Tov jou kun je vrijwel alleen maar in het oosten wonen. Dus je sluit niemand uit????quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
Ja klopt.. In het oosten zitten nog wel een paar enge mensen.
Verraad!! Een Hollander die in het oosten gaat wonen!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:54 schreef qu63 het volgende:
* qu63 woont nu in het oosten maar is een echte Gooische kakkerniet dat je daar trots op moet zijn.. maar tja.. iemand moet toch het geld verdienen!!
![]()
En de meeste Turken zijn crimineel, de meeste Hollanders zijn gladde praatjesmakers, en negers zijn uitkeringtrekkers.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:01 schreef Alicey het volgende:
Nouja, de meeste Friezen zijn gewoon niet te vertrouwen... Maar ik heb niets tegen Friezen hoor. In Friesland dan.
Ja, en je vergeet Surinamers die lui zijn, Belgen die dom zijn en Duitsers die een grote bek hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En de meeste Turken zijn crimineel, de meeste Hollanders zijn gladde praatjesmakers, en negers zijn uitkeringtrekkers.![]()
Frieze merenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat iemand daar wil wonen moet een alarmbelletje laten rinkelen!
Waar woon je, midden op de Afsluitdijk?quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:01 schreef Geartsjuh het volgende:
's Nachts sterren kunnen zien zonder lichtvervuiling
En met een beetje geluk kom ik toevallig ook nog langszeilen dan, dan ben je helemaal overtuigd gelijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:01 schreef Geartsjuh het volgende:
Anders ga je maar eens een keertje in de zomer mee naar Langweer, dan begrijp je het wel.
Dat niet, maar de mensen wonen hier nou eenmaal niet zo dicht op elkaar als in de Randstad. De licht-productie is hier relatief veel lager.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Waar woon je, midden op de Afsluitdijk?![]()
Dat kan ik me haast niet voorstellenquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
Ik heb een leuke opmerking
Begin jij nu ook al?quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:31 schreef Doffy het volgende:
Hey hey, Friezen zijn raar volk
quote:maar Skylge is toch erg mooi!
ben jij voor segregatie ? een apart Senseo SC topic ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:58 schreef Doffy het volgende:
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?Senseo is geen koffie!
Dat wist ik (alleen niet hoe je het precies schreef, daarom maar de vertaling)quote:
als ik iets fouts schrijf dan mag dat hoor !quote:Sorry ik zal je niet meer corrigeren vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |