abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24358123
Dit naar aanleiding van de mogelijke transfer van Kennedy Bakircioglu naar FC Twente. In Champioenship Manager 00/01 een groot talent die uit kan groeien tot een van de beste spelers ter wereld, "in het echie" ook dicht gestaan bij een transfer naar Manchester United....

.... Een paar jaar later speelt hij bij het Griekse Iraklis Saloniki waar hij al maanden geen salaris meer krijgt en moet hij het doen met de belangstelling van Kaiserslautern, Standard Luik, Roda JC en FC Twente....

Een ander groot talent uit die editie van CM was Fatih Yalap. Die is nog maar 20, maar speelt volgens mij nog steeds bij Hammarby.

Jarda Paciorek was ook een groot talent in dat spel en werd ook buiten dat spel om als een groot talent beschouwd. Paciorek kwam niet aan de bak bij Feyenoord, werd weggestuurd door Excelsior en ook bij Fortuna Sittard wist hij het niet te maken. Nu speelt hij voor Brno. ^

Wie waren de andere grote talenten uit dit spel en hoe doen ze het nu?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24358139
Ik speelde altijd CM97/98 met mijn eigen database, dus...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24358211
Martin Palermo?
pi_24358215
Kim Kallstrom. Tegenwoordig bij Rennes.

Alexander Farnerud speelt ook tegenwoordig in Frankrijk als ik me niet vergis.

Stefan Selakovic naar Heerenveen.

Morten Gamst Pedersen speelt tegenwoordig voor Blackburn.

Isaksson is van Djurgardens naar, ik dacht, Rennes gegaan.

Peter Cech natuurlijk naar Chelsea.

* gaat even verder nadenken.
pi_24358231
Lasse Qvist, was ook al een talent voordat hij naar psv ging.
Robinho is al lange tijd goed in CM.
Koning.
pi_24358233
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef T1andonly het volgende:
Martin Palermo?
Die speelt voor Alaves tegenwoordig, uitgeleend door Betis Sevilla waar hij slechts 1 doelpunt wist te produceren.

Palermo maakte vooral naam in Spanje door geblesseerd te raken tijdens het vieren van een doelpunt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24358238
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alexander Farnerud speelt ook tegenwoordig in Frankrijk als ik me niet vergis.
Klopt bij Monaco

Todorov speelt ergens in Engeland

eigenlijk hebben we cultheld nodig voor dit topic...
pi_24358258
Maxim Tsigalko?
Bestaat-ie wel?
pi_24358264
Fabio Paim, Todorov, Aghahowa en Rungratsemee zijn allemaal ook erg goed in de CM-reeks. Maar alleen Aghahowa is doorgebroken of zit ik er nu langs?
Koning.
pi_24358271
Mexes was een talent in CM, nu naar Roma.

Escude was ook altijd vrij goed in CM, nu bij Ajax.
pi_24358281
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef tha_dark het volgende:
Fabio Paim, Todorov, Aghahowa en Rungratsemee zijn allemaal ook erg goed in de CM-reeks. Maar alleen Aghahowa is doorgebroken of zit ik er nu langs?
Aghahowa speelt nog steeds bij Shaktar.
pi_24358305
Jongens nee. Twee fouten.

Palermo is al weer terug in Argentinië. Bij Boca Juniors meen ik.

En Alexander Farnerud speelt bij Strasbourg, niet bij Monaco. Dat is zijn broer Pontus.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 januari 2005 @ 18:57:26 #13
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_24358310
Touma was ook altijd een legende

Ze hebben toen nog eens Tonton Zola Moukouko opgespoord, die speelt nu ergens in een of andere Zweedse divisie - die snapte niets van dat alles.... superpopulair op internet, en weet ik veel wat allemaal
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_24358311
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef Butra het volgende:
Maxim Tsigalko?
Bestaat-ie wel?
Ja, hij bestaat volgens mij. Kwam deze link tegen, waar mensen op zoek zijn gegaan naar Tsigalko omdat hij bij CM een uitzonderlijk talent is, maar omdat men zo weinig van hem hoort dat het de vraag was of hij wel echt bestaat: http://www.soccergaming.tv/showthread.php?threadid=88437&highlight=real+tsigalko
pi_24358325
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Aghahowa speelt nog steeds bij Shaktar.
Speelde die eerst niet voor een andere club?
Hmm dan vergis ik me
Koning.
pi_24358348
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Jongens nee. Twee fouten.

Palermo is al weer terug in Argentinië. Bij Boca Juniors meen ik.

Je hebt gelijkt. Na een kort verblijf bij Alaves is hij teruggekeerd naar Boca Juniors: http://www.cooperativa.cl/p4_noticias/antialone.html?page=http://www.cooperativa.cl/p4_noticias/site/artic/20040713/pags/20040713185145.html
pi_24358354
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, hij bestaat volgens mij. Kwam deze link tegen, waar mensen op zoek zijn gegaan naar Tsigalko omdat hij bij CM een uitzonderlijk talent is, maar omdat men zo weinig van hem hoort dat het de vraag was of hij wel echt bestaat: http://www.soccergaming.tv/showthread.php?threadid=88437&highlight=real+tsigalko
Ah, okee. Ik vroeg het me eigenlijk af omdat er weleens meer een superspeler in CM zat, maar die na lang zoeken helemaal niet bleek te bestaan. Ik noem bijvoorbeeld een Tao Madeira.
pi_24358362
Philippe Senderos van Servette naar Arsenal.
pi_24358364
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:58 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Speelde die eerst niet voor een andere club?
Hmm dan vergis ik me
Ja, voor Espérance Tunis en daarvoor voor een Nigeriaanse club, maar die clubs bedoel je vast niet.
pi_24358380
Tsigalko bestaat wel, die zat ooit eens in de Wit-Russische selectie voor de wedstrijd tegen Nederland meen ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358390
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:00 schreef Butra het volgende:

[..]

Ah, okee. Ik vroeg het me eigenlijk af omdat er weleens meer een superspeler in CM zat, maar die na lang zoeken helemaal niet bleek te bestaan. Ik noem bijvoorbeeld een Tao Madeira.
Ja, dat komt voor inderdaad. Mensen die meewerken aan het spel kunnen weleens van dat soort geintjes uithalen. Ik had op de 286 eens een managerspelletje en daar scoutte ik eens een Downey die speelde voor een club uit Cuba. Die gast groeide uit tot een wereldspeler, toen ik de credits eens doorlas bleek dat hij mee had gewerkt aan de realisatie van het spel.
pi_24358400
Leuk topic trouwens

Er is laatst ook nog een gast naar Rusland gegaan. Kan even niet meer op zijn naam komen
pi_24358408
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Tsigalko bestaat wel, die zat ooit eens in de Wit-Russische selectie voor de wedstrijd tegen Nederland meen ik.
Hij heeft 2 interlands gespeeld en doet het niet slecht bij Minsk. Er is nog een Tsigalko maar die is keeper geloof ik.
  zondag 2 januari 2005 @ 19:05:33 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24358415
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef Butra het volgende:
Maxim Tsigalko?
Bestaat-ie wel?
nee volgens mij bestaat die niet maar het was idd een topper netzo als Sergey Nikiforenko
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24358420
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk topic trouwens

Er is laatst ook nog een gast naar Rusland gegaan. Kan even niet meer op zijn naam komen
De Argentijn Cavenaghi?
  zondag 2 januari 2005 @ 19:06:18 #26
25957 Reddiablo
pi_24358432
De enige 'nepperd' is Tó Madeira - dat is dus geen bestaande voetballer
www.3voor12denhaag.nl
pi_24358434
Ja, die zat er toen ook bij. Moet je ff het topic van Wit-Rusland - Nederland of andersom zoeken.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358437
Dmitry Sychev was ook erg goed. Is naar Marseille gegaan, tegenwoordig speelt ie voor Lokomotiv Moskou.
  zondag 2 januari 2005 @ 19:07:52 #29
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24358449
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij heeft 2 interlands gespeeld en doet het niet slecht bij Minsk. Er is nog een Tsigalko maar die is keeper geloof ik.
dat was een spits ik dacht dat die niet echt was eigenlijk heb toen in 2001 nog wel op hem gezocht maar kon niets vinden

trouwens ook nog Cherno Samba, Tommy Smith Mike Duff Jamie Victory Lee Fowler god wat een toppers ik speel het nog steeds
pi_24358454
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De Argentijn Cavenaghi?
Dat is em!
pi_24358470
De versies die ik speelde zijn al van een tijdje terug:

Pablo Aimar en Javier Saviola zijn in het echie iets minder dan in het spel, net als Robbie Keane.

De erg goedkope keeper Roy Carroll heeft het tot doelman van Man Utd geschopt en supertalent Erik Nevland speelt sinds kort bij een topclub.

Helden als George O'Callaghan heb ik nooit meer van gehoord, net als van ene Prospar.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_24358494
Ik denk dat je bij zoeken op Tsigalko ook de spelling moest veranderen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358503
Andres D’Alessandro uiteraard. Speelt nu bij Wolfsburg.

Dat ik echt al die namen nog weet
pi_24358509
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is em!
Die speelt tegenwoordig (niet al te best) in Rusland inderdaad.
pi_24358527
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat je bij zoeken op Tsigalko ook de spelling moest veranderen.
Als je zoekt op Maxim Tsigalko dan is er wel wat te vinden, vooral links die gaan over CM overigens.
pi_24358542
Landon Donovan was ook altijd iemand die ik vaak kocht. Valt in "real life" wel weer tegen.

Van Amerika naar Leverkussen gegaan, weer terug naar Amerika. En nu volgens mij weer terug naar Leverkussen?
  zondag 2 januari 2005 @ 19:16:00 #37
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24358563
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Andres D’Alessandro uiteraard. Speelt nu bij Wolfsburg.

Dat ik echt al die namen nog weet
ja dat was ook een goeie
  zondag 2 januari 2005 @ 19:17:11 #38
25957 Reddiablo
pi_24358584
SigŢhorsson..... die heeft nog bij Portsmouth gespeeld, geloof ik
www.3voor12denhaag.nl
pi_24358600
Donovan valt niet zo tegen hoor. Die is 2 x speler v/h jaar in de VS en komt in januari weer naar Leverkusen.

En Tsigalko zal vermoedelijk Tsygalko zijn geweest qua spelling?
www.thuisuiteten.nl
pi_24358634
Yep:

De selectie:
Doel: Gennadi Tumilovitsj (Antwerp FC, Bel), Yuri Tsygalko (Dinamo Minsk), Vasili Homutovski (Metalist Kharkov, Oek).
Verdediging: Vladimir Shuneiko (Levski Sofia, Bul), Sergei Omeliantsjoek (Arsenal Kiev, Oek), Alexandr Hrapkovski (Sokol, Rus), Alexandr Lukvitsj (Torpedo Moskou, Rus), Sergei Shtanjoek (Stoke City, Eng), Andrei Larvik (Dinamo St.Petersburg, Rus) en Andrei Ostrovski (Arsenal Kiev, Oek).
Middenveld: Sergei Goerenko (Piacenza, Ita), Alexandr Kjatskevitsj (Dinamo Kiev, Oek), Maxim Romasjenko (Gaziantepspor, Tur), Denis Kovba (Krilya Sovetov, Rus), Andrei Milevski (Dinamo Minsk), Alexandr Kulchy (Shinnik Yaroslavl, Rus), Alexandr Hleb (VfB Stuttgart, Dui), Valentin Bjelkevitsj (Dinamo Kiev, Oek).
Aanval: Vitali Kutuzov (Sporting Lissabon, Por), Maxim Tsygalko (Dinamo Minsk), Roman Vasiljoek (Spartak Moskou, Rus).

Al is hij ook te vinden als Tsigalko.
pi_24358639
Peter Prospar.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24358647
Nou, dat was hem dus ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358650
Michael Mifsud. Die Maltees. Speelt bij Kaiserslautern ofzo.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24358657
Nee, is terug naar Malta. Heeft bij Lautern gespeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_24358658
Djibril Cisse moeten we ook niet vergeten. Van Auxerre nu naar Liverpool gegaan, toch een stap vooruit.

Kapo is ook van Auxerre naar Juventus gegaan.
pi_24358685
Prospar bestaat in elk geval wel, hij heeft echt voor Ansar gespeeld. Ik zou niet weten waar hij nu ergens uithangt.
pi_24358690
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Donovan valt niet zo tegen hoor. Die is 2 x speler v/h jaar in de VS en komt in januari weer naar Leverkusen.
Inderdaad. Speelde ook goed op het WK.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_24358695
Michael Carrick is dit seizoen naar de Spurs gegaan
Reinaldo en Branko Boskovic spelen toevallig allebei bij Paris Saint Germain
pi_24358705
Mifsud inderdaad. Die is bij CM ooit uitgegroeid tot Europees topscorer in dienst van Real Madrid. Hoe anders kan het lopen.
pi_24358709
Jeroen Thijssen was ook altijd een talent.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')