Die speelt voor Alaves tegenwoordig, uitgeleend door Betis Sevilla waar hij slechts 1 doelpunt wist te produceren.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef T1andonly het volgende:
Martin Palermo?
Klopt bij Monacoquote:Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alexander Farnerud speelt ook tegenwoordig in Frankrijk als ik me niet vergis.
Aghahowa speelt nog steeds bij Shaktar.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef tha_dark het volgende:
Fabio Paim, Todorov, Aghahowa en Rungratsemee zijn allemaal ook erg goed in de CM-reeks. Maar alleen Aghahowa is doorgebroken of zit ik er nu langs?
Ja, hij bestaat volgens mij. Kwam deze link tegen, waar mensen op zoek zijn gegaan naar Tsigalko omdat hij bij CM een uitzonderlijk talent is, maar omdat men zo weinig van hem hoort dat het de vraag was of hij wel echt bestaat: http://www.soccergaming.tv/showthread.php?threadid=88437&highlight=real+tsigalkoquote:
Speelde die eerst niet voor een andere club?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Aghahowa speelt nog steeds bij Shaktar.
Je hebt gelijkt. Na een kort verblijf bij Alaves is hij teruggekeerd naar Boca Juniors: http://www.cooperativa.cl/p4_noticias/antialone.html?page=http://www.cooperativa.cl/p4_noticias/site/artic/20040713/pags/20040713185145.htmlquote:Op zondag 2 januari 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Jongens nee. Twee fouten.
Palermo is al weer terug in Argentinië. Bij Boca Juniors meen ik.
Ah, okee. Ik vroeg het me eigenlijk af omdat er weleens meer een superspeler in CM zat, maar die na lang zoeken helemaal niet bleek te bestaan. Ik noem bijvoorbeeld een Tao Madeira.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, hij bestaat volgens mij. Kwam deze link tegen, waar mensen op zoek zijn gegaan naar Tsigalko omdat hij bij CM een uitzonderlijk talent is, maar omdat men zo weinig van hem hoort dat het de vraag was of hij wel echt bestaat: http://www.soccergaming.tv/showthread.php?threadid=88437&highlight=real+tsigalko
Ja, voor Espérance Tunis en daarvoor voor een Nigeriaanse club, maar die clubs bedoel je vast niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:58 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Speelde die eerst niet voor een andere club?
Hmm dan vergis ik me
Ja, dat komt voor inderdaad. Mensen die meewerken aan het spel kunnen weleens van dat soort geintjes uithalen. Ik had op de 286 eens een managerspelletje en daar scoutte ik eens een Downey die speelde voor een club uit Cuba. Die gast groeide uit tot een wereldspeler, toen ik de credits eens doorlas bleek dat hij mee had gewerkt aan de realisatie van het spel.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:00 schreef Butra het volgende:
[..]
Ah, okee. Ik vroeg het me eigenlijk af omdat er weleens meer een superspeler in CM zat, maar die na lang zoeken helemaal niet bleek te bestaan. Ik noem bijvoorbeeld een Tao Madeira.
Hij heeft 2 interlands gespeeld en doet het niet slecht bij Minsk. Er is nog een Tsigalko maar die is keeper geloof ik.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Tsigalko bestaat wel, die zat ooit eens in de Wit-Russische selectie voor de wedstrijd tegen Nederland meen ik.
nee volgens mij bestaat die niet maar het was idd een topper netzo als Sergey Nikiforenkoquote:
De Argentijn Cavenaghi?quote:Op zondag 2 januari 2005 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk topic trouwens
Er is laatst ook nog een gast naar Rusland gegaan. Kan even niet meer op zijn naam komen
dat was een spits ik dacht dat die niet echt was eigenlijk heb toen in 2001 nog wel op hem gezocht maar kon niets vindenquote:Op zondag 2 januari 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft 2 interlands gespeeld en doet het niet slecht bij Minsk. Er is nog een Tsigalko maar die is keeper geloof ik.
Die speelt tegenwoordig (niet al te best) in Rusland inderdaad.quote:
Als je zoekt op Maxim Tsigalko dan is er wel wat te vinden, vooral links die gaan over CM overigens.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat je bij zoeken op Tsigalko ook de spelling moest veranderen.
ja dat was ook een goeiequote:Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Andres D’Alessandro uiteraard. Speelt nu bij Wolfsburg.
Dat ik echt al die namen nog weet![]()
Inderdaad. Speelde ook goed op het WK.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Donovan valt niet zo tegen hoor. Die is 2 x speler v/h jaar in de VS en komt in januari weer naar Leverkusen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |