Wat geweldig, superbedankt!quote:Op zondag 2 januari 2005 12:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ster.nl:
Adverteerder/merk: Sun
Product: Wasmiddelen
Titel commercial: Lipstick
Reclamebureau: Lowe
Eerste uitzending: 6 december 2004
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: I say a little prayer
Componist: Jaap Eggermont
Uitvoerende(n): Jaap Eggermont (Aretha Franklin org.)
stom dat ik daar niet aan dacht!!quote:Op zondag 2 januari 2005 12:38 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik ken de reclame niet, maar van ster.nl:
Adverteerder/merk: Stichting Natuur en Milieu
Product: Fondsen en Stichtingen
Titel commercial: Ruimte voor dieren
Reclamebureau: Cygnus X3
Eerste uitzending: 13 januari 2004
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Sanvean: I am your shadow
Componist: Lisa Gerrard
Uitvoerende(n): Lisa Gerrard
Jackie Wilson - Reet petite [1987]quote:Op zondag 2 januari 2005 13:08 schreef mark_03 het volgende:
Een inkoppertje misschien, maar weet 't echt niet meer.
Dit is de tekst:
She's so fine, fine, fine
She's so fine aiaiaiaiaiai she's so fine, fine, fine
Oh oh oh oh (trompet) oh, oh, oh, oh,
Zo als?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die is gewoon via de grotere online stores te bestellen.
U2 - New Years Day (Ferry Corsten Remix) denk ik dat je bedoeldquote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:53 schreef Asics het volgende:
op innercity 2001 heb ik een nummer gehoord dat tiesto draaide en dat de melodie had van een nummer van u2, welk nummer ben ik echter vergeten. MAAR er is hier vast wel een muziekliefhebber die mij kan vertellen welk nummer van u2 dit was en hoe deze 'remix' van mijn held heet. toch?
gokje: xzibit - x?quote:Op zondag 2 januari 2005 17:05 schreef DuranK het volgende:
Hoe heet da ene nummer van Xzibit waar je hele tijd van die apen X hoort zeggen?
Nick Cave - To be by your sidequote:Op zondag 2 januari 2005 15:35 schreef ASSpirine het volgende:
stukje van de tekst
door een man gezongen, zachte liedje
tonight I'll be by your side, but tomorrow I will fly
Born too Slow - The Crystal Method is het nummer van NFSU.. Maar dat is niet die versie die die vrouw zingt. Het deuntje lijkt er wel op iig..quote:Op maandag 3 januari 2005 00:13 schreef Kluupkluup het volgende:
Die 'soundtrack' van NeedForSpeedUnderground 1..
Komt de laatste tijd wel vaak op de muziekzenders.. Maar ik ben telkens net te laat om te kijken hoe het nummer heet.
Tis wat eentoning, telkens hetzelfde deuntje en zo nu en dan zingt een vrouw een paar regels.
apen? ook niet netjes van je.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:05 schreef DuranK het volgende:
Hoe heet da ene nummer van Xzibit waar je hele tijd van die apen X hoort zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |