Niks easy, tot het vet uit mijn oren komt sijpelen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:20 schreef Natalie het volgende:
iteetjer en MUUS, jullie ook fijne kerstdage en het allerbeste voor 2005
Easy on the oliebollen
Zeker.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:49 schreef MUUS het volgende:
Zo, leuke eerste kerstdag gehad allemaal?.
quote:[b]Op maandag 27 december 2004 09:55
Traditioneel trakteer ik jullie op een afbeelding van een enorm dik konijn:
[afbeelding]
omgquote:Op maandag 27 december 2004 09:55 schreef ReCreative het volgende:
Ik hoop dat iedereen geweldige kerstdagen heeft gehad, en ik wens jullie een fantastisch oud & nieuw en een bewust en liefdevol 2005 toe.
Traditioneel trakteer ik jullie op een afbeelding van een enorm dik konijn:
[afbeelding]
Dudequote:
Dat konijn moet wel in een snode poging de wereld te onderwerpen gecreëerd zijn in een illuminatielaboratorium.quote:
Het was een proto-type furbynijn.quote:Op maandag 27 december 2004 20:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dat konijn moet wel in een snode poging de wereld te onderwerpen gecreëerd zijn in een illuminatielaboratorium.
Gelukkig nieuwjaar.
quote:Op zondag 26 december 2004 19:01 schreef Mirage het volgende:
Het fijnste van deze dagen vind ik de kerstfilms. Op de een of andere manier maken die indruk op mijn zoontje van 5, waardoor hij een keertje langer dan 10 minuten op zijn billen naast mij op de bank blijft hangen zodat ik stiekem heerlijk door zijn haar kan kriebelen en hem vol kan planten met kusjes en knuffels.
Normaal gesproken krijg ik hier niet in deze mate de kans voor, het mannetje is bezig of wil dat geklef niet.
Ssst.... Ik kon zo gauw geen ander plaatsje vindenquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:50 schreef YoriZ het volgende:
Dat konijn is niet dik joh, gewoon behaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |