abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24454786
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:13 schreef Orginial het volgende:

[..]

Als Joost naar huis rijdt ziet hij Elisa op hem afkomen. "Ik moet gaan.." en Joost wil weer doorrijden.Maar Elisa houdt hem vast en Joost kan niet weg. "Wat moet je van me?"
Elisa Beutinga
"Ik wil gewoon even dat je naar me luister" en Elisa gaat recht voor hem staan. "Ik wil het nu weten: Voel jij wat voor me of niet?"
  vrijdag 7 januari 2005 @ 21:15:38 #177
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24454794
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:14 schreef digispeed het volgende:

[..]

Oh ben jij het, wat doe jij hier in godsnaam ???
"Ik wilde graag weten of jij bereid bent je mond te houden over dat ik in Azië was. Ik heb namelijk niet graag dat het uitkomt."
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24454796
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Het kind het is 80% kans dat het kind het niet haalt.
Zegt Cody en hij kijkt naar de grond.
"Oooh..!!" Iris weet niet echt te antwoorden,hier heeft ze amper ervaring mee.Ze wenst Cody succes en vraagt: "Wat ben je van plan?"
de groeten :P
pi_24454812
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:15 schreef Orginial het volgende:

[..]

Elisa Beutinga
"Ik wil gewoon even dat je naar me luister" en Elisa gaat recht voor hem staan. "Ik wil het nu weten: Voel jij wat voor me of niet?"
"Ik eh.." "Nee,Elisa." "Ik voel niks voor je en dat heb ik nooit gedaan" en als Elisa hem weer tegen probeert te houden steekt Joost zijn middelvinger op."Deze kan je krijgen!" en rijdt weg.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 21:19:19 #180
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24454838
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:15 schreef Frey het volgende:

[..]

"Ik wilde graag weten of jij bereid bent je mond te houden over dat ik in Azië was. Ik heb namelijk niet graag dat het uitkomt."
Dat ligt eraan, ik heb niks te verliezen, het is hooguit een lastige bijkomstigheid.
Laten we de rollen omdraaien. Hou jij je bek maar over wat er gebeurd is en zorg
dat niemand er van af weet. Als ik erachter kom dat iemand het weet, ga je eraan samen
met die zogenaamde vriendjes van je.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_24454843
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:15 schreef Poezzy het volgende:

[..]

"Oooh..!!" Iris weet niet echt te antwoorden,hier heeft ze amper ervaring mee.Ze wenst Cody succes en vraagt: "Wat ben je van plan?"
'' Ik weet het niet '' antwoord Cody ''ey heb je zin om samen bij Lizzie te gaan kijken ? ''
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24454851
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:17 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Ik eh.." "Nee,Elisa." "Ik voel niks voor je en dat heb ik nooit gedaan" en als Elisa hem weer tegen probeert te houden steekt Joost zijn middelvinger op."Deze kan je krijgen!" en rijdt weg.
"Klootzak" roept ze hem nog na en begint dan te huilen."Verdomme!" en ze schopt tegen een lantaarnpaal aan."Waarom hou ik ook van die klootzak?"
  vrijdag 7 januari 2005 @ 21:53:30 #183
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24454950
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:19 schreef digispeed het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, ik heb niks te verliezen, het is hooguit een lastige bijkomstigheid.
Laten we de rollen omdraaien. Hou jij je bek maar over wat er gebeurd is en zorg
dat niemand er van af weet. Als ik erachter kom dat iemand het weet, ga je eraan samen
met die zogenaamde vriendjes van je.
"...Ok..."
Ralf staat op en loopt het kantoor uit.
"Nog veel plezier met je nieuwe bedrijf."
Hij doet de deur dicht en blijft even stil staan. Dan begint hij stilletjes te lachen.
"Nu moet Winston wel zijn bek houden."
Dan loopt Ralf weg.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 21:54:50 #184
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24454971
Esmee stormt de kamer van Lizzie binnen
pi_24454983
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Klootzak" roept ze hem nog na en begint dan te huilen."Verdomme!" en ze schopt tegen een lantaarnpaal aan."Waarom hou ik ook van die klootzak?"
Joost komt balend thuis.Hij ziet dat zijn mobiel knippert en pakt hem.Een smsje van Elisa.Joost trapt tegen zijn rolstoel."Waarom moet ik dan ook in dit ding zitten,ik hou van haar!" ineens ziet hij dat Tara achter hem staat.

"Als je van haar houdt,waarom ga je dan hier thuis alleen zitten.Kom op zoek haar op!" en als Joost wil vragen waarom haar mascara is uitgelopen stuurt ze Joost al de deur uit.

"Als je een beetje doorrijd kun je het nog goedmaken"

"Bedankt Taar" en Joost rijdt vol goede moed naar Elisa`s huis.
pi_24455003
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:55 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost komt balend thuis.Hij ziet dat zijn mobiel knippert en pakt hem.Een smsje van Elisa.Joost trapt tegen zijn rolstoel."Waarom moet ik dan ook in dit ding zitten,ik hou van haar!" ineens ziet hij dat Tara achter hem staat.

"Als je van haar houdt,waarom ga je dan hier thuis alleen zitten.Kom op zoek haar op!" en als Joost wil vragen waarom haar mascara is uitgelopen stuurt ze Joost al de deur uit.

"Als je een beetje doorrijd kun je het nog goedmaken"

"Bedankt Taar" en Joost rijdt vol goede moed naar Elisa`s huis.
Hij ziet Elisa op het tuinpad zitten huilen.Hij rijdt naar haar toe."Héy het spijt me,ik had niet zo mogen reageren"
pi_24455041
Nouwja dan ga ik wel alleen '' Denkt Cody en hij vertrekt naar het ziekenuis
Do it again now
pi_24455046
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:56 schreef Orginial het volgende:

[..]

Hij ziet Elisa op het tuinpad zitten huilen.Hij rijdt naar haar toe."Héy het spijt me,ik had niet zo mogen reageren"
Elisa
"Nee dat mocht je zeker niet,klootzak van me!" en ze moet lachen door haar tranen heen. "Ik vind je al leuk vanaf dag één dat ik hier woon,maar jij mij blijkbaar niet" "Dus ik heb liever dat je gaat."
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:07:18 #189
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24455047
Ralf komt aan bij huize Kolthof waar hij net Winston uit de auto ziet stappen. Hij loopt er naartoe.
"Ah, hier ben je!"
pi_24455058
Ey voeg mij ook eens toe indat multigesprek!
Do it again now
pi_24455061
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:07 schreef Orginial het volgende:

[..]

Elisa
"Nee dat mocht je zeker niet,klootzak van me!" en ze moet lachen door haar tranen heen. "Ik vind je al leuk vanaf dag één dat ik hier woon,maar jij mij blijkbaar niet" "Dus ik heb liever dat je gaat."
"Ik bén ook verliefd op jouw,Elisa." "Ik kan niet eten,ik niet slapen,ik kan niks" "Ik denk heel de dag aan jou maar ik dacht dat je me niet meer zou willen nu ik een rolstoel zit." "En eh.. het is tijdelijk"
pi_24455067
Cody klopt bij Lizzie op de deur om te kijken of er niemand is.
Do it again now
pi_24455071
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:08 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Ik bén ook verliefd op jouw,Elisa." "Ik kan niet eten,ik niet slapen,ik kan niks" "Ik denk heel de dag aan jou maar ik dacht dat je me niet meer zou willen nu ik een rolstoel zit." "En eh.. het is tijdelijk"
Elisa
"Sssstt" en ze legt haar vinger op zijn mond.Langzaam brengt ze haar lippen naar Joost en drukt haar lippen op de zijne.Langzaam opent ze haar mond..
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:10:07 #194
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24455079
"Zo Jongedame " zegt Esmee tegen haar dochter
Jij gaat nu een keuze maken, of je laat een abortus plegen en je zet cody aan de kant of je kan niet meer op mijn steun rekenen. De keus is aan jou, maar weet wel dat ik je geen geld en onderdak bied.
pi_24455088
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:09 schreef Orginial het volgende:

[..]

Elisa
"Sssstt" en ze legt haar vinger op zijn mond.Langzaam brengt ze haar lippen naar Joost en drukt haar lippen op de zijne.Langzaam opent ze haar mond..
Joost weet niet wat hij moet doen.Dit is zijn eerst zoen ooit.
Dan opent hij ook zijn mond en de twee tongen langzaam.Joost legt langzaam zijn handen op haar kont en ze klimt zijn rolstoel."Hmm hier heb ik zolang van gedroomd!"
pi_24455093
Cody luister aan de deur en hoort alles was Esmee zegt ''Vuile kut hoer '' denkt hij maar hij gaat niet naar binnen
Do it again now
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:23:07 #197
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24455104
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:07 schreef Frey het volgende:
Ralf komt aan bij huize Kolthof waar hij net Winston uit de auto ziet stappen. Hij loopt er naartoe.
"Ah, hier ben je!"
De gewone tekst is Ralf en de vetgedrukte tekst is Winston.

”Wat moet je nou weer?” vraagt Winston een beetje opgefokt.
“Ik ben bij Esmee geweest. Ze heeft me bedreigd. Als ik iemand vertel dat ik voor haar werkte en dat zij achter de ontvoering van Joost zat, dan ga ik eraan.”
”Nou en, dat is jouw probleem.”
“Hoho, je begrijpt het niet helemaal. Diegenen waar ik het aan vertel, gaan er ook aan. Dus kan ik jou ook in de problemen brengen en je weet hoe Esmee te werk gaat. Ze wilde Arthur, maar ontvoerde zijn zoon. Als ze jou wil, kan ze Tara dus iets aan doen.”
”Winston gromt. “Ok, wat wil je.”
“Simpel, je moet Tara en Joost overhalen om niets te zeggen over mijn aanwezigheid in Azië en je mag natuurlijk helemaal niet door vertellen dat ik voor Esmee werkte.”
“Zucht... Ok, ik zal ervoor zorgen…”

Ralf loopt tevreden naar binnen…
pi_24455131
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:10 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost weet niet wat hij moet doen.Dit is zijn eerst zoen ooit.
Dan opent hij ook zijn mond en de twee tongen langzaam.Joost legt langzaam zijn handen op haar kont en ze klimt zijn rolstoel."Hmm hier heb ik zolang van gedroomd!"
Elisa
Als ze zijn uitgezoend staat Elisa op. "Nu ben je toch wel van mij hé,lekkerding?" en ze geeft Joost nog een zoen op zijn lippen.
pi_24455133
Lizzy is geschrokken."Ik hou van Cody.Wil jij hem van me weghalen en zelfs ons kind.Dat is moord.Dat kind heeft alle genen al.Het is al zeker wat het geslacht wordt.Welke ogen het krijgt.Of het op Cody lijkt of op mij.Deze keuze kan ik niet maken.En dit wil Cody ook niet"
pi_24455157
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:25 schreef Orginial het volgende:

[..]

Elisa
Als ze zijn uitgezoend staat Elisa op. "Nu ben je toch wel van mij hé,lekkerding?" en ze geeft Joost nog een zoen op zijn lippen.
"Ja natuurlijk,schatje" ..

"Maar ik moet je wat vertellen: Lizzie heeft me daarstraks gezoend,ik weet ook niet wat haar bezielde en ik heb ook niet teruggezoend en het beteken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')