Mooi dat hij dan weer bij zijn moeder kon gaan wonen als mijn man dat zou flikkenquote:Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Snakelady, onwijs goed dat je gestopt bent! Ik vind het (als ik eerlijk ben) wel jammer dat het Remco niet is gelukt om binnenshuis niet te roken
Wat jij vind zal me al een hele poos aan mijn reet roestenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:19 schreef Anitra het volgende:
Spindizzy dat jij tegen roken bent oke, maar zo mensen aanvallen vind ik te ver gaan.
Beter dat dan aan dom zijn en verslaafd.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef snakelady het volgende:
ik wijt het maar aan de problemen die je helaas hebt met het niet kunnen krijgen van een kind.
Wil je dan dat ik mijn man het huis uit schop en van hem ga scheiden omdat hij af en toe een peuk rookt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Beter dat dan aan dom zijn en verslaafd.
Hé Bar!! Ook voor jou natuurlijk de beste wensen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hoi Clauwheede beste wensen voor 2005 meid
Ermm...heb je de reactie van haar gelezen? Aardig persoonlijk niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef Reese het volgende:
Ik word werkelijk misselijk van de reacties op Spindizzy. Laat in godsnaam Spin's persoonlijke leven er buiten, zeg.
Dat zeg ik toch ook? Als je iets persoonlijks op een openbaar forum zet, kun je daar een reactie op verwachten. En ja, die zijn dan inderdaad ook persoonlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Ermm...heb je de reactie van haar gelezen? Aardig persoonlijk niet?
ik lees ook wel mee en moest hier toch even op reageren
Dan snap ik je probleem niet zo gezien je eerste zin, maar okquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:39 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Als je iets persoonlijks op een openbaar forum zet, kun je daar een reactie op verwachten. En ja, die is dan inderdaad ook persoonlijk.
Ik denk dat Spin's manier van reageren precies hetzelfde zou zijn als ze al een huis vol zelfgebroede Spinnekindjes zou hebben. Dat betuttelende je-zou-wel-zo-reageren-omdat-je-zelf-geen-kinderen-kan-krijgen irriteert me. wat overigens onzin is, ze moet er alleen wat langer op wachten
ik lees ook mee en kon het ook niet laten om te reageren
Ik heb daar zo een godsgruwelijks schurft aanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef snakelady het volgende:
En ik wil er juist alleen maar mee aangeven dat ik haar daar enigszins wel in begrijp maar dat dat ook niet het recht geeft om te oordelen.
Zodra ik je en vals kutwijf vind dan ben jij de eerste tegen wie ik dat vertel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb daar zo een godsgruwelijks schurft aanZeg gewoon dat je me een vals kutwijf vindt maar kom niet met dat begripvolle betuttelende gelul aanzetten.
Zo moeilijk is het niet: Spin, je bent een vals kutwijf. Hup, copy en paste naar een post en klaar ben je.
Wat snap je dan niet? Ik oordeel niet over de inhoud van de mening van Spin. Ik zei alleen wel al in mijn eerste post dat je een reactie kunt verwachten als je hier iets neerzet. En dus als je iets persoonlijks neerzet, dat je dan een persoonlijke reactie terugkrijgt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan snap ik je probleem niet zo gezien je eerste zin, maar ok
Ieder zn eigen hè.
Ik vind je een leuk betuttelend lief groothartig is dat een woord?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Spindizzy het volgende:
Zo moeilijk is het niet: Spin, je bent een vals kutwijf. Hup, copy en paste naar een post en klaar ben je.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:46 schreef Reese het volgende:
[..]
Wat snap je dan niet? Ik oordeel niet over de inhoud van de mening van Spin. Ik zei alleen wel al in mijn eerste post dat je een reactie kunt verwachten als je hier iets neerzet. En dus als je iets persoonlijks neerzet, dat je dan een persoonlijke reactie terugkrijgt.
Wat er nu gebeurt is dat iemand iets persoonlijks neerzet, maar daar mag niet persoonlijk op gereageerd worden.
hoe vaak kun je het woord 'persoonlijk' in 1 post verwerken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |