Die speelt voor Alaves tegenwoordig, uitgeleend door Betis Sevilla waar hij slechts 1 doelpunt wist te produceren.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef T1andonly het volgende:
Martin Palermo?
Klopt bij Monacoquote:Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alexander Farnerud speelt ook tegenwoordig in Frankrijk als ik me niet vergis.
Aghahowa speelt nog steeds bij Shaktar.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef tha_dark het volgende:
Fabio Paim, Todorov, Aghahowa en Rungratsemee zijn allemaal ook erg goed in de CM-reeks. Maar alleen Aghahowa is doorgebroken of zit ik er nu langs?
Ja, hij bestaat volgens mij. Kwam deze link tegen, waar mensen op zoek zijn gegaan naar Tsigalko omdat hij bij CM een uitzonderlijk talent is, maar omdat men zo weinig van hem hoort dat het de vraag was of hij wel echt bestaat: http://www.soccergaming.tv/showthread.php?threadid=88437&highlight=real+tsigalkoquote:
Speelde die eerst niet voor een andere club?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Aghahowa speelt nog steeds bij Shaktar.
Je hebt gelijkt. Na een kort verblijf bij Alaves is hij teruggekeerd naar Boca Juniors: http://www.cooperativa.cl/p4_noticias/antialone.html?page=http://www.cooperativa.cl/p4_noticias/site/artic/20040713/pags/20040713185145.htmlquote:Op zondag 2 januari 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Jongens nee. Twee fouten.
Palermo is al weer terug in Argentinië. Bij Boca Juniors meen ik.
Ah, okee. Ik vroeg het me eigenlijk af omdat er weleens meer een superspeler in CM zat, maar die na lang zoeken helemaal niet bleek te bestaan. Ik noem bijvoorbeeld een Tao Madeira.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, hij bestaat volgens mij. Kwam deze link tegen, waar mensen op zoek zijn gegaan naar Tsigalko omdat hij bij CM een uitzonderlijk talent is, maar omdat men zo weinig van hem hoort dat het de vraag was of hij wel echt bestaat: http://www.soccergaming.tv/showthread.php?threadid=88437&highlight=real+tsigalko
Ja, voor Espérance Tunis en daarvoor voor een Nigeriaanse club, maar die clubs bedoel je vast niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:58 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Speelde die eerst niet voor een andere club?
Hmm dan vergis ik me
Ja, dat komt voor inderdaad. Mensen die meewerken aan het spel kunnen weleens van dat soort geintjes uithalen. Ik had op de 286 eens een managerspelletje en daar scoutte ik eens een Downey die speelde voor een club uit Cuba. Die gast groeide uit tot een wereldspeler, toen ik de credits eens doorlas bleek dat hij mee had gewerkt aan de realisatie van het spel.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:00 schreef Butra het volgende:
[..]
Ah, okee. Ik vroeg het me eigenlijk af omdat er weleens meer een superspeler in CM zat, maar die na lang zoeken helemaal niet bleek te bestaan. Ik noem bijvoorbeeld een Tao Madeira.
Hij heeft 2 interlands gespeeld en doet het niet slecht bij Minsk. Er is nog een Tsigalko maar die is keeper geloof ik.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Tsigalko bestaat wel, die zat ooit eens in de Wit-Russische selectie voor de wedstrijd tegen Nederland meen ik.
nee volgens mij bestaat die niet maar het was idd een topper netzo als Sergey Nikiforenkoquote:
De Argentijn Cavenaghi?quote:Op zondag 2 januari 2005 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk topic trouwens
Er is laatst ook nog een gast naar Rusland gegaan. Kan even niet meer op zijn naam komen
dat was een spits ik dacht dat die niet echt was eigenlijk heb toen in 2001 nog wel op hem gezocht maar kon niets vindenquote:Op zondag 2 januari 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft 2 interlands gespeeld en doet het niet slecht bij Minsk. Er is nog een Tsigalko maar die is keeper geloof ik.
Die speelt tegenwoordig (niet al te best) in Rusland inderdaad.quote:
Als je zoekt op Maxim Tsigalko dan is er wel wat te vinden, vooral links die gaan over CM overigens.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat je bij zoeken op Tsigalko ook de spelling moest veranderen.
ja dat was ook een goeiequote:Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Andres D’Alessandro uiteraard. Speelt nu bij Wolfsburg.
Dat ik echt al die namen nog weet![]()
Inderdaad. Speelde ook goed op het WK.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Donovan valt niet zo tegen hoor. Die is 2 x speler v/h jaar in de VS en komt in januari weer naar Leverkusen.
quote:Op zondag 2 januari 2005 19:17 schreef Reddiablo het volgende:
SigŢhorsson..... die heeft nog bij Portsmouth gespeeld, geloof ik
Ja maar bijna iedereen kende Adu en Tevez al voordat FM 2005 uitkwamquote:Op zondag 2 januari 2005 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
Tevez is bij mij een uitermate groot talent net als Adu (fm 2005). En in 2002 waren VdV Heitinga en Jan Wuytens (PSV).
Mark Kerrquote:Op zondag 2 januari 2005 21:12 schreef MaxPower het volgende:
Bij Falkirk speelde ook altijd een talentje op het middenveld, haalde ik altijd naar welke club dan ook, Barca of Heerenveen overal werd het een topper.
Dat was em inderdaad ja!quote:Op zondag 2 januari 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mark Kerr
Was ook wel een vaste aankoop van mij inderdaad.
Speelt tegenwoordig bij Dundee United.
Dat was echt God himself. Volgens mij was hij al rond de 29, dus zal nu wel gestopt zijn.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prospar bestaat in elk geval wel, hij heeft echt voor Ansar gespeeld. Ik zou niet weten waar hij nu ergens uithangt.
Heb hem net op een free transfer naar Heerenveen weten te lokkenquote:Op zondag 2 januari 2005 21:46 schreef pekel het volgende:
Mark Veldmate is ook een aardige in FM 2005 (toch?).
Die gaat nu IRL van FC Groningen naar Emmen..
.
Broerse inderdaad. Die ging vaak naar Arsenal en werd international.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En Joost Broerse en Tieme Klompe waren ook jarenlang grote talenten die op een gegeven moment naar een grote club in het buitenland gingen.
I'm waaaaaaaay ahead of you, laddy!quote:Op zondag 2 januari 2005 23:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
OK, ik bedenk er net nog eentje: Andri Sigţorsson (of hoe schreef je dat ook alweer precies?). Volgens mij speelde hij niet zo heel lang geleden nog een paar wedstrijdjes in Zwitserland of Oostenrijk.
oja iddquote:Op zondag 2 januari 2005 23:34 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
I'm waaaaaaaay ahead of you, laddy!
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:41 schreef Posdnous het volgende:
Maxi Lopez was altijd mijn held, niks meer van gehoord.
quote:Maximiliano ‘Maxi’ Lopez Gaston is van 3 april 1984, en is daarmee drie jaar jonger dan zijn voorganger, Saviola.
Waar kennen we Maxi Lopez eigenlijk van? De oppervlakkige voetballiefhebber zal nog nooit van de naam gehoord hebben. Mensen die wel eens een Championship Manager hebben gespeeld zullen de naam wellicht wel kennen,
Mwah, over River Plate hoor je niet echt veel in Nederland. Het zou leuk zijn als Zuidamerikaans voetbal hier op TV komt.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[..]![]()
Hij is dus gewoon vet goed, speelt bij River.Ik kan wel merken dat ik het voetbal niet echt goed meer volg.
link
Tijdens het Amsterdam toernooi was ie wel aardig, verder kende ik hem ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[..]![]()
Hij is dus gewoon vet goed, speelt bij River.Ik kan wel merken dat ik het voetbal niet echt goed meer volg.
link
Nee, ik bedoelde inderdaad die van Shaktar.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Okunowo
Heeft onder Van Gaal bij Barca gespeeld, nietwaar?
Die speelt nu bij West Ham, maar wordt deze transferperiode weer de Premier League in verwachtquote:Op maandag 3 januari 2005 11:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Etherington heeft daar ook nog een tijdje gespeeld, maar kon daar niet slagen.
Inderdaad, die kerel kwam bij mij na een paar jaar in het eerste om er vervolgens de beste centrale verdediger van het spel te wordenquote:en Jan Wuytens (PSV).
Daar heb je Aghahowa en een verdediger genaamd Isaac Okoronkwo. Beter gezegd: had. Die laatste is weg bij Shaktar.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde inderdaad die van Shaktar..
N'Diaye ofzo had je ook nog bij Shaktar een DMC was ook wel een goeiequote:Op maandag 3 januari 2005 12:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar heb je Aghahowa en een verdediger genaamd Isaac Okoronkwo. Beter gezegd: had. Die laatste is weg bij Shaktar.
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
N'Diaye ofzo had je ook nog bij Shaktar een DMC was ook wel een goeie
Die roelde inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2005 13:00 schreef -Petero- het volgende:
Oskitz Estefania
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:09 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik had in EA Total Club manager uit 95/96 een rete goeie spits genaamd Y Preko. Nooit van gehoord uiteraard. Tot ik hem in 99 via m'n werk tegenkwam. Ik: "Bent u voetballer?" Hij: "Ja". Ik:"![]()
"
Hij snapte er niks van, speelt nu bij Halmstads BK
Idd, een jonge spits, 17jr ofzo? was het neit iets met bruunquote:Op maandag 3 januari 2005 13:08 schreef ChAoZ het volgende:
En je had nog een Noor met een dubbele achternaam. Geen idee meer waar hij toen speelde. Volgens mij voornaam Tommy
Svindal Larsen?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:08 schreef ChAoZ het volgende:
En je had nog een Noor met een dubbele achternaam. Geen idee meer waar hij toen speelde. Volgens mij voornaam Tommy
Die is een tijdje geleden nog bij Ajax op stage geweestquote:Op maandag 3 januari 2005 13:11 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
mooie dingen..
Is Johan Absalonsen nog bekend? Zit er ook al een aantal versies warmpjes bij![]()
Klop ja, Assane. Was al wat ouder, maar ging lang mee. Yakubu was ook niet slecht. Bouma en Lamey waren ook veel te goed.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
N'Diaye ofzo had je ook nog bij Shaktar een DMC was ook wel een goeie
Deze bedoelde ik.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:14 schreef Posdnous het volgende:
Svindal Larsen?
Maar dat was een middenvelder.
Yepes leidt de defensie van Paris Saint-Germain, na enkele jaren Nantes. Dus niet in Spanje.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Mario Yepes van River Plate was een geweldige verdediger in CM 01/02. Hij speelt nu in spanje bij Sevilla o.i.d. Eigenlijk waren (bijna) alle spelers van River grote talenten.
ehh...nummer 9 bij juve een domperquote:Op maandag 3 januari 2005 09:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Zlatan Ibrahimovic was ook altijd best goed. Is in Real Life dan weer een domper.
Verder ga ik altijd voor scout Simon Clifford, die is nu trainer.
nou ja, Jones heeft 't toch tot 8 caps weten te schoppen, en moest helaas met een blessure te vroeg afscheid van de voetbalsport nemen...quote:Op zondag 2 januari 2005 23:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
oja idd
Rob Jones was in CM Italia (93/94) een grote held op de rechtsback positie. Hij speelde toen bij Liverpool. Volgens mij heeft die z'n CM potentieel nooit waargemaakt.
Robbie Savage?quote:Op maandag 3 januari 2005 08:48 schreef ChAoZ het volgende:
Ik zit te zoeken naar de naam van een middenvelder volgens mij van Crewe, die daarna naar Leicester ging, maar nooit echt is doorgebroken. Maar da's al een tijdje terug.
Nee, hij ging van Crewe (dacht ik dus) naar Leicester (weet ik zeker). Maar da's al weer een jaar of wat terug. Ik denk niet dat ie er nog zit, hoewel hij nog wel zal voetballen (ernstige blessure's nagelaten)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Die moet dan alweer vertrokken zijn bij Crewe. Bij de selectie zit geen speler die voor beide clubs heeft gespeeld. Of het is geen een speler van Crewe. Ik wacht je research wel even af, ben benieuwd.
Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:33 schreef methodmich het volgende:
Nou, die is bij Celtic terecht gekomen... Noem ik niet slecht.
Osemo (of iets wat daar op lijkt)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jürgen Dirkx was ook een superspeler in een van de vroegere versies van CM. Ik heb geen idee waar die nu speelt. Ik las ook de naam Peter Prospar. De legende, die mij veel titels heeft gebracht. Weet iemand nog hoe die transfervrije Spanjaard heette die al aardig op leeftijd was, maar met name in de lagere divisies een garantie was voor de topscoorderstitel en promotie?
Ja inderdaad. Is Tom Youngs al besproken? Die is irl wat minder succesvol gebleken dan toen ik hem in CM als megatalent naar Liverpool en vele andere topclubs heb gehaald. Speelt nu voor Northampton Town.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:59 schreef ChAoZ het volgende:
Cambridge was dat toch
Ja, zoiets was het. Geen idee of die nu nog voetbalt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Osemo (of iets wat daar op lijkt)
Ja, hij, en ze hadden bij Cambridge in CM01/02 ook een jonge Franse spits die verschrikkelijk goed was, Armand One...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:10 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Is Tom Youngs al besproken? Die is irl wat minder succesvol gebleken dan toen ik hem in CM als megatalent naar Liverpool en vele andere topclubs heb gehaald. Speelt nu voor Northampton Town.
http://www.ntfc.premiumtv(...),,10425~9036,00.html
Jurgen Dirkx was altijd een international inderdaad bij CM. Hij heeft vorig seizoen gevoetbald voor Reusel Sport en volgens mij speelt hij nu voor Schijndel maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jürgen Dirkx was ook een superspeler in een van de vroegere versies van CM. Ik heb geen idee waar die nu speelt. Ik las ook de naam Peter Prospar. De legende, die mij veel titels heeft gebracht. Weet iemand nog hoe die transfervrije Spanjaard heette die al aardig op leeftijd was, maar met name in de lagere divisies een garantie was voor de topscoorderstitel en promotie?
hahahha, ja idd, superspits Jesus (of Juan) Seba. Volgens mij heeft die ooit nog eens een transfer verdiend naar Espanyol (toen dat nog Espańol heette) ofzo...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:07 schreef ChAoZ het volgende:
Wigan had 3 spanjaarden indertijd zelfs.
Roberto Martinez speelt nu voor Swansea City. Waar die andere is gebleven weet ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:23 schreef MrJonez het volgende:
Je had in CM2 (of een vroege versie van CM3) bij Wigan 2 Spaanse superhelden, Roberto Martinez en Isidro (ofzo) Diaz. Volgens mij speelt Martinez ergens in de onderste regionen van het Englese voetbal op 't moment (of in Schotland) en Diaz is rap weer naar Spanje of Portugal verhuisd.
Verder had Scunthorpe 3 geweldige alleskunners, met Steve (?) Housham, Justin Walker en Chris Hope. Die kocht ik volgens mij altijd. Geen idee waar ze nu uithangen...
To Madeira was toch een niet bestaande speler?quote:Op maandag 10 januari 2005 18:37 schreef Nyluzzz het volgende:
To Madeira, iemand daar nog wel eens wat over gehoord
Cherno Samba?
Kim Kallstrom, speelt in frankrijk en was ook op het ek, dat hadden ze wel goed gezien.
Tim Cahill van Milwall speelt nu in het Premiership.
Paul Ifill?
die gozer was wel enorm goedquote:Op maandag 10 januari 2005 19:28 schreef MrJonez het volgende:
ja, to madeira was een "grapje" van de portugese researcher.
ja soms ik heb hem ook wel eens gehad dat die maar een beetje aan het sukkelen was en toen heb ik hem in de reservers gestopt toen werd het niet veel beter. Toen heb ik hem maar een vrije tranfers gegevenquote:
Samba is uitgeleend aan een of ander clubje sinds een paar dagenquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:29 schreef Arikay het volgende:
Ik zag eerst dat de la Cuesta bij Cadiz speelt, in de Spaanse 2e divisie.
Samen in één team met Cherno Samba![]()
Verder was Ivan Hurtado altijd een betrouwbare verdediger, maar waar die nu uithangt?
Ik heb geen idee.
Klopt.quote:Jurgen Dirkx was altijd een international inderdaad bij CM. Hij heeft vorig seizoen gevoetbald voor Reusel Sport en volgens mij speelt hij nu voor Schijndel maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Stoere sitequote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt.
Verder kan je iedere speler vinden met www.playerhistory.com
Onesimo! Onesimo Sanchez voluit. Wat een spits was dat. Ook Kuhi en Antonen waren top, maar irl nooit wat van vernomenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ja, zoiets was het. Geen idee of die nu nog voetbalt.
Tegenwoordig moet je er voor betalen.quote:
Uit de allereerste manager die ik speelde, hij bleef maar scorenquote:Graeme Le Saux (36) stopt er definitief mee
In het seizoen 1988/89 debuteerde Le Saux bij Chelsea in het betaald voetbal. De Londense club diende hij in totaal tien seizoenen. De 36-voudige Engelse international verdedigde eveneens vier jaar de kleuren van Blackburn Rovers en twee jaar die van Southampton.
Tommy heeft zijn contract bij Nurnberg laten ontbindenquote:Op maandag 3 januari 2005 13:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Svindal Larsen?
Maar dat was een middenvelder.
Geweldige speler!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:34 schreef numero_uno het volgende:
Orri Freyyr Oskarssonof zal dat ook een grapje zijn?
Gewoon een mail sturen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zie die maar eens te vinden.
Ik ook, was een goeie voor de lage divisies, hij is overigens afgetest bij RBC.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:42 schreef mordradead het volgende:
ik haalde bij 01/02 als ik bij een kleine club wa altijd joao paiva.... gaat nu geloof ik naar rbc toe
Geweldigquote:Dick te Slaa (Ado de Haag meende ik in cm_ita_95?)
Maurice Koenen (VVV dacht ik)
Melvin Plet (ook VVV dacht ik)
Mark Kerr (Falkirk)
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 05:18 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Geweldig
Als ik aan oude CM's denk, denk ik aan Tommy Svindal Larsen
En later idd SigpHorsson en Peter Prospar
Ook leuk dat een van mijn CM helden nu bij mijn cluppie speelt, Erik Nevland.![]()
Tonton Zola Mokouko bedoel je.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
en natuurlijk Stern John en de 16-jarige TonTon Mazoula ofso
Zidan speelt bij Werder Bremen, hij doet het daar wel goed. Absalonsen zit bij Brondby.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Johan Absalonsen ?
Mohammed Zidan
Wat is daar mee gebeurd??
Die iddquote:
Maxim Tsigalkoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:13 schreef AndyD het volgende:
Leeft To Madeira nog? Of was hij verzonnen?
Joao Paiva!
Oosting van Emmen?
To Madeira was verzonnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:13 schreef AndyD het volgende:
Leeft To Madeira nog? Of was hij verzonnen?
Joao Paiva!
Oosting van Emmen?
Wat een talent was dat. Hij maakte meer als 100 goals voor mij in 1 seizoenquote:
Ik ken wel Andrea Zanchetta van Chievo Verona.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Andrea Zangetta uit 95?
Hoe kun je nou patsen als je in de jeugd van Emmen zit?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Bjorn Zwikker, zoon van de oud WKE-trainer, is nu een patsertje en een steeds achteruitgaande voetballer in de jeugd van FC Emmen.. Volgend seizoen gaat ie weer kansloos bezig bij FC Emmen A1.
Mijn amateurclub, Emmen av, is beter dan de patsclub FC Emmen.. De jeugd iig wel.
.
JA dat was hem ! die had ik toen bij parma van links op rechts gezet geweldige speler was dat.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ken wel Andrea Zanchetta van Chievo Verona.
Vraag ik me ook al ruim 5 jaar af.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe kun je nou patsen als je in de jeugd van Emmen zit?
Ik las het net ook, FANTASTISCH, ik kocht die kerel altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Bakircioglu is zojuist door FC Twente gecontracteerd.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70556/sc=e7ca16
CM 00/01 haalde ik hem gewoon altijd. Bakircioglu, Kallstrom, Ibrahimovic en Bryngelsson. Yalap voor de toekomst. Dan had je gewoon een fantastische voorhoede. Ibrahimovic in de spits en Bakircioglu en Kallstrom daar achter. Dan centraal Bryngelsson.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk is dat, die gast was fantastisch in CM.
Selakovic speelde het spel zelf ook, en hij vond zichzelf veel te goed!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:56 schreef numero_uno het volgende:
De leukste vond ik nog van Stefan Selakovic naar Heerenveen. Kreeg gelijk een telefoontje van een vriend en die werd helemaal gek
Jaja allemaal CM-toppers met ook nog Majstorovicquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Die Touma van Twente was ook altijd heel goed. Mooi dat we CM-God Bakircioglu nu in het echt gaan zien.
volgens mij zit Plageman nog dagelijks achter CM 01-02quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Twente mag niet klagen, ze zijn er wel beter door geworden.
Touma, Majstorovic en Bakircioglu zijn wel versterkingen voor FC Twente. Met name die laatste twee zouden bij Ajax of PSV niet misstaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
volgens mij zit Plageman nog dagelijks achter CM 01-02
Dan moeten ze hem nu een keer een dat schijfje afnemen, anders gaat hij nog spelers halen die in het echt niet zo goed zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
volgens mij zit Plageman nog dagelijks achter CM 01-02
Of spelers die niet bestaan. Zoekt die Plageman zich helemaal rot naar To Madeira.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem nu een keer een dat schijfje afnemen, anders gaat hij nog spelers halen die in het echt niet zo goed zijn.
Op zijn 25e?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:11 schreef EKterror het volgende:
Via Google:
Nou het ziet er naar uit dat hij bij moeders op schoot geniet van zijn ww'tje.
Die bestaat echt. Heeft in zijn jonge jaren nog bij Bayern München gespeeld. Volgens mij voetbalt hij nu ergens in IJsland.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:13 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Op zijn 25e?
Iemand een idee wat er met Sigporsson gebeurd is, en of die uberhaupt wel bestaat?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Of spelers die niet bestaan. Zoekt die Plageman zich helemaal rot naar To Madeira.
Die vindt echt nog wel een club, ergens in Qatar of Saudi Arabië.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:11 schreef EKterror het volgende:
Via Google:
Full name: Peter Ofori-Quaye
DOB: March 21, 1980
Birthplace: Accra, Ghana
Nationality: Ghanaian
EU passport: No
Height: 182 cm
Weight: 72 kg
Club: No club affiliation
Position: Striker [C]
Number: 0
Contract Expires:
Previous Clubs: Akra FC > Kalamata FC > Olympiakos > released
International debut:
Caps: 8
Goals: 0
World Cups: none
Palmares:
Greek League (98, 99, 00, 01, 02, 03)
Greek Cup (99)
Nou het ziet er naar uit dat hij bij moeders op schoot geniet van zijn ww'tje.
Mark Kerrquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Pawel Brozek (Wisla Krakow)
Carlos Jacques (in Uruguay ergens)
Marajo (in Brazilie ergens)
Marat Izmailov (Spartak Moskou ofzo)
Eldar Hadzimehmedovic (Lyn, No.)
Mark Kerr (Falkirk)
Chiotis (Griekse keeper)
Alexander Farnerud
Jacob Augustsson (ook een Zweed)
Ifeani Udeze
Derek Boateg
Dat waren zo'n beetje altijd mijn CM-helden bij NEC.. Van Izmailov en Farnerud nog wel eens wat gehoord. Ook van Brozek, maar die is nooit echt doorgebroken bij Wisla (speelde nog wel tegen NEC om de UEFA-cup)
ik heb wel met hem hier over gesproken hij had ervan gehoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Bakircioglu is zojuist door FC Twente gecontracteerd.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70556/sc=e7ca16
wat varkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb wel met hem hier over gesproken hij had ervan gehoord.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb wel met hem hier over gesproken hij had ervan gehoord.
Hij wist wel dat hij wel een goede speler was in CM. Ik sprak hem bij een oefenwedstrijd van FC Twentequote:
Staat die niet ergens op de site van sigames.com of thedugout.net?quote:Op maandag 12 september 2005 00:35 schreef CorsaSport het volgende:
zou de allereerste cm nog ergens te downloaden zijn?? ging altijd tussen de wedstrijden door even peukie roken.. duurde geloof ik paar minuten elke wedstrijd
Hehe ja ik dacht ook eindelijk een talent bij mijn club naar aanleiding van CM! In werkelijkheid is hij na 1 proefpotje weggebonjourd.quote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kabba Samura de speler uit Sierra Leone die nu op proef is bij Sparta was ook een wereldspeler van Goteborg in Cm00-01 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |