quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
Dat willen jullie Friezen ons doen laten geloven.
Ik woon mn hele leven al in Grunn... Maar ja, ouders Fries, vrijwel de hele familie Fries... Dus ik hang er wat tussen inquote:Op zondag 2 januari 2005 10:31 schreef Bensel het volgende:
Ik ben ten minste nog een echte Grunneger.. Tenminste nog wat beschaving hier in het hoge noorden(kan ook zeggen dat ik Pekelder Roegbainder ben, maar da's weer wat anders)
nee, in moeders boezemquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:12 schreef Maethor het volgende:
[..]
Yep. Want melk wordt niet in de melkfabriek gemaakt!
Minder zelfs. Er wonen geloof ik zo'n 650.000-700.000 friezen in Friesland, en dan nog wat verloren schaapjes buiten Frieslandquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Relatief zitten er hier veel Friezen. Je zou verwachten dat hooguit 1 op de 12 Fries is, maar de statistieken doen anders geloven ...
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
Ja klopt.. In het oosten zitten nog wel een paar enge mensen.
Thank youquote:Op zondag 2 januari 2005 17:19 schreef Doffy het volgende:
@iedereen: al het beste en veel koffie in 2005!
Ik bedoel natuurlijk 'Doffy, van het zelfde, jij ook een geweldig 2005'quote:
Niet helemaal waar, ik houd alleen niet van standaard bier. Speciale bieren vind ik soms wel lekker.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk 'Doffy, van het zelfde, jij ook een geweldig 2005'.
Maar jij houdt niet van bier? Tsk tsk... Jammer hoor, ik had graag een keer een biertje met je gedronken.
Same herequote:Op maandag 3 januari 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
Niet helemaal waar, ik houd alleen niet van standaard bier. Speciale bieren vind ik soms wel lekker.
Ah, sterke drank, dan kan ik aan de Beerenburgquote:Maar anders drink jij gewoon bier, en houd ik het op whisky.
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
Maar anders drink jij gewoon bier, en houd ik het op whisky.
Dat klinkt dan op zich wel weer goed.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Same here. Een lekkere Corsendonk of als het seizoen het toelaat een melancholisch herfstbokje op een bosrijk terras in een gezellig dorpje op de Utrechtse Heuvelrug
.
Er zit niets in de planning, maar voel je vrij om iets te organiseren.quote:[..]
Ah, sterke drank, dan kan ik aan de Beerenburg. Anyhow, zit er nog een WFL-meet in de planning?
Oh da's wel een leuk idee mss, maar ik zit ook al met een TRU-meet-idee in m'n hoofd... Ff nadenken hoorquote:Op maandag 3 januari 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
Er zit niets in de planning, maar voel je vrij om iets te organiseren.
toch niet in (de buurt van) Rhenen he?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:43 schreef ReCreative het volgende:
Same here. Een lekkere Corsendonk of als het seizoen het toelaat een melancholisch herfstbokje op een bosrijk terras in een gezellig dorpje op de Utrechtse Heuvelrug
.
..
Wat ik tijdens posten voor ogen had was Lage Vuursche, maar terrassen op de Rug zijn er voldoende natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2005 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
toch niet in (de buurt van) Rhenen he?
Ik ben nu dus ook in dequote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:21 schreef Yosomite het volgende:
Ik tel er vijf (1pijl = 1 mok?) . Iknog
Ikquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:43 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is koffieloos en presteert zelfs al!
sub-reply of reply -sub ik heb moebius een serie wiskunde bestanden op zijn gmail "gedumpt" maar nog geen response gekregen. Werkt het voldoende goed, want ik gebruik de 250 MB van hotmail op het moment? Dan zou ik wel belangstelling hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:51 schreef Doffy het volgende:
Jaaaaa, espresso! Maar dan dubbele porties per mok.
iemand nog interesse in een GMail account btw?
Ik heb er nog weinig gebruik van gemaakt, maar de manier waarop het werkt staat mij wel aan iig.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:04 schreef Yosomite het volgende:
[..]
sub-reply of reply -sub ik heb moebius een serie wiskunde bestanden op zijn gmail "gedumpt" maar nog geen response gekregen. Werkt het voldoende goed, want ik gebruik de 250 MB van hotmail op het moment? Dan zou ik wel belangstelling hebben.
Mjah, ik hoor van meer mensen ook hier dat ze zich brak voelen en niet op gang komen. Ligt aan de periode of het weer of zoquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:53 schreef Yosomite het volgende:
Ikjou.
Ik zou graag naar huis gaan en de warmte van mijn bed zoeken. Ik kom niet op gang.
Misschien moet ik een topic openen met adviezen voor mensen waarbij koffie niet meer helpt.
Ik gebruik het niet elke dag, maar als ik het gebruik, bevalt het me. Meer dan Hotmail, iig. Staat me erg aan. En tsja, 1000mb voor nop.. als je interesse hebt, mail me dan even.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:04 schreef Yosomite het volgende:
sub-reply of reply -sub ik heb moebius een serie wiskunde bestanden op zijn gmail "gedumpt" maar nog geen response gekregen. Werkt het voldoende goed, want ik gebruik de 250 MB van hotmail op het moment? Dan zou ik wel belangstelling hebben.
Nee dank je:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:55 schreef het_fokschaap het volgende:
even Senseootje klaarmaken voor mezelf. dat heb ik wel verdiend
Thanks, handig!quote:overigens. zo'n gmail account kun je ook gebruiken als een soort van internet drive met behulp van de extensie op de volgende link: ...
die van mij is nog niet op. ik heb een dubbelequote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:13 schreef thabit het volgende:
Zo mensen, ik ga even een bakkie doen.
Dat stond er gisteren ook alquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:20 schreef Alicey in haar sig het volgende:
Morgen doe ik wel aardig.
Het is dan ook een vast en zeker besluit : Morgen doe ik wel aardig. Zo dacht ik er gisteren over, zo denk ik er vandaag over, en zo denk ik er morgen over.quote:
Jaaah... Ok danquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
Het is dan ook een vast en zeker besluit : Morgen doe ik wel aardig. Zo dacht ik er gisteren over, zo denk ik er vandaag over, en zo denk ik er morgen over.
Dat slecht is ook weer zo relatief.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jaaah... Ok dan. Dat is dus een terugwerkende vooruitgeschoven affirmatie die nooit ingelost wordt. Dat is slecht voor je karma
.
Nouja, de meeste Friezen zijn gewoon niet te vertrouwen... Maar ik heb niets tegen Friezen hoor. In Friesland dan.quote:Ik vind je over het algemeen wel relatief aardig hoor. Behalve dus dat je iets hebt tegen Friezen
.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:01 schreef Alicey het volgende:
Nouja, de meeste Friezen zijn gewoon niet te vertrouwen...
Alleen al het feit dat iemand daar wil wonen moet een alarmbelletje laten rinkelen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:44 schreef Maethor het volgende:
[..]Ervaring mee?
oftewel: beargumenteer
tsskquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
Ja klopt.. In het oosten zitten nog wel een paar enge mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |