quote:Op zondag 2 januari 2005 19:17 schreef Reddiablo het volgende:
SigÞhorsson..... die heeft nog bij Portsmouth gespeeld, geloof ik
Ja maar bijna iedereen kende Adu en Tevez al voordat FM 2005 uitkwamquote:Op zondag 2 januari 2005 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
Tevez is bij mij een uitermate groot talent net als Adu (fm 2005). En in 2002 waren VdV Heitinga en Jan Wuytens (PSV).
Mark Kerrquote:Op zondag 2 januari 2005 21:12 schreef MaxPower het volgende:
Bij Falkirk speelde ook altijd een talentje op het middenveld, haalde ik altijd naar welke club dan ook, Barca of Heerenveen overal werd het een topper.
Dat was em inderdaad ja!quote:Op zondag 2 januari 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mark Kerr
Was ook wel een vaste aankoop van mij inderdaad.
Speelt tegenwoordig bij Dundee United.
Dat was echt God himself. Volgens mij was hij al rond de 29, dus zal nu wel gestopt zijn.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prospar bestaat in elk geval wel, hij heeft echt voor Ansar gespeeld. Ik zou niet weten waar hij nu ergens uithangt.
Heb hem net op een free transfer naar Heerenveen weten te lokkenquote:Op zondag 2 januari 2005 21:46 schreef pekel het volgende:
Mark Veldmate is ook een aardige in FM 2005 (toch?).
Die gaat nu IRL van FC Groningen naar Emmen..
.
Broerse inderdaad. Die ging vaak naar Arsenal en werd international.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En Joost Broerse en Tieme Klompe waren ook jarenlang grote talenten die op een gegeven moment naar een grote club in het buitenland gingen.
I'm waaaaaaaay ahead of you, laddy!quote:Op zondag 2 januari 2005 23:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
OK, ik bedenk er net nog eentje: Andri Sigþorsson (of hoe schreef je dat ook alweer precies?). Volgens mij speelde hij niet zo heel lang geleden nog een paar wedstrijdjes in Zwitserland of Oostenrijk.
oja iddquote:Op zondag 2 januari 2005 23:34 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
I'm waaaaaaaay ahead of you, laddy!
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:41 schreef Posdnous het volgende:
Maxi Lopez was altijd mijn held, niks meer van gehoord.
quote:Maximiliano ‘Maxi’ Lopez Gaston is van 3 april 1984, en is daarmee drie jaar jonger dan zijn voorganger, Saviola.
Waar kennen we Maxi Lopez eigenlijk van? De oppervlakkige voetballiefhebber zal nog nooit van de naam gehoord hebben. Mensen die wel eens een Championship Manager hebben gespeeld zullen de naam wellicht wel kennen,
Mwah, over River Plate hoor je niet echt veel in Nederland. Het zou leuk zijn als Zuidamerikaans voetbal hier op TV komt.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[..]![]()
Hij is dus gewoon vet goed, speelt bij River.Ik kan wel merken dat ik het voetbal niet echt goed meer volg.
link
Tijdens het Amsterdam toernooi was ie wel aardig, verder kende ik hem ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[..]![]()
Hij is dus gewoon vet goed, speelt bij River.Ik kan wel merken dat ik het voetbal niet echt goed meer volg.
link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |