abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24379178
Ja Jessie dat vraagt natuurlijk sowieso nog weer om een foto. Tot zo!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 3 januari 2005 @ 21:49:27 #252
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24379405
Hier mijn bijdrage van de minimeet:

Chiara en Bo liggen op de grond en kijken naar de verlichting

Dansen op K3

Janneke kruipt het liefst in de TV

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 21:55:06 #253
43556 miss_dynastie
pi_24379504
Mel, wat onwijs leuk een drieling, gefeliciteerd
Zijn jullie er wel uitgekomen qua namen en zo?
pi_24379633
Ja in ieder geval Bo en Janneke natuurlijk

Ik heb er ook nog een paar in t fototopic gezet. De meeste zijn wazig, of net ogen dicht of hoofd omgedraaid.
Ik ga zo mijn filmpje eens tjekken van Janneke met een driftbui
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 3 januari 2005 @ 22:36:55 #255
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24380241
Nog een half uurtje en dan kom ik op t.v., ben best zenuwachtig nu, heel Nederland kan mij dadelijk zien.

Voor degene die het willen zien, Ned.1 bij het programma dokument om 11.00 en morgen om 14.00 uur.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 januari 2005 @ 22:43:34 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24380368
Spannend, Snakelady!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 23:12:40 #257
43556 miss_dynastie
pi_24380965
Ben je nu aan het 'volgen', snakelady
pi_24381016
Ik schakel net in, welke ben jij snake?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24381100
Ben je die met dat geel en neusknopje?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 23:21:49 #260
43556 miss_dynastie
pi_24381164
Ja, jessie, dat is ze
pi_24381178
Wat een bekend koppie heb je snake en je man ook. Zit nu de hele tijd al af te vragen waarom en waarvan. Maar heel dapper om het met een tv opname te doen hoor
pi_24381194
Ok thx MissD!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24381404
Zooo net klaar met ramen zemen, heb me net ook maar verwend met verwen yoghurt en even bijkomen van een drukke opruimdag

avond allemaal
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 23:39:37 #264
43556 miss_dynastie
pi_24381530
Snakelady, onwijs goed dat je gestopt bent! Ik vind het (als ik eerlijk ben) wel jammer dat het Remco niet is gelukt om binnenshuis niet te roken
Heel goed gedaan meis
pi_24381636
Zeg maar tegen je mannetje dat zelf dit watje onder de afzuigkap rookt en dat daar niks mis mee is

En petje af voor jou hoor Snake
pi_24381829
psst Jessie, hoe is het uitspoelen gegaan
  maandag 3 januari 2005 @ 23:54:52 #267
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24381886
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Snakelady, onwijs goed dat je gestopt bent! Ik vind het (als ik eerlijk ben) wel jammer dat het Remco niet is gelukt om binnenshuis niet te roken
Mooi dat hij dan weer bij zijn moeder kon gaan wonen als mijn man dat zou flikken
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:03:59 #268
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382063
Dank jullie wel, en mijn manneke blijft lekker bij mij wonen hoor, kan hem niet missen.
Ik weet zelf als de beste hoe moeilijk het is om te stoppen met roken en hij rookt per dag nu ongeveer 5 sigaretten in huis, dus is al flink verminderd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:06:54 #269
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382140
Ach, het gaat alleen maar om de gezondheid van je ongeboren kind... Zou ik ook niet mijn sigaretje voor laten liggen.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:08:46 #270
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382175
Spindizzy, wij kunnen hier over in discussie gaan maar dat is onbegonnen werk.
Hij doet heel erg zijn best en meer kan ik van hem niet verlangen.
En van ons kleintje houd hij zeker heel veel daar is geen twijfel over mogenlijk.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:11:43 #271
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382233
Hij houdt alleen meer van zijn nicotine. Geeft niks, maar zeur dan straks ook niet dat je kind te klein is bij zijn geboorte. Of op school niet kan meekomen, of als je katten wegmoeten omdat hij astma heeft.

Je mag blij zijn dat je zomaar zwanger kunt worden en er dan zo onzorgvuldig mee omspringen. Ja, dat is echte liefde hoor.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:14:58 #272
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382298
Spindizzy, en nou is het genoeg, hoe durf je zo over mijn man te oordelen.
Dat jij geen kinderen kan krijgen op de natuurlijke manier is heel erg , dat snap ik helemaal, maar dat betekend niet dat je over anderen mag oordelen en vooral niet zo.
Hij rookt nu niet meer in mijn omgeving maar in zijn hobbykamertje, ook in de auto rookt hij niet meer en inplaats van 25 sigaretten per dag rookt hij 5 sigaretten per dag.
Iedereen die rookt of heeft gerookt weet hoe moeilijk dat is.

Ik zou het prettig vineden als je mijn man niet meer zou aanvallen, dit had ik echt niet van jouw verwacht.
pi_24382336
Snakelady knap hoor, hier rookte mannetje ook gewoon binnen en Thijs is een gezonde hollande knul dus laat je niets aanpraten aub.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:17:16 #274
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382342
Het is een vrij land. Als ik iets walgelijk vind mag ik dat zeggen en dat doe ik dus ook.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:18:29 #275
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382371
thnx Bar.

Spindizzy, dat klopt je mag zeggen wat je wil, maar je mag ook rekening houden met andermans gevoelens.
En nu heb je die van mij flink gekwets omdat je zo aangeeft dat mijn man en ik slechte ouders zouden zijn.
pi_24382402
Spindizzy dat jij tegen roken bent oke, maar zo mensen aanvallen vind ik te ver gaan. Het is heel erg knap dat Snake gestopt is!!! En je man de deur uit doen om dat die niet kan stoppen dat vind ik te ver gaan. Hij is al heel erg geminderd. Je kan nooit van iemand verlangen dat hij/zij veranderd!! Dat moet de desbetreffende persoon zelf bepalen. En als hun gelukkig zijn dan is alles okee.
Snake nogmaals petjes af hoor!!!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:20:02 #277
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382418
Jij hebt mij gekwetst door zo onzorgvuldig met je kind om te gaan... Dus?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:21:54 #278
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382468
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:19 schreef Anitra het volgende:
Spindizzy dat jij tegen roken bent oke, maar zo mensen aanvallen vind ik te ver gaan.
Wat jij vind zal me al een hele poos aan mijn reet roesten
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:22:08 #279
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382474
Dank je wel Anitra.

Spin, ik ga niet meer verder op je beledigingen in, ik wijt het maar aan de problemen die je helaas hebt met het niet kunnen krijgen van een kind.
pi_24382487
Spin sorry deze reacties van jou zijn echt te. Laat ieder ff in zn waarde zeg. Sodeju...

Snakelady Goed van je!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:22:54 #281
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382493
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef snakelady het volgende:
ik wijt het maar aan de problemen die je helaas hebt met het niet kunnen krijgen van een kind.
Beter dat dan aan dom zijn en verslaafd.

Betuttelende kutopmerking

Maar ik zal jullie wel voor zijn: het zullen mijn hormoontjes wel zijn. Ik zal wel jaloers zijn. Het zal allemaal wel.
pi_24382540
hoi Clauwhee de beste wensen voor 2005 meid

Spin wat zijn jou goede voornemens??? ppl zo afkraken... zou jij ook niet leuk vinden als ze zo over jullie zouden praten, en als je dan zo wilt zieken doe het dan even ergens anders als je wilt bij voorbaar dank
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:25:13 #283
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382543
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Beter dat dan aan dom zijn en verslaafd.
Wil je dan dat ik mijn man het huis uit schop en van hem ga scheiden omdat hij af en toe een peuk rookt?
Zijn er nog niet genoeg kinderen zonder vader op de wereld?
pi_24382555
Waar ben jij het wel mee eens in deze wereld Spindizzy? Je bent zo verbitterd over zoveel.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:26:10 #285
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382573
dank je clauwheee.
pi_24382597
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hoi Clauwhee de beste wensen voor 2005 meid
Hé Bar!! Ook voor jou natuurlijk de beste wensen!
pi_24382644
Dank je en zal wel lukken althans wij gaan ons best doen
pi_24382669
Vast wel Bar! Ik kijk zo weinig mogelijk achterom, vanaf nu alleen nog maar vooruit
pi_24382711
Ik ga hier niet voor Spin opkomen (want dat kan ze heel goed zelf ), maar ik snap wel waarom ze zo reageert.

En wellicht is het allemaal wat te hard voor tere zieltjes, maar het blijft een openbaar forum, waar iedereen mee mag discussieren. Als je hier dus neer zet dat je rookt, dat je je kind een achterlijke naam geeft, dat je je baby bij 8 weken al met de pot laat mee-eten, dat je je huisdieren met O&N alleen laat of whatever, dan kun je daar een reactie op verwachten. Het is niet allemaal ja en amen, ook niet op Fok en ook niet op Ouders.

Ik word werkelijk misselijk van de reacties op Spindizzy. Laat in godsnaam Spin's persoonlijke leven er buiten, zeg.

sorry dat ik me ermee bemoei-koei, Spin!

Btw, ik heb de uitzending gezien, Snakelady, hartstikke goed dat je gestopt bent met roken!
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:32:59 #290
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382716
Dat is een goed voornemen clauwheee.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:34:31 #291
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24382743
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef Reese het volgende:

Ik word werkelijk misselijk van de reacties op Spindizzy. Laat in godsnaam Spin's persoonlijke leven er buiten, zeg.
Ermm...heb je de reactie van haar gelezen? Aardig persoonlijk niet?

ik lees ook wel mee en moest hier toch even op reageren
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:35:34 #292
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382762
dank je wel Reese

en ik haal alleen haar persoonlijk leven erbij omdat dat verklaard waarom ze zich met mijn persoonlijk leven bemoeid en oordeeld.
En ik wil er juist alleen maar mee aangeven dat ik haar daar enigszins wel in begrijp maar dat dat ook niet het recht geeft om te oordelen.

Het lijkt me niet gek dat als iemand aangevallen wordt dat diegene haar eigen verdedigd (of haar man).
pi_24382842
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:34 schreef Noca het volgende:

[..]

Ermm...heb je de reactie van haar gelezen? Aardig persoonlijk niet?

ik lees ook wel mee en moest hier toch even op reageren
Dat zeg ik toch ook? Als je iets persoonlijks op een openbaar forum zet, kun je daar een reactie op verwachten. En ja, die zijn dan inderdaad ook persoonlijk.

Ik denk dat Spin's manier van reageren precies hetzelfde zou zijn als ze al een huis vol zelfgebroede Spinnekindjes zou hebben. Dat betuttelende je-zou-wel-zo-reageren-omdat-je-zelf-geen-kinderen-kan-krijgen irriteert me. wat overigens onzin is, ze moet er alleen wat langer op wachten

ik lees ook mee en kon het ook niet laten om te reageren
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:41:48 #294
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24382878
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:39 schreef Reese het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? Als je iets persoonlijks op een openbaar forum zet, kun je daar een reactie op verwachten. En ja, die is dan inderdaad ook persoonlijk.

Ik denk dat Spin's manier van reageren precies hetzelfde zou zijn als ze al een huis vol zelfgebroede Spinnekindjes zou hebben. Dat betuttelende je-zou-wel-zo-reageren-omdat-je-zelf-geen-kinderen-kan-krijgen irriteert me. wat overigens onzin is, ze moet er alleen wat langer op wachten

ik lees ook mee en kon het ook niet laten om te reageren
Dan snap ik je probleem niet zo gezien je eerste zin, maar ok
Ieder zn eigen hè.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:41:49 #295
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382880
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef snakelady het volgende:

En ik wil er juist alleen maar mee aangeven dat ik haar daar enigszins wel in begrijp maar dat dat ook niet het recht geeft om te oordelen.
Ik heb daar zo een godsgruwelijks schurft aan Zeg gewoon dat je me een vals kutwijf vindt maar kom niet met dat begripvolle betuttelende gelul aanzetten.

Zo moeilijk is het niet: Spin, je bent een vals kutwijf. Hup, copy en paste naar een post en klaar ben je.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:42:54 #296
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382911
Sorry als dat zo overkomt dat was niet de bedoeling, ik reageer dar zo op omdat ze er zelf indirect over begint met de zin.

*Je mag blij zijn dat je zomaar zwanger kunt worden en er dan zo onzorgvuldig mee omspringen. Ja, dat is echte liefde hoor. *

Dat ze mij dom, een slechte ouder en weet ik veel wat noemt dat laat ik niet zomaar over mijn kant gaan als je het niet erg vindt.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:43:51 #297
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382928
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik heb daar zo een godsgruwelijks schurft aan Zeg gewoon dat je me een vals kutwijf vindt maar kom niet met dat begripvolle betuttelende gelul aanzetten.

Zo moeilijk is het niet: Spin, je bent een vals kutwijf. Hup, copy en paste naar een post en klaar ben je.
Zodra ik je en vals kutwijf vind dan ben jij de eerste tegen wie ik dat vertel.
pi_24382983
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Noca het volgende:

[..]

Dan snap ik je probleem niet zo gezien je eerste zin, maar ok
Ieder zn eigen hè.
Wat snap je dan niet? Ik oordeel niet over de inhoud van de mening van Spin. Ik zei alleen wel al in mijn eerste post dat je een reactie kunt verwachten als je hier iets neerzet. En dus als je iets persoonlijks neerzet, dat je dan een persoonlijke reactie terugkrijgt.

Wat er nu gebeurt is dat iemand iets persoonlijks neerzet, maar daar mag niet persoonlijk op gereageerd worden.

hoe vaak kun je het woord 'persoonlijk' in 1 post verwerken
Eeuwig vijfentwintig
pi_24383042
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Spindizzy het volgende:

Ik vind je een leuk betuttelend lief groothartig is dat een woord? stoer culinair wijf!

Mag dat ook ?
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:49:34 #300
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24383061
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:46 schreef Reese het volgende:

[..]

Wat snap je dan niet? Ik oordeel niet over de inhoud van de mening van Spin. Ik zei alleen wel al in mijn eerste post dat je een reactie kunt verwachten als je hier iets neerzet. En dus als je iets persoonlijks neerzet, dat je dan een persoonlijke reactie terugkrijgt.

Wat er nu gebeurt is dat iemand iets persoonlijks neerzet, maar daar mag niet persoonlijk op gereageerd worden.

hoe vaak kun je het woord 'persoonlijk' in 1 post verwerken

Maar jij bent degene die zegt het persoonlijke leven van Spindizzy er buiten te houden..terwijl hetgeen er gezegd wordt toch redelijk ontopic en logisch is gezien de reacties ervoor. Eigenlijk ben jij dus net zo goed bezig te zeggen dat er niet persoonlijk gereageerd mag worden

Maar zoals ik zei: Ieder zijn eigen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')