abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24314232
* Jonnetje komt ook weer eens binnenvallen *BOENK* , ploft op een bankje neer en zet een bordje neer: "Pas op: besmettingsgevaar!" *

Zo..
Tijdje afwezig geweest.. Beide kerstdagen zijn we weg geweest en dinsdags zat ik in de kou omdat ze een nieuwe ketel kwamen plaatsen.
Michiel had het er steeds al over dat ie zich niet helemaal lekker voelde..

Dat heb ik geweten..
Hij had alleen buikpijn, maar heeft me lekker wel aangestoken. Ik ben geloof ik 's nachts wel een stuk of zes keer naar de wc geweest. Ik kon niks binnenhouden. Nou had ik 's avonds ook al buikpijn en had al bijna niet gegeten maar wel veel water en sapjes gedronken. Nadat ik alles in één keer er aan de bovenkant uitgemikt had ging het al een stukkie beter en kon ik weer even slapen.
De volgende dag even de HA gebeld want ik had koorts. Ik moest maar een paracetamolletje nemen, en dat hielp gelukkig snel. Die dag veel gedronken weinig gegeten.
Gisteren ging het stukken beter.

Ik heb alleen nog steeds (ook nu nog) veel last van die verschrikkelijke hoofdpijn.
W ~ H ~ T
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:02:20 #27
103793 kozakken
Living the life
pi_24314259
tanx LB, ik ga me zeker eens verdiepen dat motherhood verhaal.
(Er moet toch een mooie boy-doos inzitten)
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 10:25:45 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_24314578
He bah, jonnetje beterschap!

Luchtbel moest ff

Ik zal me straks eens even in wat pakketen gaan verdiepen, ik kom wel tot een moederpakket maar heb ook nog kraamverband en zo, eens kijken waar ik dat kan brengen. Mn kraampakketten heb ik ooit ook eens ingeleverd voor arme landen, bij de kraamverzorgster, maar vond nog het 1 en ander.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 december 2004 @ 10:29:16 #29
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24314632
Jonnetje, klinkt behoorlijk akelig Beterschap!

Tnx voor de link, Luchtbel, ik ga eens kijken wat ik kan doen volgende week. Ik ga straks vast grote boodschappen in huis halen voor mijn verjaardag, en daarna vertrekken we naar Roosendaal om 2004 uit te zwaaien en 2005 binnen te halen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 10:35:19 #30
7074 moussy
kuttekop
pi_24314765
waar zijn de truien Rewimo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 december 2004 @ 10:42:57 #31
13151 crew  Rewimo
pi_24314918
Oja, ik heb net de foto's gemaakt. Zal ze even geschikt maken om hier neer te zetten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24314937
Thx voor de link luchtbel. Bij mij zitten er niet echt inzamelpunten. Ik ben nu op de site's van de wereldwinkels aan t kijken, maar vind daar niet echt wat.
Ik heb ze maar even gemaild.

Bo met dr beenwarmers Ze trekt ze steeds helemaal tot aan dr liezen als een maillot Ze vind ze schitterend, maar zo af laten zakken zoals ze horen das maar gek.

Weet iemand waar ladyS uithangt. Ik heb er al een tijdje niet gezien en ik mis Amberfoto's!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 december 2004 @ 10:47:22 #33
13151 crew  Rewimo
pi_24315017

Leve de vlaggetjesweek
pi_24315052
Die bob trui zal die wel helemaal geweldig vinden denk ik. Die felrood/oranje is ook errug leuk!!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:49:42 #35
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24315072
Die rode vind ik het leukst!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 december 2004 @ 10:50:47 #36
13151 crew  Rewimo
pi_24315089
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Die rode vind ik het leukst!
Die is knaloranje Kleur komt er niet helemaal uit zo. Christan vindt de Bobtrui en de voetbaltrui het mooist
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:51:57 #37
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24315123
Oranje vind ik nog mooier dan rood
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:52:34 #38
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24315131
Jessie, als je wel 5,50 aan verzendkosten wil betalen weet ik wel iemand waar je het heen kan sturen. Ik doe het zelf wel, heb toch van alles over en pak gewoon van de voorraad van Jolie van alles 1, 1 zeep, 1 baddoek enzovoorts. Luiers die te klein zijn. En natuurlijk kleertjes die ik (nadat ik er dingen voor LadyBos uit heb gezocht) in de zak van dinges wou stoppen en een knuffeltje enzo. Jolie heeft toch zoveel gehad, die mist er niks aan.
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 10:55:19 #39
7074 moussy
kuttekop
pi_24315182
Oww, ik dacht dat je voor jezelf had geshopt!!

Wel leuk, ook al hou ik zelf niet van zulke truien
pi_24315554
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 08:02 schreef Luchtbel het volgende:
\

Hartstikke bedankt voor de link Luchtbel!!! Ik had zelf al het idee dat ik graag een pakket wou maken, dus ga meteen vandaag aan de slag!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 11:20:50 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24315770
geweldig luchtbel !!!! een boy-doos moet er hier zeker inzitten
shit, ik heb net een berg knuffels naar de kringloop gebracht.
jammer dat luca er niet is, ik had graag samen met hem die doos klaargemaakt.
maar goed, er zijn ergere dingen op de wereld.
pi_24315871
Thanks luchtbel, Djen heeft al knuffels klaar staan die ze op wou sturen en ik heb geprobeerd contact te krijgen met Thailand waar de familie van mijn vriendin woont. Helaas is dat nog niet gelukt. Dus dan op deze manier!!!
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:01:56 #43
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24316864
ik heb geen tijd om even op allen te reageren met die vriendje stegenwoordig heb je het maar druk hihihi

Bij deze even via deze weg een heel goed uiteinde en dat 2005 maar veel leuks goeds en liefde en kracht mag brengen
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:08:38 #44
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24317047
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:43 schreef jessie het volgende:
Weet iemand waar ladyS uithangt. Ik heb er al een tijdje niet gezien en ik mis Amberfoto's!!!!
Ja idd en ik mis ook Beefcake en Dylanfoto`s
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24317483
LUCHTBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I missed you!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  FOK!fossiel vrijdag 31 december 2004 @ 12:41:08 #46
2628 Karin
pi_24317866
Hmmm oliebollen, kan me helemaal verheugen op vanavond

Angel beterschap! zat me toevallig gisteren te bedenken dat we jouw jongens al een tijd niet gezien hebben, heb je nog leuke foto's?

Jonnetje jij ook beterschap! en een foto van Wilyan is natuurlijk ook altijd leuk

LB eigenlijk doen we niet aan deze acties hier maar voor deze keer vind ik dat we een uitzondering kunnen maken. Dit is een heel mooi initiatief! Zal morgen Brams kamer ook eens uitpluizen, hij stikt bijvoorbeeld ook in de knuffels terwijl hij eigenliijk maar 1 knuffel gebruikt.

Stoere truien Christan!!

En ik wil ook alvast iedereen een heel fijn Oud en Nieuw toewensen en heel veel geluk, gezondheid en vruchtbaarheid in het nieuwe jaar
pi_24318270
Ben bij de dokter geweest en hij wist niet goed wat het was. omdat ik in november al een kuur tegen longontsteking heb gehad en twee weken terug een kuur voor acute broonchitis wilde hij dat ik foto's ging laten maken in het ziekenhuis.
Dus dat heb ik meteen maar ff gedaan. Volgende week vrijdag weer een afspraak bij de dokter om half drie en dan hoor ik van hoe en wat.
Mocht ik koorts krijgen of de pijn wordt veel erger moet ik natuulijk eerder terug komen.
Ik heb ook twee puffers gehad, tenminste... twee diskussen ventolin en flixotide en ik heb nu alweer een hekel aan die ventolin....
Ik wordt er helemaal hyperdepyper van wat ongeveer een half uur aanhoudt. Het lijkt verdorie wel alsof ik aan de speed zit maar gelukkig duurt het maar een half uurtje en zakt het dan af. De pij is inmiddels wel afgezakt tot een zeurderig gevoel.

Ik zal trouwens eens kijken of ik nog wat leuke foto's heb staan.... echt recent alleen niet.
me digi hefet het een beetje opgegeven dus ik moet ff bij me ouders gaan zeuren om de foto's van sinterklaas.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 december 2004 @ 13:09:45 #48
13151 crew  Rewimo
pi_24318456
Beterschap Angel Longen... 't is dat je ze nodig hebt, maar verder

Ik ga de boel hier netjes maken, beesten van eten voorzien en dan gaan we richting Roosendaal. Tot vanavond allemaal!
  vrijdag 31 december 2004 @ 13:13:22 #49
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24318546
Goeie reis, Rewimo... Jouw katten zijn dus niet bang voor dat geknal?
pi_24318735
zie fototopic voor foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')