abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24358123
Dit naar aanleiding van de mogelijke transfer van Kennedy Bakircioglu naar FC Twente. In Champioenship Manager 00/01 een groot talent die uit kan groeien tot een van de beste spelers ter wereld, "in het echie" ook dicht gestaan bij een transfer naar Manchester United....

.... Een paar jaar later speelt hij bij het Griekse Iraklis Saloniki waar hij al maanden geen salaris meer krijgt en moet hij het doen met de belangstelling van Kaiserslautern, Standard Luik, Roda JC en FC Twente....

Een ander groot talent uit die editie van CM was Fatih Yalap. Die is nog maar 20, maar speelt volgens mij nog steeds bij Hammarby.

Jarda Paciorek was ook een groot talent in dat spel en werd ook buiten dat spel om als een groot talent beschouwd. Paciorek kwam niet aan de bak bij Feyenoord, werd weggestuurd door Excelsior en ook bij Fortuna Sittard wist hij het niet te maken. Nu speelt hij voor Brno. ^

Wie waren de andere grote talenten uit dit spel en hoe doen ze het nu?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24358139
Ik speelde altijd CM97/98 met mijn eigen database, dus...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24358211
Martin Palermo?
pi_24358215
Kim Kallstrom. Tegenwoordig bij Rennes.

Alexander Farnerud speelt ook tegenwoordig in Frankrijk als ik me niet vergis.

Stefan Selakovic naar Heerenveen.

Morten Gamst Pedersen speelt tegenwoordig voor Blackburn.

Isaksson is van Djurgardens naar, ik dacht, Rennes gegaan.

Peter Cech natuurlijk naar Chelsea.

* gaat even verder nadenken.
pi_24358231
Lasse Qvist, was ook al een talent voordat hij naar psv ging.
Robinho is al lange tijd goed in CM.
Koning.
pi_24358233
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef T1andonly het volgende:
Martin Palermo?
Die speelt voor Alaves tegenwoordig, uitgeleend door Betis Sevilla waar hij slechts 1 doelpunt wist te produceren.

Palermo maakte vooral naam in Spanje door geblesseerd te raken tijdens het vieren van een doelpunt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24358238
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alexander Farnerud speelt ook tegenwoordig in Frankrijk als ik me niet vergis.
Klopt bij Monaco

Todorov speelt ergens in Engeland

eigenlijk hebben we cultheld nodig voor dit topic...
pi_24358258
Maxim Tsigalko?
Bestaat-ie wel?
pi_24358264
Fabio Paim, Todorov, Aghahowa en Rungratsemee zijn allemaal ook erg goed in de CM-reeks. Maar alleen Aghahowa is doorgebroken of zit ik er nu langs?
Koning.
pi_24358271
Mexes was een talent in CM, nu naar Roma.

Escude was ook altijd vrij goed in CM, nu bij Ajax.
pi_24358281
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef tha_dark het volgende:
Fabio Paim, Todorov, Aghahowa en Rungratsemee zijn allemaal ook erg goed in de CM-reeks. Maar alleen Aghahowa is doorgebroken of zit ik er nu langs?
Aghahowa speelt nog steeds bij Shaktar.
pi_24358305
Jongens nee. Twee fouten.

Palermo is al weer terug in Argentinië. Bij Boca Juniors meen ik.

En Alexander Farnerud speelt bij Strasbourg, niet bij Monaco. Dat is zijn broer Pontus.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 januari 2005 @ 18:57:26 #13
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_24358310
Touma was ook altijd een legende

Ze hebben toen nog eens Tonton Zola Moukouko opgespoord, die speelt nu ergens in een of andere Zweedse divisie - die snapte niets van dat alles.... superpopulair op internet, en weet ik veel wat allemaal
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_24358311
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef Butra het volgende:
Maxim Tsigalko?
Bestaat-ie wel?
Ja, hij bestaat volgens mij. Kwam deze link tegen, waar mensen op zoek zijn gegaan naar Tsigalko omdat hij bij CM een uitzonderlijk talent is, maar omdat men zo weinig van hem hoort dat het de vraag was of hij wel echt bestaat: http://www.soccergaming.tv/showthread.php?threadid=88437&highlight=real+tsigalko
pi_24358325
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Aghahowa speelt nog steeds bij Shaktar.
Speelde die eerst niet voor een andere club?
Hmm dan vergis ik me
Koning.
pi_24358348
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Jongens nee. Twee fouten.

Palermo is al weer terug in Argentinië. Bij Boca Juniors meen ik.

Je hebt gelijkt. Na een kort verblijf bij Alaves is hij teruggekeerd naar Boca Juniors: http://www.cooperativa.cl/p4_noticias/antialone.html?page=http://www.cooperativa.cl/p4_noticias/site/artic/20040713/pags/20040713185145.html
pi_24358354
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, hij bestaat volgens mij. Kwam deze link tegen, waar mensen op zoek zijn gegaan naar Tsigalko omdat hij bij CM een uitzonderlijk talent is, maar omdat men zo weinig van hem hoort dat het de vraag was of hij wel echt bestaat: http://www.soccergaming.tv/showthread.php?threadid=88437&highlight=real+tsigalko
Ah, okee. Ik vroeg het me eigenlijk af omdat er weleens meer een superspeler in CM zat, maar die na lang zoeken helemaal niet bleek te bestaan. Ik noem bijvoorbeeld een Tao Madeira.
pi_24358362
Philippe Senderos van Servette naar Arsenal.
pi_24358364
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:58 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Speelde die eerst niet voor een andere club?
Hmm dan vergis ik me
Ja, voor Espérance Tunis en daarvoor voor een Nigeriaanse club, maar die clubs bedoel je vast niet.
pi_24358380
Tsigalko bestaat wel, die zat ooit eens in de Wit-Russische selectie voor de wedstrijd tegen Nederland meen ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358390
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:00 schreef Butra het volgende:

[..]

Ah, okee. Ik vroeg het me eigenlijk af omdat er weleens meer een superspeler in CM zat, maar die na lang zoeken helemaal niet bleek te bestaan. Ik noem bijvoorbeeld een Tao Madeira.
Ja, dat komt voor inderdaad. Mensen die meewerken aan het spel kunnen weleens van dat soort geintjes uithalen. Ik had op de 286 eens een managerspelletje en daar scoutte ik eens een Downey die speelde voor een club uit Cuba. Die gast groeide uit tot een wereldspeler, toen ik de credits eens doorlas bleek dat hij mee had gewerkt aan de realisatie van het spel.
pi_24358400
Leuk topic trouwens

Er is laatst ook nog een gast naar Rusland gegaan. Kan even niet meer op zijn naam komen
pi_24358408
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Tsigalko bestaat wel, die zat ooit eens in de Wit-Russische selectie voor de wedstrijd tegen Nederland meen ik.
Hij heeft 2 interlands gespeeld en doet het niet slecht bij Minsk. Er is nog een Tsigalko maar die is keeper geloof ik.
  zondag 2 januari 2005 @ 19:05:33 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24358415
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef Butra het volgende:
Maxim Tsigalko?
Bestaat-ie wel?
nee volgens mij bestaat die niet maar het was idd een topper netzo als Sergey Nikiforenko
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24358420
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk topic trouwens

Er is laatst ook nog een gast naar Rusland gegaan. Kan even niet meer op zijn naam komen
De Argentijn Cavenaghi?
  zondag 2 januari 2005 @ 19:06:18 #26
25957 Reddiablo
pi_24358432
De enige 'nepperd' is Tó Madeira - dat is dus geen bestaande voetballer
www.3voor12denhaag.nl
pi_24358434
Ja, die zat er toen ook bij. Moet je ff het topic van Wit-Rusland - Nederland of andersom zoeken.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358437
Dmitry Sychev was ook erg goed. Is naar Marseille gegaan, tegenwoordig speelt ie voor Lokomotiv Moskou.
  zondag 2 januari 2005 @ 19:07:52 #29
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24358449
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij heeft 2 interlands gespeeld en doet het niet slecht bij Minsk. Er is nog een Tsigalko maar die is keeper geloof ik.
dat was een spits ik dacht dat die niet echt was eigenlijk heb toen in 2001 nog wel op hem gezocht maar kon niets vinden

trouwens ook nog Cherno Samba, Tommy Smith Mike Duff Jamie Victory Lee Fowler god wat een toppers ik speel het nog steeds
pi_24358454
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De Argentijn Cavenaghi?
Dat is em!
pi_24358470
De versies die ik speelde zijn al van een tijdje terug:

Pablo Aimar en Javier Saviola zijn in het echie iets minder dan in het spel, net als Robbie Keane.

De erg goedkope keeper Roy Carroll heeft het tot doelman van Man Utd geschopt en supertalent Erik Nevland speelt sinds kort bij een topclub.

Helden als George O'Callaghan heb ik nooit meer van gehoord, net als van ene Prospar.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_24358494
Ik denk dat je bij zoeken op Tsigalko ook de spelling moest veranderen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358503
Andres D’Alessandro uiteraard. Speelt nu bij Wolfsburg.

Dat ik echt al die namen nog weet
pi_24358509
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is em!
Die speelt tegenwoordig (niet al te best) in Rusland inderdaad.
pi_24358527
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat je bij zoeken op Tsigalko ook de spelling moest veranderen.
Als je zoekt op Maxim Tsigalko dan is er wel wat te vinden, vooral links die gaan over CM overigens.
pi_24358542
Landon Donovan was ook altijd iemand die ik vaak kocht. Valt in "real life" wel weer tegen.

Van Amerika naar Leverkussen gegaan, weer terug naar Amerika. En nu volgens mij weer terug naar Leverkussen?
  zondag 2 januari 2005 @ 19:16:00 #37
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24358563
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Andres D’Alessandro uiteraard. Speelt nu bij Wolfsburg.

Dat ik echt al die namen nog weet
ja dat was ook een goeie
  zondag 2 januari 2005 @ 19:17:11 #38
25957 Reddiablo
pi_24358584
SigŢhorsson..... die heeft nog bij Portsmouth gespeeld, geloof ik
www.3voor12denhaag.nl
pi_24358600
Donovan valt niet zo tegen hoor. Die is 2 x speler v/h jaar in de VS en komt in januari weer naar Leverkusen.

En Tsigalko zal vermoedelijk Tsygalko zijn geweest qua spelling?
www.thuisuiteten.nl
pi_24358634
Yep:

De selectie:
Doel: Gennadi Tumilovitsj (Antwerp FC, Bel), Yuri Tsygalko (Dinamo Minsk), Vasili Homutovski (Metalist Kharkov, Oek).
Verdediging: Vladimir Shuneiko (Levski Sofia, Bul), Sergei Omeliantsjoek (Arsenal Kiev, Oek), Alexandr Hrapkovski (Sokol, Rus), Alexandr Lukvitsj (Torpedo Moskou, Rus), Sergei Shtanjoek (Stoke City, Eng), Andrei Larvik (Dinamo St.Petersburg, Rus) en Andrei Ostrovski (Arsenal Kiev, Oek).
Middenveld: Sergei Goerenko (Piacenza, Ita), Alexandr Kjatskevitsj (Dinamo Kiev, Oek), Maxim Romasjenko (Gaziantepspor, Tur), Denis Kovba (Krilya Sovetov, Rus), Andrei Milevski (Dinamo Minsk), Alexandr Kulchy (Shinnik Yaroslavl, Rus), Alexandr Hleb (VfB Stuttgart, Dui), Valentin Bjelkevitsj (Dinamo Kiev, Oek).
Aanval: Vitali Kutuzov (Sporting Lissabon, Por), Maxim Tsygalko (Dinamo Minsk), Roman Vasiljoek (Spartak Moskou, Rus).

Al is hij ook te vinden als Tsigalko.
pi_24358639
Peter Prospar.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24358647
Nou, dat was hem dus ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358650
Michael Mifsud. Die Maltees. Speelt bij Kaiserslautern ofzo.
pi_24358657
Nee, is terug naar Malta. Heeft bij Lautern gespeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358658
Djibril Cisse moeten we ook niet vergeten. Van Auxerre nu naar Liverpool gegaan, toch een stap vooruit.

Kapo is ook van Auxerre naar Juventus gegaan.
pi_24358685
Prospar bestaat in elk geval wel, hij heeft echt voor Ansar gespeeld. Ik zou niet weten waar hij nu ergens uithangt.
pi_24358690
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Donovan valt niet zo tegen hoor. Die is 2 x speler v/h jaar in de VS en komt in januari weer naar Leverkusen.
Inderdaad. Speelde ook goed op het WK.
pi_24358695
Michael Carrick is dit seizoen naar de Spurs gegaan
Reinaldo en Branko Boskovic spelen toevallig allebei bij Paris Saint Germain
pi_24358705
Mifsud inderdaad. Die is bij CM ooit uitgegroeid tot Europees topscorer in dienst van Real Madrid. Hoe anders kan het lopen.
pi_24358709
Jeroen Thijssen was ook altijd een talent.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358720
Florentin Petre was ook een groot talent, speelt nu nog steeds voor Boekarest.
pi_24358759
Jermain DeFoe. Van West Ham naar de Spurs.

Breekt nu ook langzaam echt door.
pi_24358768
Nou, langzaam. Is al een tijd international hoor.

Florentin Petre heeft trouwens ook in Turkije of Spanje gespeeld, dacht ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358782
Is dat niet de Petre die ook bij Ajax op proef was?
pi_24358797
Marquinho deed 't ook altijd wel aardig.
pi_24358819
Nog een verdediger uit Argentinie. Nicolas Burdisso. In de zomer van Boca naar Inter Milan gegaan.

Daniele Bonera van Brescia naar Parma.
pi_24358822
Nee, Bliksem.

Dat was Ovidiu Petre volgens mij. Verdedigende middenvelder.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 januari 2005 @ 19:36:05 #58
25957 Reddiablo
pi_24358846
Florentin is toch gestopt? Daar was iets mee gebeurd... weet niet meer wat... een of ander raar ongeluk
www.3voor12denhaag.nl
pi_24358867
Kan ook.

Zijn er ook al overleden trouwens? Wellicht die jongen van Man Utd, ik weet niet of dat een talent was in CM. En die Italiaan van Cagliari meen ik.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 januari 2005 @ 19:40:23 #60
25957 Reddiablo
pi_24358904
Marc Vivíen Foé was volgens mij ook wel aardig in CM
www.3voor12denhaag.nl
pi_24358914
Ovidiu Petre heeft voor Galatasaray gespeeld in elk geval.
pi_24358930
Dat is die van Ajax, meen ik. Langharig tuig.

Foé, ja... God hebbe zijn ziel.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358949
Tonton Mokouko, Jamie Shore, Daniel Montenegro, Marek Saganowski, Haukur Gudnason, Dean Keates, Jean Claude Darcheville, Kennedy Bakirkioglu, Mattias Asper, Alex Notman, Barry Hayles, Maksim Buznikin.

Zo, succes ermee.
pi_24359008
Montenegro heeft voor Tenerife en Zaragoza gespeeld en Marseille en is denk ik weer in Argentinië.

Asper was keeper bij Sociedad, zit nu weer in Zweden.

Hayles zat bij Fulham, volgens mij nog.

Darcheville speelt voor Bordeaux en doet dat best goed.

Buzhnikin speelt voor Lokomotiv Moskou dacht ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_24359047
Marek Saganowski is ooit mislukt bij Feyenoord en HSV maar scoort nu veel bij Legia Warschau.
Jamie Shore speelt nooit bij Bristol Rovers, Daniel Montenegro speelt voor Saturn in Rusland, Darcheville al een tijdje voor Bordeaux, Asper is best een goede keeper, Notman speelt voor King's Lynn heden ten dage, Barry Hayles voor Millwall dacht ik, Buznikin heeft het geschopt tot international en Bakirciogu is de aanleiding van dit topic.
pi_24359073
Asper keept inderdaad in Zweden, bij Malmo FF. Montenegro speelt voor Saturn tegenwoordig, nadat hij een tijd in Spanje heeft gespeeld. Buznikin speelt voor Rotor, heeft een lange tijd voor Lokomotiv gespeeld en heeft 8 interlands gespeeld (5 goals).

Keates, Mokouko en Gudnason weet ik niet. Krijg ze ook niet echt gevonden.
pi_24359098
Juan José Jayo. Heeft 2 seizoenen in Spanje gespeeld, daarna teruggekeerd naar Zuid Amerika.
pi_24359156
Speelde voor Las Palmas ja. Peruviaan.

Gudnason is na Liverpool volgens mij vaak getest door lagere Engelse clubs.
www.thuisuiteten.nl
pi_24359575
Agbar Barsom was ook altijd erg goed, nu speler van Djurgarden. Verder Butra en Adolfo Hodas, maar die zijn denk ik niet terug te vinden. Marvin Andrews van Livingston was ook een topverdediger. Verder Martin Eriksson en Jonas Lunden van Goteborg.
That's all folks!
pi_24359680
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:17 schreef Reddiablo het volgende:
SigŢhorsson..... die heeft nog bij Portsmouth gespeeld, geloof ik
Andri .

En Bakayoko deed het bij mij ook best behoorlijk (in CM 98/99 ofzo). Volgens mij is dat die nu bij Marseille speelt.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_24359706
Bakayoko zit nu bij Osasuna.
That's all folks!
pi_24359769
Tevez is bij mij een uitermate groot talent net als Adu (fm 2005). En in 2002 waren VdV Heitinga en Jan Wuytens (PSV).
pi_24360237
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
Tevez is bij mij een uitermate groot talent net als Adu (fm 2005). En in 2002 waren VdV Heitinga en Jan Wuytens (PSV).
Ja maar bijna iedereen kende Adu en Tevez al voordat FM 2005 uitkwam
Koning.
pi_24360322
Bij Falkirk speelde ook altijd een talentje op het middenveld, haalde ik altijd naar welke club dan ook, Barca of Heerenveen overal werd het een topper.
pi_24360419
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:12 schreef MaxPower het volgende:
Bij Falkirk speelde ook altijd een talentje op het middenveld, haalde ik altijd naar welke club dan ook, Barca of Heerenveen overal werd het een topper.
Mark Kerr

Was ook wel een vaste aankoop van mij inderdaad.

Speelt tegenwoordig bij Dundee United.
pi_24360532
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Mark Kerr

Was ook wel een vaste aankoop van mij inderdaad.

Speelt tegenwoordig bij Dundee United.
Dat was em inderdaad ja!
pi_24360804
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prospar bestaat in elk geval wel, hij heeft echt voor Ansar gespeeld. Ik zou niet weten waar hij nu ergens uithangt.
Dat was echt God himself. Volgens mij was hij al rond de 29, dus zal nu wel gestopt zijn.

Ik vond het trouwens wel super dat ik de 17 jarige Saviola altijd kocht, maar je dan een paar jaar later leest dat hij naar Barcelona gaat in het echt. d'Allesandro van Wolfsburg kocht ik inderdaad ook altijd.
Keeper Costanzo idem, maar die zit nog steeds in het spel bij River Plate.

Ik heb wel het idee dat in de laatste versies veel minder van die goden zitten. Van die spelertjes die ergens in de derde divisie van Rusland ballen maar zo met Real meekunnen. De Tsigalko's ed. Wel realisticher, maar ook jammer.
pi_24360859
Mark Veldmate is ook een aardige in FM 2005 (toch?).

Die gaat nu IRL van FC Groningen naar Emmen. . .
Hoi.
pi_24361349
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:46 schreef pekel het volgende:
Mark Veldmate is ook een aardige in FM 2005 (toch?).

Die gaat nu IRL van FC Groningen naar Emmen. . .
Heb hem net op een free transfer naar Heerenveen weten te lokken
  zondag 2 januari 2005 @ 22:56:46 #80
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24361495
Ricardo Quaresma was in CM3 een supertalent, in de versies erna ook nog wel. Hij heeftj nog een jaartje bij Barca gespeeld, en speelt ie nu weer bij één van de grote drie in Portugal (?)

Word hij nog steeds gezien als groot talent in Portugal?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 2 januari 2005 @ 22:57:37 #81
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24361510
En Joost Broerse en Tieme Klompe waren ook jarenlang grote talenten die op een gegeven moment naar een grote club in het buitenland gingen.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 2 januari 2005 @ 23:01:31 #82
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24361589
Peter Prospar was in de originele CM3 ook een supertalent. Ze hadden per ongeluk z'n leeftijd verkeerd ingevoerd. Hierdoor was hij 19 (alleen in de eerste versie van CM3) in plaats van 29. Bij de nieuwere versies was hij helaas 29 en een stumper in het veld

Mario Yepes van River Plate was een geweldige verdediger in CM 01/02. Hij speelt nu in spanje bij Sevilla o.i.d. Eigenlijk waren (bijna) alle spelers van River grote talenten.
pi_24361711
quote:
Op zondag 2 januari 2005 22:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En Joost Broerse en Tieme Klompe waren ook jarenlang grote talenten die op een gegeven moment naar een grote club in het buitenland gingen.
Broerse inderdaad. Die ging vaak naar Arsenal en werd international.

Jesper Hakansson was ook een groot talent. Nu op huurbasis bij RBC.
  zondag 2 januari 2005 @ 23:08:49 #84
25957 Reddiablo
pi_24361721
Quaresma is nog steeds groot talent, maar teruggezet bij Porto

heb nog eens een oefenduel mogen meemaken van Sporting - Benfica. Werd toen 1-0 door Quaresma. Was tesamen met Cristiano Ronaldo het enige boeiende aan de pot. Grappig is dat Quaresma ook nog eens 10x beter speelde dan CR.
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 2 januari 2005 @ 23:11:21 #85
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24361785
OK, ik bedenk er net nog eentje: Andri Sigţorsson (of hoe schreef je dat ook alweer precies?). Volgens mij speelde hij niet zo heel lang geleden nog een paar wedstrijdjes in Zwitserland of Oostenrijk.
  zondag 2 januari 2005 @ 23:34:21 #86
25957 Reddiablo
pi_24362331
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
OK, ik bedenk er net nog eentje: Andri Sigţorsson (of hoe schreef je dat ook alweer precies?). Volgens mij speelde hij niet zo heel lang geleden nog een paar wedstrijdjes in Zwitserland of Oostenrijk.
I'm waaaaaaaay ahead of you, laddy!
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 2 januari 2005 @ 23:35:56 #87
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24362369
en laten we natuurlijk Jonas Lundén niet vergeten voor de gemiddelde club een vaste waarde

laatst gelachen.. Markus Rosenberg van Malmo FF was in het nieuws. Was de joker bij mijn Lazio game in CM0102 heeft me meerdere malen in de verlenging nog de overwinning bezorgt (en was een waardeloze speler alleen zn finishing was 17 )
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zondag 2 januari 2005 @ 23:39:01 #88
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24362449
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:34 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

I'm waaaaaaaay ahead of you, laddy!
oja idd

Rob Jones was in CM Italia (93/94) een grote held op de rechtsback positie. Hij speelde toen bij Liverpool. Volgens mij heeft die z'n CM potentieel nooit waargemaakt.
  zondag 2 januari 2005 @ 23:41:03 #89
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24362489
Maxi Lopez was altijd mijn held, niks meer van gehoord.

En Bakayoko was echt veel te goed, dat was volgens mij een foutje .

midfileder/forward/r/l/c/ of zoiets en alle belangrijke eigenschappen 19 of hoger .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  zondag 2 januari 2005 @ 23:41:48 #90
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24362504
Braziliaan Bruno mocht er ook zijn
pi_24362588
Bakayoko was bij Marseilla geen verkeerde speler, niet zo goed als in CM natuurlijk. Peter Crouch is ook een superspits in CM 00/01, dat is er ook nog niet echt uitgekomen tot nu toe.
  zondag 2 januari 2005 @ 23:45:41 #92
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24362608
Maxi Lopez schijnt het aardig goed te doen in Argentinie. Hij kwam niet zo heel lang geleden nog voorbij in een van de clubtopics (volgens mij die van Ajax).

Nog twee zweedse talenten:
Per Nilsson - nooit meer iets van gehoord. Was een verdedigende middenvelder
Kim Kallstrom is ook nog niet genoemd. Die speelt nu in frankrijk en heeft al een paar caps achter z'n naam staan.

Nii Lamptey was in de hele vroege CM's ook een superspeler.
  zondag 2 januari 2005 @ 23:48:20 #93
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24362673
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:41 schreef Posdnous het volgende:
Maxi Lopez was altijd mijn held, niks meer van gehoord.
quote:
Maximiliano ‘Maxi’ Lopez Gaston is van 3 april 1984, en is daarmee drie jaar jonger dan zijn voorganger, Saviola.

Waar kennen we Maxi Lopez eigenlijk van? De oppervlakkige voetballiefhebber zal nog nooit van de naam gehoord hebben. Mensen die wel eens een Championship Manager hebben gespeeld zullen de naam wellicht wel kennen,

Hij is dus gewoon vet goed, speelt bij River. Ik kan wel merken dat ik het voetbal niet echt goed meer volg.

link
pi_24362756
Lamptey was ook een supertalent, alleen is dat er nooit uitgekomen. Maar hij heeft wel wat van de wereld gezien. Hij heeft gespeeld in Ghana, Belgie, Nederland, Engeland, Italie, Argentinie, Turkije, Portugal, Duitsland, China en de Emiraten.
pi_24362788
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:48 schreef Posdnous het volgende:

[..]

[..]

Hij is dus gewoon vet goed, speelt bij River. Ik kan wel merken dat ik het voetbal niet echt goed meer volg.

link
Mwah, over River Plate hoor je niet echt veel in Nederland. Het zou leuk zijn als Zuidamerikaans voetbal hier op TV komt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 januari 2005 @ 01:46:31 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24365544
Nevland nu bij Groningen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24366119
Magne Hoseth.

Hoe kon ik die nou vergeten.
pi_24367263
Ik zit te zoeken naar de naam van een middenvelder volgens mij van Crewe, die daarna naar Leicester ging, maar nooit echt is doorgebroken. Maar da's al een tijdje terug.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_24367343
Zlatan Ibrahimovic was ook altijd best goed. Is in Real Life dan weer een domper.

Verder ga ik altijd voor scout Simon Clifford, die is nu trainer.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24367483
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:48 schreef Posdnous het volgende:

[..]

[..]

link
Tijdens het Amsterdam toernooi was ie wel aardig, verder kende ik hem ook niet.
  maandag 3 januari 2005 @ 11:11:41 #101
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24368764
Simon Davies en Matthew Etherington toen ze nog bij Peterborough speelde in de engelse derde divisie. je werd gegarandeerd kampioen (CM3).

Simon Davies speelt nu in de Premier League bij Tottenham. Etherington heeft daar ook nog een tijdje gespeeld, maar kon daar niet slagen.
  maandag 3 januari 2005 @ 11:13:51 #102
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24368800
Philipe Mexes van Auxerre. Hij is dit seizoen getransferreerd naar een Italiaanse club (Roma?).
  maandag 3 januari 2005 @ 11:17:54 #103
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24368873
Verdediger Okoronkwo (of zoiets) was ook behoorlijk goed. .
pi_24368943
Okunowo

Heeft onder Van Gaal bij Barca gespeeld, nietwaar?
  maandag 3 januari 2005 @ 11:25:00 #105
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24368971
Ik denk dat hij de Shaktar Donetsk speler bedoelt. Daar speelde trouwens nog een aardige speler. Een Tunesier. Z'n stats deden me altijd denken aan Patrick Vieira. Een verdedigende middenvelder.
  maandag 3 januari 2005 @ 11:26:17 #106
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24368991
quote:
Op maandag 3 januari 2005 11:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Okunowo

Heeft onder Van Gaal bij Barca gespeeld, nietwaar?
Nee, ik bedoelde inderdaad die van Shaktar. .
pi_24369090
quote:
Op maandag 3 januari 2005 11:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Etherington heeft daar ook nog een tijdje gespeeld, maar kon daar niet slagen.
Die speelt nu bij West Ham, maar wordt deze transferperiode weer de Premier League in verwacht
Nu ook Zuid Afrika
pi_24369563
quote:
en Jan Wuytens (PSV).
Inderdaad, die kerel kwam bij mij na een paar jaar in het eerste om er vervolgens de beste centrale verdediger van het spel te worden

daarnaast:

- Pinheiro heette ie volgens mij, een talenvolle Portugese doelman, die echt super was
- Song van Feyenoord had ik al ver daarvoor gekocht met PSV In CM beter dan in het echt
- Maxim Shatkikh van Kiev, speelt daar nog steeds, ook een dodelijk spits altijd geweest in CM
pi_24370010
quote:
Op maandag 3 januari 2005 11:26 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde inderdaad die van Shaktar. .
Daar heb je Aghahowa en een verdediger genaamd Isaac Okoronkwo. Beter gezegd: had. Die laatste is weg bij Shaktar.
  maandag 3 januari 2005 @ 12:30:30 #110
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24370092
quote:
Op maandag 3 januari 2005 12:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daar heb je Aghahowa en een verdediger genaamd Isaac Okoronkwo. Beter gezegd: had. Die laatste is weg bij Shaktar.
N'Diaye ofzo had je ook nog bij Shaktar een DMC was ook wel een goeie
  maandag 3 januari 2005 @ 12:36:54 #111
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_24370201
Ja, Peter Prospar was geweldig.

Ik speelde met CM 95/96 altijd met Maurice Koenen van VVV, heel veel spelers van AZ (maar ja, was toen al AZ-fan, in ieder geval Durmusoglu en Fortez Rodiguez, en b.v. ook Jurgen Dirkx.

Verder is het al te lang geleden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 3 januari 2005 @ 12:42:48 #112
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24370307
Stefan Gislason was fantastisch in de 96 (of 97) versie van CM. Ik kocht hem altijd als eerste bij mijn clubbie. In het echt is hij ook een keer op proef geweest bij Roda, maar voor de rest heb ik nooit iets over hem gehoord.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 3 januari 2005 @ 12:47:05 #113
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24370382
quote:
Op maandag 3 januari 2005 12:30 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dat was die Tunesier die ik bedoelde ja!
  maandag 3 januari 2005 @ 12:55:06 #114
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_24370550
Kelvin Potuyt
Bjorn Zwikker [is dat echt zo'n talent :x ]
Borut Semler [held!]
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_24370624
Ah tof topic dit.
In cm3 ofzo kocht ik een keer ene Zlatan Ibrahimovic bij Fulham, damn wat een spits . Maandje later ofzo werd ie irl gekocht door Ajax.
Die Fabregas was vorige versie al vet goed, had ik bij Villarreal. Even als Oskitz Estefania van Sociedad.
In engeland had je spelers als Keane bij Wolves. Crouch bij een kleiner clubje, mislukt bij Villa irl speelt nu bij southamption dacht ik. Espen Johnson heb ik nog bij Morton gehaald in cm 0102. Was hij echt vet goed, tegenwoordig 1e keeper van Rosenborg. Ook had ik daar een toen nog piepjonge Neil Mellor weggeplukt bij Liverpool. Dat was echt mijn mooiste onbekende aankoop ooit. Scoorde veel en voor veel geld verkocht. En warempel, meneer breekt nu door bij Liverpool .
D'allessandro heb ik ook wel is gehaald evenals ene Bruno van Gremio.Geen idee wat daarvan is terecht gekomen.
Er speelt nu ook zo'n vent bij Zaragoza. Is een vmc, die was ook altijd vet goed. Weet z'n naam niet meer. Iemand uit paraguay ofzo.

Er was ook nog een Oekrainsche linksback, weet alleen niet z'n naam meer, maar die was ook echt goed.
Dan niog de standaard talenten als Kallstrom, Bakirslogu (ofzo ), Isakson, Farnerud, Burdisso, Cavenghi, Diego, Robinho etc...
Abra, abracadabra,
I wanna reach out and grab ya!
pi_24370647
Oleg Luznhy voordat hij naar Arsenal kwam trouwens.
Abra, abracadabra,
  maandag 3 januari 2005 @ 13:05:41 #117
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24370695
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:00 schreef -Petero- het volgende:
Oskitz Estefania
Die roelde inderdaad
pi_24370739
En je had nog een Noor met een dubbele achternaam. Geen idee meer waar hij toen speelde. Volgens mij voornaam Tommy
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 3 januari 2005 @ 13:09:38 #119
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_24370773
Ik had in EA Total Club manager uit 95/96 een rete goeie spits genaamd Y Preko. Nooit van gehoord uiteraard. Tot ik hem in 99 via m'n werk tegenkwam. Ik: "Bent u voetballer?" Hij: "Ja". Ik:" "
Hij snapte er niks van, speelt nu bij Halmstads BK
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 3 januari 2005 @ 13:11:45 #120
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_24370815
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:09 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik had in EA Total Club manager uit 95/96 een rete goeie spits genaamd Y Preko. Nooit van gehoord uiteraard. Tot ik hem in 99 via m'n werk tegenkwam. Ik: "Bent u voetballer?" Hij: "Ja". Ik:" "
Hij snapte er niks van, speelt nu bij Halmstads BK
mooie dingen..

Is Johan Absalonsen nog bekend? Zit er ook al een aantal versies warmpjes bij
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_24370843
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:08 schreef ChAoZ het volgende:
En je had nog een Noor met een dubbele achternaam. Geen idee meer waar hij toen speelde. Volgens mij voornaam Tommy
Idd, een jonge spits, 17jr ofzo? was het neit iets met bruun
Abra, abracadabra,
  maandag 3 januari 2005 @ 13:14:44 #122
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24370859
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:08 schreef ChAoZ het volgende:
Svindal Larsen?

Maar dat was een middenvelder .
pi_24370898
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:11 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

mooie dingen..

Is Johan Absalonsen nog bekend? Zit er ook al een aantal versies warmpjes bij
Die is een tijdje geleden nog bij Ajax op stage geweest

Speelt nu voor Brondby IF volgens mij.
pi_24370947
In CM 01/02, kocht ik altijd een talentje van 15 jaar van Leeds.
Jamie McMaster, en die werd bijna altijd een supertopper.
!
pi_24370986
quote:
Op maandag 3 januari 2005 12:30 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Klop ja, Assane. Was al wat ouder, maar ging lang mee. Yakubu was ook niet slecht. Bouma en Lamey waren ook veel te goed.
That's all folks!
pi_24371087
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:14 schreef Posdnous het volgende:

Svindal Larsen?

Deze bedoelde ik.
Nu ook Zuid Afrika
pi_24372426
Rob Schulpen werd ook altijd erg goed. Die speelt nu voor IVS geloof ik.
pi_24374115
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:

Mario Yepes van River Plate was een geweldige verdediger in CM 01/02. Hij speelt nu in spanje bij Sevilla o.i.d. Eigenlijk waren (bijna) alle spelers van River grote talenten.
Yepes leidt de defensie van Paris Saint-Germain, na enkele jaren Nantes. Dus niet in Spanje.
www.thuisuiteten.nl
pi_24374151
Isaac Okoronkwo werd genoemd, die speelt nu voor Wolves.
www.thuisuiteten.nl
pi_24375333
Ponzio bedoelde ik. Eem middenvelder, speelt hedendaags bij Zaragoza .
Abra, abracadabra,
pi_24375372
Dat is een Argentijn. Speelt daar meestal als rechtsback, als ie mee mag doen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 3 januari 2005 @ 17:53:56 #132
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24375505
Valery Tsvetkov en Iban Zubiarre.... iemand ooit nog wat van gehoord?
  maandag 3 januari 2005 @ 17:55:15 #133
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24375531
En Gabriel Milito toen hij nog 18 was .
pi_24375551
Tommy Svindal Larsen speelt overigens voor Nürnberg.

Iban Zubiaurre speelt voor Real Sociedad en haalde dit seizoen al in 4 duels speelminuten.
www.thuisuiteten.nl
pi_24375571
quote:
Op maandag 3 januari 2005 09:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Zlatan Ibrahimovic was ook altijd best goed. Is in Real Life dan weer een domper.

Verder ga ik altijd voor scout Simon Clifford, die is nu trainer.
ehh...nummer 9 bij juve een domper
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24375586
DD meende dat niet serieus.
www.thuisuiteten.nl
pi_24375675
ah ok..ja ik mag zlatan ook niet echt maar hij heeft het wel ver geschopt
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24381292
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

oja idd

Rob Jones was in CM Italia (93/94) een grote held op de rechtsback positie. Hij speelde toen bij Liverpool. Volgens mij heeft die z'n CM potentieel nooit waargemaakt.
nou ja, Jones heeft 't toch tot 8 caps weten te schoppen, en moest helaas met een blessure te vroeg afscheid van de voetbalsport nemen...
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24381299
quote:
Op maandag 3 januari 2005 08:48 schreef ChAoZ het volgende:
Ik zit te zoeken naar de naam van een middenvelder volgens mij van Crewe, die daarna naar Leicester ging, maar nooit echt is doorgebroken. Maar da's al een tijdje terug.
Robbie Savage?
pi_24389263
Rob Savage is best wel doorgebroken hoor. Gewaardeerd schopper in de Premier League.

Ik denk dat ChAoZ een ander bedoelt. Ik zal vanmiddag eens zoeken.
www.thuisuiteten.nl
pi_24389614
Ja, ik bedoel een ander. Ik kan er niet meer opkomen en ook de pagina die er was over CM heroes niet meer vinden
Nu ook Zuid Afrika
pi_24389673
Die moet dan alweer vertrokken zijn bij Crewe. Bij de selectie zit geen speler die voor beide clubs heeft gespeeld. Of het is geen een speler van Crewe. Ik wacht je research wel even af, ben benieuwd.
That's all folks!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:26:07 #143
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24389698
Sergio de Windt werd na een aantal jaartje ook altijd wel goed
pi_24389721
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Die moet dan alweer vertrokken zijn bij Crewe. Bij de selectie zit geen speler die voor beide clubs heeft gespeeld. Of het is geen een speler van Crewe. Ik wacht je research wel even af, ben benieuwd.
Nee, hij ging van Crewe (dacht ik dus) naar Leicester (weet ik zeker). Maar da's al weer een jaar of wat terug. Ik denk niet dat ie er nog zit, hoewel hij nog wel zal voetballen (ernstige blessure's nagelaten)
Nu ook Zuid Afrika
pi_24389751
Bij Leicester zit hij ook niet in de huidige selectie. Hij zal inderdaad alweer vertrokken zijn.
That's all folks!
pi_24389756
Ik ga mijn oude Premier League-stats wel even na vanmiddag en dan zal ik wat mogelijke namen posten, okee?
www.thuisuiteten.nl
pi_24389805
Neil Lennon was het natuurlijk

Inderdaad van Crewe naar Leicester. Inmiddels Celtic natuurlijk
Nu ook Zuid Afrika
pi_24389830
Nou, die is bij Celtic terecht gekomen... Noem ik niet slecht.
www.thuisuiteten.nl
pi_24389846
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:33 schreef methodmich het volgende:
Nou, die is bij Celtic terecht gekomen... Noem ik niet slecht.
Dat heb ik ook niet gezegd
Nu ook Zuid Afrika
pi_24389864
Ik was er inmiddels ook net achter.
That's all folks!
pi_24389876
Heb ik wel gezegd zie ik, maar bedoelde ik niet. Ik bedoelde bij Leicester nooit echt doorgebroken
Nu ook Zuid Afrika
pi_24391400
Ik weet nog wel dat ik altijd met Crewe speelde omdat ze Lennon, Savage en Danny Murphy op 't middenveld hadden. Vooral Murphy was een echte ster.
pi_24391945
Jürgen Dirkx was ook een superspeler in een van de vroegere versies van CM. Ik heb geen idee waar die nu speelt. Ik las ook de naam Peter Prospar. De legende, die mij veel titels heeft gebracht. Weet iemand nog hoe die transfervrije Spanjaard heette die al aardig op leeftijd was, maar met name in de lagere divisies een garantie was voor de topscoorderstitel en promotie?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:55:30 #154
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24392268
Dat team van Tom Youngs in de Engelse 2e divisie barste toch ook altijd van de giga-talenten?
pi_24392342
Cambridge was dat toch
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:00:44 #156
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24392374
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jürgen Dirkx was ook een superspeler in een van de vroegere versies van CM. Ik heb geen idee waar die nu speelt. Ik las ook de naam Peter Prospar. De legende, die mij veel titels heeft gebracht. Weet iemand nog hoe die transfervrije Spanjaard heette die al aardig op leeftijd was, maar met name in de lagere divisies een garantie was voor de topscoorderstitel en promotie?
Osemo (of iets wat daar op lijkt)
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:10:22 #157
73305 Stpan
pi_24392540
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:59 schreef ChAoZ het volgende:
Cambridge was dat toch
Ja inderdaad. Is Tom Youngs al besproken? Die is irl wat minder succesvol gebleken dan toen ik hem in CM als megatalent naar Liverpool en vele andere topclubs heb gehaald. Speelt nu voor Northampton Town.
http://www.ntfc.premiumtv(...),,10425~9036,00.html
pi_24392577
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Osemo (of iets wat daar op lijkt)
Ja, zoiets was het. Geen idee of die nu nog voetbalt.
pi_24392695
Tom Huddlestone is een groot talent in CM En in 't echt ook, jeugdinternational van Engeland die echt nog wel bij een grote club als Chelsea of Liverpool komt . Verder zijn Pazzini, Podolski en d'Agostino supertalenten, zowel in het spel als in het echt. Wat te denken van de Belgische (uit de Congo) wereldverdedigers in wording: vanden Borre en Kompany? Ook Huntelaar doet het erg goed in CM, net als Babel en Janssen trouwens. Huntelaar is zich al aan het bewijzen, Babel en Janssen zullen dat volgend seizoen gaan doen. Ook Robin Faber kan erg goed voetballen in het echt om vooral de Zuid-Amerikaanse wereldspelers van de toekomst niet te vergeten: Tevéz, Robinho, Maxi Lopéz, Dagoberto, Jhon Mosquera, Mascherano, Cavenaghi, d'Allessandro, Farfán, Alex, Luis Gonzales en de rest niet te vergeten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24394000
In de versie van 97/98, voor ik die zelf bijgewerkt heb, was ene Alex Martin ook altijd een goede jonge spits.
www.thuisuiteten.nl
pi_24394919
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:10 schreef Stpan het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Is Tom Youngs al besproken? Die is irl wat minder succesvol gebleken dan toen ik hem in CM als megatalent naar Liverpool en vele andere topclubs heb gehaald. Speelt nu voor Northampton Town.
http://www.ntfc.premiumtv(...),,10425~9036,00.html
Ja, hij, en ze hadden bij Cambridge in CM01/02 ook een jonge Franse spits die verschrikkelijk goed was, Armand One...
pi_24395225
Armand One, ook al zo'n legende. Wat een prachtig topic dit. Er komen mooie herinneringen boven.
pi_24395308
En Gifton-Noel Williams.
www.thuisuiteten.nl
pi_24397149
Je had in CM2 (of een vroege versie van CM3) bij Wigan 2 Spaanse superhelden, Roberto Martinez en Isidro (ofzo) Diaz. Volgens mij speelt Martinez ergens in de onderste regionen van het Englese voetbal op 't moment (of in Schotland) en Diaz is rap weer naar Spanje of Portugal verhuisd.

Verder had Scunthorpe 3 geweldige alleskunners, met Steve (?) Housham, Justin Walker en Chris Hope. Die kocht ik volgens mij altijd. Geen idee waar ze nu uithangen...
pi_24397882
Wigan had 3 spanjaarden indertijd zelfs.
Nu ook Zuid Afrika
pi_24397930
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jurgen Dirkx was altijd een international inderdaad bij CM. Hij heeft vorig seizoen gevoetbald voor Reusel Sport en volgens mij speelt hij nu voor Schijndel maar dat weet ik niet helemaal zeker.
pi_24398114
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 20:07 schreef ChAoZ het volgende:
Wigan had 3 spanjaarden indertijd zelfs.
hahahha, ja idd, superspits Jesus (of Juan) Seba. Volgens mij heeft die ooit nog eens een transfer verdiend naar Espanyol (toen dat nog Espańol heette) ofzo...

EDIT - 't was, volgens deze pagina, Real Zaragoza.
pi_24451247
Dean Ashton, ook een talent wat ik vele malen heb gekocht, gaat nu waarschijnlijk van Crewe naar Norwich en wordt gevolgd door Aston Villa, Everton, Tottenham en Birmingham.
pi_24502696
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 19:23 schreef MrJonez het volgende:
Je had in CM2 (of een vroege versie van CM3) bij Wigan 2 Spaanse superhelden, Roberto Martinez en Isidro (ofzo) Diaz. Volgens mij speelt Martinez ergens in de onderste regionen van het Englese voetbal op 't moment (of in Schotland) en Diaz is rap weer naar Spanje of Portugal verhuisd.

Verder had Scunthorpe 3 geweldige alleskunners, met Steve (?) Housham, Justin Walker en Chris Hope. Die kocht ik volgens mij altijd. Geen idee waar ze nu uithangen...
Roberto Martinez speelt nu voor Swansea City. Waar die andere is gebleven weet ik niet.
pi_24502874
Selakovic... Heeft het ook niet echt zo goed gedaan als in het spel...
pi_24504849
To Madeira, iemand daar nog wel eens wat over gehoord
Cherno Samba?

Kim Kallstrom, speelt in frankrijk en was ook op het ek, dat hadden ze wel goed gezien.

Tim Cahill van Milwall speelt nu in het Premiership.
Paul Ifill?
...drop it like it's hot...
pi_24505182
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:37 schreef Nyluzzz het volgende:
To Madeira, iemand daar nog wel eens wat over gehoord
Cherno Samba?

Kim Kallstrom, speelt in frankrijk en was ook op het ek, dat hadden ze wel goed gezien.

Tim Cahill van Milwall speelt nu in het Premiership.
Paul Ifill?
To Madeira was toch een niet bestaande speler?

Samba is nog steeds erg jong. Cadiz in 2e divisie Spanje
Ifill zit nog bij Millwall.
Nu ook Zuid Afrika
pi_24505587
ja, to madeira was een "grapje" van de portugese researcher.
pi_24506826
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:28 schreef MrJonez het volgende:
ja, to madeira was een "grapje" van de portugese researcher.
die gozer was wel enorm goed
...drop it like it's hot...
  dinsdag 11 januari 2005 @ 09:59:35 #175
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24514010
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:07 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

die gozer was wel enorm goed
ja soms ik heb hem ook wel eens gehad dat die maar een beetje aan het sukkelen was en toen heb ik hem in de reservers gestopt toen werd het niet veel beter. Toen heb ik hem maar een vrije tranfers gegeven
pi_24517529
Dennis Schulp werd ook altijd international bij CM00/01
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:32:04 #177
82589 S-Two
barba macacu
pi_24517789
Damn, wat een mooi topic heb de cm's zelf ook altijd veel gespeelt... tot die van ongeveer 2 jaar geleden...
Enkele talenten:
Dick te Slaa (Ado de Haag meende ik in cm_ita_95?)
Maurice Koenen (VVV dacht ik)
Melvin Plet (ook VVV dacht ik)
Mark Kerr (Falkirk)
Neil Mellor (Liverpool, breekt nu ook door)
Neil Wood (veel jeugdige spelers van man utd)

En ook bij de vroege cm's Saviola, Angel, Aimar en Daniel Montenegro.

Sigbursson heb ik ook gehad, de jongens van Shaktar Okoronkow, N'Daye en Aghahowah. Dan hebben we natuurlijk nog Olisadebe die nu bij Paok speelt en Pawel Brozek van Wisla Krakow
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:39:17 #178
82589 S-Two
barba macacu
pi_24517898
Nog een speler, niet echt een talent (27 ofso dacht ik), Radoslav Kaluzny van Energie Cottbus die was echt meesterlijk....
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:52:18 #179
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24518060
Ik wachtte gewoon altijd af tot de echt goede spelers (Gullit, Bergkamp, Zidane, Figo, ed. ) met pensioen gingen. Het seizoen erna speelde er dan altijd een jong spelertje met bijna dezelfde kwaliteiten en postitie en dezelfde nationaliteit bij een klein clubje. Kopen die hap en meteen in het 1e zetten, maar dat wordt op een gegeven moment een beetje flauw.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_24518345
Cherno Samba was begin dit seizoen op proef bij RBC maar dat is niets geworden.

Verder:
Cerci(inmiddels vorig seizoen gedebuteert bij AS Roma)
Janssen(Uitgeleend aan Zwolle)
Joao Paiva(weet iemand iets over hem?)
Pah Modou Kah(Roda JC)
Dionisis Chiotis(tijdje 1e keep AEK geweest)
Daniel Braathen(Rosenborg)
Mikael Dorsin(Rosenborg)
Ivan Bosnjak(Dinamo)
Gino Coutinho(2e keep vitesse)
Evandro Roncatto(gedegradeerd met Guarani)
Ajsel Kujovic(Feyenoord)

Die 2 fransen van Liverpool Sigma-Poley en ...(naam ff kwijt)
pi_24518425
Florent Sinama Pongolle en Anthony Le Tallec.
pi_24518869
Joao Paiva speelt nu voor Sporting Clube de Espinho
pi_24518961
Dick te Slaa... Ow mijn god"....
pi_24522846
Alexandros Papadopoulos SC in cm 01/02 meen ik. Wat een held. Minimaal 1 op 1 lopen.

Mike Zonneveld, die elke versie weer de ultieme linksback is.

Nog zomaar wat namen die ik echt te goed vond:
Angel Manuel Cuellar, Richie Partridge, Egor Titov , Juan Pablo Sorin

En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_24527175
in CM4 was Pablo Nino (afgelopen seizoen op huurbasis actief voor RBC) echt een held.
pi_24533503
José Julian de la Cuesta is een geweldige voetballer in CM4 (CM03/04).

Waar 'ie speelt weet ik zo niet.
pi_24534197
Ik zag eerst dat de la Cuesta bij Cadiz speelt, in de Spaanse 2e divisie.
Samen in één team met Cherno Samba

Verder was Ivan Hurtado altijd een betrouwbare verdediger, maar waar die nu uithangt?
Ik heb geen idee.
pi_24535811
Die speelde vorig jaar op huurbasis voor Murcia, als je de man uit Ecuador bedoelt.
www.thuisuiteten.nl
pi_24568823
Eldar Hadzimedovic ofzoiets... Zo'n 17-jarige Noor
Cowabunga!!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:34:46 #190
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24570120
Orri Freyyr Oskarsson of zal dat ook een grapje zijn?
pi_24572760
Marcin Herasimowicz deed het bij mij ook altijd erg goed.
That's all folks!
pi_24576743
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 17:29 schreef Arikay het volgende:
Ik zag eerst dat de la Cuesta bij Cadiz speelt, in de Spaanse 2e divisie.
Samen in één team met Cherno Samba

Verder was Ivan Hurtado altijd een betrouwbare verdediger, maar waar die nu uithangt?
Ik heb geen idee.
Samba is uitgeleend aan een of ander clubje sinds een paar dagen
Nu ook Zuid Afrika
pi_24576790
quote:
Jurgen Dirkx was altijd een international inderdaad bij CM. Hij heeft vorig seizoen gevoetbald voor Reusel Sport en volgens mij speelt hij nu voor Schijndel maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Klopt.

Verder kan je iedere speler vinden met www.playerhistory.com

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 15 januari 2005 @ 17:49:33 #194
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24583828
bij cm3 had ik met Liverpool Romeo Castelen van ado en Bojan Djordjic transfervrij. Dat waren echt toppers volgens mij heb ik toen beide voor +150 gulden verkocht aan inter.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24587070
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 08:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Klopt.

Verder kan je iedere speler vinden met www.playerhistory.com

Stoere site
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_26056964
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:12 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Ja, zoiets was het. Geen idee of die nu nog voetbalt.
Onesimo! Onesimo Sanchez voluit. Wat een spits was dat. Ook Kuhi en Antonen waren top, maar irl nooit wat van vernomen
pi_26060041
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:13 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Stoere site
Tegenwoordig moet je er voor betalen.
  donderdag 7 april 2005 @ 23:57:00 #198
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_26061590
Dionis Chiotis (1 of andere griekse keeper)
Sergio de Windt natuurlijk (jeugd juventus)
Mark Kerr
Kim Karlstrom
Costanzo
Cherno Samba
Jhonny van Beukering

Ook zat er een goede chinees tussen, maar daarvan ben ik de naam kwijt
pi_26061738
aghahowa haalde ik altijd bij CM 01/02
Bij 02/03 haalde ik niet echt jonge talenten
pi_26062268
Ruslan Nigmatullin van Lokomotiv Moskow was in CM 01/02 een geweldige keeper.
pi_27318739
quote:
Graeme Le Saux (36) stopt er definitief mee
In het seizoen 1988/89 debuteerde Le Saux bij Chelsea in het betaald voetbal. De Londense club diende hij in totaal tien seizoenen. De 36-voudige Engelse international verdedigde eveneens vier jaar de kleuren van Blackburn Rovers en twee jaar die van Southampton.
Uit de allereerste manager die ik speelde, hij bleef maar scoren
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 mei 2005 @ 01:49:01 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27327443
het leuke is dat k standaard Nevland kocht in mn oude CM
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27329126
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:14 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Svindal Larsen?

Tommy heeft zijn contract bij Nurnberg laten ontbinden
Nu ook Zuid Afrika
pi_27340261
Was er nochtans basisspeler.
www.thuisuiteten.nl
pi_27340462
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:34 schreef numero_uno het volgende:
Orri Freyyr Oskarsson of zal dat ook een grapje zijn?
Geweldige speler!
Maar zou idd niet weten of hij echt bestaat

Verder: Holm, Pitt, Mokoena, Khanye etc,,,,
Koning.
pi_27389141
Tom soares
Glenn sunde
Cristian Klose
Scott carson
john welsh
kyle swayne

Dit zijn wekelijks mijn topspelers in mijn spel
pi_27391297
Scott Carson is toch de wisselkeeper van Liverpool.
That's all folks!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 00:15:13 #208
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27393171
Speel alleen CM 97/98. Paar namen uit het blote hoofd.

Matteo Pelatti -> sterke AMR (geen idee waar hij nu zit, heeft bij Milan gespeeld)
Raffaele Longo -> Toen Napoli (nu Serie B Salernitana)
Marco Zamboni -> nu Reggina (goeie rechtsback)
Raymond Kraaybeek -> Ging van ADO Den Haag naar Valencia (value daar 8miljoen Pond ofzo), speelde ook in mijn NL-elftal wat het WK 2002 wonnen ), daarna afbouwen bij PSG . Wat hij nu doet?
Michael Evans -> toen VVV, ging altijd gelijk voor x miljoen naar Engeland toe, speelt nu bij De Treffers.
Paolo Bravo -> (onbekend)

Ben nu zo ver dat mijn nieuwe spelers voornamelijk wederopstandingen zijn van veteranen. Speel dan ook in hetzelfde tempo als Real-time (begin seizoen 2005-2006 ofzo ).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 27 mei 2005 @ 08:28:30 #209
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_27396688
ja maar Carson is wel de keeper van england -21. En hij laat zien dat hij talent heeft en een mooie toekomst kan hebben

Micheal reitmaier als keeper (Y)
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_27396709
Ik weet het niet met Carson, hij blundert af en toe opzichtig. Maar hij is nog jong.
That's all folks!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 09:27:58 #211
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_27397939
hij is nog maar 19 en hij word wel vaak voor de leeuwen gegooid. Zie wedstrijden Juve en Newcastle utd
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_27437429
Andri Siqporsson. Speler van KR Reykjavik, was echt een topper bij mij. Ik weet alleen niet of hij ooit bestaan heeft...

Enkele toppers uit mijn team destijds:

- Sorin
- Saviola
- Bakircioglu/ Muslimovic (Udinese nu?) / Ibrahimovic
- Alex Aguinaga (ouwe rot van Nexaca meen ik, international van Equador)
- Keeper van AIK Solna, weet zn naam niet meer jammer genoeg
- Cambiasso
- Petre (Roemeen van Dinamo Boekarest ofzo)
- Szymkowiak (Pools international in spel), Kaluzny was ook wel aardig
- Tsigalko idd ook nog

Godver wat was dat spel koning
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_27445760
Aguinaga speelt nog steeds, deed op leeftijd mee aan het WK inderdaad met Ecuador. Jammer dat we hem pas zo laat in zijn loopbaan op een WK in actie hebben kunnen zien.

Michael Evans speelt voor de Treffers, volgend seizoen voor Schijndel/SBA Euro.
  zondag 29 mei 2005 @ 10:53:04 #214
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27446621
Chris Bart-Williams was in de eerste CM the man..
too much is not enough....
  vrijdag 17 juni 2005 @ 02:16:56 #215
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28004781
Freddy William Thompson, Guarín, De La Cuesta, Kompany, Vanden Borre, Babel, Robinho, Tevez, Källstrom, Hadzimehmedovic, Bakirciöglu, Naldo.....wie kent ze niet?

Zwaar overschatte voetballers? Of kan je verdedigen dat de researchers van Football Manager het in de meeste gevallen wel goed zien?

Geef in dit topic je menng over de Football Manager-talenten! Kan je er bijna geen 1 serieus nemen? Of moeten we de scouts van PSV, Ajax en Feyenoord verplicht een paar uurtjes per week laten FM-en?

Kom op Cultheld, hier heb je héus wel een mening over Ik vind in elk geval dat Football Manager het heel vaak goed ziet. Ook al zitten ze er natuurlijk ook weleens helemaal naast..

maar dat zitten de Feyenoord-scouts altijd

pi_28004848
Ik heb er wel een mening over ja. Maar doe nou niet alsof ik mijn kennis op dat spelletje baseer, want dat is niet zo. De la Cuesta is namelijk een drama in het echt. Afellay is een drama in het spel. Dat zegt wel weer genoeg. Alleen de "bekende" namen op de scoutinglijstjes (die voor het grote publiek nog niet bekend zijn) doen het opvallend goed in FM.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 02:27:03 #217
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28004912
het was ook niet om je te plagen hoor...meende het serieus. het valt me gewoon op dat Football Manager het vaak wel dégelijk bij het goeie eind heeft. Ik geloofde ook bijvoorbeeld dat Guarín niet bestond, en hij schoot die bal er een paar dagen terug toch wel verdácht lekker in..
pi_28005057
Het is gewoon heel simpel. De developers van dat spel vragen database-redacteuren om lijstjes met beoordelingen van voetballers. Die database-redacteuren stellen op hun beurt die lijstjes samen dankzij diverse lijstjes en rapporten van topscouts. Daarom komt het verdacht vaak voor dat er "onbekende" toppers in het spel zitten. Maar om het leuk te houden stoppen ze er ook een paar "nep topspelers" in. Oskarsson, Todorov, De la Cuesta en Zonneveld: Om er maar eens een paar te noemen.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 04:42:34 #219
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_28005693
Johan Absalonsen, ster van mijn Ajax elftal.

In real life speelt hij bij Brondby.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_28020498
Je moet aan Reddiablo vragen hoe ze werken, die weet het wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_28021764
Maar zie die maar eens te vinden.
That's all folks!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:42:36 #222
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28021956
ik haalde bij 01/02 als ik bij een kleine club wa altijd joao paiva.... gaat nu geloof ik naar rbc toe
Bernie en ik zijn tof.
pi_28022278
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zie die maar eens te vinden.
Gewoon een mail sturen.
www.thuisuiteten.nl
pi_28034917
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:42 schreef mordradead het volgende:
ik haalde bij 01/02 als ik bij een kleine club wa altijd joao paiva.... gaat nu geloof ik naar rbc toe
Ik ook, was een goeie voor de lage divisies, hij is overigens afgetest bij RBC.
That's all folks!
pi_28037687
quote:
Dick te Slaa (Ado de Haag meende ik in cm_ita_95?)
Maurice Koenen (VVV dacht ik)
Melvin Plet (ook VVV dacht ik)
Mark Kerr (Falkirk)
Geweldig

Als ik aan oude CM's denk, denk ik aan Tommy Svindal Larsen

En later idd SigpHorsson en Peter Prospar

Ook leuk dat een van mijn CM helden nu bij mijn cluppie speelt, Erik Nevland.
pi_28040141
Ik denk dan altijd aan Adolfo, Butra en Marvin Andrews.
That's all folks!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:32:04 #227
82589 S-Two
barba macacu
pi_28040341
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 05:18 schreef savelkoul het volgende:

[..]

Geweldig

Als ik aan oude CM's denk, denk ik aan Tommy Svindal Larsen

En later idd SigpHorsson en Peter Prospar

Ook leuk dat een van mijn CM helden nu bij mijn cluppie speelt, Erik Nevland.
en natuurlijk Stern John en de 16-jarige TonTon Mazoula ofso
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:33:07 #228
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28040356
mike duff van cheltenham
Bernie en ik zijn tof.
pi_28040391
Johan Absalonsen ?
Mohammed Zidan
Wat is daar mee gebeurd??
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_28040506
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:32 schreef S-Two het volgende:

[..]

en natuurlijk Stern John en de 16-jarige TonTon Mazoula ofso
Tonton Zola Mokouko bedoel je.
That's all folks!
pi_28040540
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Johan Absalonsen ?
Mohammed Zidan
Wat is daar mee gebeurd??
Zidan speelt bij Werder Bremen, hij doet het daar wel goed. Absalonsen zit bij Brondby.
That's all folks!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:45:58 #232
82589 S-Two
barba macacu
pi_28040592
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Tonton Zola Mokouko bedoel je.
Die idd
pi_28043051
Leeft To Madeira nog? Of was hij verzonnen?
Joao Paiva!
Oosting van Emmen?
  zaterdag 18 juni 2005 @ 14:35:35 #234
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_28043407
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 14:13 schreef AndyD het volgende:
Joao Paiva!
Oosting van Emmen?
Maxim Tsigalko
Mike Duff
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_28044103
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 14:13 schreef AndyD het volgende:
Joao Paiva!
Oosting van Emmen?
To Madeira was verzonnen.
pi_28048629
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 14:35 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Maxim Tsigalko
Wit-Russisch international
www.thuisuiteten.nl
pi_28050379
Andrea Zangetta uit 95?
Do it again now
  zondag 19 juni 2005 @ 09:41:15 #238
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_28058019
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wit-Russisch international
Wat een talent was dat. Hij maakte meer als 100 goals voor mij in 1 seizoen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zondag 19 juni 2005 @ 11:10:49 #239
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_28059195
En Gutue ofzo uit rusland ?
Do it again now
pi_28064405
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Andrea Zangetta uit 95?
Ik ken wel Andrea Zanchetta van Chievo Verona.
www.thuisuiteten.nl
pi_28064504
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 20:43 schreef pekel het volgende:

[..]

Bjorn Zwikker, zoon van de oud WKE-trainer, is nu een patsertje en een steeds achteruitgaande voetballer in de jeugd van FC Emmen. . Volgend seizoen gaat ie weer kansloos bezig bij FC Emmen A1.

Mijn amateurclub, Emmen av, is beter dan de patsclub FC Emmen. . De jeugd iig wel. .
Hoe kun je nou patsen als je in de jeugd van Emmen zit?
  zondag 19 juni 2005 @ 15:40:58 #242
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_28064530
quote:
Op zondag 19 juni 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik ken wel Andrea Zanchetta van Chievo Verona.
JA dat was hem ! die had ik toen bij parma van links op rechts gezet geweldige speler was dat.
Do it again now
pi_28065109
Pakt nu jaarlijks zijn potjes mee, geen echte basisspeler.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:33:37 #244
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_28499860
Bakircioglu is zojuist door FC Twente gecontracteerd.

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70556/sc=e7ca16
pi_28500438
quote:
Op zondag 19 juni 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe kun je nou patsen als je in de jeugd van Emmen zit?
Vraag ik me ook al ruim 5 jaar af. . Antwoord bestaat niet.
Hoi.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:59:48 #246
82589 S-Two
barba macacu
pi_28506230
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef Mr_Brownstone het volgende:

Ik las het net ook, FANTASTISCH, ik kocht die kerel altijd
pi_28506477
Leuk is dat, die gast was fantastisch in CM.
That's all folks!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:43:52 #248
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28518706
Ja, AM R/L/C geloof ik .
pi_28519779
AMFRLC
pi_28520011
Ja beetje triest wel eigenlijk. Die talentvolle Zweedjes kostten geen reet en ze konden zelfs bij Barcelona in de basis. Zo had je in no-time elk team op de rit.
pi_28520559
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk is dat, die gast was fantastisch in CM.
CM 00/01 haalde ik hem gewoon altijd. Bakircioglu, Kallstrom, Ibrahimovic en Bryngelsson. Yalap voor de toekomst. Dan had je gewoon een fantastische voorhoede. Ibrahimovic in de spits en Bakircioglu en Kallstrom daar achter. Dan centraal Bryngelsson.....
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:47:36 #252
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28520718
En Jonas Lunden op rechts .
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:56:30 #253
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28548459
De leukste vond ik nog van Stefan Selakovic naar Heerenveen. Kreeg gelijk een telefoontje van een vriend en die werd helemaal gek
pi_28548516
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:56 schreef numero_uno het volgende:
De leukste vond ik nog van Stefan Selakovic naar Heerenveen. Kreeg gelijk een telefoontje van een vriend en die werd helemaal gek
Selakovic speelde het spel zelf ook, en hij vond zichzelf veel te goed!
pi_28548697
Die Touma van Twente was ook altijd heel goed. Mooi dat we CM-God Bakircioglu nu in het echt gaan zien.
pi_28551793
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef Posdnous het volgende:
En Jonas Lunden op rechts .
Vergeet Dorsin, Eriksson, Eriksson- Olsson niet.
That's all folks!
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:43:59 #257
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_28552346
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Die Touma van Twente was ook altijd heel goed. Mooi dat we CM-God Bakircioglu nu in het echt gaan zien.
Jaja allemaal CM-toppers met ook nog Majstorovic
[b]Enschede![/b]
pi_28552626
Als ze in het echt nou ook goed waren had je er nog wat aan..
pi_28552756
Twente mag niet klagen, ze zijn er wel beter door geworden.
That's all folks!
pi_28552796
Isaksson als keeper ook nog

Fantastisch om deze gasten in het echt te zien
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:37:33 #261
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28556964
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Twente mag niet klagen, ze zijn er wel beter door geworden.
volgens mij zit Plageman nog dagelijks achter CM 01-02
pi_28648211
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:37 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Touma, Majstorovic en Bakircioglu zijn wel versterkingen voor FC Twente. Met name die laatste twee zouden bij Ajax of PSV niet misstaan.
pi_28649981
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:37 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dan moeten ze hem nu een keer een dat schijfje afnemen, anders gaat hij nog spelers halen die in het echt niet zo goed zijn.
That's all folks!
pi_28650812
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dan moeten ze hem nu een keer een dat schijfje afnemen, anders gaat hij nog spelers halen die in het echt niet zo goed zijn.
Of spelers die niet bestaan. Zoekt die Plageman zich helemaal rot naar To Madeira.
pi_28651466
Peter Ofori-Quaye was ook een supertalent (15 jaar ofzo pas) in CM 01/02. Speelde ergens in Griekenland geloof ik. In het echt heb ik er nog nooit van gehoord.
pi_28651688
Die speelt bij Olympiakos als ik het me goed herinner
pi_28651847
Via Google:

Full name: Peter Ofori-Quaye
DOB: March 21, 1980
Birthplace: Accra, Ghana
Nationality: Ghanaian
EU passport: No
Height: 182 cm
Weight: 72 kg

Club: No club affiliation
Position: Striker [C]
Number: 0
Contract Expires:
Previous Clubs: Akra FC > Kalamata FC > Olympiakos > released

International debut:
Caps: 8
Goals: 0
World Cups: none
Palmares:
Greek League (98, 99, 00, 01, 02, 03)
Greek Cup (99)

Nou het ziet er naar uit dat hij bij moeders op schoot geniet van zijn ww'tje.
pi_28651891
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:11 schreef EKterror het volgende:
Via Google:
Op zijn 25e?
Iemand een idee wat er met Sigporsson gebeurd is, en of die uberhaupt wel bestaat?
pi_28653387
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:13 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Op zijn 25e?
Iemand een idee wat er met Sigporsson gebeurd is, en of die uberhaupt wel bestaat?
Die bestaat echt. Heeft in zijn jonge jaren nog bij Bayern München gespeeld. Volgens mij voetbalt hij nu ergens in IJsland.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:20:14 #270
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28653737
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:28 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Of spelers die niet bestaan. Zoekt die Plageman zich helemaal rot naar To Madeira.
pi_28657704
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:13 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Op zijn 25e?
WW is werkloosheidswet hč slimpie
pi_28657717
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:11 schreef EKterror het volgende:
Via Google:

Full name: Peter Ofori-Quaye
DOB: March 21, 1980
Birthplace: Accra, Ghana
Nationality: Ghanaian
EU passport: No
Height: 182 cm
Weight: 72 kg

Club: No club affiliation
Position: Striker [C]
Number: 0
Contract Expires:
Previous Clubs: Akra FC > Kalamata FC > Olympiakos > released

International debut:
Caps: 8
Goals: 0
World Cups: none
Palmares:
Greek League (98, 99, 00, 01, 02, 03)
Greek Cup (99)

Die vindt echt nog wel een club, ergens in Qatar of Saudi Arabië.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 11:41:14 #273
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29137007
Iemand had het hier eerder in dit topic over Marcin Harasimowicz, dacht ik te hebben gelezen?

Die is volgens mij niet zo heel bekend onder de cm-ers.. of ik heb het mis. Maar goed was ie zeker, voor 40000 had je hem altijd al. Razensnelle goaltjesdief. En niet eens zo'n hoge finishing attribute
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:23:22 #274
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_29139275
Pawel Brozek (Wisla Krakow)
Carlos Jacques (in Uruguay ergens)
Marajo (in Brazilie ergens)
Marat Izmailov (Spartak Moskou ofzo)
Eldar Hadzimehmedovic (Lyn, No.)
Mark Kerr (Falkirk)
Chiotis (Griekse keeper)
Alexander Farnerud
Jacob Augustsson (ook een Zweed)
Ifeani Udeze
Derek Boateg

Dat waren zo'n beetje altijd mijn CM-helden bij NEC.. Van Izmailov en Farnerud nog wel eens wat gehoord. Ook van Brozek, maar die is nooit echt doorgebroken bij Wisla (speelde nog wel tegen NEC om de UEFA-cup)
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_29149834
Alexander Farnerud speelt in Frankrijk en was ooit gescout door Ajax.

Udeze speelde bij PAOK in Griekenland en voor WBA.

Boateng speelde in Griekenland o.a. voor Panathinaikos.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 26 juli 2005 @ 19:42:05 #276
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29149978
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Pawel Brozek (Wisla Krakow)
Carlos Jacques (in Uruguay ergens)
Marajo (in Brazilie ergens)
Marat Izmailov (Spartak Moskou ofzo)
Eldar Hadzimehmedovic (Lyn, No.)
Mark Kerr (Falkirk)
Chiotis (Griekse keeper)
Alexander Farnerud
Jacob Augustsson (ook een Zweed)
Ifeani Udeze
Derek Boateg

Dat waren zo'n beetje altijd mijn CM-helden bij NEC.. Van Izmailov en Farnerud nog wel eens wat gehoord. Ook van Brozek, maar die is nooit echt doorgebroken bij Wisla (speelde nog wel tegen NEC om de UEFA-cup)
Mark Kerr
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:47:13 #277
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_29156610
Kerr speelt nu bij Dundee

Ik weet nog wel andere talenten je had een transfervrije keeper Ljubo(zoiets) Kovacevic van een jaar of 22.
Kurniawan Indonees wereldspeler.
Sanli Tuncay (Sakarayaspor) nu fenerbahce
En je had een boel Kroaten

Leko, Skoko, Sablic, Bosnjak etc.
pi_29165927
Tuncay is in het echt ook een meer dan behoorlijke spits.

Jerko Leko is ook een goede Kroatische middenvelder.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:05:11 #279
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29166259
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef Mr_Brownstone het volgende:

ik heb wel met hem hier over gesproken hij had ervan gehoord.
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:53:22 #280
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29169259
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:05 schreef Dos37 het volgende:

[..]

wat varken
[b]Enschede![/b]
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:00:19 #281
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29169489
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:05 schreef Dos37 het volgende:

[..]

woensdag 27 juli 2005 @ 14:01:11 #282
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29169510
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Hij wist wel dat hij wel een goede speler was in CM. Ik sprak hem bij een oefenwedstrijd van FC Twente
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:01:37 #283
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29169524
Hij was ook zo een held bij CM99.
pi_29178451
Bakayoko is ook niet zo'n verkeerde speler. Maar geen wereldtop.
www.thuisuiteten.nl
pi_30502891
bakircioglu doet nog niet echt van zich spreken he??
pi_30502920
Komt nog wel, aan z'n kwaliteiten ligt het niet. Hij zal alleen nooit zo goed worden als in de CM series van vroeger.
That's all folks!
pi_30502943
Peter Prospar...

die goeie ouwe tijd
pi_30502964
heeel lang geleden tijdens de eerste CM geloof ik:

Oleg Salenko (actief op wk 94 voor rusland)
Alessandro Melli
pi_30503004
zou de allereerste cm nog ergens te downloaden zijn?? ging altijd tussen de wedstrijden door even peukie roken.. duurde geloof ik paar minuten elke wedstrijd
  maandag 12 september 2005 @ 00:55:29 #290
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_30503478
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:35 schreef CorsaSport het volgende:
zou de allereerste cm nog ergens te downloaden zijn?? ging altijd tussen de wedstrijden door even peukie roken.. duurde geloof ik paar minuten elke wedstrijd
Staat die niet ergens op de site van sigames.com of thedugout.net?
pi_31998052
ja daar stond ie zeker
  zondag 13 november 2005 @ 23:40:03 #292
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_32246836
Kabba Samura de speler uit Sierra Leone die nu op proef is bij Sparta was ook een wereldspeler van Goteborg in Cm00-01 geloof ik.
pi_32319818
Dat scherm dat flikkerde in die twee kleuren: Goal by Kabba Samura !!!

Wat een jeugdsentiment Ik ken echt veel te veel namen uit dit topic (Buznikin, Shore, Keates, Petre -die is een tijd terug overleden, trouwens- , Svindal Larsen, .....)
  woensdag 16 november 2005 @ 21:14:21 #294
73305 Stpan
pi_32325944
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kabba Samura de speler uit Sierra Leone die nu op proef is bij Sparta was ook een wereldspeler van Goteborg in Cm00-01 geloof ik.
Hehe ja ik dacht ook eindelijk een talent bij mijn club naar aanleiding van CM! In werkelijkheid is hij na 1 proefpotje weggebonjourd.
  donderdag 1 december 2005 @ 20:13:18 #295
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_32735623
Mijn held van cm97/98 is Metin Aydin!!! En die bestaat ook echt.
Verder spelers die ik vaak kocht en zelf nog wel koop Stefan Gislason en Luca Conca.
Carlo Cudicini was vaak topkeeper. Superspits talent Roberto Stellone!
En een schotse spits waarvan ik me afvraag of ie bestaat die altijd zo terecht kan bij alle topclubs: Alex Finlayson. Ooit van gehoord?
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_32936417
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')