Je moest eens weten wat daar op de achtergrond allemaal gebeurtquote:
Valt wel mee, het is hooguit lastig en veel werk.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:25 schreef pfaf het volgende:
Gefeli Alicey!
Welkom bij de sociaal kanslozen.
Internetten zonder muis is moeilijk.
Ik muis al maanden veel minder dan eerst, verbazend hoe snel je alle toetscommando's tot je neemtquote:Op donderdag 30 december 2004 11:36 schreef Alicey het volgende:
Valt wel mee, het is hooguit lastig en veel werk.
Ik ontken alles.quote:Naar mij worden ook wel eens messen gegooid, maar dan in een andere context.
Whatever.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is hooguit lastig en veel werk.
Aaach heb je last van een 'iedereen-tegen-mij-syndroom'? Ik ben een echte koffiedrinker hoor, alleen af en toe is thee gewoon lekkerquote:Op donderdag 30 december 2004 11:37 schreef Alicey het volgende:
Het is een complot van theedrinkers, allemaal tegen mij.
Owjee owjeequote:Op donderdag 30 december 2004 11:52 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ontken alles.
Nee, niet iedereen! Maar die nare theedrinkers achtervolgen me de hele tijd! Ik weet ook bijna zeker dat die theedrinkers er achter zitten dat er bijna niemand op straat is nu...quote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Aaach heb je last van een 'iedereen-tegen-mij-syndroom'? Ik ben een echte koffiedrinker hoor, alleen af en toe is thee gewoon lekker.
Oh okquote:Op donderdag 30 december 2004 11:53 schreef pfaf het volgende:
En ReCreative, wat jij met je scherm hebt/had, heb ik ook gehad. Maar ging vanzelf een keer voorbij.
Oh ok... Het geeft niks, ga maar even rustig zitten, ok? Doe maar even alsof je thuis bent. Ontspan je. Stel je nu voor dat je een theedrinker ziet, beeld hem je helemaal in, doe alsof hij echt voor je staat. Kijk: de theedrinker zegt iets tegen je! Wat zegt hij?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:56 schreef Alicey het volgende:
Nee, niet iedereen! Maar die nare theedrinkers achtervolgen me de hele tijd! Ik weet ook bijna zeker dat die theedrinkers er achter zitten dat er bijna niemand op straat is nu...
Je klinkt zo gestresst. Wat dacht je van een lekker kopje rooibosthee?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen! Maar die nare theedrinkers achtervolgen me de hele tijd! Ik weet ook bijna zeker dat die theedrinkers er achter zitten dat er bijna niemand op straat is nu...
Dat kan niet, want dan nemen de theedrinkers mij te grazen!quote:Op donderdag 30 december 2004 12:03 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh ok... Het geeft niks, ga maar even rustig zitten, ok? Doe maar even alsof je thuis bent. Ontspan je.
De theedrinker hier zegt over het algemeen domme dingen (Van thee wordt je tenslotte dom), dus ik verwacht niet dat dat in mijn voorstelling veel anders zal zijn..quote:Stel je nu voor dat je een theedrinker ziet, beeld hem je helemaal in, doe alsof hij echt voor je staat. Kijk: de theedrinker zegt iets tegen je! Wat zegt hij?
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je klinkt zo gestresst. Wat dacht je van een lekker kopje rooibosthee?
Maak je geen zorgen, er zijn hier geen theedrinkers. Probeer je te ontspannen. Je bent veilig en geborgen, je baadt in een liefdevol sereen gevoel.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:06 schreef Alicey het volgende:
Dat kan niet, want dan nemen de theedrinkers mij te grazen!
Ok, het is me duidelijk. Wat goed dat je dit zo vertelt. Ontspan je. Vertel eens, hoe is de relatie met je familie?quote:De theedrinker hier zegt over het algemeen domme dingen (Van thee wordt je tenslotte dom), dus ik verwacht niet dat dat in mijn voorstelling veel anders zal zijn..
Dat denk jij! Theedrinkers liggen echter overal op de loer!quote:Op donderdag 30 december 2004 12:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, er zijn hier geen theedrinkers. Probeer je te ontspannen. Je bent veilig en geborgen, je baadt in een liefdevol sereen gevoel.
Ik kan er hier niet over praten, er luisteren theedrinkers mee.quote:[..]
Ok, het is me duidelijk. Wat goed dat je dit zo vertelt. Ontspan je. Vertel eens, hoe is de relatie met je familie?
*pink panther-deuntje invoegt*quote:Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef Alicey het volgende:
Dat denk jij! Theedrinkers liggen echter overal op de loer!
Hier niet, het is hier rustig, er zijn alleen ik en jij.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef Alicey het volgende:
Dat denk jij! Theedrinkers liggen echter overal op de loer!
Ok, luister even wat ik je wil vertellen. Blijf ontspannen. Wat ik denk, is dat je in vroeger tijden eens een verdrietige of niet zo fijne ervaring hebt gehad met een theedrinker. Daar kun je niets aan doen, maar je denkt er wel nog vaak aan. Ook dat is niet erg. Wij noemen dat wel een Posttraumatische Theestoornis. En omdat wij zo dol zijn op afkortingen, zeggen we vaak 'ptts'. Wil je daar misschien eens met iemand over praten?quote:Ik kan er hier niet over praten, er luisteren theedrinkers mee.
Kan ook in Truth, maar dan krijg je andere reacties natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:34 schreef ReCreative het volgende:
Hee even wat anders hè... Dieren zagen de ramp aankomen ... Is daar een mooie wetenschappelijke verklaring voor? Ik ben als raszweefkees natuurlijk altijd voor het 'voorvoelen' van dieren, maar mss heeft de wetenschap zich er al eens over gebogen...
Topic waard?
Mjah, dat bedoel ik, dan krijg je mss zo'n welles-nietes discussie. WFL is beter denk ik. Ik moet er nog even over nadenken...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Kan ook in Truth, maar dan krijg je andere reacties natuurlijk.Je kan er best een topic over openen lijkt me.
Maar wie zegt er dat er niet stikum een theedrinker op het dak zit?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hier niet, het is hier rustig, er zijn alleen ik en jij.
Laat maar, je staat ook al onder invloed van de theedrinkers! Dat heb je zelf niet door, daar moet je je eerst van bewust worden!quote:[..]
Ok, luister even wat ik je wil vertellen. Blijf ontspannen. Wat ik denk, is dat je in vroeger tijden eens een verdrietige of niet zo fijne ervaring hebt gehad met een theedrinker. Daar kun je niets aan doen, maar je denkt er wel nog vaak aan. Ook dat is niet erg. Wij noemen dat wel een Posttraumatische Theestoornis. En omdat wij zo dol zijn op afkortingen, zeggen we vaak 'ptts'. Wil je daar misschien eens met iemand over praten?
Je zou het altijd kunnen proberen om er een topic over te openen.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:34 schreef ReCreative het volgende:
Hee even wat anders hè... Dieren zagen de ramp aankomen ... Is daar een mooie wetenschappelijke verklaring voor? Ik ben als raszweefkees natuurlijk altijd voor het 'voorvoelen' van dieren, maar mss heeft de wetenschap zich er al eens over gebogen...
Topic waard?
Koffie met suiker is juist.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:15 schreef het_fokschaap het volgende:
koffie zonder suiker
geen suiker in huis
Dan moet je je koffie zetten met 7-UP ipv water.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:15 schreef het_fokschaap het volgende:
koffie zonder suiker
geen suiker in huis
heb ik ook niet in huisquote:Op donderdag 30 december 2004 13:53 schreef Mobious het volgende:
[..]
Dan moet je je koffie zetten met 7-UP ipv water.
Vertel es, wat hèbben jullie toch met elkaarquote:Op donderdag 30 december 2004 14:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind WFL opeens een stuk interessanter.
Och, daar zit een hele wetenschappelijke, filosofische levensbeschouwing achter.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:36 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Vertel es, wat hèbben jullie toch met elkaar![]()
![]()
Bij jullie ook al?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, daar zit een hele wetenschappelijke, filosofische levensbeschouwing achter.
Denk dat het nagenoeg niet proefbaar meer is:quote:Op donderdag 30 december 2004 14:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb ik ook niet in huis
gaat het koolzuur eruit tijdens het opwarmingsproces ?
eerst een gezellig samenzijn bij m'n ex-manager thuis met als klap op de spreekwoordelijke vuurpijl een door hem geregelde honderdduizendklapperquote:Op donderdag 30 december 2004 15:03 schreef ReCreative het volgende:
Nog meer mensen die hun plannen voor oud en nieuw kwijt willen?
quote:Nog wetenschappelijke plannen? Discussieavonden? Filosofische oliebollen? Met geloofsgenoten aftellen? Vertel het hier.
*nu ook zin in uitsmijter heeft*quote:* uitsmijter bakt
Wowquote:Op donderdag 30 december 2004 15:38 schreef het_fokschaap het volgende:
eerst een gezellig samenzijn bij m'n ex-manager thuis met als klap op de spreekwoordelijke vuurpijl een door hem geregelde honderdduizendklapper
Coolquote:daarna een massaal housefeest waar ik met wat vrienden heenga
Makkelijkquote:en na dit feest nog even een paar uur het nieuwe jaar inluiden bij vrienden die bij mij aan de overkant wonen. dus ik kan kruipend naar huis
Kijk niet zo boosquote:*nu ook zin in uitsmijter heeft*
Awakenings in Amsterdam. Techno. Maar laatste tijd vind ik het wat te veel richting hakkûh en zagûh gaan jaquote:Op donderdag 30 december 2004 16:10 schreef ReCreative het volgende:
Cool. Hakkûh en Zagûh of Trance of zo?
heb niks in huis. heb nog wel 2 croissants in de oven gedaan. ook lekker.quote:Kijk niet zo boos. Dan mààk je er toch één?
Zekerquote:Op donderdag 30 december 2004 16:13 schreef het_fokschaap het volgende:
heb niks in huis. heb nog wel 2 croissants in de oven gedaan. ook lekker.
quote:en wat zijn de andere plannen voor O&N, of ben ik de enige die wat gaat doen ?
We kunnen dus net zo goed een fles champagne gaan consumeren, liggend op hunebed 54 in het Drentse Havelte..quote:Op donderdag 30 december 2004 16:20 schreef ReCreative het volgende:
Ik ga eerst met mijn vriendin uit eten, daarna naar mijn oma die anders mss alleen zit, daarna naar een kroeg waar ik zelf een tijdje gewerkt heb en na twaalven naar een andere kroeg waar ik kaarten voor heb. Dit alles onder voorbehoud van onverwachte gebeurtenissen, ik blijf een impulsief mannetje.
* krijgt ineens allemaal heel goeie ideeënquote:Op donderdag 30 december 2004 18:04 schreef Geartsjuh het volgende:
We kunnen dus net zo goed een fles champagne gaan consumeren, liggend op hunebed 54 in het Drentse Havelte..
't is een raar koppel, en dat is 't...quote:"Wat een raar stel is het toch.."
Goed idee, I am kloot it will be.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef Doffy het volgende:
* Doffy] heeft last van een verlate Lowlands-kick[/me]
[me= draait Novastar
*bookmark*
Weet je ook welke dat is? (Heb ze nagenoeg allemaal, maar nog niet gezien)quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar is nog een leuke southpark aflevering van !
Jannie?quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:57 schreef Bupatih het volgende:
Goejesmorgens deze morgen, juffrouw Jannie Alicey
Gheghe
712 - All about Mormons !quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:59 schreef Mobious het volgende:
Jezus comeback..
[..]
Weet je ook welke dat is? (Heb ze nagenoeg allemaal, maar nog niet gezien)
Hehe.quote:
Ja zijn vast die buurduivels knurften etters jongens.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, d'r ontploft wat achter je engel
Heej, dan woon jij bij mij in de buurt, want hier schoten ze vuurpijlen op mijn Peugeot toen ik langsreedquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:12 schreef Alicey het volgende:
Ja zijn vast die buurduivels knurften etters jongens.
Zou best kunnen, gisteren kreeg ik een arsenaal vuurpijlen op me af (Al fietsendquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Heej, dan woon jij bij mij in de buurt, want hier schoten ze vuurpijlen op mijn Peugeot toen ik langsreed.
Pijlen op een fietsende Alicey schieten, is nooit grappigquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:19 schreef Alicey het volgende:
Zou best kunnen, gisteren kreeg ik een arsenaal vuurpijlen op me af (Al fietsend).
Nooit grappig's zijn nooit grappig.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Pijlen op een fietsende Alicey schieten, is nooit grappig.
http://www.nooitgrappig.com/
Die op die site staan niet iigquote:
Ja je had ze op de radio, maar die waren ook nooit grappig. En als ze grappig waren werd dat teniet gedaan doordat de presentator demonstratief geforceerd lachte.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die op die site staan niet iig. Ik heb wel eens leuke gehoord hoor
. Was toch ooit es op de radio of zo? Luister meestal Radio 1 dus dat mis ik dan weer
.
Zie hier één van de redenen waarom ik never-nooit naar dergelijke zenders luisterquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:28 schreef Alicey het volgende:
Ja je had ze op de radio, maar die waren ook nooit grappig. En als ze grappig waren werd dat teniet gedaan doordat de presentator demonstratief geforceerd lachte.
Vroeger, toen 538 nog iets anders uitzond dan commercials en presentators die vooral zichzelf erg grappig vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zie hier één van de redenen waarom ik never-nooit naar dergelijke zenders luister.
* ReCreative denkt met weemoed terug aan de tijd datDune
nog in de top 10 stond en RC altijd 538 aan had staan
Oh is dat nu zo? Waarom luisteren er dan mensen naar?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:40 schreef Alicey het volgende:
Vroeger, toen 538 nog iets anders uitzond dan commercials en presentators die vooral zichzelf erg grappig vinden.
Geen idee.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:03 schreef ReCreative het volgende:
* afwas gedaan
[..]
Oh is dat nu zo? Waarom luisteren er dan mensen naar?
Nog niet, maar als je een moment hebt dan duik ik ff m'n singing booth inquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:24 schreef Alicey het volgende:
Is de uitvoering ook op DVD beschikbaar?
Jahoor, laat me maar weer wachten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nog niet, maar als je een moment hebt dan duik ik ff m'n singing booth in.
Ik kan heel goed zingen! Als ik ga zingen zingt iedereen spontaan mee om het geluid te overstemmen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:30 schreef ReCreative het volgende:
Kan jij goed zingen btw? Ik heb een tweede stem nodig die "lalaaaha - lalaaah" zingt als ik "ladiedaahlalalalaaaaah" zing, na het eerste refrein.
Mooi zo. In E, lekker melancholische zware toonsoort, 96 kHz en 32 bit WAV naar me mailen, please.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:32 schreef Alicey het volgende:
Ik kan heel goed zingen! Als ik ga zingen zingt iedereen spontaan mee om het geluid te overstemmen.
Omdat bij die dingen zeg maar het typischequote:Op vrijdag 31 december 2004 17:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mooi zo. In E, lekker melancholische zware toonsoort, 96 kHz en 32 bit WAV naar me mailen, please.
Waarom gebruikt iedereen hier te pas en te onpas de-smiley?
Goed idee. Misschien kan ik ook proberen om ze vanaf hier door een bushokje te tiefen. Niet dat dat zal lukken, maar ik denk wel dat ze er een stuk minder lastig door worden.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:37 schreef Bensel het volgende:
knoop ze vanavond op een lawinepijl?
Te grof? Ik vind het nogal mild.. Ik denk dat ik toch maar voor het bushokje ga.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:40 schreef Bensel het volgende:
Of is dat wat te grof? Denk dat zo'n kabouterfluit pijltje niet veel zal helpen.. Hmm.. anders koop zo'n grote romeinse kaars, en ga op hun vuren.. gericht
Of ik steek ze direct in brand.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:43 schreef Bensel het volgende:
Vurwerk blijft toch ideaal sp om irritante buurjongens een lesj mee te leren.
Of je maakt een ketting van die magnesium blokjes, om de vervolgens om hun nek aan te steken..
Ik ga voor het bushokje. Ik zit hier ongeveer 25 meter hoog, en het dichtstbijzijnde bushokje is zo'n 300 meter verderop. Ik heb voldoende tijd om te oefenen, en kan dus doorgaan tot het me lukt om ze er doorheen te tiefen, of totdat ze stuk zijn, het ligt er maar net aan wat eerder voorkomt..quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:48 schreef Bensel het volgende:
Nah, maak er dan wat moois van... Vuur kun je op elk avond gebruiken..
Scherp!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:53 schreef Bensel het volgende:
he, bind dan van die draaischijven op ze, wie weet komen ze verder
Kleine nuance : Ze moeten door het bushokje heen, niet ervoor neervallen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:55 schreef Bensel het volgende:
leuk voor de natuurkundigen hier: reken uit hoeveel kracht er nodig is om vanaf een hoogte van 25 met een 50 kilo (ga er ff van uit dat die jongens zo zwaar zijn) 300 meter ver te laten komen.
Dankquote:
Ho, nu moet ik ook even: Folle lok en seine!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:47 schreef Bensel het volgende:
Voal zeg'n!
Ik ook! En berenburgquote:
Ja! Moai net?quote:
Jij bekrompen randstedeling! Ga je schamenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
Dat stuk land is dus zo te merken nog steeds niet afgekoppeld.![]()
Om over Hollanders nog maar niet te spreken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
Trouwens erg veel Friezen hier.
Relatief zitten er hier veel Friezen. Je zou verwachten dat hooguit 1 op de 12 Fries is, maar de statistieken doen anders geloven ...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:15 schreef Maethor het volgende:
[..]
Om over Hollanders nog maar niet te spreken.
quote:
Yep. Want melk wordt niet in de melkfabriek gemaakt!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:10 schreef Alicey het volgende:
Maar je hebt wel gelijk, boeren moeten er ook wezen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
Dat willen jullie Friezen ons doen laten geloven.
Ik woon mn hele leven al in Grunn... Maar ja, ouders Fries, vrijwel de hele familie Fries... Dus ik hang er wat tussen inquote:Op zondag 2 januari 2005 10:31 schreef Bensel het volgende:
Ik ben ten minste nog een echte Grunneger.. Tenminste nog wat beschaving hier in het hoge noorden(kan ook zeggen dat ik Pekelder Roegbainder ben, maar da's weer wat anders)
nee, in moeders boezemquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:12 schreef Maethor het volgende:
[..]
Yep. Want melk wordt niet in de melkfabriek gemaakt!
Minder zelfs. Er wonen geloof ik zo'n 650.000-700.000 friezen in Friesland, en dan nog wat verloren schaapjes buiten Frieslandquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Relatief zitten er hier veel Friezen. Je zou verwachten dat hooguit 1 op de 12 Fries is, maar de statistieken doen anders geloven ...
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
Ja klopt.. In het oosten zitten nog wel een paar enge mensen.
Thank youquote:Op zondag 2 januari 2005 17:19 schreef Doffy het volgende:
@iedereen: al het beste en veel koffie in 2005!
Ik bedoel natuurlijk 'Doffy, van het zelfde, jij ook een geweldig 2005'quote:
Niet helemaal waar, ik houd alleen niet van standaard bier. Speciale bieren vind ik soms wel lekker.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk 'Doffy, van het zelfde, jij ook een geweldig 2005'.
Maar jij houdt niet van bier? Tsk tsk... Jammer hoor, ik had graag een keer een biertje met je gedronken.
Same herequote:Op maandag 3 januari 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
Niet helemaal waar, ik houd alleen niet van standaard bier. Speciale bieren vind ik soms wel lekker.
Ah, sterke drank, dan kan ik aan de Beerenburgquote:Maar anders drink jij gewoon bier, en houd ik het op whisky.
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
Maar anders drink jij gewoon bier, en houd ik het op whisky.
Dat klinkt dan op zich wel weer goed.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Same here. Een lekkere Corsendonk of als het seizoen het toelaat een melancholisch herfstbokje op een bosrijk terras in een gezellig dorpje op de Utrechtse Heuvelrug
.
Er zit niets in de planning, maar voel je vrij om iets te organiseren.quote:[..]
Ah, sterke drank, dan kan ik aan de Beerenburg. Anyhow, zit er nog een WFL-meet in de planning?
Oh da's wel een leuk idee mss, maar ik zit ook al met een TRU-meet-idee in m'n hoofd... Ff nadenken hoorquote:Op maandag 3 januari 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
Er zit niets in de planning, maar voel je vrij om iets te organiseren.
toch niet in (de buurt van) Rhenen he?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:43 schreef ReCreative het volgende:
Same here. Een lekkere Corsendonk of als het seizoen het toelaat een melancholisch herfstbokje op een bosrijk terras in een gezellig dorpje op de Utrechtse Heuvelrug
.
..
Wat ik tijdens posten voor ogen had was Lage Vuursche, maar terrassen op de Rug zijn er voldoende natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2005 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
toch niet in (de buurt van) Rhenen he?
Ik ben nu dus ook in dequote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:21 schreef Yosomite het volgende:
Ik tel er vijf (1pijl = 1 mok?) . Iknog
Ikquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:43 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is koffieloos en presteert zelfs al!
sub-reply of reply -sub ik heb moebius een serie wiskunde bestanden op zijn gmail "gedumpt" maar nog geen response gekregen. Werkt het voldoende goed, want ik gebruik de 250 MB van hotmail op het moment? Dan zou ik wel belangstelling hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:51 schreef Doffy het volgende:
Jaaaaa, espresso! Maar dan dubbele porties per mok.
iemand nog interesse in een GMail account btw?
Ik heb er nog weinig gebruik van gemaakt, maar de manier waarop het werkt staat mij wel aan iig.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:04 schreef Yosomite het volgende:
[..]
sub-reply of reply -sub ik heb moebius een serie wiskunde bestanden op zijn gmail "gedumpt" maar nog geen response gekregen. Werkt het voldoende goed, want ik gebruik de 250 MB van hotmail op het moment? Dan zou ik wel belangstelling hebben.
Mjah, ik hoor van meer mensen ook hier dat ze zich brak voelen en niet op gang komen. Ligt aan de periode of het weer of zoquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:53 schreef Yosomite het volgende:
Ikjou.
Ik zou graag naar huis gaan en de warmte van mijn bed zoeken. Ik kom niet op gang.
Misschien moet ik een topic openen met adviezen voor mensen waarbij koffie niet meer helpt.
Ik gebruik het niet elke dag, maar als ik het gebruik, bevalt het me. Meer dan Hotmail, iig. Staat me erg aan. En tsja, 1000mb voor nop.. als je interesse hebt, mail me dan even.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:04 schreef Yosomite het volgende:
sub-reply of reply -sub ik heb moebius een serie wiskunde bestanden op zijn gmail "gedumpt" maar nog geen response gekregen. Werkt het voldoende goed, want ik gebruik de 250 MB van hotmail op het moment? Dan zou ik wel belangstelling hebben.
Nee dank je:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:55 schreef het_fokschaap het volgende:
even Senseootje klaarmaken voor mezelf. dat heb ik wel verdiend
Thanks, handig!quote:overigens. zo'n gmail account kun je ook gebruiken als een soort van internet drive met behulp van de extensie op de volgende link: ...
die van mij is nog niet op. ik heb een dubbelequote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:13 schreef thabit het volgende:
Zo mensen, ik ga even een bakkie doen.
Dat stond er gisteren ook alquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:20 schreef Alicey in haar sig het volgende:
Morgen doe ik wel aardig.
Het is dan ook een vast en zeker besluit : Morgen doe ik wel aardig. Zo dacht ik er gisteren over, zo denk ik er vandaag over, en zo denk ik er morgen over.quote:
Jaaah... Ok danquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
Het is dan ook een vast en zeker besluit : Morgen doe ik wel aardig. Zo dacht ik er gisteren over, zo denk ik er vandaag over, en zo denk ik er morgen over.
Dat slecht is ook weer zo relatief.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jaaah... Ok dan. Dat is dus een terugwerkende vooruitgeschoven affirmatie die nooit ingelost wordt. Dat is slecht voor je karma
.
Nouja, de meeste Friezen zijn gewoon niet te vertrouwen... Maar ik heb niets tegen Friezen hoor. In Friesland dan.quote:Ik vind je over het algemeen wel relatief aardig hoor. Behalve dus dat je iets hebt tegen Friezen
.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:01 schreef Alicey het volgende:
Nouja, de meeste Friezen zijn gewoon niet te vertrouwen...
Alleen al het feit dat iemand daar wil wonen moet een alarmbelletje laten rinkelen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:44 schreef Maethor het volgende:
[..]Ervaring mee?
oftewel: beargumenteer
tsskquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
Tov jou kun je vrijwel alleen maar in het oosten wonen. Dus je sluit niemand uit????quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
Verraad!! Een Hollander die in het oosten gaat wonen!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:54 schreef qu63 het volgende:
* qu63 woont nu in het oosten maar is een echte Gooische kakkerniet dat je daar trots op moet zijn.. maar tja.. iemand moet toch het geld verdienen!!
![]()
En de meeste Turken zijn crimineel, de meeste Hollanders zijn gladde praatjesmakers, en negers zijn uitkeringtrekkers.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:01 schreef Alicey het volgende:
Nouja, de meeste Friezen zijn gewoon niet te vertrouwen... Maar ik heb niets tegen Friezen hoor. In Friesland dan.
Ja, en je vergeet Surinamers die lui zijn, Belgen die dom zijn en Duitsers die een grote bek hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En de meeste Turken zijn crimineel, de meeste Hollanders zijn gladde praatjesmakers, en negers zijn uitkeringtrekkers.![]()
Frieze merenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat iemand daar wil wonen moet een alarmbelletje laten rinkelen!
Waar woon je, midden op de Afsluitdijk?quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:01 schreef Geartsjuh het volgende:
's Nachts sterren kunnen zien zonder lichtvervuiling
En met een beetje geluk kom ik toevallig ook nog langszeilen dan, dan ben je helemaal overtuigd gelijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:01 schreef Geartsjuh het volgende:
Anders ga je maar eens een keertje in de zomer mee naar Langweer, dan begrijp je het wel.
Dat niet, maar de mensen wonen hier nou eenmaal niet zo dicht op elkaar als in de Randstad. De licht-productie is hier relatief veel lager.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Waar woon je, midden op de Afsluitdijk?![]()
Dat kan ik me haast niet voorstellenquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
Ik heb een leuke opmerking
Begin jij nu ook al?quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:31 schreef Doffy het volgende:
Hey hey, Friezen zijn raar volk
quote:maar Skylge is toch erg mooi!
ben jij voor segregatie ? een apart Senseo SC topic ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:58 schreef Doffy het volgende:
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?Senseo is geen koffie!
Dat wist ik (alleen niet hoe je het precies schreef, daarom maar de vertaling)quote:
als ik iets fouts schrijf dan mag dat hoor !quote:Sorry ik zal je niet meer corrigeren vandaag.
Nee, ik ben tegen elk Senseo-topic!quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
ben jij voor segregatie ? een apart Senseo SC topic ?
Ben jij, anders dan Maethor, een fries die wél wist wat 'Skylge' is? (zonder Google...)quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Sûkerbôle![]()
Sorry ik zal je niet meer corrigeren vandaag.
Tsk tsk...quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:36 schreef Maethor het volgende:
Deze Fries heeft eerst moeten googlen voor ie erachter kwam dat daar Terschelling mee wordt bedoeld
![]()
Hm...
Die ja. Zou bst kunnen. Zo vaak kom ik er niet.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
IJlst bedoel je? Ik dacht dat dat Drylts was in 't Frysk, maar da wee'k niet zeker...
We horen het maar wat graag.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:47 schreef Doffy het volgende:
Enlighten us wb de discussies in TRU SC!
Correct.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
IJlst bedoel je? Ik dacht dat dat Drylts was in 't Frysk, maar da wee'k niet zeker...
Nou eigenlijk..quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:14 schreef Doffy het volgende:
Ben jij, anders dan Maethor, een fries die wél wist wat 'Skylge' is? (zonder Google...)
zegt de verrader die naar Grunn gingquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Verraad!! Een Hollander die in het oosten gaat wonen!!
* ReCreative pakt ros en trekt ten strijde... Hayaaaaaaaaaah!!!!!!
Ho es ff, vriend, ik woon d'r niet...quote:
Ja, zo is het bij ons inderdaad ookquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:29 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou eigenlijk..Ik moest er wel even 2x over nadenken maar toen wist ik het wel weer.
![]()
'Skylge' is echt 'geef Frysk' en dat spreken we hier weinig. Wij zeggen thuis ook altijd Terschelling (waar dan maken we qua uitspraak van de 'ch' een zachte 'k').
Ja, koffie voor gevorderd smaak-gedegenereerden!quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zag net overigens een reclamebord voor Senseo op het Surinameplein
was iets met Senseo Selection en koffie voor gevorderden
Nooit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
En natuurlijk moeten die Friezen weer zichzelf bewijzen, en zetten ze 2 smileys neer!
Oh, ik had er even niet op gerekend dat er nog Nederlanders op het forum waren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nooit.
Maar dan ook NOOIT.
Mij.
Als.
FRIES!!!
Aanduiden.
Mijn vriendin is Fries, ik kom er graag, zeil er elk jaar, heb er kennissen wonen, maar als er IEMAND een oerhollander of randstedeling is dan ben ik dat.
ReCreative, Graaf van Holland, Heer van Kennemerland en West-Friesland, Megalomaan, meldt zichquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
Oh, ik had er even niet op gerekend dat er nog Nederlanders op het forum waren.
Dan moet je in 1256 in Hoogwoud wezenquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:28 schreef Doffy het volgende:
Heer van West-Friesland? Hoe kunnen er nou twee zijn?![]()
Nee hoor, daar hoef je je sinds Floris V geen zorgen meer over te makenquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:32 schreef Alicey het volgende:
Aha, West-Friesland. Gevaarlijk dicht in de buurt dus.
Twentenaar dan nog altijdquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Sven ouwe Twentenees. Alles goed?
He wat vervelend. Zal ik een paar Friezen sturen??quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Twentenaar dan nog altijd
Hier gaat het wel redelijk.. ben alleen een beetje ziekjes..![]()
Mjah het heerst wel een beetje. Ook in mijn Graafschap is een groot percentage van de bevolking geveld door ziekte. Beterschapquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:03 schreef qu63 het volgende:
Twentenaar dan nog altijd
Hier gaat het wel redelijk.. ben alleen een beetje ziekjes..![]()
Nou dan mag jij Hoogwoud hebben, dan ben ik voortaan wel de Heer van Aemstelquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:30 schreef ReCreative het volgende:
Dan moet je in 1256 in Hoogwoud wezen.
Gewoon andersquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:47 schreef Doffy het volgende:
Enlighten us wb de discussies in TRU SC!
Wèèèhquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:28 schreef Doffy het volgende:
Nou dan mag jij Hoogwoud hebben, dan ben ik voortaan wel de Heer van Aemstel
Haha, dat zou je willen! Maar als je ouwe koeien uit de sloot wilt halen, moet je wel water hebben. Ergo: jij houdt Waterlandquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:32 schreef ReCreative het volgende:
Wèèèhik wil òòk Heer van Aemstel worden
. Ruilen voor Waterland?
*melancholisch zuchtje slaat*quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:30 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Gewoon anders. Lees maar terug. Hier heb je een willekeurig deel.
Wat wil je daarmee propaganderen?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:20 schreef Yosomite het volgende:
He wat vervelend. Zal ik een paar Friezen sturen??![]()
Nou, gek klinkt het wel hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Btw, un Fryske party bei Sven thûs klinkt sa gek nog net.
Kenne ze in dat hoge noorden ook Engels??quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Btw, un Fryske party bei Sven thûs klinkt sa gek nog net.
Jawis.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kenne ze in dat hoge noorden ook Engels??
Holy Crap, gaan ze zich aanpassen??quote:
Nee joh. Abe! Of Grutte Pier!quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:54 schreef Haushofer het volgende:
En Foppe de Haan op de euro.
Frysk en Engels zijn zeer verwante talenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:27 schreef qu63 het volgende:
Kenne ze in dat hoge noorden ook Engels??
Ik zie gewoon de SlowChat-titelquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
als ik dit topic open zie ik in m'n browser title bar WFL / Mithras-cultus voorloper van de Jezus-cultus of andersom?
Nee, in het Thee/Koffie-topicquote:Ik zit hier toch in het koffie/senseo topic
In dat geval zou ik eerder koffie als medicijn kiezen, maar ik zit dan ook een beetje raar in elkaar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:41 schreef Bensel het volgende:
ik heb thee.. wegens ziekte,zie ook: Whaa.. ziek
Ik gebruik tegenwoordig Mozilla Firefox en ben er tot nu toe best wel tevereden over.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:51 schreef Alicey het volgende:
Internet Explorer? Die wil nog wel eens stukgaan en de titel niet meer bijwerken.
Ook meteen een stuk minder last van banners en autodial-rommel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig Mozilla Firefox en ben er tot nu toe best wel tevereden over.
Mwa, thee werkt wat meer verstoppend, zeg maar.. koffie is meer laxerend, en dat kna ik nu slecht gebruikenquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dat geval zou ik eerder koffie als medicijn kiezen, maar ik zit dan ook een beetje raar in elkaar.
Veel bananen etenquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:28 schreef Bensel het volgende:
Mwa, thee werkt wat meer verstoppend, zeg maar.. koffie is meer laxerend, en dat kna ik nu slecht gebruiken
Oh, ik kijk altijd vooral naar het mentale deel..quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:28 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mwa, thee werkt wat meer verstoppend, zeg maar.. koffie is meer laxerend, en dat kna ik nu slecht gebruiken
ja jaquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:15 schreef Doffy het volgende:
Ik werk al jaren met Mozilla en verafschuw () Internet Explorer bijna zoveel als Senseo *brrr*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |