GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben een leuk oud en nieuw gehad.... gisteren kwam de pleegbroer van hub langs met zijn vriendin en het was warempel gezellig. Die vriendin van hem kan ik niet uitstaan omdat ze altijd sjaggie is maar gisteren deed ze zowaar gezellig mee dus het viel me allezins mee.
We hebben een Alien avondje gehad
![]()
alle 4 de films hebben we gezien met als klap op de vuurpijl alien vs predator
![]()
GEWELDIG!!!
Daarna hebben we nog kolonisten van Catan gespeeld en halverwege het spelletje was het ineens bijna 12 uur, dus kids wakker gemaakt en aftellen maar.
Iedereen gelukkig nieuwjaar gewenst en toen jassen aan en hup naar buiten vuurwerk kijken.
Nou is Damien als de dod voor al die knallen dus die probeerde IN pappa te kruipen.... die vriendin van hub zijn pleegbroer is ook bang van vuurwerk dus die bleef binnen en damien is op een gegeven moment maar bij haar gaan zitten om vanachter het raam te kijken.
Het wa shier alsof de hel losgebroken was kwa vuurwerk. Ik geloof dat mijn buren voor meer dan 500 euro de lucht in hebben geschoten met de hele familie.... ze bleven maar doorgaan!!!!!
Duncan vond het geweldig!! Die heeft echt zitten genieten alleen na een half uurtje was hij het ook wel zat en moest de deur dicht dus toen zijn we nog maar even verder achter het raam gaan kijken.
Duncan is rond een uur of 1 weer in slaap gestuiterd ( en toen waren ze hier nog niet klaar met knallen...) en damien hebben we ook rond die tijd in bed gelegd maar dat was zware paniek.
Vlak voor hij naar bed ging moest ie nog plassen... dus hij naar de wc en vlak voor hij zijn brek naar beneden had ontplofde er een flinke bom want we voelde hem zelfs binnen ( ik woon in een flat...) en plaste Damien van angst in zijn broek.... dikke paniek dus.
Maar geen big deal van gemaakt, maar slapen in zijn eigen bed was uit den boze.... toen nog maar even in ons bed neergelegd tot een uur of half drie en toen in zijn eigen bed.
Gelukkig waren toen de knallen zo goed als weg dus dat ging beter. OM half 6 vanmorgen voelde ik ineens een koud lichaampje tegen me aankruipen.... Damien dus. Hij had naar gedroomd over het vuurwerk.
Lekker nog tot half 10 geslapen