Mijn kat kan heel goed boos kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:03 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie katten ook van die verschillende gezichtsuitdrukkingen, of dicht ik mijn kat menselijke trekjes toe
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:32 schreef kissa het volgende:
Ik denk vooral aan Casper. Ik hoop dat hij het niet te kwaad krijgt.
Ik ga meteen eefkens kijken en lezenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]![]()
![]()
Het gaat best goed met hem tot nu toeKom anders af en toe meekleppen in de F&F slowchat. Met alle Casperverhalen kan dat gewoon beter veranderen naar "Het Casper Slowchattopic"
mijn kat kan booskijken dan kijkt ze echt zo ->quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mijn kat kan heel goed boos kijkenEn de bosmutsjes kijken heel vaak dom
Casper kan lachen
Dan lijkt hij op --->
Als er geen datum opstaat, dan onbeperkt, lijkt me.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand misschien hoe lang irischeques geldig zijn? dr staat geen datum op
quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
jij hebt ook overal een antwoord op he?
laat eens wat zien jessie, ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het er uitziet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:47 schreef jessie het volgende:
Owwwwwwwwwwww dat lamineer apparaat van de hema is leuk. Ik heb al 2 foto's leuk gelamineerd met een gekleurd kartonnetje erachterVeeeeeel leukers als fotolijstjes. Geer is t er niet mee eens dat ik nu alle foto's uit de lijsies wil halen en wil lamineren
Waneer is Luca nou terug Lady-wrb. Zal nu wel moeilijk zijn he
Enne MissD je denkt toch niet dat ik die foto vergeten bent he![]()
![]()
![]()
Jij feestbeest, jij!quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:50 schreef moussy het volgende:
en zo meteen gaat er taksi in champagneglazen
Oeps.... webcam werkt niet met laptop, dus moet ff e.e.a. installeren, maar ben het ook niet vergeten hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:47 schreef jessie het volgende:
Enne MissD je denkt toch niet dat ik die foto vergeten bent he![]()
![]()
![]()
Ik kreeg hem ook maar weer hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:54 schreef bastardhost het volgende:uitslover
en dat al zo vroeg in het jaar
Mail me anders maar even op (weg)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:54 schreef babyfeet het volgende:
leuk spinn zal die film eens op gaan zoeken lijkt me wel leuk....
Zo kan het natuurlijk ook. Slaap lekker dan morgen ochtend . .quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:20 schreef coolbabe het volgende:
Gelukkig heeft coolunk geen wijntjes of biertjes op![]()
Hoe herkenbaar . . .quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:10 schreef Kleintje het volgende:
Ben wel zwaar brak. 12 uur geleden zat ik nog in de kroeg....
Zal ik het nog sterker vertellen... hier naast me liggen kaartjes...quote:
Ik heb het iets slimmer aangepakt, heb voor vandaag helemaal niks gepland. Begin net een beetje gevoel in m'n vingers terug te krijgen . . .quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:27 schreef Kleintje het volgende:
Zal ik het nog sterker vertellen... hier naast me liggen kaartjes...
Had al 26 minuten weer in de kroeg moeten zjin, maar ik vrees dat ik er wat later ben.
Mooi, dan kan je gelijk dat topic voor BE even openenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:31 schreef ThunderChild het volgende:
Begin net een beetje gevoel in m'n vingers terug te krijgen . . .
Is er nog een award over ?? Die van "meest-in-de-lappenmand-zittend" . . . ??quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:20 schreef Lois het volgende:
Ja hoor gaat weer prima. Ik had een of andere ontsteking onder mijn oksel denk ik, het begon met een pijnlijke bult, daarna zwol het op en ging het kloppen en gloeien en toen had ik koorts.
Inmiddels is de koorts aardig weg en de bult goed geslonken. Het is nog wel pijnlijk en dik maar niet meer zo erg als gisteravond gelukkig.
Heel vreemd maar het zal wel weer, als het maar over gaat denk ik dan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |