Ben bij de dokter geweest en hij wist niet goed wat het was. omdat ik in november al een kuur tegen longontsteking heb gehad en twee weken terug een kuur voor acute broonchitis wilde hij dat ik foto's ging laten maken in het ziekenhuis.
Dus dat heb ik meteen maar ff gedaan. Volgende week vrijdag weer een afspraak bij de dokter om half drie en dan hoor ik van hoe en wat.
Mocht ik koorts krijgen of de pijn wordt veel erger moet ik natuulijk eerder terug komen.
Ik heb ook twee puffers gehad, tenminste... twee diskussen ventolin en flixotide en ik heb nu alweer een hekel aan die ventolin....
Ik wordt er helemaal hyperdepyper van wat ongeveer een half uur aanhoudt. Het lijkt verdorie wel alsof ik aan de speed zit
![]()
maar gelukkig duurt het maar een half uurtje en zakt het dan af. De pij is inmiddels wel afgezakt tot een zeurderig gevoel.
Ik zal trouwens eens kijken of ik nog wat leuke foto's heb staan.... echt recent alleen niet.
me digi hefet het een beetje opgegeven dus ik moet ff bij me ouders gaan zeuren om de foto's van sinterklaas.