abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24394919
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:10 schreef Stpan het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Is Tom Youngs al besproken? Die is irl wat minder succesvol gebleken dan toen ik hem in CM als megatalent naar Liverpool en vele andere topclubs heb gehaald. Speelt nu voor Northampton Town.
http://www.ntfc.premiumtv(...),,10425~9036,00.html
Ja, hij, en ze hadden bij Cambridge in CM01/02 ook een jonge Franse spits die verschrikkelijk goed was, Armand One...
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24395225
Armand One, ook al zo'n legende. Wat een prachtig topic dit. Er komen mooie herinneringen boven.
pi_24395308
En Gifton-Noel Williams.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24397149
Je had in CM2 (of een vroege versie van CM3) bij Wigan 2 Spaanse superhelden, Roberto Martinez en Isidro (ofzo) Diaz. Volgens mij speelt Martinez ergens in de onderste regionen van het Englese voetbal op 't moment (of in Schotland) en Diaz is rap weer naar Spanje of Portugal verhuisd.

Verder had Scunthorpe 3 geweldige alleskunners, met Steve (?) Housham, Justin Walker en Chris Hope. Die kocht ik volgens mij altijd. Geen idee waar ze nu uithangen...
pi_24397882
Wigan had 3 spanjaarden indertijd zelfs.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_24397930
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jürgen Dirkx was ook een superspeler in een van de vroegere versies van CM. Ik heb geen idee waar die nu speelt. Ik las ook de naam Peter Prospar. De legende, die mij veel titels heeft gebracht. Weet iemand nog hoe die transfervrije Spanjaard heette die al aardig op leeftijd was, maar met name in de lagere divisies een garantie was voor de topscoorderstitel en promotie?
Jurgen Dirkx was altijd een international inderdaad bij CM. Hij heeft vorig seizoen gevoetbald voor Reusel Sport en volgens mij speelt hij nu voor Schijndel maar dat weet ik niet helemaal zeker.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24398114
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 20:07 schreef ChAoZ het volgende:
Wigan had 3 spanjaarden indertijd zelfs.
hahahha, ja idd, superspits Jesus (of Juan) Seba. Volgens mij heeft die ooit nog eens een transfer verdiend naar Espanyol (toen dat nog Español heette) ofzo...

EDIT - 't was, volgens deze pagina, Real Zaragoza.
pi_24451247
Dean Ashton, ook een talent wat ik vele malen heb gekocht, gaat nu waarschijnlijk van Crewe naar Norwich en wordt gevolgd door Aston Villa, Everton, Tottenham en Birmingham.
pi_24502696
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 19:23 schreef MrJonez het volgende:
Je had in CM2 (of een vroege versie van CM3) bij Wigan 2 Spaanse superhelden, Roberto Martinez en Isidro (ofzo) Diaz. Volgens mij speelt Martinez ergens in de onderste regionen van het Englese voetbal op 't moment (of in Schotland) en Diaz is rap weer naar Spanje of Portugal verhuisd.

Verder had Scunthorpe 3 geweldige alleskunners, met Steve (?) Housham, Justin Walker en Chris Hope. Die kocht ik volgens mij altijd. Geen idee waar ze nu uithangen...
Roberto Martinez speelt nu voor Swansea City. Waar die andere is gebleven weet ik niet.
pi_24502874
Selakovic... Heeft het ook niet echt zo goed gedaan als in het spel...
pi_24504849
To Madeira, iemand daar nog wel eens wat over gehoord
Cherno Samba?

Kim Kallstrom, speelt in frankrijk en was ook op het ek, dat hadden ze wel goed gezien.

Tim Cahill van Milwall speelt nu in het Premiership.
Paul Ifill?
...drop it like it's hot...
pi_24505182
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:37 schreef Nyluzzz het volgende:
To Madeira, iemand daar nog wel eens wat over gehoord
Cherno Samba?

Kim Kallstrom, speelt in frankrijk en was ook op het ek, dat hadden ze wel goed gezien.

Tim Cahill van Milwall speelt nu in het Premiership.
Paul Ifill?
To Madeira was toch een niet bestaande speler?

Samba is nog steeds erg jong. Cadiz in 2e divisie Spanje
Ifill zit nog bij Millwall.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_24505587
ja, to madeira was een "grapje" van de portugese researcher.
pi_24506826
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:28 schreef MrJonez het volgende:
ja, to madeira was een "grapje" van de portugese researcher.
die gozer was wel enorm goed
...drop it like it's hot...
  dinsdag 11 januari 2005 @ 09:59:35 #175
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24514010
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:07 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

die gozer was wel enorm goed
ja soms ik heb hem ook wel eens gehad dat die maar een beetje aan het sukkelen was en toen heb ik hem in de reservers gestopt toen werd het niet veel beter. Toen heb ik hem maar een vrije tranfers gegeven
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24517529
Dennis Schulp werd ook altijd international bij CM00/01
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:32:04 #177
82589 S-Two
barba macacu
pi_24517789
Damn, wat een mooi topic heb de cm's zelf ook altijd veel gespeelt... tot die van ongeveer 2 jaar geleden...
Enkele talenten:
Dick te Slaa (Ado de Haag meende ik in cm_ita_95?)
Maurice Koenen (VVV dacht ik)
Melvin Plet (ook VVV dacht ik)
Mark Kerr (Falkirk)
Neil Mellor (Liverpool, breekt nu ook door)
Neil Wood (veel jeugdige spelers van man utd)

En ook bij de vroege cm's Saviola, Angel, Aimar en Daniel Montenegro.

Sigbursson heb ik ook gehad, de jongens van Shaktar Okoronkow, N'Daye en Aghahowah. Dan hebben we natuurlijk nog Olisadebe die nu bij Paok speelt en Pawel Brozek van Wisla Krakow
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:39:17 #178
82589 S-Two
barba macacu
pi_24517898
Nog een speler, niet echt een talent (27 ofso dacht ik), Radoslav Kaluzny van Energie Cottbus die was echt meesterlijk....
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:52:18 #179
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24518060
Ik wachtte gewoon altijd af tot de echt goede spelers (Gullit, Bergkamp, Zidane, Figo, ed. ) met pensioen gingen. Het seizoen erna speelde er dan altijd een jong spelertje met bijna dezelfde kwaliteiten en postitie en dezelfde nationaliteit bij een klein clubje. Kopen die hap en meteen in het 1e zetten, maar dat wordt op een gegeven moment een beetje flauw.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_24518345
Cherno Samba was begin dit seizoen op proef bij RBC maar dat is niets geworden.

Verder:
Cerci(inmiddels vorig seizoen gedebuteert bij AS Roma)
Janssen(Uitgeleend aan Zwolle)
Joao Paiva(weet iemand iets over hem?)
Pah Modou Kah(Roda JC)
Dionisis Chiotis(tijdje 1e keep AEK geweest)
Daniel Braathen(Rosenborg)
Mikael Dorsin(Rosenborg)
Ivan Bosnjak(Dinamo)
Gino Coutinho(2e keep vitesse)
Evandro Roncatto(gedegradeerd met Guarani)
Ajsel Kujovic(Feyenoord)

Die 2 fransen van Liverpool Sigma-Poley en ...(naam ff kwijt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')