Ah tof topic dit.
In cm3 ofzo kocht ik een keer ene Zlatan Ibrahimovic bij Fulham, damn wat een spits
![]()
. Maandje later ofzo werd ie irl gekocht door Ajax.
Die Fabregas was vorige versie al vet goed, had ik bij Villarreal. Even als Oskitz Estefania van Sociedad.
In engeland had je spelers als Keane bij Wolves. Crouch bij een kleiner clubje, mislukt bij Villa irl speelt nu bij southamption dacht ik. Espen Johnson heb ik nog bij Morton gehaald in cm 0102. Was hij echt vet goed, tegenwoordig 1e keeper van Rosenborg. Ook had ik daar een toen nog piepjonge Neil Mellor weggeplukt bij Liverpool. Dat was echt mijn mooiste onbekende aankoop ooit. Scoorde veel en voor veel geld verkocht. En warempel, meneer breekt nu door bij Liverpool
![]()
.
D'allessandro heb ik ook wel is gehaald evenals ene Bruno van Gremio.Geen idee wat daarvan is terecht gekomen.
Er speelt nu ook zo'n vent bij Zaragoza. Is een vmc, die was ook altijd vet goed. Weet z'n naam niet meer. Iemand uit paraguay ofzo.
Er was ook nog een Oekrainsche linksback, weet alleen niet z'n naam meer, maar die was ook echt goed.
Dan niog de standaard talenten als Kallstrom, Bakirslogu (ofzo
![]()
), Isakson, Farnerud, Burdisso, Cavenghi, Diego, Robinho etc...