Goed idee, I am kloot it will be.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef Doffy het volgende:
* Doffy] heeft last van een verlate Lowlands-kick[/me]
[me= draait Novastar
*bookmark*
Weet je ook welke dat is? (Heb ze nagenoeg allemaal, maar nog niet gezien)quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar is nog een leuke southpark aflevering van !
Jannie?quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:57 schreef Bupatih het volgende:
Goejesmorgens deze morgen, juffrouw Jannie Alicey
Gheghe
712 - All about Mormons !quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:59 schreef Mobious het volgende:
Jezus comeback..
[..]
Weet je ook welke dat is? (Heb ze nagenoeg allemaal, maar nog niet gezien)
Hehe.quote:
Ja zijn vast die buurduivels knurften etters jongens.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, d'r ontploft wat achter je engel
Heej, dan woon jij bij mij in de buurt, want hier schoten ze vuurpijlen op mijn Peugeot toen ik langsreedquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:12 schreef Alicey het volgende:
Ja zijn vast die buurduivels knurften etters jongens.
Zou best kunnen, gisteren kreeg ik een arsenaal vuurpijlen op me af (Al fietsendquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Heej, dan woon jij bij mij in de buurt, want hier schoten ze vuurpijlen op mijn Peugeot toen ik langsreed.
Pijlen op een fietsende Alicey schieten, is nooit grappigquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:19 schreef Alicey het volgende:
Zou best kunnen, gisteren kreeg ik een arsenaal vuurpijlen op me af (Al fietsend).
Nooit grappig's zijn nooit grappig.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Pijlen op een fietsende Alicey schieten, is nooit grappig.
http://www.nooitgrappig.com/
Die op die site staan niet iigquote:
Ja je had ze op de radio, maar die waren ook nooit grappig. En als ze grappig waren werd dat teniet gedaan doordat de presentator demonstratief geforceerd lachte.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die op die site staan niet iig. Ik heb wel eens leuke gehoord hoor
. Was toch ooit es op de radio of zo? Luister meestal Radio 1 dus dat mis ik dan weer
.
Zie hier één van de redenen waarom ik never-nooit naar dergelijke zenders luisterquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:28 schreef Alicey het volgende:
Ja je had ze op de radio, maar die waren ook nooit grappig. En als ze grappig waren werd dat teniet gedaan doordat de presentator demonstratief geforceerd lachte.
Vroeger, toen 538 nog iets anders uitzond dan commercials en presentators die vooral zichzelf erg grappig vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zie hier één van de redenen waarom ik never-nooit naar dergelijke zenders luister.
* ReCreative denkt met weemoed terug aan de tijd datDune
nog in de top 10 stond en RC altijd 538 aan had staan
Oh is dat nu zo? Waarom luisteren er dan mensen naar?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:40 schreef Alicey het volgende:
Vroeger, toen 538 nog iets anders uitzond dan commercials en presentators die vooral zichzelf erg grappig vinden.
Geen idee.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:03 schreef ReCreative het volgende:
* afwas gedaan
[..]
Oh is dat nu zo? Waarom luisteren er dan mensen naar?
Nog niet, maar als je een moment hebt dan duik ik ff m'n singing booth inquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:24 schreef Alicey het volgende:
Is de uitvoering ook op DVD beschikbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |