En dat is dan een modje in OUD . . .quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:30 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes doet ongegeneerde TVP.... kom steeds niet aan het speeltuinbankje toe, maar daar moet maar weer eens verandering in gaan komen.
Die is knaloranjequote:Op vrijdag 31 december 2004 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Die rode vind ik het leukst!
\quote:Op vrijdag 31 december 2004 08:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ja idd en ik mis ook Beefcake en Dylanfoto`squote:Op vrijdag 31 december 2004 10:43 schreef jessie het volgende:
Weet iemand waar ladyS uithangt. Ik heb er al een tijdje niet gezien en ik mis Amberfoto's!!!!
Watjequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:11 schreef moussy het volgende:
Heel lang roepen we, geen hond meervoelen jullie de bui al hangen?
Iemand interesse, ben hem nu incl. crack aan het binnenhalen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:39 schreef Spindizzy het volgende:
Voor de mensen die net van hun Zumaverslaving af zijn en met hun ziel onder hun arm lopen: Bejeweled 2 is uit!
En weer wegquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:27 schreef moussy het volgende:
spin, heb je msn?
Zie je wel ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:30 schreef Kleintje het volgende:
Anitra... ik mis nog banaandingen. Zo krijg je het chinese gebakken banaan effect.
Heerlijk hoor!
Goed.. ik ga er ook een eind aan breien! Fijne jaarwisseling allemaal!
quote:
Thx hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:52 schreef Luchtbel het volgende:
Jessie, als je wel 5,50 aan verzendkosten wil betalen weet ik wel iemand waar je het heen kan sturen. Ik doe het zelf wel, heb toch van alles over en pak gewoon van de voorraad van Jolie van alles 1, 1 zeep, 1 baddoek enzovoorts. Luiers die te klein zijn. En natuurlijk kleertjes die ik (nadat ik er dingen voor LadyBos uit heb gezocht) in de zak van dinges wou stoppen en een knuffeltje enzo. Jolie heeft toch zoveel gehad, die mist er niks aan.
Ik zit al hier http://www.shhh.nl/ , naar de lab-beagle-tjes te kijken.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:27 schreef moussy het volgende:
Peet wil wel, maar ik heb het altijd tegen gehouden. Zo wil ik soweiso géén pup!!
Van Beauty weet ik het niet natuurlijk. Jamie is niet bang uitgevallen. Ik heb licht aangelaten en ze kunnen zelf een schuilplek uitzoeken, hoekjes en gaatjes genoeg in Villa Kakelbont (zoals Christan ons huis noemt).quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:13 schreef Spindizzy het volgende:
Goeie reis, Rewimo... Jouw katten zijn dus niet bang voor dat geknal?
Mijn kat kan heel goed boos kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:03 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie katten ook van die verschillende gezichtsuitdrukkingen, of dicht ik mijn kat menselijke trekjes toe
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:32 schreef kissa het volgende:
Ik denk vooral aan Casper. Ik hoop dat hij het niet te kwaad krijgt.
Ik ga meteen eefkens kijken en lezenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]![]()
![]()
Het gaat best goed met hem tot nu toeKom anders af en toe meekleppen in de F&F slowchat. Met alle Casperverhalen kan dat gewoon beter veranderen naar "Het Casper Slowchattopic"
mijn kat kan booskijken dan kijkt ze echt zo ->quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mijn kat kan heel goed boos kijkenEn de bosmutsjes kijken heel vaak dom
Casper kan lachen
Dan lijkt hij op --->
Als er geen datum opstaat, dan onbeperkt, lijkt me.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand misschien hoe lang irischeques geldig zijn? dr staat geen datum op
quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
jij hebt ook overal een antwoord op he?
laat eens wat zien jessie, ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het er uitziet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:47 schreef jessie het volgende:
Owwwwwwwwwwww dat lamineer apparaat van de hema is leuk. Ik heb al 2 foto's leuk gelamineerd met een gekleurd kartonnetje erachterVeeeeeel leukers als fotolijstjes. Geer is t er niet mee eens dat ik nu alle foto's uit de lijsies wil halen en wil lamineren
Waneer is Luca nou terug Lady-wrb. Zal nu wel moeilijk zijn he
Enne MissD je denkt toch niet dat ik die foto vergeten bent he![]()
![]()
![]()
Jij feestbeest, jij!quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:50 schreef moussy het volgende:
en zo meteen gaat er taksi in champagneglazen
Oeps.... webcam werkt niet met laptop, dus moet ff e.e.a. installeren, maar ben het ook niet vergeten hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:47 schreef jessie het volgende:
Enne MissD je denkt toch niet dat ik die foto vergeten bent he![]()
![]()
![]()
Ik kreeg hem ook maar weer hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:54 schreef bastardhost het volgende:uitslover
en dat al zo vroeg in het jaar
Mail me anders maar even op (weg)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:54 schreef babyfeet het volgende:
leuk spinn zal die film eens op gaan zoeken lijkt me wel leuk....
Zo kan het natuurlijk ook. Slaap lekker dan morgen ochtend . .quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:20 schreef coolbabe het volgende:
Gelukkig heeft coolunk geen wijntjes of biertjes op![]()
Hoe herkenbaar . . .quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:10 schreef Kleintje het volgende:
Ben wel zwaar brak. 12 uur geleden zat ik nog in de kroeg....
Zal ik het nog sterker vertellen... hier naast me liggen kaartjes...quote:
Ik heb het iets slimmer aangepakt, heb voor vandaag helemaal niks gepland. Begin net een beetje gevoel in m'n vingers terug te krijgen . . .quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:27 schreef Kleintje het volgende:
Zal ik het nog sterker vertellen... hier naast me liggen kaartjes...
Had al 26 minuten weer in de kroeg moeten zjin, maar ik vrees dat ik er wat later ben.
Mooi, dan kan je gelijk dat topic voor BE even openenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:31 schreef ThunderChild het volgende:
Begin net een beetje gevoel in m'n vingers terug te krijgen . . .
Is er nog een award over ?? Die van "meest-in-de-lappenmand-zittend" . . . ??quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:20 schreef Lois het volgende:
Ja hoor gaat weer prima. Ik had een of andere ontsteking onder mijn oksel denk ik, het begon met een pijnlijke bult, daarna zwol het op en ging het kloppen en gloeien en toen had ik koorts.
Inmiddels is de koorts aardig weg en de bult goed geslonken. Het is nog wel pijnlijk en dik maar niet meer zo erg als gisteravond gelukkig.
Heel vreemd maar het zal wel weer, als het maar over gaat denk ik dan.![]()
Heb je gisteren ook De Vliegende Panters gezien?quote:Op zondag 2 januari 2005 13:23 schreef Karin het volgende:
Ik heb weer naast de bank gelegen om Lebbis en Jansen![]()
Nee die heb ik helaas gemistquote:Op zondag 2 januari 2005 16:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Heb je gisteren ook De Vliegende Panters gezien?![]()
Even? Ik laat hem voorlopig zo staan, zo heerlijk overzichtelijk en terug in de tijd zonder de huidige nieuwe functies te moeten missenquote:Op zondag 2 januari 2005 19:48 schreef Lois het volgende:
Ow dan weet ik ongeveer welke maat ik voor Iris moet bestellen, dank je wel Jessie.
Ik heb even FOK!forum goes nostalgia uitgeprobeerd, echt nostalgie
Dat jullie dat mooi vinden . . .quote:Op zondag 2 januari 2005 19:48 schreef Lois het volgende:
Ik heb even FOK!forum goes nostalgia uitgeprobeerd, echt nostalgie![]()
Ja, en deze zei ook 'niet laten kiezen'quote:Op zondag 2 januari 2005 22:00 schreef jessie het volgende:
Grappig. Doordeweeks op Ned 1 heb je een nieuwe serie waar het over opvoeden gaat. Een psycholoog loopt dan mee en geeft adviezen. Zo'n zelfde soort programma is nu ook bezig. Op rtl4, t speelt zich hier af in England. En daar worden zulke andere adviezen gegeven. De nederlandse zei bv niet teveel uitleggen. En deze psychologe legt werkelijk alles uit aan t kind.
Grappig om die verschillen te zien.
Nee joh, niet overal. Maar de moeder vroeg: 'Wil je deze handdoek of die?' en toen zei die opvoedkundige dus: 'Niet laten kiezen'. Nou ja, daar leek mij dus niks mee mis. Met de discussie OF ie wel uit bad ging en de uur durende driftbui die erop volgde dus welquote:Op zondag 2 januari 2005 22:59 schreef bixister het volgende:
jammer, heb 't niet gezien. maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je een kind van 2 beter niet óveral keuzes in laat. voor zo'n kleintje een veel te grote taak & daarmee 'macht'.
Dat idee had ik eigenlijk ook.. Maar als ik dan zie dat Saskia zo'n rollade lijkt in sommige maatjes 80 (het is echt een klein proppie) Moet bij H&M de shirtjes goed bekijken voor ik een 80 eruit pak (gelukkig hebben ze nog een paar erg smalle modelletjes hangen, die neem ik als referentie: zijn ze meer dan 2cm breder dan passen ze. Die smalle liggen hier dus al in de doos 'te klein')quote:Op zondag 2 januari 2005 23:08 schreef bixister het volgende:
piet draagt ook 86-92, lijkt me nog wel erg groot voor saskia hoor! maarja, beter te groot dan iets dat meteen weer op de stapel 'te klein' moet natuurlijk. zeker die dure rainbowkleertjes.
(ik heb vanmiddag een hele stapel babykleertjes gestreken...wat klein!
)
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:24 schreef poemojn het volgende:
Esprit is sowieso ruimdus met een beetje pech valt-ie dan nog te groot.. Misschien kun je 'm nog ruilen?
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:33 schreef poemojn het volgende:
Over 3 jaar is-ie vast volkomen uit de mode.
Waar moet jij nou weer moe van zijn ?? Zeker te druk gehad met feesten ??quote:Op maandag 3 januari 2005 15:31 schreef Kleintje het volgende:
Hallo hallo allemaal....
*ploft even neer op het bankje*
Zo... en nu ben ik ff moe! Even uitrusten hier!
quote:Op maandag 3 januari 2005 21:27 schreef clauwheee het volgende:
Van mij wel Luck, het is jouw feestje vandaag![]()
Mooi dat hij dan weer bij zijn moeder kon gaan wonen als mijn man dat zou flikkenquote:Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Snakelady, onwijs goed dat je gestopt bent! Ik vind het (als ik eerlijk ben) wel jammer dat het Remco niet is gelukt om binnenshuis niet te roken
Wat jij vind zal me al een hele poos aan mijn reet roestenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:19 schreef Anitra het volgende:
Spindizzy dat jij tegen roken bent oke, maar zo mensen aanvallen vind ik te ver gaan.
Beter dat dan aan dom zijn en verslaafd.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef snakelady het volgende:
ik wijt het maar aan de problemen die je helaas hebt met het niet kunnen krijgen van een kind.
Wil je dan dat ik mijn man het huis uit schop en van hem ga scheiden omdat hij af en toe een peuk rookt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Beter dat dan aan dom zijn en verslaafd.
Hé Bar!! Ook voor jou natuurlijk de beste wensen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hoi Clauwheede beste wensen voor 2005 meid
Ermm...heb je de reactie van haar gelezen? Aardig persoonlijk niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef Reese het volgende:
Ik word werkelijk misselijk van de reacties op Spindizzy. Laat in godsnaam Spin's persoonlijke leven er buiten, zeg.
Dat zeg ik toch ook? Als je iets persoonlijks op een openbaar forum zet, kun je daar een reactie op verwachten. En ja, die zijn dan inderdaad ook persoonlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Ermm...heb je de reactie van haar gelezen? Aardig persoonlijk niet?
ik lees ook wel mee en moest hier toch even op reageren
Dan snap ik je probleem niet zo gezien je eerste zin, maar okquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:39 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Als je iets persoonlijks op een openbaar forum zet, kun je daar een reactie op verwachten. En ja, die is dan inderdaad ook persoonlijk.
Ik denk dat Spin's manier van reageren precies hetzelfde zou zijn als ze al een huis vol zelfgebroede Spinnekindjes zou hebben. Dat betuttelende je-zou-wel-zo-reageren-omdat-je-zelf-geen-kinderen-kan-krijgen irriteert me. wat overigens onzin is, ze moet er alleen wat langer op wachten
ik lees ook mee en kon het ook niet laten om te reageren
Ik heb daar zo een godsgruwelijks schurft aanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef snakelady het volgende:
En ik wil er juist alleen maar mee aangeven dat ik haar daar enigszins wel in begrijp maar dat dat ook niet het recht geeft om te oordelen.
Zodra ik je en vals kutwijf vind dan ben jij de eerste tegen wie ik dat vertel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb daar zo een godsgruwelijks schurft aanZeg gewoon dat je me een vals kutwijf vindt maar kom niet met dat begripvolle betuttelende gelul aanzetten.
Zo moeilijk is het niet: Spin, je bent een vals kutwijf. Hup, copy en paste naar een post en klaar ben je.
Wat snap je dan niet? Ik oordeel niet over de inhoud van de mening van Spin. Ik zei alleen wel al in mijn eerste post dat je een reactie kunt verwachten als je hier iets neerzet. En dus als je iets persoonlijks neerzet, dat je dan een persoonlijke reactie terugkrijgt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan snap ik je probleem niet zo gezien je eerste zin, maar ok
Ieder zn eigen hè.
Ik vind je een leuk betuttelend lief groothartig is dat een woord?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Spindizzy het volgende:
Zo moeilijk is het niet: Spin, je bent een vals kutwijf. Hup, copy en paste naar een post en klaar ben je.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:46 schreef Reese het volgende:
[..]
Wat snap je dan niet? Ik oordeel niet over de inhoud van de mening van Spin. Ik zei alleen wel al in mijn eerste post dat je een reactie kunt verwachten als je hier iets neerzet. En dus als je iets persoonlijks neerzet, dat je dan een persoonlijke reactie terugkrijgt.
Wat er nu gebeurt is dat iemand iets persoonlijks neerzet, maar daar mag niet persoonlijk op gereageerd worden.
hoe vaak kun je het woord 'persoonlijk' in 1 post verwerken![]()
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik die zin ook plakte aan het persoonlijke leven van Spindizzy omtrent het wel/niet zelf zwanger kunnen worden. Alsof Snake (+Remco) zich als heiligen moeten gedragen omdat er ook mensen zijn die niet zwanger kunnen worden. Zo kwam die bewuste uitspraak ook op mij over.... Ik wil Spin helemaal niet aanvallen oid, maar ik deel wel de mening van Snake dat ik die gedachtes ook kreeg.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:42 schreef snakelady het volgende:
Sorry als dat zo overkomt dat was niet de bedoeling, ik reageer dar zo op omdat ze er zelf indirect over begint met de zin.
*Je mag blij zijn dat je zomaar zwanger kunt worden en er dan zo onzorgvuldig mee omspringen. Ja, dat is echte liefde hoor. *
Dat ze mij dom, een slechte ouder en weet ik veel wat noemt dat laat ik niet zomaar over mijn kant gaan als je het niet erg vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |