Heb je gisteren ook De Vliegende Panters gezien?quote:Op zondag 2 januari 2005 13:23 schreef Karin het volgende:
Ik heb weer naast de bank gelegen om Lebbis en Jansen![]()
Nee die heb ik helaas gemistquote:Op zondag 2 januari 2005 16:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Heb je gisteren ook De Vliegende Panters gezien?![]()
Even? Ik laat hem voorlopig zo staan, zo heerlijk overzichtelijk en terug in de tijd zonder de huidige nieuwe functies te moeten missenquote:Op zondag 2 januari 2005 19:48 schreef Lois het volgende:
Ow dan weet ik ongeveer welke maat ik voor Iris moet bestellen, dank je wel Jessie.
Ik heb even FOK!forum goes nostalgia uitgeprobeerd, echt nostalgie
Dat jullie dat mooi vinden . . .quote:Op zondag 2 januari 2005 19:48 schreef Lois het volgende:
Ik heb even FOK!forum goes nostalgia uitgeprobeerd, echt nostalgie![]()
Ja, en deze zei ook 'niet laten kiezen'quote:Op zondag 2 januari 2005 22:00 schreef jessie het volgende:
Grappig. Doordeweeks op Ned 1 heb je een nieuwe serie waar het over opvoeden gaat. Een psycholoog loopt dan mee en geeft adviezen. Zo'n zelfde soort programma is nu ook bezig. Op rtl4, t speelt zich hier af in England. En daar worden zulke andere adviezen gegeven. De nederlandse zei bv niet teveel uitleggen. En deze psychologe legt werkelijk alles uit aan t kind.
Grappig om die verschillen te zien.
Nee joh, niet overal. Maar de moeder vroeg: 'Wil je deze handdoek of die?' en toen zei die opvoedkundige dus: 'Niet laten kiezen'. Nou ja, daar leek mij dus niks mee mis. Met de discussie OF ie wel uit bad ging en de uur durende driftbui die erop volgde dus welquote:Op zondag 2 januari 2005 22:59 schreef bixister het volgende:
jammer, heb 't niet gezien. maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je een kind van 2 beter niet óveral keuzes in laat. voor zo'n kleintje een veel te grote taak & daarmee 'macht'.
Dat idee had ik eigenlijk ook.. Maar als ik dan zie dat Saskia zo'n rollade lijkt in sommige maatjes 80 (het is echt een klein proppie) Moet bij H&M de shirtjes goed bekijken voor ik een 80 eruit pak (gelukkig hebben ze nog een paar erg smalle modelletjes hangen, die neem ik als referentie: zijn ze meer dan 2cm breder dan passen ze. Die smalle liggen hier dus al in de doos 'te klein')quote:Op zondag 2 januari 2005 23:08 schreef bixister het volgende:
piet draagt ook 86-92, lijkt me nog wel erg groot voor saskia hoor! maarja, beter te groot dan iets dat meteen weer op de stapel 'te klein' moet natuurlijk. zeker die dure rainbowkleertjes.
(ik heb vanmiddag een hele stapel babykleertjes gestreken...wat klein!
)
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:24 schreef poemojn het volgende:
Esprit is sowieso ruimdus met een beetje pech valt-ie dan nog te groot.. Misschien kun je 'm nog ruilen?
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:33 schreef poemojn het volgende:
Over 3 jaar is-ie vast volkomen uit de mode.
Waar moet jij nou weer moe van zijn ?? Zeker te druk gehad met feesten ??quote:Op maandag 3 januari 2005 15:31 schreef Kleintje het volgende:
Hallo hallo allemaal....
*ploft even neer op het bankje*
Zo... en nu ben ik ff moe! Even uitrusten hier!
quote:Op maandag 3 januari 2005 21:27 schreef clauwheee het volgende:
Van mij wel Luck, het is jouw feestje vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |