quote:Op zaterdag 18 juni 2005 05:18 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Geweldig
Als ik aan oude CM's denk, denk ik aan Tommy Svindal Larsen
En later idd SigpHorsson en Peter Prospar
Ook leuk dat een van mijn CM helden nu bij mijn cluppie speelt, Erik Nevland.![]()
Tonton Zola Mokouko bedoel je.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
en natuurlijk Stern John en de 16-jarige TonTon Mazoula ofso
Zidan speelt bij Werder Bremen, hij doet het daar wel goed. Absalonsen zit bij Brondby.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Johan Absalonsen ?
Mohammed Zidan
Wat is daar mee gebeurd??
Die iddquote:
Maxim Tsigalkoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:13 schreef AndyD het volgende:
Leeft To Madeira nog? Of was hij verzonnen?
Joao Paiva!
Oosting van Emmen?
To Madeira was verzonnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:13 schreef AndyD het volgende:
Leeft To Madeira nog? Of was hij verzonnen?
Joao Paiva!
Oosting van Emmen?
Wat een talent was dat. Hij maakte meer als 100 goals voor mij in 1 seizoenquote:
Ik ken wel Andrea Zanchetta van Chievo Verona.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Andrea Zangetta uit 95?
Hoe kun je nou patsen als je in de jeugd van Emmen zit?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Bjorn Zwikker, zoon van de oud WKE-trainer, is nu een patsertje en een steeds achteruitgaande voetballer in de jeugd van FC Emmen.. Volgend seizoen gaat ie weer kansloos bezig bij FC Emmen A1.
Mijn amateurclub, Emmen av, is beter dan de patsclub FC Emmen.. De jeugd iig wel.
.
JA dat was hem ! die had ik toen bij parma van links op rechts gezet geweldige speler was dat.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ken wel Andrea Zanchetta van Chievo Verona.
Vraag ik me ook al ruim 5 jaar af.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe kun je nou patsen als je in de jeugd van Emmen zit?
Ik las het net ook, FANTASTISCH, ik kocht die kerel altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Bakircioglu is zojuist door FC Twente gecontracteerd.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70556/sc=e7ca16
CM 00/01 haalde ik hem gewoon altijd. Bakircioglu, Kallstrom, Ibrahimovic en Bryngelsson. Yalap voor de toekomst. Dan had je gewoon een fantastische voorhoede. Ibrahimovic in de spits en Bakircioglu en Kallstrom daar achter. Dan centraal Bryngelsson.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk is dat, die gast was fantastisch in CM.
Selakovic speelde het spel zelf ook, en hij vond zichzelf veel te goed!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:56 schreef numero_uno het volgende:
De leukste vond ik nog van Stefan Selakovic naar Heerenveen. Kreeg gelijk een telefoontje van een vriend en die werd helemaal gek
Jaja allemaal CM-toppers met ook nog Majstorovicquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Die Touma van Twente was ook altijd heel goed. Mooi dat we CM-God Bakircioglu nu in het echt gaan zien.
volgens mij zit Plageman nog dagelijks achter CM 01-02quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Twente mag niet klagen, ze zijn er wel beter door geworden.
Touma, Majstorovic en Bakircioglu zijn wel versterkingen voor FC Twente. Met name die laatste twee zouden bij Ajax of PSV niet misstaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
volgens mij zit Plageman nog dagelijks achter CM 01-02
Dan moeten ze hem nu een keer een dat schijfje afnemen, anders gaat hij nog spelers halen die in het echt niet zo goed zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
volgens mij zit Plageman nog dagelijks achter CM 01-02
Of spelers die niet bestaan. Zoekt die Plageman zich helemaal rot naar To Madeira.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem nu een keer een dat schijfje afnemen, anders gaat hij nog spelers halen die in het echt niet zo goed zijn.
Op zijn 25e?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:11 schreef EKterror het volgende:
Via Google:
Nou het ziet er naar uit dat hij bij moeders op schoot geniet van zijn ww'tje.
Die bestaat echt. Heeft in zijn jonge jaren nog bij Bayern München gespeeld. Volgens mij voetbalt hij nu ergens in IJsland.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:13 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Op zijn 25e?
Iemand een idee wat er met Sigporsson gebeurd is, en of die uberhaupt wel bestaat?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Of spelers die niet bestaan. Zoekt die Plageman zich helemaal rot naar To Madeira.
Die vindt echt nog wel een club, ergens in Qatar of Saudi Arabië.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:11 schreef EKterror het volgende:
Via Google:
Full name: Peter Ofori-Quaye
DOB: March 21, 1980
Birthplace: Accra, Ghana
Nationality: Ghanaian
EU passport: No
Height: 182 cm
Weight: 72 kg
Club: No club affiliation
Position: Striker [C]
Number: 0
Contract Expires:
Previous Clubs: Akra FC > Kalamata FC > Olympiakos > released
International debut:
Caps: 8
Goals: 0
World Cups: none
Palmares:
Greek League (98, 99, 00, 01, 02, 03)
Greek Cup (99)
Nou het ziet er naar uit dat hij bij moeders op schoot geniet van zijn ww'tje.
Mark Kerrquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Pawel Brozek (Wisla Krakow)
Carlos Jacques (in Uruguay ergens)
Marajo (in Brazilie ergens)
Marat Izmailov (Spartak Moskou ofzo)
Eldar Hadzimehmedovic (Lyn, No.)
Mark Kerr (Falkirk)
Chiotis (Griekse keeper)
Alexander Farnerud
Jacob Augustsson (ook een Zweed)
Ifeani Udeze
Derek Boateg
Dat waren zo'n beetje altijd mijn CM-helden bij NEC.. Van Izmailov en Farnerud nog wel eens wat gehoord. Ook van Brozek, maar die is nooit echt doorgebroken bij Wisla (speelde nog wel tegen NEC om de UEFA-cup)
ik heb wel met hem hier over gesproken hij had ervan gehoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Bakircioglu is zojuist door FC Twente gecontracteerd.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70556/sc=e7ca16
wat varkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb wel met hem hier over gesproken hij had ervan gehoord.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb wel met hem hier over gesproken hij had ervan gehoord.
Hij wist wel dat hij wel een goede speler was in CM. Ik sprak hem bij een oefenwedstrijd van FC Twentequote:
Staat die niet ergens op de site van sigames.com of thedugout.net?quote:Op maandag 12 september 2005 00:35 schreef CorsaSport het volgende:
zou de allereerste cm nog ergens te downloaden zijn?? ging altijd tussen de wedstrijden door even peukie roken.. duurde geloof ik paar minuten elke wedstrijd
Hehe ja ik dacht ook eindelijk een talent bij mijn club naar aanleiding van CM! In werkelijkheid is hij na 1 proefpotje weggebonjourd.quote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kabba Samura de speler uit Sierra Leone die nu op proef is bij Sparta was ook een wereldspeler van Goteborg in Cm00-01 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |