Uit de allereerste manager die ik speelde, hij bleef maar scorenquote:Graeme Le Saux (36) stopt er definitief mee
In het seizoen 1988/89 debuteerde Le Saux bij Chelsea in het betaald voetbal. De Londense club diende hij in totaal tien seizoenen. De 36-voudige Engelse international verdedigde eveneens vier jaar de kleuren van Blackburn Rovers en twee jaar die van Southampton.
Tommy heeft zijn contract bij Nurnberg laten ontbindenquote:Op maandag 3 januari 2005 13:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Svindal Larsen?
Maar dat was een middenvelder.
Geweldige speler!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:34 schreef numero_uno het volgende:
Orri Freyyr Oskarssonof zal dat ook een grapje zijn?
Gewoon een mail sturen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zie die maar eens te vinden.
Ik ook, was een goeie voor de lage divisies, hij is overigens afgetest bij RBC.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:42 schreef mordradead het volgende:
ik haalde bij 01/02 als ik bij een kleine club wa altijd joao paiva.... gaat nu geloof ik naar rbc toe
Geweldigquote:Dick te Slaa (Ado de Haag meende ik in cm_ita_95?)
Maurice Koenen (VVV dacht ik)
Melvin Plet (ook VVV dacht ik)
Mark Kerr (Falkirk)
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 05:18 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Geweldig
Als ik aan oude CM's denk, denk ik aan Tommy Svindal Larsen
En later idd SigpHorsson en Peter Prospar
Ook leuk dat een van mijn CM helden nu bij mijn cluppie speelt, Erik Nevland.![]()
Tonton Zola Mokouko bedoel je.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
en natuurlijk Stern John en de 16-jarige TonTon Mazoula ofso
Zidan speelt bij Werder Bremen, hij doet het daar wel goed. Absalonsen zit bij Brondby.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Johan Absalonsen ?
Mohammed Zidan
Wat is daar mee gebeurd??
Die iddquote:
Maxim Tsigalkoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:13 schreef AndyD het volgende:
Leeft To Madeira nog? Of was hij verzonnen?
Joao Paiva!
Oosting van Emmen?
To Madeira was verzonnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:13 schreef AndyD het volgende:
Leeft To Madeira nog? Of was hij verzonnen?
Joao Paiva!
Oosting van Emmen?
Wat een talent was dat. Hij maakte meer als 100 goals voor mij in 1 seizoenquote:
Ik ken wel Andrea Zanchetta van Chievo Verona.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Andrea Zangetta uit 95?
Hoe kun je nou patsen als je in de jeugd van Emmen zit?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Bjorn Zwikker, zoon van de oud WKE-trainer, is nu een patsertje en een steeds achteruitgaande voetballer in de jeugd van FC Emmen.. Volgend seizoen gaat ie weer kansloos bezig bij FC Emmen A1.
Mijn amateurclub, Emmen av, is beter dan de patsclub FC Emmen.. De jeugd iig wel.
.
JA dat was hem ! die had ik toen bij parma van links op rechts gezet geweldige speler was dat.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ken wel Andrea Zanchetta van Chievo Verona.
Vraag ik me ook al ruim 5 jaar af.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe kun je nou patsen als je in de jeugd van Emmen zit?
Ik las het net ook, FANTASTISCH, ik kocht die kerel altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Bakircioglu is zojuist door FC Twente gecontracteerd.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70556/sc=e7ca16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |