abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24427374
Heb ik weer.. heb ik nog vakantie, ga ik vanachts op bed met een stekende buikpijn, om een uur later naar de WC te kunnen rennen, vanwege diarree.. moment dat ik klaar ben met scheiten, moet ik ook nog eens kotsen.. Nou, ja, weer op bed gegaan, durde niet lang, of de volgende aanval kwam. Een half uur lang op de WC gezeten, word ik opeens heel erg duizelig, en voor ik er erg in heb, lig ik te spartelen naast de WC pot (en 2 verschrikte ouders voor de deur) voor de rest de hele nacht veel water gedronken, en af en toe eens gekotst..

en nu vraag ik me af: Wat kan ik hier aan doen?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_24427388
Gewoon in bed kruipen en uitzieken.

Beterschap.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  donderdag 6 januari 2005 @ 08:51:51 #3
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_24427398
ziekmelding doorgeven aan werkgever

vakantiedagen redden

Beterschap iig
If at first you fail, re-define your objective.
pi_24427404
Te veel informatie!

Maar toch beterschap!
pi_24427421
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:49 schreef buitenbeentje het volgende:
Gewoon in bed kruipen en uitzieken.

Beterschap.
Dat is et pobleem juist.. heb de hele nacht al op bed gelegen, maar kon maar niet slapen.. werd helemaal zat van liggen. Ben dus nu maar wat aan het fokken, ben ik in elk geval afgeleid
Twitch.tv/bensel15
pi_24427432
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:46 schreef Bensel het volgende:
Heb ik weer.. heb ik nog vakantie, ga ik vanachts op bed met een stekende buikpijn, om een uur later naar de WC te kunnen rennen, vanwege diarree.. moment dat ik klaar ben met scheiten, moet ik ook nog eens kotsen.. Nou, ja, weer op bed gegaan, durde niet lang, of de volgende aanval kwam. Een half uur lang op de WC gezeten, word ik opeens heel erg duizelig, en voor ik er erg in heb, lig ik te spartelen naast de WC pot (en 2 verschrikte ouders voor de deur) voor de rest de hele nacht veel water gedronken, en af en toe eens gekotst..

en nu vraag ik me af: Wat kan ik hier aan doen?
Dokertje raadplegen........ik denk dat je voedselvergiftiging hebt.
Kip gegeten misschien die niet volledig doorbakken was ?
+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
pi_24427466
Na, tis waarschijnlijk geen voedsel vergiftiging.. Dit had m'n oom nl ook, die heeft het aan m'n moeder gegeven (die was ook al bijna flauwgevallen laatst), en nu ben ik de gelukkige.. ik denk een aardig heftige buikgriep
Twitch.tv/bensel15
pi_24427623
Bensel, dit had ik ook, ik had een bacterie, ik zou echt even naar de docter gaan
Succes
pi_24427731
Als je oom en moeder het ook al hebben gehad is het gewoon een buikgriep, heb ik ook al een paar keer gehad, zo erg.
Het enige wat je kunt doen is uitzieken, veel water of thee drinken, weinig zoete dingen nuttigen, dat prikkelt je darmen en maag weer, en licht verteerbaar voedsel eten, dus wit brood ipv bruin, soep ipv rijst of aardappels.
Wel proberen te eten iig. anders ga je op een gegeven moment gal kotsen, dat is veel erger dan gewoon je eten eruit gooien. Bovendien, alles wat je binnen houd is mooi meegenomen.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')