abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 januari 2005 @ 16:55:01 #203
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_24356581
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:23 schreef Karin het volgende:
Ik heb weer naast de bank gelegen om Lebbis en Jansen
Heb je gisteren ook De Vliegende Panters gezien?
  Jubileum moderator zondag 2 januari 2005 @ 19:48:20 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24359011
Ow dan weet ik ongeveer welke maat ik voor Iris moet bestellen, dank je wel Jessie.

Ik heb even FOK!forum goes nostalgia uitgeprobeerd, echt nostalgie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 2 januari 2005 @ 20:00:31 #205
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24359184
Nostalgisch idd, ik vindt de zilveren versie toch echt wel een vooruitgang hoor...
Je moet niet verlangen naar een tijd die achter je ligt...
Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel zondag 2 januari 2005 @ 20:23:56 #206
2628 Karin
pi_24359561
quote:
Op zondag 2 januari 2005 16:55 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Heb je gisteren ook De Vliegende Panters gezien?
Nee die heb ik helaas gemist
pi_24360059
Ow Et je kan dinsdag wel ff een shirt voor Saskia houden dan weet je zeker hoe het valt! (jaja ik zie Saskia dinsdag en verheug me er nu al op)
En morgen zie ik Chiara weer ook zo leuk!!! Die komt lekker met Mel smiddags en dan blijven ze pannenkoeken eten. Jammie.

Ow leuk weer Lois, maar wat wen je snel aan iets nieuws he. Ik vond het maar niks deze kleuren. Maar nu ik het oude weer zie vind ik dat niks meer. Zo zie je hoe je went aan iets soms en daar vaak aan vast blijft houden.

Ik zit te twijfelen of ik met de verf die over is heel me haar rood zal verven. Ik vind de plukken zo plukkerig. Hahahaha ja hoe leg je dat uit O en in t echie is het neit zo knallend als op de foto hoor, wel rood rood, maar niet zo rood. Denk ik.

Trouwens, erge leuke foto MissD

Gisteren Bridget Diary gezien, wat een leuke film!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 21:17:05 #208
43556 miss_dynastie
pi_24360390
Ik krijg em niet aan de praat Jessie
pi_24360421
Stom ding, nou ja dan maar bij je volgende bezoekkie aan de kapper in de herhaling
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 21:37:10 #210
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24360717
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:48 schreef Lois het volgende:
Ow dan weet ik ongeveer welke maat ik voor Iris moet bestellen, dank je wel Jessie.

Even? Ik laat hem voorlopig zo staan, zo heerlijk overzichtelijk en terug in de tijd zonder de huidige nieuwe functies te moeten missen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 2 januari 2005 @ 21:52:26 #211
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24360936
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:48 schreef Lois het volgende:
Dat jullie dat mooi vinden . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24361068
Grappig. Doordeweeks op Ned 1 heb je een nieuwe serie waar het over opvoeden gaat. Een psycholoog loopt dan mee en geeft adviezen. Zo'n zelfde soort programma is nu ook bezig. Op rtl4, t speelt zich hier af in England. En daar worden zulke andere adviezen gegeven. De nederlandse zei bv niet teveel uitleggen. En deze psychologe legt werkelijk alles uit aan t kind.
Grappig om die verschillen te zien.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 2 januari 2005 @ 22:06:08 #213
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24361131
Dat heb ik net ook zitten kijken. Wat was dat jong verpest
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  zondag 2 januari 2005 @ 22:14:32 #214
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24361158
Jaaaah! Morgen meeten en meeeten
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 22:49:04 #215
43556 miss_dynastie
pi_24361320
Ja he spin
En dan ook nog: 'de kleine verpest alles, we zijn bang voor hem'
Bang
Hij is twee
  zondag 2 januari 2005 @ 22:51:41 #216
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24361369
Ik zei al: dat is geen kind. Dat is satan! Maar hij trok best aardig bij later Voond het wel heel zielig toen zijn ouders het weer aan het verpesten waren en hij het ook niet meer wist en dus maar met een heel sneu bekkie op de trap ging zitten.
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 22:52:29 #217
43556 miss_dynastie
pi_24361389
quote:
Op zondag 2 januari 2005 22:00 schreef jessie het volgende:
Grappig. Doordeweeks op Ned 1 heb je een nieuwe serie waar het over opvoeden gaat. Een psycholoog loopt dan mee en geeft adviezen. Zo'n zelfde soort programma is nu ook bezig. Op rtl4, t speelt zich hier af in England. En daar worden zulke andere adviezen gegeven. De nederlandse zei bv niet teveel uitleggen. En deze psychologe legt werkelijk alles uit aan t kind.
Grappig om die verschillen te zien.
Ja, en deze zei ook 'niet laten kiezen'
Dan heb ik ook zoiets van: waarom mag het kind niet kiezen welke handdoek ie wil.
Tja, als ie dan niet antwoordt, heeft ie pech natuurlijk, maar met een beetje keuze is niks mis imho natuurlijk wat anders dan een discussie OF je je wel laat afdrogen, kleine Charlie
pi_24361559
jammer, heb 't niet gezien. maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je een kind van 2 beter niet óveral keuzes in laat. voor zo'n kleintje een veel te grote taak & daarmee 'macht'.
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 23:03:27 #219
43556 miss_dynastie
pi_24361627
quote:
Op zondag 2 januari 2005 22:59 schreef bixister het volgende:
jammer, heb 't niet gezien. maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je een kind van 2 beter niet óveral keuzes in laat. voor zo'n kleintje een veel te grote taak & daarmee 'macht'.
Nee joh, niet overal. Maar de moeder vroeg: 'Wil je deze handdoek of die?' en toen zei die opvoedkundige dus: 'Niet laten kiezen'. Nou ja, daar leek mij dus niks mee mis. Met de discussie OF ie wel uit bad ging en de uur durende driftbui die erop volgde dus wel
  zondag 2 januari 2005 @ 23:05:23 #220
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24361643
ik heb 't ook gezien.. Mijn god, wat is dat jong verpest zeg!
Het moet daar echt al vanaf dag 1 fout gegaan zijn. En eigenlijk vond ik 't gewoon zielig voor het kind, het jong weet niet beter

Jessie, dat programma op ned.1 komt niet meer volgens mij.. Hoorde dit weekend dat 't geweest was, maar kan 't niet meer ind e gids vinden (wel in die van vorige week).
En idd, ik kan Saskia wel ff met Janneke d'r shirt 'testen'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24361644
toch lijkt me de keuze voor een handdoek niet bepaald nodig, dat geeft alleen maar extra onrust. kan me die opmerking dus wel voorstellen. maar het ligt ook aan de situatie en het kind natuurlijk, nogmaals jammer dat ik 't niet gezien heb. iemand enig idee of 't herhaald wordt?
  zondag 2 januari 2005 @ 23:07:23 #222
3011 E.T.
pi_24361688
volgens mij komt er volgende week een nieuwe aflevering, bix
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24361708
piet draagt ook 86-92, lijkt me nog wel erg groot voor saskia hoor! maarja, beter te groot dan iets dat meteen weer op de stapel 'te klein' moet natuurlijk. zeker die dure rainbowkleertjes.
(ik heb vanmiddag een hele stapel babykleertjes gestreken... wat klein! )
  zondag 2 januari 2005 @ 23:12:05 #224
3011 E.T.
pi_24361803
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:08 schreef bixister het volgende:
piet draagt ook 86-92, lijkt me nog wel erg groot voor saskia hoor! maarja, beter te groot dan iets dat meteen weer op de stapel 'te klein' moet natuurlijk. zeker die dure rainbowkleertjes.
(ik heb vanmiddag een hele stapel babykleertjes gestreken... wat klein! )
Dat idee had ik eigenlijk ook.. Maar als ik dan zie dat Saskia zo'n rollade lijkt in sommige maatjes 80 (het is echt een klein proppie) Moet bij H&M de shirtjes goed bekijken voor ik een 80 eruit pak (gelukkig hebben ze nog een paar erg smalle modelletjes hangen, die neem ik als referentie: zijn ze meer dan 2cm breder dan passen ze. Die smalle liggen hier dus al in de doos 'te klein')

Ik had trouwens vorige week ofzo bij Prenatal in de uitverkoop een Esprit shirtje gekocht; grote sticker op de voorkant 'maat 80' en 't kaartje dat eraan hing zei ook 80. Ik vond 'm wel lekker ruim, maar das wel prettig, kan ze er nog in groeien. Ben ik 'm vandaag aan 't opvouwen, staat er in het neketikentje aan de achterkant 'size 92, 24 mths'
Geen wonder dat ie lekker ruim is
pi_24362103
Esprit is sowieso ruim dus met een beetje pech valt-ie dan nog te groot.. Misschien kun je 'm nog ruilen?
  zondag 2 januari 2005 @ 23:27:55 #226
3011 E.T.
pi_24362186
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:24 schreef poemojn het volgende:
Esprit is sowieso ruim dus met een beetje pech valt-ie dan nog te groot.. Misschien kun je 'm nog ruilen?

was uitverkoop en ik heb 'm al gewassen...
Hij gaat gewoon de kast in tot ze 'm past ('t is gewoon een longsleeve, kan dus mooi in alle seizoenen )
pi_24362311
Over 3 jaar is-ie vast volkomen uit de mode.
  zondag 2 januari 2005 @ 23:34:17 #228
3011 E.T.
pi_24362327
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:33 schreef poemojn het volgende:
Over 3 jaar is-ie vast volkomen uit de mode.
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 23:56:21 #229
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24362849
ik sprak net een vriend van me op msn. "ik leef nog" zei hij.
toen ik vroeg wat hij bedoelde zei hij dat hij eigenlijk vanaf eerste kerstdag op phuket had moeten zitten, maar door onverwachte familie-omstandigheden had moeten annuleren.
dan heb je echt een engeltje op je schouder
  maandag 3 januari 2005 @ 07:33:44 #230
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24367060
zeg dat wel Lady-wrb!!!
patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 januari 2005 @ 09:19:38 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24367447
Tjee lady-wrb, hij heeft echt geluk gehad (al zijn 'familie-omstandigheden' ook niet altijd prettig natuurlijk).

Zo, wij hebben het nieuwjaarsontbijt weer achter de kiezen hier Gelukkig niet al te veel gezwam eromheen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24373090
Hallo hallo allemaal....
*ploft even neer op het bankje*
Zo... en nu ben ik ff moe! Even uitrusten hier!
pi_24373306
* poemojn ploft ernaast, heeft even een baaldagje.
pi_24373328
Geeft Poemojn een bakkie thee en een lekker stukje sjokola.
Wil je je hart luchten of wil je gewoon ff balen??
pi_24373423
Lekker
't is gewoon een vriendin die afgelopen weekend hier was, ik had 't idee dat er iets haperde. Vroeg er vanmiddag naar en nu blijkt dus dat ze vindt dat ik in een kleiner wereldje leef sinds Myrthe er is en zoals alle ouders bijzonder veel over haar praat.
Dat is dus die vriendin die me vroeg of ik weer zwanger ben. Naar nu bleek vindt ze m'n figuur normaal, net als voor de zwangerschap, maar vond ze mijn trui niet mooi of elegant, meer een positietrui.
En nu baal ik dus.
Maar de afwas moet ook nog.
pi_24373547
Lekker laten lullen... als jij die trui lekker vind zitten... lekker schijt aan hebben. Woontruien zijn het beste. Die moeten ze nog in meubelzaken gaan verkopen, dat is om je echt thuis te voelen!
Enne... wees blij dat je over Myrthe praat... je houdt van haar. Ze is nu jouw wereldje. Je wereldje wordt vanzelf weer groter, maar de liefde van zo'n kleintje gaat door merg en been...
pi_24373626
Tsja.. ze linkt ook zelf alles direct aan zwangerschap en kinderen als 't mij betreft. Ik neem aan dat ze tegen andere vriendinnen niet zegt dat ze wel zwanger lijken als die een 'woontrui' aanhebben.
We hebben gewoon andere interesses, bijv buikdansen interesseert mij niet echt. Kan ook moeilijk als je een zwangere buik hebt.

Waar ben jij zo moe van geworden Kleintje?
pi_24373734
Da's wel jammer van die vriendin Poemojn. Maar het lijkt me logisch dat jouw gesprekken iets meer over je kind gaan toch? Zou gek zijn als het niet zo was.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24373736
Hebben gisteren het hele huis op zijn kop gezet en veranderd. Maar ja... je houdt altijd nog veel troep over. Dus vandaag alles opgeruimd, veel weggegooid... gewoon lekker aan de slag geweest. En heerlijk paardgereden.

Als vriendje straks thuis komt gaan we 2 'nieuwe' bankjes ophalen, naar boven sjouwen en eens kijken hoe het staat, of we die 2 nieuwe nemen, of 1 nieuwe en de oude erbij of alleen de oude...
Eens kijken hoe we dit kleine kippenhokje goed bewoonbaar kunnen maken!
pi_24373743
nouja poemojn, goed dat je 't even gevraagd hebt, weet je dat ook weer. ik vind 't niet meer dan logisch dat je wereld tijdelijk wat kleiner wordt, zo'n kindje vergt even erg veel aandacht. vindt je vriendin dat niet ook erg begrijpelijk? voelt zij zich tekort gedaan misschien? kan me wel voorstellen dat 't niet leuk is om te horen, net of je afgedaan wordt als theemuts die 't nergens anders meer over kan hebben. wat ik bij jou overigens helemaal niet vind passen.
pi_24373936
'k Weet niet of zij zich tekort gedaan voelt, zal het eens vragen, maar ze is nu al een hele tijd idle op MSN. 'k Bel binnenkort wel eens, is ook wat persoonlijker.
Ik snap het ook niet, zelf heb ik helemaal niet het idee dat ik te veel met Myrthe bezig ben, en elke keer als ik haar spreek let ik er juist op dat ik vraag naar haar studie, stage, proefschrift ed. Dat is haar wereldje, en ik vind dat eigenlijk net zo klein of groot als het mijne.
Maar het is wel anders dan eerst natuurlijk, misschien moet de nieuwe situatie gewoon nog wennen.

Kleintje, dus als je die nieuwe banken niet wilt moet je ze weer naar beneden sjouwen ook? Succes!
pi_24373987
Ja... als het niet staat moet alles weer naar beneden.
Zelf hoop ik dat ze allebei goed passen en goed staan, maar ik denk dat de 3-zits gewoon te groot is, dat we er dan niet lekker meer omheen kunnen lopen, dat we dan echt zo'n kippenhok gevoel krijgen. Dus waarschijnlijk worden het 2 2-zits bankjes.
  maandag 3 januari 2005 @ 16:48:24 #243
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24374383
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:31 schreef Kleintje het volgende:
Hallo hallo allemaal....
*ploft even neer op het bankje*
Zo... en nu ben ik ff moe! Even uitrusten hier!
Waar moet jij nou weer moe van zijn ?? Zeker te druk gehad met feesten ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 3 januari 2005 @ 17:00:52 #244
62233 Jelief
ikke lief!
pi_24374602
uuhm spuit elf TC?

mensen wat ben ik blij dat de verplichte boomzitdagen weer voorbij zijn! alles weer lekker gewoon enzo! ik kan ook spuitelfen... ik hoorde van mijn moeder dat mijn zus en vriend ook van plan waren om met de kerst richting azie te gaan... maar ja zo zullen er wel veel meer mensen zijn. en er zullen er nog wel veel meer zijn die iemand missen nu..
ow en de droger doet het goed!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Jubileum moderator maandag 3 januari 2005 @ 20:00:46 #245
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24377543
Zijn je rode sokjes goed droog Jelief?

Jessie, door jouw enthousiaste lamineerverhalen heb ik besloten woensdag bij de Aldi ook zo'n ding aan te schaffen en voor Iris en Eva een familiefotoboekje te maken. Lijkt me wel leuk, kunnen ze eindeloos kusjes geven aan de foto van papa zonder dat mijn portemonnee steeds open moet.

Karin en ik waren vandaag voor het eerst sinds lange lange tijd samen kinderloos. Na een afspraak in Haarlem zijn we snel doorgereden naar Amsterdam en hebben we ons uitstekend vermaakt in de Ikea. Heerlijk rustig rondgekeken en gesnuffeld en allerlei banken uitgeprobeerd.
Daarna, we hadden nog tijd over, zijn we nog eventjes gaan winkelen in Amstelveen en we kwamen doodmoe maar erg opgewekt thuis. Heerlijk hoor, eventjes een dagje helemaal niks, geen dreinende kinderen of zeurende mannen mee maar gewoon heerlijk op zijn "vrouws" winkelen.
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator maandag 3 januari 2005 @ 21:16:04 #246
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24378831
Mel en Jessie, waar blijven de pannekoekmeet foto's?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24378906
Mag ik even spammen voor een vriendinnetje van mij?

http://www.pietepeuterig.nl/
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_24378992
Van mij wel Luck, het is jouw feestje vandaag
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24379119
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:27 schreef clauwheee het volgende:
Van mij wel Luck, het is jouw feestje vandaag
pi_24379137
Mel is stiekum bij mij thuis bevallen van een drieling

Lois ik zag het inderdaad, en bij de aldi komt er donderdag 1 in de aanbieding.
Je kan er echt leuke dingen mee doen.

Mijn haar zit weer in de verf (de rest van t rood er ook maar in gegooid) Dus ik moet zo weer uitspoelen. Misschien tot later en anders doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24379178
Ja Jessie dat vraagt natuurlijk sowieso nog weer om een foto. Tot zo!
  maandag 3 januari 2005 @ 21:49:27 #252
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24379405
Hier mijn bijdrage van de minimeet:

Chiara en Bo liggen op de grond en kijken naar de verlichting

Dansen op K3

Janneke kruipt het liefst in de TV

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 21:55:06 #253
43556 miss_dynastie
pi_24379504
Mel, wat onwijs leuk een drieling, gefeliciteerd
Zijn jullie er wel uitgekomen qua namen en zo?
pi_24379633
Ja in ieder geval Bo en Janneke natuurlijk

Ik heb er ook nog een paar in t fototopic gezet. De meeste zijn wazig, of net ogen dicht of hoofd omgedraaid.
Ik ga zo mijn filmpje eens tjekken van Janneke met een driftbui
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 3 januari 2005 @ 22:36:55 #255
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24380241
Nog een half uurtje en dan kom ik op t.v., ben best zenuwachtig nu, heel Nederland kan mij dadelijk zien.

Voor degene die het willen zien, Ned.1 bij het programma dokument om 11.00 en morgen om 14.00 uur.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 januari 2005 @ 22:43:34 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24380368
Spannend, Snakelady!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 23:12:40 #257
43556 miss_dynastie
pi_24380965
Ben je nu aan het 'volgen', snakelady
pi_24381016
Ik schakel net in, welke ben jij snake?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24381100
Ben je die met dat geel en neusknopje?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 23:21:49 #260
43556 miss_dynastie
pi_24381164
Ja, jessie, dat is ze
pi_24381178
Wat een bekend koppie heb je snake en je man ook. Zit nu de hele tijd al af te vragen waarom en waarvan. Maar heel dapper om het met een tv opname te doen hoor
pi_24381194
Ok thx MissD!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24381404
Zooo net klaar met ramen zemen, heb me net ook maar verwend met verwen yoghurt en even bijkomen van een drukke opruimdag

avond allemaal
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 23:39:37 #264
43556 miss_dynastie
pi_24381530
Snakelady, onwijs goed dat je gestopt bent! Ik vind het (als ik eerlijk ben) wel jammer dat het Remco niet is gelukt om binnenshuis niet te roken
Heel goed gedaan meis
pi_24381636
Zeg maar tegen je mannetje dat zelf dit watje onder de afzuigkap rookt en dat daar niks mis mee is

En petje af voor jou hoor Snake
pi_24381829
psst Jessie, hoe is het uitspoelen gegaan
  maandag 3 januari 2005 @ 23:54:52 #267
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24381886
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Snakelady, onwijs goed dat je gestopt bent! Ik vind het (als ik eerlijk ben) wel jammer dat het Remco niet is gelukt om binnenshuis niet te roken
Mooi dat hij dan weer bij zijn moeder kon gaan wonen als mijn man dat zou flikken
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:03:59 #268
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382063
Dank jullie wel, en mijn manneke blijft lekker bij mij wonen hoor, kan hem niet missen.
Ik weet zelf als de beste hoe moeilijk het is om te stoppen met roken en hij rookt per dag nu ongeveer 5 sigaretten in huis, dus is al flink verminderd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:06:54 #269
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382140
Ach, het gaat alleen maar om de gezondheid van je ongeboren kind... Zou ik ook niet mijn sigaretje voor laten liggen.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:08:46 #270
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382175
Spindizzy, wij kunnen hier over in discussie gaan maar dat is onbegonnen werk.
Hij doet heel erg zijn best en meer kan ik van hem niet verlangen.
En van ons kleintje houd hij zeker heel veel daar is geen twijfel over mogenlijk.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:11:43 #271
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382233
Hij houdt alleen meer van zijn nicotine. Geeft niks, maar zeur dan straks ook niet dat je kind te klein is bij zijn geboorte. Of op school niet kan meekomen, of als je katten wegmoeten omdat hij astma heeft.

Je mag blij zijn dat je zomaar zwanger kunt worden en er dan zo onzorgvuldig mee omspringen. Ja, dat is echte liefde hoor.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:14:58 #272
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382298
Spindizzy, en nou is het genoeg, hoe durf je zo over mijn man te oordelen.
Dat jij geen kinderen kan krijgen op de natuurlijke manier is heel erg , dat snap ik helemaal, maar dat betekend niet dat je over anderen mag oordelen en vooral niet zo.
Hij rookt nu niet meer in mijn omgeving maar in zijn hobbykamertje, ook in de auto rookt hij niet meer en inplaats van 25 sigaretten per dag rookt hij 5 sigaretten per dag.
Iedereen die rookt of heeft gerookt weet hoe moeilijk dat is.

Ik zou het prettig vineden als je mijn man niet meer zou aanvallen, dit had ik echt niet van jouw verwacht.
pi_24382336
Snakelady knap hoor, hier rookte mannetje ook gewoon binnen en Thijs is een gezonde hollande knul dus laat je niets aanpraten aub.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:17:16 #274
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382342
Het is een vrij land. Als ik iets walgelijk vind mag ik dat zeggen en dat doe ik dus ook.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:18:29 #275
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382371
thnx Bar.

Spindizzy, dat klopt je mag zeggen wat je wil, maar je mag ook rekening houden met andermans gevoelens.
En nu heb je die van mij flink gekwets omdat je zo aangeeft dat mijn man en ik slechte ouders zouden zijn.
pi_24382402
Spindizzy dat jij tegen roken bent oke, maar zo mensen aanvallen vind ik te ver gaan. Het is heel erg knap dat Snake gestopt is!!! En je man de deur uit doen om dat die niet kan stoppen dat vind ik te ver gaan. Hij is al heel erg geminderd. Je kan nooit van iemand verlangen dat hij/zij veranderd!! Dat moet de desbetreffende persoon zelf bepalen. En als hun gelukkig zijn dan is alles okee.
Snake nogmaals petjes af hoor!!!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:20:02 #277
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382418
Jij hebt mij gekwetst door zo onzorgvuldig met je kind om te gaan... Dus?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:21:54 #278
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382468
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:19 schreef Anitra het volgende:
Spindizzy dat jij tegen roken bent oke, maar zo mensen aanvallen vind ik te ver gaan.
Wat jij vind zal me al een hele poos aan mijn reet roesten
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:22:08 #279
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382474
Dank je wel Anitra.

Spin, ik ga niet meer verder op je beledigingen in, ik wijt het maar aan de problemen die je helaas hebt met het niet kunnen krijgen van een kind.
pi_24382487
Spin sorry deze reacties van jou zijn echt te. Laat ieder ff in zn waarde zeg. Sodeju...

Snakelady Goed van je!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:22:54 #281
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382493
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef snakelady het volgende:
ik wijt het maar aan de problemen die je helaas hebt met het niet kunnen krijgen van een kind.
Beter dat dan aan dom zijn en verslaafd.

Betuttelende kutopmerking

Maar ik zal jullie wel voor zijn: het zullen mijn hormoontjes wel zijn. Ik zal wel jaloers zijn. Het zal allemaal wel.
pi_24382540
hoi Clauwhee de beste wensen voor 2005 meid

Spin wat zijn jou goede voornemens??? ppl zo afkraken... zou jij ook niet leuk vinden als ze zo over jullie zouden praten, en als je dan zo wilt zieken doe het dan even ergens anders als je wilt bij voorbaar dank
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:25:13 #283
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382543
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Beter dat dan aan dom zijn en verslaafd.
Wil je dan dat ik mijn man het huis uit schop en van hem ga scheiden omdat hij af en toe een peuk rookt?
Zijn er nog niet genoeg kinderen zonder vader op de wereld?
pi_24382555
Waar ben jij het wel mee eens in deze wereld Spindizzy? Je bent zo verbitterd over zoveel.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:26:10 #285
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382573
dank je clauwheee.
pi_24382597
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hoi Clauwhee de beste wensen voor 2005 meid
Hé Bar!! Ook voor jou natuurlijk de beste wensen!
pi_24382644
Dank je en zal wel lukken althans wij gaan ons best doen
pi_24382669
Vast wel Bar! Ik kijk zo weinig mogelijk achterom, vanaf nu alleen nog maar vooruit
pi_24382711
Ik ga hier niet voor Spin opkomen (want dat kan ze heel goed zelf ), maar ik snap wel waarom ze zo reageert.

En wellicht is het allemaal wat te hard voor tere zieltjes, maar het blijft een openbaar forum, waar iedereen mee mag discussieren. Als je hier dus neer zet dat je rookt, dat je je kind een achterlijke naam geeft, dat je je baby bij 8 weken al met de pot laat mee-eten, dat je je huisdieren met O&N alleen laat of whatever, dan kun je daar een reactie op verwachten. Het is niet allemaal ja en amen, ook niet op Fok en ook niet op Ouders.

Ik word werkelijk misselijk van de reacties op Spindizzy. Laat in godsnaam Spin's persoonlijke leven er buiten, zeg.

sorry dat ik me ermee bemoei-koei, Spin!

Btw, ik heb de uitzending gezien, Snakelady, hartstikke goed dat je gestopt bent met roken!
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:32:59 #290
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382716
Dat is een goed voornemen clauwheee.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:34:31 #291
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24382743
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef Reese het volgende:

Ik word werkelijk misselijk van de reacties op Spindizzy. Laat in godsnaam Spin's persoonlijke leven er buiten, zeg.
Ermm...heb je de reactie van haar gelezen? Aardig persoonlijk niet?

ik lees ook wel mee en moest hier toch even op reageren
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:35:34 #292
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382762
dank je wel Reese

en ik haal alleen haar persoonlijk leven erbij omdat dat verklaard waarom ze zich met mijn persoonlijk leven bemoeid en oordeeld.
En ik wil er juist alleen maar mee aangeven dat ik haar daar enigszins wel in begrijp maar dat dat ook niet het recht geeft om te oordelen.

Het lijkt me niet gek dat als iemand aangevallen wordt dat diegene haar eigen verdedigd (of haar man).
pi_24382842
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:34 schreef Noca het volgende:

[..]

Ermm...heb je de reactie van haar gelezen? Aardig persoonlijk niet?

ik lees ook wel mee en moest hier toch even op reageren
Dat zeg ik toch ook? Als je iets persoonlijks op een openbaar forum zet, kun je daar een reactie op verwachten. En ja, die zijn dan inderdaad ook persoonlijk.

Ik denk dat Spin's manier van reageren precies hetzelfde zou zijn als ze al een huis vol zelfgebroede Spinnekindjes zou hebben. Dat betuttelende je-zou-wel-zo-reageren-omdat-je-zelf-geen-kinderen-kan-krijgen irriteert me. wat overigens onzin is, ze moet er alleen wat langer op wachten

ik lees ook mee en kon het ook niet laten om te reageren
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:41:48 #294
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24382878
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:39 schreef Reese het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? Als je iets persoonlijks op een openbaar forum zet, kun je daar een reactie op verwachten. En ja, die is dan inderdaad ook persoonlijk.

Ik denk dat Spin's manier van reageren precies hetzelfde zou zijn als ze al een huis vol zelfgebroede Spinnekindjes zou hebben. Dat betuttelende je-zou-wel-zo-reageren-omdat-je-zelf-geen-kinderen-kan-krijgen irriteert me. wat overigens onzin is, ze moet er alleen wat langer op wachten

ik lees ook mee en kon het ook niet laten om te reageren
Dan snap ik je probleem niet zo gezien je eerste zin, maar ok
Ieder zn eigen hè.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:41:49 #295
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24382880
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef snakelady het volgende:

En ik wil er juist alleen maar mee aangeven dat ik haar daar enigszins wel in begrijp maar dat dat ook niet het recht geeft om te oordelen.
Ik heb daar zo een godsgruwelijks schurft aan Zeg gewoon dat je me een vals kutwijf vindt maar kom niet met dat begripvolle betuttelende gelul aanzetten.

Zo moeilijk is het niet: Spin, je bent een vals kutwijf. Hup, copy en paste naar een post en klaar ben je.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:42:54 #296
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382911
Sorry als dat zo overkomt dat was niet de bedoeling, ik reageer dar zo op omdat ze er zelf indirect over begint met de zin.

*Je mag blij zijn dat je zomaar zwanger kunt worden en er dan zo onzorgvuldig mee omspringen. Ja, dat is echte liefde hoor. *

Dat ze mij dom, een slechte ouder en weet ik veel wat noemt dat laat ik niet zomaar over mijn kant gaan als je het niet erg vindt.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:43:51 #297
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24382928
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik heb daar zo een godsgruwelijks schurft aan Zeg gewoon dat je me een vals kutwijf vindt maar kom niet met dat begripvolle betuttelende gelul aanzetten.

Zo moeilijk is het niet: Spin, je bent een vals kutwijf. Hup, copy en paste naar een post en klaar ben je.
Zodra ik je en vals kutwijf vind dan ben jij de eerste tegen wie ik dat vertel.
pi_24382983
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Noca het volgende:

[..]

Dan snap ik je probleem niet zo gezien je eerste zin, maar ok
Ieder zn eigen hè.
Wat snap je dan niet? Ik oordeel niet over de inhoud van de mening van Spin. Ik zei alleen wel al in mijn eerste post dat je een reactie kunt verwachten als je hier iets neerzet. En dus als je iets persoonlijks neerzet, dat je dan een persoonlijke reactie terugkrijgt.

Wat er nu gebeurt is dat iemand iets persoonlijks neerzet, maar daar mag niet persoonlijk op gereageerd worden.

hoe vaak kun je het woord 'persoonlijk' in 1 post verwerken
Eeuwig vijfentwintig
pi_24383042
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef Spindizzy het volgende:

Ik vind je een leuk betuttelend lief groothartig is dat een woord? stoer culinair wijf!

Mag dat ook ?
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:49:34 #300
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24383061
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:46 schreef Reese het volgende:

[..]

Wat snap je dan niet? Ik oordeel niet over de inhoud van de mening van Spin. Ik zei alleen wel al in mijn eerste post dat je een reactie kunt verwachten als je hier iets neerzet. En dus als je iets persoonlijks neerzet, dat je dan een persoonlijke reactie terugkrijgt.

Wat er nu gebeurt is dat iemand iets persoonlijks neerzet, maar daar mag niet persoonlijk op gereageerd worden.

hoe vaak kun je het woord 'persoonlijk' in 1 post verwerken

Maar jij bent degene die zegt het persoonlijke leven van Spindizzy er buiten te houden..terwijl hetgeen er gezegd wordt toch redelijk ontopic en logisch is gezien de reacties ervoor. Eigenlijk ben jij dus net zo goed bezig te zeggen dat er niet persoonlijk gereageerd mag worden

Maar zoals ik zei: Ieder zijn eigen
pi_24383103
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:42 schreef snakelady het volgende:
Sorry als dat zo overkomt dat was niet de bedoeling, ik reageer dar zo op omdat ze er zelf indirect over begint met de zin.

*Je mag blij zijn dat je zomaar zwanger kunt worden en er dan zo onzorgvuldig mee omspringen. Ja, dat is echte liefde hoor. *

Dat ze mij dom, een slechte ouder en weet ik veel wat noemt dat laat ik niet zomaar over mijn kant gaan als je het niet erg vindt.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik die zin ook plakte aan het persoonlijke leven van Spindizzy omtrent het wel/niet zelf zwanger kunnen worden. Alsof Snake (+Remco) zich als heiligen moeten gedragen omdat er ook mensen zijn die niet zwanger kunnen worden. Zo kwam die bewuste uitspraak ook op mij over.... Ik wil Spin helemaal niet aanvallen oid, maar ik deel wel de mening van Snake dat ik die gedachtes ook kreeg.

Spin is lief, Snake is lief... en laten we nu allemaal ook weer lief doen oke?

Wie opent een nieuw deel??? HELLUP!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')