Mijn kat kan heel goed boos kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:03 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie katten ook van die verschillende gezichtsuitdrukkingen, of dicht ik mijn kat menselijke trekjes toe
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:32 schreef kissa het volgende:
Ik denk vooral aan Casper. Ik hoop dat hij het niet te kwaad krijgt.
Ik ga meteen eefkens kijken en lezenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]![]()
![]()
Het gaat best goed met hem tot nu toeKom anders af en toe meekleppen in de F&F slowchat. Met alle Casperverhalen kan dat gewoon beter veranderen naar "Het Casper Slowchattopic"
mijn kat kan booskijken dan kijkt ze echt zo ->quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mijn kat kan heel goed boos kijkenEn de bosmutsjes kijken heel vaak dom
Casper kan lachen
Dan lijkt hij op --->
Als er geen datum opstaat, dan onbeperkt, lijkt me.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand misschien hoe lang irischeques geldig zijn? dr staat geen datum op
quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
jij hebt ook overal een antwoord op he?
laat eens wat zien jessie, ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het er uitziet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:47 schreef jessie het volgende:
Owwwwwwwwwwww dat lamineer apparaat van de hema is leuk. Ik heb al 2 foto's leuk gelamineerd met een gekleurd kartonnetje erachterVeeeeeel leukers als fotolijstjes. Geer is t er niet mee eens dat ik nu alle foto's uit de lijsies wil halen en wil lamineren
Waneer is Luca nou terug Lady-wrb. Zal nu wel moeilijk zijn he
Enne MissD je denkt toch niet dat ik die foto vergeten bent he![]()
![]()
![]()
Jij feestbeest, jij!quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:50 schreef moussy het volgende:
en zo meteen gaat er taksi in champagneglazen
Oeps.... webcam werkt niet met laptop, dus moet ff e.e.a. installeren, maar ben het ook niet vergeten hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:47 schreef jessie het volgende:
Enne MissD je denkt toch niet dat ik die foto vergeten bent he![]()
![]()
![]()
Ik kreeg hem ook maar weer hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:54 schreef bastardhost het volgende:uitslover
en dat al zo vroeg in het jaar
Mail me anders maar even op (weg)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:54 schreef babyfeet het volgende:
leuk spinn zal die film eens op gaan zoeken lijkt me wel leuk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |