"Sukkel" en hij gooit zijn hitkrant op de grond.Dan ineens krijgt hij weer last van zijn flashbacks over de avond van zijn val van de trap.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:15 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ik kom er wel achter wie je vriendin is. En als jij die stomme leugen van je niet terug neemt, dan zal haar wat overkomen."
Ralf grinnikt en verlaat dan huize Kolthof.
Hij ziet ineens voor zich dat hij thuis komt en niet weet waar Cody is.Ineens krijgt hij een slecht gevoel en voelt dat er iets aan de hand is met Cody.Ookal haat ik hem,ik moet naar hem toe.En hij rijdt naar de kapstok en als hij ziet er een ambulance door de straat rijdt weet hij dat het goed mis is en rijdt langs Elisa en als ze aankomen bij de Jage wordt de wegversperd door een ambulance."Wat is er gebeurd?" vraagt Joost aan een brandcardier.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Sukkel" en hij gooit zijn hitkrant op de grond.Dan ineens krijgt hij weer last van zijn flashbacks over de avond van zijn val van de trap.![]()
Toen Joost zag dat Cody er zo erg aan toe was begon hij te schreeuwen: "Cooddy" maar niemand luistert.Joost en Elisa gaan teneergeslagen naar huis..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody komt aan in het ziekenhuis nog steeds buiten bewustzijn.
Clifquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan opeens komt Cody in een witte omgeving hij ziet allemaal mensen in witte jurken en kijkt omzich heen '' w w wat is dit ? '' stamelt Cody ''Dit is de hemel '' zegt een meisje ze ljkt een beetje op Iris
''Ben ik dood ? '' Vraagt Cody ........
Deze telt toch mee maar het is niet de cliffhanger.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:46 schreef haagse_elfje het volgende:
*dromen*
Babette ligt te slapen, ze ligt te draaien in bed...ze droomt... Ze droomt dat ze in het ziekenhuis loopt en allemaal mensen wijsen naar haar. Ze kijkt naar beneden om te zien waar ze naar wijzen maar ze kan niets zien, ze begint te rennen en ziet haar vader staan, haar vader wijst ook en loopt weg....Opeens is het stil en zit ze in een andere ruimte...Waar ben ik roept ze...waar ben ik...
Ze draait in bed, ze gooit de dekens onbewust van zich,ze praat in haar slaap..
"waar ben ik...waar ben ik..." Opeens ziet ze licht ze loopt er heen en ziet Marjolein staan...ze is zo mooi net een engel. Marjolein loopt naar haar en neemt haar in haar armen....en fluister...
"tis al goed, ik ben bij je..." ze geeft haar een zoen op haar voorhoofd....
Babette schrikt wakker badend in het zweet zit ze rechtop in bed, ze kijkt om zich heen maar ziet niemand...
"het was maar een droom" denkt ze....
was ook niet de bedoeling deze kwam opeens in me op onder het schoonmaken....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Deze telt toch mee maar het is niet de cliffhanger.![]()
Nee,, ik heb gisteren ook gezocht,, kon ook niemand vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
was ook niet de bedoeling deze kwam opeens in me op onder het schoonmaken....
btw ik heb geen homo's kunnen strikken voor SOP dus ook geen nieuwe marjolein...
vrijwillgers??
ik ga nog ff rond kijken...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee,, ik heb gisteren ook gezocht,, kon ook niemand vinden![]()
Ik heb haar nooit gehad.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik ga nog ff rond kijken...
btw Orgi heb jij de mail van viking nog uit het ONM forum want die deed eerst mee en toen niet meer, maybe kan ik haar vragen?
you've got mail...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |