel zitten smeert Joost een broodje voor Tara.Als hij het haar wil geven ziet hij dat ze gehuild heeft. "Is er iets?"quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hmm,,, Tara denkend,,
Jah hoor jij??
ik kan het net zo goed meteen zeggen he,,quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ja ,heerlijk." en als ze even later aan de ontbijttafel zitten smeert Joost een broodje voor Tara.Als hij het haar wil geven ziet hij dat ze gehuild heeft. "Is er iets?"
"Wat?!" Joost zijn plan om revanche te nemen op Iris is meteen van de baan en rijdt naar Tara. "Hoe kan dat dan?!" "Weet Winston dit?"quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
ik kan het net zo goed meteen zeggen he,,
ik heb een kind van 13,, nou goed
en Tara begint weer meteen te huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |