Jahoor, laat me maar weer wachten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nog niet, maar als je een moment hebt dan duik ik ff m'n singing booth in.
Ik kan heel goed zingen! Als ik ga zingen zingt iedereen spontaan mee om het geluid te overstemmen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:30 schreef ReCreative het volgende:
Kan jij goed zingen btw? Ik heb een tweede stem nodig die "lalaaaha - lalaaah" zingt als ik "ladiedaahlalalalaaaaah" zing, na het eerste refrein.
Mooi zo. In E, lekker melancholische zware toonsoort, 96 kHz en 32 bit WAV naar me mailen, please.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:32 schreef Alicey het volgende:
Ik kan heel goed zingen! Als ik ga zingen zingt iedereen spontaan mee om het geluid te overstemmen.
Omdat bij die dingen zeg maar het typischequote:Op vrijdag 31 december 2004 17:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mooi zo. In E, lekker melancholische zware toonsoort, 96 kHz en 32 bit WAV naar me mailen, please.
Waarom gebruikt iedereen hier te pas en te onpas de-smiley?
Goed idee. Misschien kan ik ook proberen om ze vanaf hier door een bushokje te tiefen. Niet dat dat zal lukken, maar ik denk wel dat ze er een stuk minder lastig door worden.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:37 schreef Bensel het volgende:
knoop ze vanavond op een lawinepijl?
Te grof? Ik vind het nogal mild.. Ik denk dat ik toch maar voor het bushokje ga.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:40 schreef Bensel het volgende:
Of is dat wat te grof? Denk dat zo'n kabouterfluit pijltje niet veel zal helpen.. Hmm.. anders koop zo'n grote romeinse kaars, en ga op hun vuren.. gericht
Of ik steek ze direct in brand.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:43 schreef Bensel het volgende:
Vurwerk blijft toch ideaal sp om irritante buurjongens een lesj mee te leren.
Of je maakt een ketting van die magnesium blokjes, om de vervolgens om hun nek aan te steken..
Ik ga voor het bushokje. Ik zit hier ongeveer 25 meter hoog, en het dichtstbijzijnde bushokje is zo'n 300 meter verderop. Ik heb voldoende tijd om te oefenen, en kan dus doorgaan tot het me lukt om ze er doorheen te tiefen, of totdat ze stuk zijn, het ligt er maar net aan wat eerder voorkomt..quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:48 schreef Bensel het volgende:
Nah, maak er dan wat moois van... Vuur kun je op elk avond gebruiken..
Scherp!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:53 schreef Bensel het volgende:
he, bind dan van die draaischijven op ze, wie weet komen ze verder
Kleine nuance : Ze moeten door het bushokje heen, niet ervoor neervallen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:55 schreef Bensel het volgende:
leuk voor de natuurkundigen hier: reken uit hoeveel kracht er nodig is om vanaf een hoogte van 25 met een 50 kilo (ga er ff van uit dat die jongens zo zwaar zijn) 300 meter ver te laten komen.
Dankquote:
Ho, nu moet ik ook even: Folle lok en seine!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:47 schreef Bensel het volgende:
Voal zeg'n!
Ik ook! En berenburgquote:
Ja! Moai net?quote:
Jij bekrompen randstedeling! Ga je schamenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
Dat stuk land is dus zo te merken nog steeds niet afgekoppeld.![]()
Om over Hollanders nog maar niet te spreken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
Trouwens erg veel Friezen hier.
Relatief zitten er hier veel Friezen. Je zou verwachten dat hooguit 1 op de 12 Fries is, maar de statistieken doen anders geloven ...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:15 schreef Maethor het volgende:
[..]
Om over Hollanders nog maar niet te spreken.
quote:
Yep. Want melk wordt niet in de melkfabriek gemaakt!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:10 schreef Alicey het volgende:
Maar je hebt wel gelijk, boeren moeten er ook wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |