Osemo (of iets wat daar op lijkt)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jürgen Dirkx was ook een superspeler in een van de vroegere versies van CM. Ik heb geen idee waar die nu speelt. Ik las ook de naam Peter Prospar. De legende, die mij veel titels heeft gebracht. Weet iemand nog hoe die transfervrije Spanjaard heette die al aardig op leeftijd was, maar met name in de lagere divisies een garantie was voor de topscoorderstitel en promotie?
Ja inderdaad. Is Tom Youngs al besproken? Die is irl wat minder succesvol gebleken dan toen ik hem in CM als megatalent naar Liverpool en vele andere topclubs heb gehaald. Speelt nu voor Northampton Town.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:59 schreef ChAoZ het volgende:
Cambridge was dat toch
Ja, zoiets was het. Geen idee of die nu nog voetbalt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Osemo (of iets wat daar op lijkt)
Ja, hij, en ze hadden bij Cambridge in CM01/02 ook een jonge Franse spits die verschrikkelijk goed was, Armand One...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:10 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Is Tom Youngs al besproken? Die is irl wat minder succesvol gebleken dan toen ik hem in CM als megatalent naar Liverpool en vele andere topclubs heb gehaald. Speelt nu voor Northampton Town.
http://www.ntfc.premiumtv(...),,10425~9036,00.html
Jurgen Dirkx was altijd een international inderdaad bij CM. Hij heeft vorig seizoen gevoetbald voor Reusel Sport en volgens mij speelt hij nu voor Schijndel maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jürgen Dirkx was ook een superspeler in een van de vroegere versies van CM. Ik heb geen idee waar die nu speelt. Ik las ook de naam Peter Prospar. De legende, die mij veel titels heeft gebracht. Weet iemand nog hoe die transfervrije Spanjaard heette die al aardig op leeftijd was, maar met name in de lagere divisies een garantie was voor de topscoorderstitel en promotie?
hahahha, ja idd, superspits Jesus (of Juan) Seba. Volgens mij heeft die ooit nog eens een transfer verdiend naar Espanyol (toen dat nog Español heette) ofzo...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:07 schreef ChAoZ het volgende:
Wigan had 3 spanjaarden indertijd zelfs.
Roberto Martinez speelt nu voor Swansea City. Waar die andere is gebleven weet ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:23 schreef MrJonez het volgende:
Je had in CM2 (of een vroege versie van CM3) bij Wigan 2 Spaanse superhelden, Roberto Martinez en Isidro (ofzo) Diaz. Volgens mij speelt Martinez ergens in de onderste regionen van het Englese voetbal op 't moment (of in Schotland) en Diaz is rap weer naar Spanje of Portugal verhuisd.
Verder had Scunthorpe 3 geweldige alleskunners, met Steve (?) Housham, Justin Walker en Chris Hope. Die kocht ik volgens mij altijd. Geen idee waar ze nu uithangen...
To Madeira was toch een niet bestaande speler?quote:Op maandag 10 januari 2005 18:37 schreef Nyluzzz het volgende:
To Madeira, iemand daar nog wel eens wat over gehoord
Cherno Samba?
Kim Kallstrom, speelt in frankrijk en was ook op het ek, dat hadden ze wel goed gezien.
Tim Cahill van Milwall speelt nu in het Premiership.
Paul Ifill?
die gozer was wel enorm goedquote:Op maandag 10 januari 2005 19:28 schreef MrJonez het volgende:
ja, to madeira was een "grapje" van de portugese researcher.
ja soms ik heb hem ook wel eens gehad dat die maar een beetje aan het sukkelen was en toen heb ik hem in de reservers gestopt toen werd het niet veel beter. Toen heb ik hem maar een vrije tranfers gegevenquote:
Samba is uitgeleend aan een of ander clubje sinds een paar dagenquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:29 schreef Arikay het volgende:
Ik zag eerst dat de la Cuesta bij Cadiz speelt, in de Spaanse 2e divisie.
Samen in één team met Cherno Samba![]()
Verder was Ivan Hurtado altijd een betrouwbare verdediger, maar waar die nu uithangt?
Ik heb geen idee.
Klopt.quote:Jurgen Dirkx was altijd een international inderdaad bij CM. Hij heeft vorig seizoen gevoetbald voor Reusel Sport en volgens mij speelt hij nu voor Schijndel maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Stoere sitequote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt.
Verder kan je iedere speler vinden met www.playerhistory.com
Onesimo! Onesimo Sanchez voluit. Wat een spits was dat. Ook Kuhi en Antonen waren top, maar irl nooit wat van vernomenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ja, zoiets was het. Geen idee of die nu nog voetbalt.
Tegenwoordig moet je er voor betalen.quote:
Uit de allereerste manager die ik speelde, hij bleef maar scorenquote:Graeme Le Saux (36) stopt er definitief mee
In het seizoen 1988/89 debuteerde Le Saux bij Chelsea in het betaald voetbal. De Londense club diende hij in totaal tien seizoenen. De 36-voudige Engelse international verdedigde eveneens vier jaar de kleuren van Blackburn Rovers en twee jaar die van Southampton.
Tommy heeft zijn contract bij Nurnberg laten ontbindenquote:Op maandag 3 januari 2005 13:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Svindal Larsen?
Maar dat was een middenvelder.
Geweldige speler!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:34 schreef numero_uno het volgende:
Orri Freyyr Oskarssonof zal dat ook een grapje zijn?
Gewoon een mail sturen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zie die maar eens te vinden.
Ik ook, was een goeie voor de lage divisies, hij is overigens afgetest bij RBC.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:42 schreef mordradead het volgende:
ik haalde bij 01/02 als ik bij een kleine club wa altijd joao paiva.... gaat nu geloof ik naar rbc toe
Geweldigquote:Dick te Slaa (Ado de Haag meende ik in cm_ita_95?)
Maurice Koenen (VVV dacht ik)
Melvin Plet (ook VVV dacht ik)
Mark Kerr (Falkirk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |