Dat was em inderdaad ja!quote:Op zondag 2 januari 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mark Kerr
Was ook wel een vaste aankoop van mij inderdaad.
Speelt tegenwoordig bij Dundee United.
Dat was echt God himself. Volgens mij was hij al rond de 29, dus zal nu wel gestopt zijn.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prospar bestaat in elk geval wel, hij heeft echt voor Ansar gespeeld. Ik zou niet weten waar hij nu ergens uithangt.
Heb hem net op een free transfer naar Heerenveen weten te lokkenquote:Op zondag 2 januari 2005 21:46 schreef pekel het volgende:
Mark Veldmate is ook een aardige in FM 2005 (toch?).
Die gaat nu IRL van FC Groningen naar Emmen..
.
Broerse inderdaad. Die ging vaak naar Arsenal en werd international.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En Joost Broerse en Tieme Klompe waren ook jarenlang grote talenten die op een gegeven moment naar een grote club in het buitenland gingen.
I'm waaaaaaaay ahead of you, laddy!quote:Op zondag 2 januari 2005 23:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
OK, ik bedenk er net nog eentje: Andri Sigþorsson (of hoe schreef je dat ook alweer precies?). Volgens mij speelde hij niet zo heel lang geleden nog een paar wedstrijdjes in Zwitserland of Oostenrijk.
oja iddquote:Op zondag 2 januari 2005 23:34 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
I'm waaaaaaaay ahead of you, laddy!
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:41 schreef Posdnous het volgende:
Maxi Lopez was altijd mijn held, niks meer van gehoord.
quote:Maximiliano ‘Maxi’ Lopez Gaston is van 3 april 1984, en is daarmee drie jaar jonger dan zijn voorganger, Saviola.
Waar kennen we Maxi Lopez eigenlijk van? De oppervlakkige voetballiefhebber zal nog nooit van de naam gehoord hebben. Mensen die wel eens een Championship Manager hebben gespeeld zullen de naam wellicht wel kennen,
Mwah, over River Plate hoor je niet echt veel in Nederland. Het zou leuk zijn als Zuidamerikaans voetbal hier op TV komt.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[..]![]()
Hij is dus gewoon vet goed, speelt bij River.Ik kan wel merken dat ik het voetbal niet echt goed meer volg.
link
Tijdens het Amsterdam toernooi was ie wel aardig, verder kende ik hem ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[..]![]()
Hij is dus gewoon vet goed, speelt bij River.Ik kan wel merken dat ik het voetbal niet echt goed meer volg.
link
Nee, ik bedoelde inderdaad die van Shaktar.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Okunowo
Heeft onder Van Gaal bij Barca gespeeld, nietwaar?
Die speelt nu bij West Ham, maar wordt deze transferperiode weer de Premier League in verwachtquote:Op maandag 3 januari 2005 11:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Etherington heeft daar ook nog een tijdje gespeeld, maar kon daar niet slagen.
Inderdaad, die kerel kwam bij mij na een paar jaar in het eerste om er vervolgens de beste centrale verdediger van het spel te wordenquote:en Jan Wuytens (PSV).
Daar heb je Aghahowa en een verdediger genaamd Isaac Okoronkwo. Beter gezegd: had. Die laatste is weg bij Shaktar.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde inderdaad die van Shaktar..
N'Diaye ofzo had je ook nog bij Shaktar een DMC was ook wel een goeiequote:Op maandag 3 januari 2005 12:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar heb je Aghahowa en een verdediger genaamd Isaac Okoronkwo. Beter gezegd: had. Die laatste is weg bij Shaktar.
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
N'Diaye ofzo had je ook nog bij Shaktar een DMC was ook wel een goeie
Die roelde inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2005 13:00 schreef -Petero- het volgende:
Oskitz Estefania
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:09 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik had in EA Total Club manager uit 95/96 een rete goeie spits genaamd Y Preko. Nooit van gehoord uiteraard. Tot ik hem in 99 via m'n werk tegenkwam. Ik: "Bent u voetballer?" Hij: "Ja". Ik:"![]()
"
Hij snapte er niks van, speelt nu bij Halmstads BK
Idd, een jonge spits, 17jr ofzo? was het neit iets met bruunquote:Op maandag 3 januari 2005 13:08 schreef ChAoZ het volgende:
En je had nog een Noor met een dubbele achternaam. Geen idee meer waar hij toen speelde. Volgens mij voornaam Tommy
Svindal Larsen?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:08 schreef ChAoZ het volgende:
En je had nog een Noor met een dubbele achternaam. Geen idee meer waar hij toen speelde. Volgens mij voornaam Tommy
Die is een tijdje geleden nog bij Ajax op stage geweestquote:Op maandag 3 januari 2005 13:11 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
mooie dingen..
Is Johan Absalonsen nog bekend? Zit er ook al een aantal versies warmpjes bij![]()
Klop ja, Assane. Was al wat ouder, maar ging lang mee. Yakubu was ook niet slecht. Bouma en Lamey waren ook veel te goed.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
N'Diaye ofzo had je ook nog bij Shaktar een DMC was ook wel een goeie
Deze bedoelde ik.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:14 schreef Posdnous het volgende:
Svindal Larsen?
Maar dat was een middenvelder.
Yepes leidt de defensie van Paris Saint-Germain, na enkele jaren Nantes. Dus niet in Spanje.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Mario Yepes van River Plate was een geweldige verdediger in CM 01/02. Hij speelt nu in spanje bij Sevilla o.i.d. Eigenlijk waren (bijna) alle spelers van River grote talenten.
ehh...nummer 9 bij juve een domperquote:Op maandag 3 januari 2005 09:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Zlatan Ibrahimovic was ook altijd best goed. Is in Real Life dan weer een domper.
Verder ga ik altijd voor scout Simon Clifford, die is nu trainer.
nou ja, Jones heeft 't toch tot 8 caps weten te schoppen, en moest helaas met een blessure te vroeg afscheid van de voetbalsport nemen...quote:Op zondag 2 januari 2005 23:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
oja idd
Rob Jones was in CM Italia (93/94) een grote held op de rechtsback positie. Hij speelde toen bij Liverpool. Volgens mij heeft die z'n CM potentieel nooit waargemaakt.
Robbie Savage?quote:Op maandag 3 januari 2005 08:48 schreef ChAoZ het volgende:
Ik zit te zoeken naar de naam van een middenvelder volgens mij van Crewe, die daarna naar Leicester ging, maar nooit echt is doorgebroken. Maar da's al een tijdje terug.
Nee, hij ging van Crewe (dacht ik dus) naar Leicester (weet ik zeker). Maar da's al weer een jaar of wat terug. Ik denk niet dat ie er nog zit, hoewel hij nog wel zal voetballen (ernstige blessure's nagelaten)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Die moet dan alweer vertrokken zijn bij Crewe. Bij de selectie zit geen speler die voor beide clubs heeft gespeeld. Of het is geen een speler van Crewe. Ik wacht je research wel even af, ben benieuwd.
Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:33 schreef methodmich het volgende:
Nou, die is bij Celtic terecht gekomen... Noem ik niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |