Nooit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
En natuurlijk moeten die Friezen weer zichzelf bewijzen, en zetten ze 2 smileys neer!
Oh, ik had er even niet op gerekend dat er nog Nederlanders op het forum waren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nooit.
Maar dan ook NOOIT.
Mij.
Als.
FRIES!!!
Aanduiden.
Mijn vriendin is Fries, ik kom er graag, zeil er elk jaar, heb er kennissen wonen, maar als er IEMAND een oerhollander of randstedeling is dan ben ik dat.
ReCreative, Graaf van Holland, Heer van Kennemerland en West-Friesland, Megalomaan, meldt zichquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
Oh, ik had er even niet op gerekend dat er nog Nederlanders op het forum waren.
Dan moet je in 1256 in Hoogwoud wezenquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:28 schreef Doffy het volgende:
Heer van West-Friesland? Hoe kunnen er nou twee zijn?![]()
Nee hoor, daar hoef je je sinds Floris V geen zorgen meer over te makenquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:32 schreef Alicey het volgende:
Aha, West-Friesland. Gevaarlijk dicht in de buurt dus.
Twentenaar dan nog altijdquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Sven ouwe Twentenees. Alles goed?
He wat vervelend. Zal ik een paar Friezen sturen??quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Twentenaar dan nog altijd
Hier gaat het wel redelijk.. ben alleen een beetje ziekjes..![]()
Mjah het heerst wel een beetje. Ook in mijn Graafschap is een groot percentage van de bevolking geveld door ziekte. Beterschapquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:03 schreef qu63 het volgende:
Twentenaar dan nog altijd
Hier gaat het wel redelijk.. ben alleen een beetje ziekjes..![]()
Nou dan mag jij Hoogwoud hebben, dan ben ik voortaan wel de Heer van Aemstelquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:30 schreef ReCreative het volgende:
Dan moet je in 1256 in Hoogwoud wezen.
Gewoon andersquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:47 schreef Doffy het volgende:
Enlighten us wb de discussies in TRU SC!
Wèèèhquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:28 schreef Doffy het volgende:
Nou dan mag jij Hoogwoud hebben, dan ben ik voortaan wel de Heer van Aemstel
Haha, dat zou je willen! Maar als je ouwe koeien uit de sloot wilt halen, moet je wel water hebben. Ergo: jij houdt Waterlandquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:32 schreef ReCreative het volgende:
Wèèèhik wil òòk Heer van Aemstel worden
. Ruilen voor Waterland?
*melancholisch zuchtje slaat*quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:30 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Gewoon anders. Lees maar terug. Hier heb je een willekeurig deel.
Wat wil je daarmee propaganderen?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:20 schreef Yosomite het volgende:
He wat vervelend. Zal ik een paar Friezen sturen??![]()
Nou, gek klinkt het wel hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Btw, un Fryske party bei Sven thûs klinkt sa gek nog net.
Kenne ze in dat hoge noorden ook Engels??quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Btw, un Fryske party bei Sven thûs klinkt sa gek nog net.
Jawis.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kenne ze in dat hoge noorden ook Engels??
Holy Crap, gaan ze zich aanpassen??quote:
Nee joh. Abe! Of Grutte Pier!quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:54 schreef Haushofer het volgende:
En Foppe de Haan op de euro.
Frysk en Engels zijn zeer verwante talenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:27 schreef qu63 het volgende:
Kenne ze in dat hoge noorden ook Engels??
Ik zie gewoon de SlowChat-titelquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
als ik dit topic open zie ik in m'n browser title bar WFL / Mithras-cultus voorloper van de Jezus-cultus of andersom?
Nee, in het Thee/Koffie-topicquote:Ik zit hier toch in het koffie/senseo topic
In dat geval zou ik eerder koffie als medicijn kiezen, maar ik zit dan ook een beetje raar in elkaar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:41 schreef Bensel het volgende:
ik heb thee.. wegens ziekte,zie ook: Whaa.. ziek
Ik gebruik tegenwoordig Mozilla Firefox en ben er tot nu toe best wel tevereden over.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:51 schreef Alicey het volgende:
Internet Explorer? Die wil nog wel eens stukgaan en de titel niet meer bijwerken.
Ook meteen een stuk minder last van banners en autodial-rommel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig Mozilla Firefox en ben er tot nu toe best wel tevereden over.
Mwa, thee werkt wat meer verstoppend, zeg maar.. koffie is meer laxerend, en dat kna ik nu slecht gebruikenquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dat geval zou ik eerder koffie als medicijn kiezen, maar ik zit dan ook een beetje raar in elkaar.
Veel bananen etenquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:28 schreef Bensel het volgende:
Mwa, thee werkt wat meer verstoppend, zeg maar.. koffie is meer laxerend, en dat kna ik nu slecht gebruiken
Oh, ik kijk altijd vooral naar het mentale deel..quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:28 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mwa, thee werkt wat meer verstoppend, zeg maar.. koffie is meer laxerend, en dat kna ik nu slecht gebruiken
ja jaquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:15 schreef Doffy het volgende:
Ik werk al jaren met Mozilla en verafschuw () Internet Explorer bijna zoveel als Senseo *brrr*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |