Spank youquote:Op woensdag 29 december 2004 23:53 schreef Dagonet het volgende:
Luie Hond - Nummertje Tekstpop-up warning
Ik luister gewoon erg veel muziekquote:Thnx man, you just made my day!
Je hebt er nogal verstand van hè, heb ik zo gezien. En je bent ook nog es van alle markten thuis, lol. Hoe komt het??
Op de site staat dat het nummer Rays of Sunshine heet, verder kan ik je ook niet helpenquote:Op donderdag 30 december 2004 01:06 schreef energizer het volgende:
http://www.nittotire.com/movies/rays_480.mov
ALSJEBLIEFT help mij..... ik MOET weten hoe dit nummer heet of wie de artiest is (of beiden natuurlijk)
zover was ik ook gekomen... toch bedankt voor het kijkenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
Op de site staat dat het nummer Rays of Sunshine heet, verder kan ik je ook niet helpen
is dat niet de clip van All i want is you van U2?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:52 schreef Freaky_pauwie het volgende:
ok.. dees is lastig, denk ik.
Hij is al wat ouder, en ik weet alleen de videoclip nog..
Dat gaat over een circus een een meisje dat met n dwerg is, maar dan met de acrobaat gaat. En dan gaat ze dood en gooit die dwerg een ring in haar graf.
vaag he
t is een droevig liedje..
www.ster.nl heb je daar al gekeken?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:08 schreef ellebell het volgende:
Ik zoek een nummer dat hoort bij een KLM reclame. Het was een reclame met die zwanen. Het was rustige muziek, met een beetje zang er door heen. Wie kent dit?
Ja, maar op de een of andere manier kan ik die filmpjes niet openen en ik word er verder ook niet veel wijzer van. Ook via google kon ik het niet vinden.quote:
Nas - Got Yourself A Gun?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:27 schreef koston het volgende:
Ik zoek het openingsnummer van The Soprano's, ik weet alleen dit nog van de tekst "Woke up this morning, got yourself a gun." oid.
A.T.G.O.C. - Repeated Love (1997) misschien?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:44 schreef TheScienceMan het volgende:
In dit dancenummer wordt regelmatig de tekst "repeat" en "re-peat" gezegd.
Van de IMDb-site:quote:Op donderdag 30 december 2004 15:27 schreef koston het volgende:
Ik zoek het openingsnummer van The Soprano's, ik weet alleen dit nog van de tekst "Woke up this morning, got yourself a gun." oid.
Woke Up This Morning - A3 zou het dus zijn. Nou kan ik me echter herinneren dat het nummer toch Got Yourself A Gun heet (tenminste, zo ken ik het), alleen kan ik niet meer op de naam van de uitvoerende komenquote:"Woke Up This Morning"
(Opening Credits)
Written by Larry Love, The Mountain of Love, Mississippi Guitar Love and The Very Reverend Dr. D. Wayne Love
Performed by A3 (Alabama 3)
Het is Woke Up This Morning van Alabama 3. Niet verder denkenquote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Van de IMDb-site:
[..]
Woke Up This Morning - A3 zou het dus zijn. Nou kan ik me echter herinneren dat het nummer toch Got Yourself A Gun heet (tenminste, zo ken ik het), alleen kan ik niet meer op de naam van de uitvoerende komen
Misschien dat dit je verder helpt!
MFSB - Love Is The Messagequote:Op donderdag 30 december 2004 23:24 schreef Passione het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik weet er zo weinig van dat ik eigenlijk mijn kansen al op 0 inschat, maar toch...
Het is een dance jazz nummer, klinkt erg lekker en lijkt me ook al vrij oud (begin 90), waarin de zin "love is the message" of iets dergelijks, offfff "dance is the message"... of iets met "dance is the.." wordt geroepen. Punt is, ik had de nodige borrel op toen ik hem een week geleden hoorde en schoot me nu pas te binnen om te zoeken.
niemand??quote:Op donderdag 30 december 2004 14:22 schreef Pracissor het volgende:
Ik zoek een reggae nummer van een flink aantal jaren terug, en ik ken alleen nog maar 1 zinnetje uit het liedje, zoiets van:
kissing you is like catching a big fish
Ze draaide dat liedje erg vaak toen ik in St. Vincent was (7 jaar geleden)
Anyone?
Al Green & Arthur Baker - The Message Is Love?quote:Op donderdag 30 december 2004 23:24 schreef Passione het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik weet er zo weinig van dat ik eigenlijk mijn kansen al op 0 inschat, maar toch...
Het is een dance jazz nummer, klinkt erg lekker en lijkt me ook al vrij oud (begin 90), waarin de zin "love is the message" of iets dergelijks, offfff "dance is the message"... of iets met "dance is the.." wordt geroepen. Punt is, ik had de nodige borrel op toen ik hem een week geleden hoorde en schoot me nu pas te binnen om te zoeken.
Ik geloof Peer Gynt - dodemarsquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:08 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb een klassiek nummer proberen te zingen. ik wil graag de artiest en titel weten.
download
dat is ook niet echt jazz dance.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Al Green & Arthur Baker - The Message Is Love?
Prokofiev - romeo and julietquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:08 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb een klassiek nummer proberen te zingen. ik wil graag de artiest en titel weten.
download
Nee, dat was Funkstar Deluxequote:Op donderdag 30 december 2004 16:08 schreef Chen het volgende:
[..]
Had Fatboy slim daar geen remix opgemaakt?
eindelijk gevonden.. ik zat er iets naast, het was "music is the answer". Nummer is van Danny Tenaglia...quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:08 schreef Passione het volgende:
Nee, totaal niet die stijl. Echt dance jazz achtig, met een neger die het elke keer hip zegt... echt zo jaren 90 achtig, met keyboard stukjes erin enzo...
Klinkt als een techno versie van de Italo classic 'Catch The Fox' van Den Harrow.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand welk nummer/artiest dit is:
http://members.home.nl/m.noom/BOMB2.wmv
Die ben ik eeuwig dankbaar!
quote:
Het klinkt als iemand die aan het boeren isquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:45 schreef Reda het volgende:
was ik daar op een newyearsparty hoorde ik dit nummer dat ik al een aantal keren in verschillende clubs heb gehoord.
Snel ff een voice opname gemaakt ervan:
http://www.xs4all.nl/~reda/Recording.WAV
wie O wie weet welke plaat dit is?
Zeg dan dat je er helemaal naast zat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:07 schreef Passione het volgende:
[..]
eindelijk gevonden.. ik zat er iets naast, het was "music is the answer". Nummer is van Danny Tenaglia.
Miss Thang ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:10 schreef Guest150 het volgende:
Ik zoek de naam van een "artiest" die net op The Box was, het nummer heette "I Want It All" volgens mij en je zag de hele tijd een heel sletterige negerin zingen over wat ze allemaal wilde, met verder gewoon een zwarte achtergrond. House on the hill, boats nogwat, enz.
Nu alleen nog de naam van dat nummerquote:
Vindicatedquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:31 schreef ozzietukker het volgende:
Ik zoek een nummer, is vooral op de Australische radio in Perth (96fm)...
tekst die er in voorkomt, indicated, trace the moment full forever.... let me slip away af en toe hoor ik iets van Desmond ofziets die het zou zingen maar kan niets vinden...
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vindicated
by Dashboard Confessional
So turn
Up the corners of your lips
Part them and feel my finger tips
Trace the moment, fall forever
Defense is paper thin
Just one touch and I'd be in
Too deep now to ever swim against the current
So let me slip away [3x]
So let me slip against the current
So let me slip away [4x]
Met dank aan letssingit.com
Bedankt!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:16 schreef Scandalous het volgende:
Miss Thang ?
You're welcomequote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:47 schreef ozzietukker het volgende:
[..]JA DIE IS HET, net aan het downloaden
geslagen, en eerste stukje al vast gehoord, en ja dit is hem!!!!!!!
Thanks
http://www.imdb.com/title/tt0243155/soundtrack al bekeken?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:00 schreef sannuh het volgende:
In bridget jones diary (de eerste film dus) zit een erg leuk deuntje. een beetje aan het begin van de film als ze zich helemaal mooi gaat maken (nagels knippen, scrubben e.d.) Daar hoor je dus zo'n stoer deuntje. Weet iemand hoe dat nummer heet?
en weet iemand ook dat liedje dat net voor ze gaat koken (blauwe soep e.d.) Snel nummer is het.
Die is gewoon via de grotere online stores te bestellen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:55 schreef kokos het volgende:
NERD - in search of
Ik zoek: http://www.musicmatic.de/N/NERD___1a.jpg
Dus niet: http://www.broodger.com/cvr/c017/c01744.jpg
Of weet iemand waar ik hem kan kopen/bestellen?
ik snap niet dat ik dit in deze topic moet posten
Ja had ik al gekeken.. maar dan op een andere site.. Maar hier staan meer nummers bij en...... jawel!!! Ik heb het liedje gevonden wat ik zocht!! Joehoee, bedankt!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:32 schreef bartrid het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0243155/soundtrack al bekeken?
Ster.nl:quote:Op zondag 2 januari 2005 12:20 schreef Lybo het volgende:
Wie kan mij helpen aan de titel en artiest van de Sun reclame?
Man is zijn lippen aan het stiften bij de toiletten.
De titel is waarschijnlijk forever and ever, maar ik weet de artiest niet.
ik ken de reclame niet, maar van ster.nl:quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:04 schreef teig het volgende:
hai hai,
Ik zie net de reclame van natuur en milieu, en daar word op de achtergrond een ooi nummer gedraaid. Dit lijkt een beetje op era/adiemus.
Iemand een idee??
Thanx
Wat geweldig, superbedankt!quote:Op zondag 2 januari 2005 12:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ster.nl:
Adverteerder/merk: Sun
Product: Wasmiddelen
Titel commercial: Lipstick
Reclamebureau: Lowe
Eerste uitzending: 6 december 2004
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: I say a little prayer
Componist: Jaap Eggermont
Uitvoerende(n): Jaap Eggermont (Aretha Franklin org.)
stom dat ik daar niet aan dacht!!quote:Op zondag 2 januari 2005 12:38 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik ken de reclame niet, maar van ster.nl:
Adverteerder/merk: Stichting Natuur en Milieu
Product: Fondsen en Stichtingen
Titel commercial: Ruimte voor dieren
Reclamebureau: Cygnus X3
Eerste uitzending: 13 januari 2004
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Sanvean: I am your shadow
Componist: Lisa Gerrard
Uitvoerende(n): Lisa Gerrard
Jackie Wilson - Reet petite [1987]quote:Op zondag 2 januari 2005 13:08 schreef mark_03 het volgende:
Een inkoppertje misschien, maar weet 't echt niet meer.
Dit is de tekst:
She's so fine, fine, fine
She's so fine aiaiaiaiaiai she's so fine, fine, fine
Oh oh oh oh (trompet) oh, oh, oh, oh,
Zo als?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die is gewoon via de grotere online stores te bestellen.
U2 - New Years Day (Ferry Corsten Remix) denk ik dat je bedoeldquote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:53 schreef Asics het volgende:
op innercity 2001 heb ik een nummer gehoord dat tiesto draaide en dat de melodie had van een nummer van u2, welk nummer ben ik echter vergeten. MAAR er is hier vast wel een muziekliefhebber die mij kan vertellen welk nummer van u2 dit was en hoe deze 'remix' van mijn held heet. toch?
gokje: xzibit - x?quote:Op zondag 2 januari 2005 17:05 schreef DuranK het volgende:
Hoe heet da ene nummer van Xzibit waar je hele tijd van die apen X hoort zeggen?
Nick Cave - To be by your sidequote:Op zondag 2 januari 2005 15:35 schreef ASSpirine het volgende:
stukje van de tekst
door een man gezongen, zachte liedje
tonight I'll be by your side, but tomorrow I will fly
Born too Slow - The Crystal Method is het nummer van NFSU.. Maar dat is niet die versie die die vrouw zingt. Het deuntje lijkt er wel op iig..quote:Op maandag 3 januari 2005 00:13 schreef Kluupkluup het volgende:
Die 'soundtrack' van NeedForSpeedUnderground 1..
Komt de laatste tijd wel vaak op de muziekzenders.. Maar ik ben telkens net te laat om te kijken hoe het nummer heet.
Tis wat eentoning, telkens hetzelfde deuntje en zo nu en dan zingt een vrouw een paar regels.
apen? ook niet netjes van je.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:05 schreef DuranK het volgende:
Hoe heet da ene nummer van Xzibit waar je hele tijd van die apen X hoort zeggen?
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:13 schreef Kluupkluup het volgende:
Komt de laatste tijd wel vaak op de muziekzenders.. Maar ik ben telkens net te laat om te kijken hoe het nummer heet.
Tis wat eentoning, telkens hetzelfde deuntje en zo nu en dan zingt een vrouw een paar regels.
Iemand?quote:Born too Slow - The Crystal Method is het nummer van NFSU.. Maar dat is niet die versie die die vrouw zingt. Het deuntje lijkt er wel op iig..
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:27 schreef Frasier het volgende:
Hoe heet dat nummer uit de nieuwe Vodafone reclame? Die milf die gekke bekken loopt te trekken tegen haar dochtertje.
www.ster.nl:quote:
anouk - girl?quote:Op maandag 3 januari 2005 12:14 schreef bullshit. het volgende:
Ik zoek een nummer dat een beetje als volgt gaat: blablalbabl ice cold fever blaalbabl
en dat dan een tijdje door, het is een beetje pop rock achtig
Ik denk dat je T. Raumschmiere - Monstertruckdriver bedoeld.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:56 schreef ironmanbas het volgende:
Mensen....misschien ben ik niet de eerste die het vraagt...maar ik zoek naar de titel van een stukkie reclame van TMF...waarin een paar artiesten voorbij komen.....volgens mij Britney..en een paar Rappers..
Maar owkee ik vind die beat echt gruwelijk
duss alvast thanx!
Of Petey Pablo - Freek-a-Leekquote:Op maandag 3 januari 2005 20:37 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik denk dat je T. Raumschmiere - Monstertruckdriver bedoeld.
al op imdb gekeken?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb net Bent it like Beckham gezien op BBC.
Kwam een nummer in voor van een jaar of tien oud.
Op het moment dat de damesvoetbalploeg in Hamburg aankomt hoor je 'em.
Het is een vrij snel nummer met een vrouwenstem.
*mompelt iets over MsN *quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:43 schreef Stakie het volgende:
hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar het volgende nummer:
Hans versnel - hee ho (is hier een feest ofzo).
Het nummer is omstreeks 1995 uitgebracht. De carnaval en feestliefhebbers zullen het nummer ongetwijfeld wel kennen. Kan iemand mij vertellen op welke cd dit uitgekomen is, of heeft iemand de singel hiervan, en wil hem aan me verkopen.
Wie heeft er meer info over dit nummer?
Met vriendelijke groetjes,
Staak
Yeaaah.. vet hequote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:40 schreef ironmanbas het volgende:
En inderdaad het is petey Pablo....geweldig....dit is echt een ultieme PIMP beat man...
Thanx voor de reacties!!!
en btw... die van monstertruckdriver is ook koel
ik weet niet zeker of je deze bedoelt, maar hij zat in Bend it like Beckham en er zit een vrouwenstem in: Texas - Inner Smile (prachtnummer trouwens)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik denk... ik doe em nog ff een keer...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:29 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek een house nummer, hardcore volgens mij met zo'n klassiek deuntje erin..
Best wel hoge noten en het doet me altijd een beetje aan elfjes enzo denken.. ze gebruiken dat deuntje heel vaak in bijv. tv-series e.d. maar dan nu de house versie dus...
Het bleek uiteindelijk toch Ms. Thing te zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:16 schreef Scandalous het volgende:
Miss Thang ?
Alien Ant Farm - Summer zegt google.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil wel graag weten hoe het nummer heeft waarvan ik een stukje tekst in m'n sig heb staan;
Trying to give you summer, but I'm winter. Wish I could make you srping, but I fall so hard
dusIk heb het op een gekregen, gebrand ceedeetje staan (zonder tracklist erbij
) en ik kan het maar niet vinden op internet. Herkend iemand de tekst toevallig?
Is die niet van Warren G?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:10 schreef Guest150 het volgende:
Ik zoek de naam van een "artiest" die net op The Box was, het nummer heette "I Want It All" volgens mij en je zag de hele tijd een heel sletterige negerin zingen over wat ze allemaal wilde, met verder gewoon een zwarte achtergrond. House on the hill, boats nogwat, enz.
In de club spelen ze de single-edit van Melanie C's I turn to you en eerder in de film (maar volgens mij vòòr Hamburg) Indepence Day van dezelfde artiest.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Nee, tis em niet.. Ik zoek nog ff verder. Maar idd, wel een mooi nummer..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:23 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of je deze bedoelt, maar hij zat in Bend it like Beckham en er zit een vrouwenstem in: Texas - Inner Smile (prachtnummer trouwens)
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Misschienquote:Atomic Blondie Hounslow Harriers arriving, sightseeing and playing football in Hamburg
Shit ik had je post nog niet gezien.. En heb nog door lopen zoeken.. Maar idd.. Ik kwam bij Blondie - Atomic uitquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:39 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[..]
Misschien
http://www.imdb.com/title/tt0286499/board/nest/224815
De jaren 90 versie was een cover door de Party Animals[1997]: GEEN remix!quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Shit ik had je post nog niet gezien.. En heb nog door lopen zoeken.. Maar idd.. Ik kwam bij Blondie - Atomic uit
Ben nu een remix ervan aan het downloaden. Want het staat me bij dat het een aantal jaar terug (jaren negentig) een hit was.. Het orgineel komt uit 1980..
Ah, die bedoel ik dan.. thnx..quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:25 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
De jaren 90 versie was een cover door de Party Animals[1997]: GEEN remix!
Is het misschien Fisherspooner - Emerge ??? Die komt niet uit de jaren '80, maar doet wel een beetje 80's aan...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:14 schreef Z het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het is een electro nummer, doet een beetje jaren 80 aan, veel 'saw' geluiden. En er wordt in gezongen, zoiets van ' You don't need to, be much stronger (of longer ofzo). Ik heb het nummer twee keer gehoord, twee keer op een 80's party in de Paradiso ...
Yep... en in geval van nood: msnquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:42 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ah, die bedoel ik dan.. thnx..
Heet ie wel Atomic?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:43 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Iemand hier erg goed bekent met de film shouf shouf habibi?
Ben namelijk al tijd op zoek naar een nummer dat in die film voorkomt.
Het is een trance/breakdance nummer en het komt voor in het stukje dat Leila (Touriya Haoud) en Daan (Winston Gerschtanowitz) in een discotheek zijn. Tara Elders staat er ook bij...
Heeft dat nummer een naam en weet iemand die misschien ?
The Shorts - Comment ca vaquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:01 schreef yogidrink het volgende:
Liedje van een Nederlandse jongen. Zingt over een meisje in discotheek in frankrijk op vakantie dacht ik. Het is echt een oud nummer.
ik dacht dat die iets zei van : en in me beste frans zei ik toen.....en dan het refrein in het frans.
Weet iemand het??
Janine Jansenquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:44 schreef __Wouter__ het volgende:
niet al te lang geleden is er een cd uitgekomen waarop een nederlands meisje/vrouw de vier jaargetijden van vivaldi op viool speelt.
hoe heet zij?
Die ene schotse band, iets met Murphys ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:13 schreef Impry het volgende:
Met welk liedje komt darter John Henderson op?Was net bij de Embassy zijn opkomst, het is al een iets ouder liedje.
Ehh ik weet niet meer hoe die ging maar ik heb een nummer van Proclaimers in mijn hoofd, I would walk 500 miles. Was dat hem toevallig?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:13 schreef Impry het volgende:
Met welk liedje komt darter John Henderson op?Was net bij de Embassy zijn opkomst, het is al een iets ouder liedje.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Ehh ik weet niet meer hoe die ging maar ik heb een nummer van Proclaimers in mijn hoofd, I would walk 500 miles. Was dat hem toevallig?
quote:Op zondag 2 januari 2005 04:12 schreef blup het volgende:
http://www.trancevibez.com/untitled.mp3
DnB mixje van rap lied?
Orgineel of remix naam iemand?
Manfred Mann - Ha ha said the clown [1967]quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:55 schreef furanku het volgende:
http://www.xs4all.nl/~caeculus/frank/ENCO-002.MP3
Her heart is in the clouds,
In a world see a girl with a smile in her eyes
never thought i'd be brought right down by her line / side
dit kan ik eruit opmaken, maar ik kan niks vinden op google.. wie o wie?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Manfred Mann - Ha ha said the clown [1967]
Super, haar bedoelde ik!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Janine Jansen
http://www.janinejansen.com/vivaldi/index.html
Dat zou maar zo Paula Abdul - Opposites Attract kunnen zijnquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:43 schreef ironmanbas het volgende:
Het gaat zo:
One step forward and two steps back
Echt een beetje zo'n typisch amerikaans liedje..
Seal - Crazy (dacht ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:22 schreef Messenga het volgende:
Hey Mensen,
Ik zoek een nummer, dat hoorde ik vanmiddag op radio 555.
Heeft veelvuldig de volgende zin :
No we never gonna survive on less, we get a little crazy.
Ik weet dat er een trance dance nummer van is namelijk : Brooklyn Bounce - Crazy
Weten jullie wat het origineel is ?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik schaam me bijna om het te vragen, zo'n raar liedje is het![]()
Gisteren bij de uitzending over Dakar ging het er over dat die 2cv (eend) was uitgevallen. Toen werd daar een heel blij liedje met eendegekwaak bij gespeeld: kwekkwekkwek, kwekkwek kwekkwekkwekkwek.
Weet iemand titel en uitvoerend artiest?
*gaat iets raars zeggen:*quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik schaam me bijna om het te vragen, zo'n raar liedje is het![]()
Gisteren bij de uitzending over Dakar ging het er over dat die 2cv (eend) was uitgevallen. Toen werd daar een heel blij liedje met eendegekwaak bij gespeeld: kwekkwekkwek, kwekkwek kwekkwekkwekkwek.
Weet iemand titel en uitvoerend artiest?
Ik heb geen idee. Een Schotse band 'Murphy's ofzo' is waarschijnlijk Dropkick Murphys uit Boston. Verder kan ik je niet helpen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:13 schreef Impry het volgende:
Ondertussen was ie weer op tv en heb stukje text van tweede couplet wat je hoort;quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik zoek de titel van dat nummer uit de Nescafe Cappucino reclame, zwartwit gefilmd waarbij verscheidene mensen met een schuimsnor worden getoond. Ik heb ster.nl al gecheckt, maar die reclame staat er niet op. Ook op de nescafe site kan ik niet echt wijs worden. Iemand?
Geen idee welk lied ze bedoeld maar klinkt iig leukquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:27 schreef SuperFruitig het volgende:
mijn vriendinnetje zoekt het volgende liedje dat ze persoonlijk heeft ingezongen
Klikkerdeklik 1.8mb .wav
sorry voor de grootte kon op dit moment geen snelle wav->mp3 converter vinden ( alle tips zijn welkom )
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=watch+a+guy+watch+a+dame+on+any+street+in+town+&lr=quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ondertussen was ie weer op tv en heb stukje text van tweede couplet wat je hoort;
"wich is the name of the game, watch a guy watch a dame on any street in town koortje pada dadaa watch that sound bla bla.. " Iemand?
Misschien dat ze m zo weer uitzenden
Madness - One step beyondquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:40 schreef Rasing het volgende:
[..]
Met welk liedje komt Darryl Fitton dan op? Dat wil ik dan wel weer weten...
Thnxquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:51 schreef Rasing het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=watch+a+guy+watch+a+dame+on+any+street+in+town+&lr=
Andy Williams-Music to watch girls by
Het was al opgelostquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:40 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Een Schotse band 'Murphy's ofzo' is waarschijnlijk Dropkick Murphys uit Boston. Verder kan ik je niet helpen.
Tnxquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:40 schreef Rasing het volgende:
Ow ern superFruitig: CDex is een mooi wav>mp3 convert programma. Googlen of www.download.com.
Dat is 'm! Geweldig, daar ga ik iedereen mee gek maken.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
*gaat iets raars zeggen:*
Ronald & Donald - Kwek kwek [1974]
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:35 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat is 'm! Geweldig, daar ga ik iedereen mee gek maken.
Dank u zeer!quote:
Oow mijn god, ik was nieuwsgierig, wat te flut is dit in godsnaamquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
*gaat iets raars zeggen:*
Ronald & Donald - Kwek kwek [1974]
Het meest voorkomende nummertje met hoge toontjes in een tv-serie/programma is:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:35 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik denk... ik doe em nog ff een keer...
diding ding ding dididing dididing dingdingdingdingding... hehehe snap je
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:36 schreef AirwiN het volgende:
Nummer uit de top 40 van een maandje geleden, Danzel met Pump it up. Wie weet van welke plaat dat melodietje is geleend?
quote:'Pump it up' is a remake of a song by the Black and White brothers, who had a big hit in the nineties with 'Put Your Hands Up'.
Hot Butter - Popcorn is ook al jaren populairquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:17 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Het meest voorkomende nummertje met hoge toontjes in een tv-serie/programma is:
Hele grote gok![]()
Royksopp - Eple misschien?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:36 schreef AirwiN het volgende:
Nummer uit de top 40 van een maandje geleden, Danzel met Pump it up. Wie weet van welke plaat dat melodietje is geleend?
Qua tekst heb je gelijk. Maar het gaat mij juist om de melodie. In mijn beleving is de geleend van een houseplaat van begin jaren 90. En ik ben dus benieuwd welke... Bedankt tot zover voor de moeite.quote:'Pump it up' is a remake of a song by the Black and White brothers, who had a big hit in the nineties with 'Put Your Hands Up'.
Is dat niet nog steeds Madness - One Step Beyond?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:19 schreef Rolfxx het volgende:
Het liedje bij Lakeside van Fitton. Het nummer waarbij hij opkomt. Weet iemand die?
Dat is nog steeds Madness - One Step Beyondquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:29 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Is dat niet nog steeds Madness - One Step Beyond?
Yanou ft. Do - On And Onquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:40 schreef bikerboy het volgende:
Een liedje dat ik op mijn werk vaak hoor,
lijkt een beetje op DO weet niet zeker of het zo is tis iets van :
On and on..........
can t let go ..... caus...love... on and on on and on.
Zoiets, niet erg duidelijk maar wie weet. .... is dat het niet weet wat daar hoort te staan
Het heet 'Vijf Jaar Samen, Twee Jaar Uit Elkaar' en het staat op de CD 'Zinloos Genieten'.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:08 schreef PAA-053 het volgende:
Hey allemaal, ff herhalingspostje:
Het nummer dat ik zoek komt uit de voorstelling van NUHR, Over de Top. Deze zinnen komen er in voor:
"Die mooie handen die beweging door haar haar
5 jaar samen, 2 jaar uit elkaar"
Prachtig nummer, maar ik weet niet hoe het heet, dus ik weet niet waar danwel hoe ik eraan kan komen! Als iemand dit nummer mss op MP3 heeft zou ik die heel graag hebben, je zou me er heel erg mee helpen!!
Alvast bedankt!
dennis coffey - theme from black belt jonesquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:31 schreef dikavi het volgende:
(n)iemand die weet waarvan dit deuntje is? http://dickcream.com/h/04/0702/
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:56 schreef renz0r het volgende:
De aftitelsong van de film 'Alexander' welke is dat
Vangelis :quote:
Het eerste dat mij te binnen schiet is Cock Robin. En het nummer heet ook zo volgens mij. (dus thought you were on my side)quote:Op zondag 9 januari 2005 05:21 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zoek een nummer dat zojuist op actionradio.nl was.
I thought you were on my side..... blablablabla
Man en een vrouw zingen het. Iemand?
Ja heel graag, dat zou geweldig zijn!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:21 schreef marco_spn het volgende:
[..]
Het heet 'Vijf Jaar Samen, Twee Jaar Uit Elkaar' en het staat op de CD 'Zinloos Genieten'.
Laat maar weten of je nog een mp3 nodig hebt...
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:14 schreef Z het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het is een electro nummer, doet een beetje jaren 80 aan, veel 'saw' geluiden. En er wordt in gezongen, zoiets van ' You don't need to, be much stronger (of longer ofzo). Ik heb het nummer twee keer gehoord, twee keer op een 80's party in de Paradiso ...
Ahh, ik heb hem gevonden. Tussen 20.000 mp3tjes raak je er wel een een kwijtquote:Op zondag 9 januari 2005 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het eerste dat mij te binnen schiet is Cock Robin. En het nummer heet ook zo volgens mij. (dus thought you were on my side)
dat is I Got The (Blues) van Labi Siffrequote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:26 schreef DuranK het volgende:
Ik zat op rtl premier leaugue blaab te kijken toen ze goals van nederlands lieten zien. Daar zat een muziekje onder, ik dacht dat is my name is van eminem. Het was wel het deuntje maar compleet andere tekst, van wie is de originele versie dus?
Interpol - Evilquote:Op zondag 9 januari 2005 12:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zoek dat nummer van die clip met die pop zonder neus bij een ongeluk, de groep heet interpol geloof ik.
Ik denk trouwens dat de file te groot is voor mijn hotmail account, zou ik je mss toe kunnen voegen op MSN?quote:Op zondag 9 januari 2005 13:03 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja heel graag, dat zou geweldig zijn!!![]()
aaaah ja die tweede heb ik hier op de computer staan.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:17 schreef Roderick3 het volgende:
In de film Schussangst worden 2 nummers gedraait waarvan ik maar niet achter de artiest en titel kan komen en ik MOET ze weten gewoon, ken de style goed en heb veel maar weet echt niet welk nummer het is.
http://avotek.dynu.com/temp/song1.mp3
http://avotek.dynu.com/temp/song2.mp3
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:17 schreef Roderick3 het volgende:
In de film Schussangst worden 2 nummers gedraait waarvan ik maar niet achter de artiest en titel kan komen en ik MOET ze weten gewoon, ken de style goed en heb veel maar weet echt niet welk nummer het is.
http://avotek.dynu.com/temp/song1.mp3
http://avotek.dynu.com/temp/song2.mp3
Stock Aitken Waterman wordt er bedoeld denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:06 schreef Berkery het volgende:
Wat zijn 'saw' geluiden precies?
Email?quote:Op zondag 9 januari 2005 13:03 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja heel graag, dat zou geweldig zijn!!![]()
Helaas, zover was ik al, dit is meer de regie van het geluid volgens mij, geen artiestenquote:Op zondag 9 januari 2005 14:45 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Original Music by
Dito Tsintsadze
Giorgi Tsintsadze
....dit vond ik op www.imdb.com. Misschien kun je daar verder mee?
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef renz0r het volgende:
Hoe heet dit ongelovelijk lekkere nr op deze site die tijdens de opening is te horen
http://www.dance-tunes.com/
je hebt grote kans dat het muziek is die voor die reclame gemaakt is.. wat je kan proberen is of naar motorola te mailen of ze iets weten, of te zoeken naar het reclamebureau wat de reclame gemaakt heeft en die te mailen of ze iets weten..quote:Op zondag 9 januari 2005 13:13 schreef Leep het volgende:
Weet iemand van wie het nummer is in deze reclame?
Op ster kan ik hem niet vinden
ja zoiets d8 ik idd alquote:Op zondag 9 januari 2005 16:23 schreef timbob het volgende:
[..]
je hebt grote kans dat het muziek is die voor die reclame gemaakt is.. wat je kan proberen is of naar motorola te mailen of ze iets weten, of te zoeken naar het reclamebureau wat de reclame gemaakt heeft en die te mailen of ze iets weten..
Misschien puff daddy - come with me?quote:Op zondag 9 januari 2005 17:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe dat nummer... Het lijkt op gangsters paradise, uit dezelfde periode...
Begint met een zware bass Teudeudeu.... Teudeudeu, teuseuseu, tudeudeu (bass)
Rustig rnb nummer...
Nee, rustiger... Word nog wel eens gedraaid in kroegen...quote:Op zondag 9 januari 2005 18:31 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Misschien puff daddy - come with me?
Geen idee of je dat bedoelt..
Led Zeppelin - Kashmir?quote:Op zondag 9 januari 2005 17:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Rustig rnb nummer...
zing es een stukje?quote:Op zondag 9 januari 2005 17:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Rustig rnb nummer...
Luniz - I Got 5 On Itquote:Op zondag 9 januari 2005 17:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Rustig rnb nummer...
Saw is geen Stock Aitken and Waterman' . Maar het geluid van een synth. Saw is een beetje knetterend/scheur geluid ofzo. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen ...quote:Op zondag 9 januari 2005 13:06 schreef Berkery het volgende:
Wat zijn 'saw' geluiden precies?
Yes...quote:
Jeuj thanks, ik twijfelde in et begin nog wel ffquote:Op zondag 9 januari 2005 13:10 schreef Nepthys het volgende:
[..]
dat is I Got The (Blues) van Labi Siffre
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:37 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
dennis coffey - theme from black belt jones
is best een oud nummer volgens mij maar ik weet de titel niet meerquote:take a look at my girlfriend, she's the only one i got
volgens google supertramp met breakfast in americaquote:Op maandag 10 januari 2005 12:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
is best een oud nummer volgens mij maar ik weet de titel niet meer
je hebt gelijkquote:Op maandag 10 januari 2005 12:48 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
volgens google supertramp met breakfast in america
zou het Sandwiches van de Detroit Grand Pubahs kunnen zijn?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:02 schreef NatteKip het volgende:
ik zoek een nummer uit 2001, het is een chill dancre nummer met een heel vaag stemmetje die praat, de clip is met en getintje jongen in een draaimolen..echt zoooo vet...wie weet dta misschien?
Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yetquote:Op maandag 10 januari 2005 13:47 schreef Pronk het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat geschreven is omdat de zanger zijn stotterende broer voor de gek wilde houden, het is toen een wereldhit geworden. Ik heb er laatst een filmpje over gezien op tv, ik weet alleen de naam van het nummer en de artiest niet meer.
De zanger stottert steeds met opzet in het refrein, volgens mij stottert hij het woord baby:
b-b-b-b-baby!
dat tweede liedje:quote:Op zondag 9 januari 2005 15:29 schreef marq het volgende:
hey.
* marq zoekt ook.. kwam dit tegen in een mix een tijd terug..
en, als je niet thuis bent in goa/psytrance dan hoef je het denk ik al niet eens te proberen
http://mark.space.servehttp.com/bliep-1.ogg
http://mark.space.servehttp.com/bliep-2.ogg
pleaaase???
Profielquote:
AHAA, dat zijn beide stukjes van hetzelfde liedje.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:17 schreef timbob het volgende:
[..]
dat tweede liedje:
Space Tribe vs Electric Universe - Alkaloid Experiment
hoe hoe hoe weet ik dat?
simpel: ff googlen op "Brian is unable to snap his fingers"
had je zelf ook wel ff kunnen doen he
Keb em eindelijk.. Deep Dish - Flashdancequote:Op maandag 3 januari 2005 00:13 schreef Kluupkluup het volgende:
quote:
edit: Born too Slow - The Crystal Method is het nummer van NFSU.. Maar dat is niet die versie die die vrouw zingt. Het deuntje lijkt er wel op iig..
Yes! Dat is em!!quote:Op maandag 10 januari 2005 15:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet
?
Beetje Latin-Bubb'lin'achtig lied ofniet?quote:Op maandag 10 januari 2005 17:30 schreef hallo_mensen het volgende:
Liedje van afgelopen zomer ,
Na na na na i was in this club en she came to me
en dan de hele tijd , na na na na
Iemand een idee?
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:36 schreef henkjantje het volgende:
en zoek nog een nummer wat begint met ik ben een echte nederlander
en dat je dan hoort je moet je bek houden achmed... hoe heet dit nummer en waar kan ik dit downloaden
Ik ken wel 'Here's Johnny':)quote:Op maandag 10 januari 2005 21:36 schreef henkjantje het volgende:
Ik zoek een hardstyle nummer waarin ze iets zeggen van here is tony... kan niet meer op de naam komen
Dat is here's johnnyquote:Op maandag 10 januari 2005 21:36 schreef henkjantje het volgende:
Ik zoek een hardstyle nummer waarin ze iets zeggen van here is tony... kan niet meer op de naam komen
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=I+think+I%27d+better+leave+right+now%2C+before+we+go+any+deeper&btnG=Google+zoeken&lr=quote:Op maandag 10 januari 2005 21:56 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoe heet die gozer (ik dacht van Starmaker of Idols UK) die al een aantal kleine hitjes heeft gehad...
Een van zijn liedjes heeft ongeveer de volgende tekst:
"I think I'd better leave right now, before we go any deeper
Somebody show me how...."
Als iemand ook de exacte titel van dat nummer weet trouwens...
En wat was zijn eerste "grootste hit" ook alweer???
quote:Op maandag 10 januari 2005 13:50 schreef Nepthys het volgende:
jah! super bedankt joh!!!
zou het Sandwiches van de Detroit Grand Pubahs kunnen zijn?
will youngquote:Op maandag 10 januari 2005 21:56 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoe heet die gozer (ik dacht van Starmaker of Idols UK) die al een aantal kleine hitjes heeft gehad...
Een van zijn liedjes heeft ongeveer de volgende tekst:
"I think I'd better leave right now, before we go any deeper
Somebody show me how...."
Als iemand ook de exacte titel van dat nummer weet trouwens...
En wat was zijn eerste "grootste hit" ook alweer???
Rank 1 - Beats @ Rank 1.comquote:Op maandag 10 januari 2005 20:45 schreef renz0r het volgende:
Hoe heet dit ongelovelijk lekkere nr op deze site die tijdens de opening is te horen
http://www.dance-tunes.com/
Jawelquote:Op maandag 10 januari 2005 18:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Beetje Latin-Bubb'lin'achtig lied ofniet?
Guns and Roses - Yesterdaysquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:27 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook even opzoek naar een nummer.
Ik hoorde het nummer vanochtend op radio Veronica, rond 6 uur 's morgens. Ik weet niet zo heel veel meer van het nummer, maar ik kan me nog herinneren dat:
- Het gezongen wordt door een man.
- Dat in de coupletten het woord "yesterday" een paar keer wordt gezongen (iets van: "yesterday I got so scared" etc.)
- In de tussenstukken/refreinen wordt iets gezongen als: "without you, without you"
- Het is een best vrolijk, up-tempo, lekker nummertje.
Ik hoop dat iemand me kan vertellen welk nummer ik zoek.
Offtopic:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:04 schreef Kletz het volgende:
ik heb 2 nummers nodig en ik kom er niet op!!!!!
1) volgens mij heet het "the stewards" met "love and walk away" maar kan er niets van vinden!!!
Het begint met een snel keyboard gepriegel en een vrouwen stem. Miss voor de bekende bekend. Het is een jaren 80 nummer volgens mij. Best wel een snel nummer.
En de 2de: is een recent nummer. Het is volgens mij een alternatief dans nummer met een vrouw op zang. En in de videoclip staat ze volgens mij met kort zwart haar en een band achter haar, met een gitarist die kaal met een baartje en een zwarte zonnebril op heeft. Maar het is dus wel een soort van dans nummer :S
HELP!
De 1e:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:04 schreef Kletz het volgende:
1) volgens mij heet het "the stewards" met "love and walk away" maar kan er niets van vinden!!!
Het begint met een snel keyboard gepriegel en een vrouwen stem. Miss voor de bekende bekend. Het is een jaren 80 nummer volgens mij. Best wel een snel nummer.
En de 2de: is een recent nummer. Het is volgens mij een alternatief dans nummer met een vrouw op zang. En in de videoclip staat ze volgens mij met kort zwart haar en een band achter haar, met een gitarist die kaal met een baartje en een zwarte zonnebril op heeft. Maar het is dus wel een soort van dans nummer :S
HELP!
The Shirts - Laugh and walk awayquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:04 schreef Kletz het volgende:
HELP!
deze misschien?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:47 schreef furanku het volgende:
Ik zoek zo'n nummer die zonet in een proggie op mtv voorbij kwam.
Het is een heel rustig stukje en wat ik eruit kan opmaken is iets met " i'm walking in wonderland" . Soort van zeer rustig rock nummertje ofzo?
starsailor - four to the floorquote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:12 schreef Impry het volgende:
http://www.vracvideo.net/vracvideo_neige_h_a_2005-395.mpg
Welk liedje is dat op de achtergrond van dit filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |