Watjequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:11 schreef moussy het volgende:
Heel lang roepen we, geen hond meervoelen jullie de bui al hangen?
Iemand interesse, ben hem nu incl. crack aan het binnenhalen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:39 schreef Spindizzy het volgende:
Voor de mensen die net van hun Zumaverslaving af zijn en met hun ziel onder hun arm lopen: Bejeweled 2 is uit!
En weer wegquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:27 schreef moussy het volgende:
spin, heb je msn?
Zie je wel ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:30 schreef Kleintje het volgende:
Anitra... ik mis nog banaandingen. Zo krijg je het chinese gebakken banaan effect.
Heerlijk hoor!
Goed.. ik ga er ook een eind aan breien! Fijne jaarwisseling allemaal!
quote:
Thx hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:52 schreef Luchtbel het volgende:
Jessie, als je wel 5,50 aan verzendkosten wil betalen weet ik wel iemand waar je het heen kan sturen. Ik doe het zelf wel, heb toch van alles over en pak gewoon van de voorraad van Jolie van alles 1, 1 zeep, 1 baddoek enzovoorts. Luiers die te klein zijn. En natuurlijk kleertjes die ik (nadat ik er dingen voor LadyBos uit heb gezocht) in de zak van dinges wou stoppen en een knuffeltje enzo. Jolie heeft toch zoveel gehad, die mist er niks aan.
Ik zit al hier http://www.shhh.nl/ , naar de lab-beagle-tjes te kijken.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:27 schreef moussy het volgende:
Peet wil wel, maar ik heb het altijd tegen gehouden. Zo wil ik soweiso géén pup!!
Van Beauty weet ik het niet natuurlijk. Jamie is niet bang uitgevallen. Ik heb licht aangelaten en ze kunnen zelf een schuilplek uitzoeken, hoekjes en gaatjes genoeg in Villa Kakelbont (zoals Christan ons huis noemt).quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:13 schreef Spindizzy het volgende:
Goeie reis, Rewimo... Jouw katten zijn dus niet bang voor dat geknal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |