abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 januari 2005 @ 01:00:19 #151
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24330953
gemailt
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 01:00:38 #152
81992 Githa
pi_24330961
wij hadden een lot maar helemaal niks gewonnen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 januari 2005 @ 01:01:13 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24330974
Ik heb van Sinterklaas een lot gekregen: 2,50
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 01:04:58 #154
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24331046
spinn hij heeft hem gevonden hoor
  zaterdag 1 januari 2005 @ 01:07:17 #155
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24331094
ik ga eens lekker slapen weltrusten allemaal...
pi_24331138
EEN heel gelukkig 2005 en nog heel veel plezier op oud
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24331209
Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar
Bo en Janneke werden om rond half 1 wakker. Heerlijk met zijn allen naar t vuurwerk gekeken. Wat gedronken enzo. En nu is t drama. Bo kwam eerst de bed uit om wat water te drinken. En nu wil ze dr tanden poetsen Janneke ook weer wakker natuurlijk. Ik denk dat ze een beetje bang is. Dat word zo Bo tussen in. Janneke valt zo wel in slaap.....denk ik
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 01:36:16 #158
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_24331620
Ik hoop dat je zelf dan nog een beetje slaapt vannacht, Jessie!
Enne... gelukkig nieuwjaar allemaal!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 02:15:53 #159
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24332268
Gelukooig niewhaar allemaale!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 02:18:04 #160
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24332305
Gelukkig nieuwjaar.

Dat jullie nog wakker zijn cq. achter de computer zitten ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zaterdag 1 januari 2005 @ 02:20:27 #161
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24332347
We zitten noh sponsbob te kijken JAsper oook
Gelukkig heeft coolunk geen wijntjes of biertjes op
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 02:32:36 #162
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24332537
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 02:20 schreef coolbabe het volgende:
Gelukkig heeft coolunk geen wijntjes of biertjes op
Zo kan het natuurlijk ook. Slaap lekker dan morgen ochtend . .
  zaterdag 1 januari 2005 @ 02:59:44 #163
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24332934
Gelukkig nieuwjaar iedereen
patat ftw :)
pi_24333364
Gelukkig nieuwjaar!!!! Esmee is ook overal doorheen geslapen, de bikkel

*zo..en nu slaaaaaaaaaaaapen!*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 08:39:30 #165
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24333872
ik ben alweer wakker, dankzij de poezen...
patat ftw :)
pi_24334028
Gelukkig nieuwjaar
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24334031
Happy 2005 mensen!

Wij hebben vanacht met een erg wakkere Suus al het vuurwerk bekeken! We kijken over half U. heen en Suus vond het allemaal prachtig en mooi! Ze bleef maar wijzen en "kijk" roepen!

Omstreeks kwart voor 1 is ze weer gaan slapen en pas om kwart voor 9 werd ze weer wakker!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_24334086
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Wij hebben met Morris vannacht naar het vuurwerk gekeken en hij was helemaal niet bang
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 1 januari 2005 @ 10:39:07 #169
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24334103
Gelukkig nieuw jaar iedereen!!
Chiara werd 00:20 uur wakker van mij, omdat ik even bij dr ging kijken, en toen heb ik dr lekker meegenomen en hebben we samen naar buiten gekeken naar het vuurwek, dat vond ze helemaal super, "nog een keertje" "nog een keertje" bleef ze maar herhalen

MIjn schoonmoeder is er, en op zich heel gezellig, maar ik heb hoog oplopende iritaties, geen goede combi hormonen en schoonmoeders... Ze is zo bezig met Chiara, ze zit er continu bovenop, zo onrustig... maar goed... we komen er wel doorheen...
Ik ga me gewoon even afzonderen, dat doet me goed...
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:09:05 #170
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24334253
gelukkig nieuwjaar nogmaals iedereen

ik heb een kater van de Champomy kinderchampagne is best lekker eik, appelsap met koolzuur ik sliep om een uur of 2 en ben vannacht wel aantal kjeer wakker geweest omdat ze nog niet uitgeknald waren hier nadeel als je in uitgaansgebied woont denk.... maar goed heb het overleefd
wij hebben vannacht op dak vuurwerk staan kijken, en gelijk gefilmd met de nieuwe camera best leuk, maar wel eng, aan de rand van dak kwamen ineens pijlen voorbij gesuist, robbie schrok zich lens, die wou net daar gaan kijken. maar ja mensen op de grond weten niet dat wij daar staan natuurlijk... maar t was leuk
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:22:39 #171
110881 Roxie
mother to be
pi_24334370
gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!
Hopelijk wordt het een leuk en gezellig jaar
Querida met liefde ontvangen
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 11:34:03 #172
7074 moussy
kuttekop
pi_24334443
Een goed begin is het halve werk toch?

Ik ben weer pc-loos, dat klote ding wil wéér niet opstarten Maar er was wel een lief berichtje op de voicemail

Goed 2005 allemaal
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_24334564
Ik kwam dit elders tegen....

Toen God de vrouw schiep was Hij al 6 dagen aan het overwerken.
Er verscheen een engel en die zei: "Waarom spendeert u zoveel tijd aan dit model?"
En de Heer antwoordde: "Heb je gezien aan welke voorwaarden mijn creatie moet voldoen? Ze moet flexibel zijn, 200 beweegbare delen hebben die allemaal te vervangen zijn, ze moet functioneren op cola light en kliekjes, een schoot hebben waar 4 kinderen op kunnen zitten, een kus die alles kan genezen, van een geschaafde knie tot een gebroken hart EN ze mag maar 1 paar handen hebben."

De engel was overweldigd door alle voorwaarden: "1 paar handen ! Niet te geloven! En dat is het standaard model? Dat is teveel werk voor 1 dag. Neem op z'n minst morgen erbij om het af te maken."

"Maar dat gaat niet," protesteerde de Heer. "Ik ben bijna zover, ik heb deze creatie die mij zo na aan het hart ligt bijna afgerond. Ze geneest zichzelf al als ze ziek is EN werkt 18 uur op een dag."

De engel kwam dichterbij en raakte de vrouw aan. "Wat heeft U haar zacht gemaakt Heer."
"Ze is zacht" zei de Heer, "maar ik heb haar ook heel hard gemaakt. Je hebt geen idee wat zij kan doormaken of voor elkaar kan krijgen." "Kan ze ook nadenken?" vroeg de engel.
De Heer antwoordde: "Ze kan niet alleen nadenken, ze is ook in staat om zaken te beredeneren en te onderhandelen."

Toen viel de engel iets op, hij raakte de wang van de vrouw aan. "Oeps, ik geloof dat deze lekt ! U heeft er teveel ingestopt." "Dat is geen lekkage," corrigeerde de Heer "dat is een traan".
"Waar dient een traan voor?" vroeg de Engel. De Heer zei: "De traan is haar manier om uiting te geven aan haar vreugde, haar leed, haar pijn, haar teleurstellingen, haar liefde,
haar eenzaamheid, haar droefheid en haar trots."

De engel was onder de indruk. "U bent geniaal, Heer. U heeft aan alles gedacht! De Vrouw is werkelijk ongelooflijk." En dat is ze ! Vrouwen hebben krachten die mannen doen verbazen.

Zij doorstaan ontberingen en dragen lasten, maar houden vast aan geluk, liefde en vreugde.
Ze glimlachen wanneer ze willen schreeuwen. Ze zingen wanneer ze willen huilen.
Ze huilen als ze blij zijn en lachen als ze nerveus zijn. Ze vechten voor datgene waar ze in geloven. Verzetten zich tegen onrechtvaardigheid. Ze accepteren geen 'nee' als ze geloven dat
er een betere oplossing is. Ze nemen minder, opdat hun familie meer heeft. Ze begeleiden een bange vriend(in) naar de dokter. Hun liefde is onvoorwaardelijk ! Ze huilen wanneer hun kinderen zichzelf overtreffen en juichen als hun vrienden in de prijzen vallen. Ze zijn blij met het nieuws van een geboorte of huwelijk. Hun hart breekt als een vriend(in) sterft. Ze betreuren het verlies van een familielid, maar blijven sterk wanneer ze denken dat er niet genoeg kracht over is. Ze weten dat een knuffel en een kus kan helpen een gebroken hart te helen.

Vrouwen zijn er in alle maten, kleuren en vormen. Ze zullen rijden, vliegen, lopen, rennen of mailen om te laten zien hoeveel ze om je geven. Het hart van de vrouw zorgt dat de aarde draait. Zij brengen vreugde en hoop. Zij bezitten compassie en idealen. Zij ondersteunen familie en vrienden. Vrouwen hebben essentie om dingen te zeggen en alles te geven !

Vrouwen hebben echter maar 1 fout: Ze vergeten nog wel eens aan zichzelf te denken!!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_24334924
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!

We hebben een leuk oud en nieuw gehad.... gisteren kwam de pleegbroer van hub langs met zijn vriendin en het was warempel gezellig. Die vriendin van hem kan ik niet uitstaan omdat ze altijd sjaggie is maar gisteren deed ze zowaar gezellig mee dus het viel me allezins mee.
We hebben een Alien avondje gehad alle 4 de films hebben we gezien met als klap op de vuurpijl alien vs predator GEWELDIG!!!
Daarna hebben we nog kolonisten van Catan gespeeld en halverwege het spelletje was het ineens bijna 12 uur, dus kids wakker gemaakt en aftellen maar.
Iedereen gelukkig nieuwjaar gewenst en toen jassen aan en hup naar buiten vuurwerk kijken.
Nou is Damien als de dod voor al die knallen dus die probeerde IN pappa te kruipen.... die vriendin van hub zijn pleegbroer is ook bang van vuurwerk dus die bleef binnen en damien is op een gegeven moment maar bij haar gaan zitten om vanachter het raam te kijken.
Het wa shier alsof de hel losgebroken was kwa vuurwerk. Ik geloof dat mijn buren voor meer dan 500 euro de lucht in hebben geschoten met de hele familie.... ze bleven maar doorgaan!!!!!
Duncan vond het geweldig!! Die heeft echt zitten genieten alleen na een half uurtje was hij het ook wel zat en moest de deur dicht dus toen zijn we nog maar even verder achter het raam gaan kijken.

Duncan is rond een uur of 1 weer in slaap gestuiterd ( en toen waren ze hier nog niet klaar met knallen...) en damien hebben we ook rond die tijd in bed gelegd maar dat was zware paniek.
Vlak voor hij naar bed ging moest ie nog plassen... dus hij naar de wc en vlak voor hij zijn brek naar beneden had ontplofde er een flinke bom want we voelde hem zelfs binnen ( ik woon in een flat...) en plaste Damien van angst in zijn broek.... dikke paniek dus.
Maar geen big deal van gemaakt, maar slapen in zijn eigen bed was uit den boze.... toen nog maar even in ons bed neergelegd tot een uur of half drie en toen in zijn eigen bed.
Gelukkig waren toen de knallen zo goed als weg dus dat ging beter. OM half 6 vanmorgen voelde ik ineens een koud lichaampje tegen me aankruipen.... Damien dus. Hij had naar gedroomd over het vuurwerk.
Lekker nog tot half 10 geslapen
  zaterdag 1 januari 2005 @ 12:47:40 #175
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24335154
ow Lucky, wat een mooi text, ik kan het niet droog houden...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 januari 2005 @ 12:48:26 #176
13151 crew  Rewimo
pi_24335165
Arme Damien, is wel zielig als hij het zo eng vindt. Ik heb Christan gewoon laten slapen, als hij wakker was geworden had hij natuurlijk mogen kijken. Dat hadden we samen afgesproken (uiteraard wel wetende dat ie toch doorknort ).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24335662
Gelukkig nieuwjaar iedereen

Wij hebben een heerlijk vreet/drink/lol avond gehad. Heb in tijden niet meer zo gelachen. De oliebollen waren heel goed gelukt en er is dan ook heel watdoor heen gegaan. Djen heeft samen met mij sterretjes afgestoken en wespjes (schijnt leuk te zijn geven een kleurtje en vliegen dan omhoog, alleen vloog de helft niet). Toen nog even bij de buuv gezeten. Djulian heeft overal doorheen geslapen, die word echt nergens wakker van. Toen maar zachtjes in zijn oor gefluisterd dat ik hem een gelukkig nieuwjaar wens en een dikke kus gegeven. Al met al dus een zeer geslaagde avond/nacht
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:11:38 #178
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24336492
Gelukkig nieuwjaar allen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24339165
Snakelady, ik zag ook een artikel in het Parool staan met jouw foto erbij! Grappig zeg
pi_24339454
Iedereen een geweldig fijn nieuwjaar!
Laat dit voor iedereen een topjaar worden met heel veel geluk.

Mijn jaar kan nu al niet meer stuk! Heb al geweldige momenten meegemaakt en vorig jaar is over het hele jaar maar 1 echt mooie gebeurtenis geweest! Dus.... het is nu al beter dan vorig jaar

Ben wel zwaar brak. 12 uur geleden zat ik nog in de kroeg....
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:16:02 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24339560
Gelukkig nieuw jaar allemaal!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:22:58 #182
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24339702
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:10 schreef Kleintje het volgende:
Ben wel zwaar brak. 12 uur geleden zat ik nog in de kroeg....
Hoe herkenbaar . . .
pi_24339796
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:22 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar . . .
Zal ik het nog sterker vertellen... hier naast me liggen kaartjes...
Had al 26 minuten weer in de kroeg moeten zjin, maar ik vrees dat ik er wat later ben.
Nu paadje voeren, dan ga ik eten, douchen, omkleden en iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen!
Dan kan morgen het nieuwe jaar echt beginnen... het dagelijkse leven!
pi_24339863
Wij zijn vanmiddag lekker naar Artis geweest. Wist eigenlijk niet eens dat het open was maar we wandelden er langs en we hebben een jaarkaart. Dus even een rondje gemaakt. Was erg lekker buiten
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:31:18 #185
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24339885
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:27 schreef Kleintje het volgende:
Zal ik het nog sterker vertellen... hier naast me liggen kaartjes...
Had al 26 minuten weer in de kroeg moeten zjin, maar ik vrees dat ik er wat later ben.
Ik heb het iets slimmer aangepakt, heb voor vandaag helemaal niks gepland. Begin net een beetje gevoel in m'n vingers terug te krijgen . . .
pi_24339942
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:31 schreef ThunderChild het volgende:
Begin net een beetje gevoel in m'n vingers terug te krijgen . . .
Mooi, dan kan je gelijk dat topic voor BE even openen
  Jubileum moderator zaterdag 1 januari 2005 @ 19:13:55 #187
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24341709
Gelukkig nieuwjaar allemaal en al het goede voor 2005!!!

Wij hebben gisteren overal doorheen geslapen. Ik lag met koorts op bed, de kinderen lagen er al vroeg in en Jeroen was even gaan liggen onder het motto "ze zullen zo wel wakker worden van de knallen". Nou niet dus.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24341771
Balen zeg Lois. Voel je je nu weer wat beter?
  Jubileum moderator zaterdag 1 januari 2005 @ 19:20:17 #189
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24341818
Ja hoor gaat weer prima. Ik had een of andere ontsteking onder mijn oksel denk ik, het begon met een pijnlijke bult, daarna zwol het op en ging het kloppen en gloeien en toen had ik koorts.
Inmiddels is de koorts aardig weg en de bult goed geslonken. Het is nog wel pijnlijk en dik maar niet meer zo erg als gisteravond gelukkig.
Heel vreemd maar het zal wel weer, als het maar over gaat denk ik dan.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24341967
huh, dat klinkt vreemd zeg. Wel even in de gaten houden zou ik zeggen.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:05:12 #191
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24342625
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:20 schreef Lois het volgende:
Ja hoor gaat weer prima. Ik had een of andere ontsteking onder mijn oksel denk ik, het begon met een pijnlijke bult, daarna zwol het op en ging het kloppen en gloeien en toen had ik koorts.
Inmiddels is de koorts aardig weg en de bult goed geslonken. Het is nog wel pijnlijk en dik maar niet meer zo erg als gisteravond gelukkig.
Heel vreemd maar het zal wel weer, als het maar over gaat denk ik dan.
Is er nog een award over ?? Die van "meest-in-de-lappenmand-zittend" . . . ??
  Jubileum moderator zaterdag 1 januari 2005 @ 20:07:27 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24342661
Nee man, zo vaak heb ik niet wat hoor. Alhoewel het is de laatste tijd misschien wel vaak raak maar dat heb je zo in periodes van stress denk ik dan.
Tis niet ernstig, en het gaat vanzelf weer over. Zolang ik dat kan zeggen gaat het goed.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24344713
zoo en ook weer terug van een dagje familiehoppen, pfff zoiets maakt je wel vermoeid zeg
Ben blij dat we terug thuis zijn net lekker mijn ontbeidjas aangetrokken glas cassis erbij en even relaxen, morgen boodschapjes doen en lekker kneutelen met zijn 3tjes.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:34:03 #194
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24345355
morgen boodscahpjes doen het is toch zondag?
ben ook altijd blij als die verplichte familie bezoek achter de rug is...pffft
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 22:51:11 #195
7074 moussy
kuttekop
pi_24345746
Hier zijn er altijd wel winkels open op zondag

Wij hebben vandaag niet aan familiehoppen gedaan. De kinderen waren nogal uit hun hum. Cas heeft bijv. 2x getukt, nou das niks voor hem. En René was nog helemaal hyper
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:52:12 #196
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24345762
wat een luxe dan wij moeten altijd tot maandag wachten...
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 22:57:46 #197
7074 moussy
kuttekop
pi_24345892
In de zomer waan je je wel altijd in Duitsland hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 januari 2005 @ 23:44:05 #198
13151 crew  Rewimo
pi_24346780
Wij hebben lekker niks gedaan vandaag Heerlijk
pi_24347005
Wij zijn bij mijn ouders geweest. Lekker gegeten en gezellig gepraat. Djen is nog steeds bij oma samen met omie. Dus mams heeft 2 logees 1 van bijna 10 en 1 van bijna 92 Djen is helemaal hyper dat ze samen met omie bij oma mag logeren. Morgen even kleding brengen want ze blijft tot dinsdag zoiezo.
  FOK!fossiel zondag 2 januari 2005 @ 13:23:35 #200
2628 Karin
pi_24353884
Gelukkig nieuwjaar allemaal

Ik heb weer naast de bank gelegen om Lebbis en Jansen En voor de rest ook een heerlijke avond gehad. Bram sliep overal doorheen maar gistermiddag gingen de buren nog wat restjes afsteken, hij vond het prachtig! Riep maar "nene" = nog een keer. Gelukkig werden de jongens van de vrienden van ons waar we waren wel wakker dus konden we nog even heerlijk sterretjes afsteken.
Maar wat is nieuwsjaarsdag toch altijd een rare dag he? Peet heeft gisteren tot 1 uur geslapen en daarna ben ik plat gegaan. Werd om half 6 wakker dus konden we niet eens langs de familie. Straks nog maar even doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')