Spank youquote:Op woensdag 29 december 2004 23:53 schreef Dagonet het volgende:
Luie Hond - Nummertje Tekstpop-up warning
Ik luister gewoon erg veel muziekquote:Thnx man, you just made my day!
Je hebt er nogal verstand van hè, heb ik zo gezien. En je bent ook nog es van alle markten thuis, lol. Hoe komt het??
Op de site staat dat het nummer Rays of Sunshine heet, verder kan ik je ook niet helpenquote:Op donderdag 30 december 2004 01:06 schreef energizer het volgende:
http://www.nittotire.com/movies/rays_480.mov
ALSJEBLIEFT help mij..... ik MOET weten hoe dit nummer heet of wie de artiest is (of beiden natuurlijk)
zover was ik ook gekomen... toch bedankt voor het kijkenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
Op de site staat dat het nummer Rays of Sunshine heet, verder kan ik je ook niet helpen
is dat niet de clip van All i want is you van U2?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:52 schreef Freaky_pauwie het volgende:
ok.. dees is lastig, denk ik.
Hij is al wat ouder, en ik weet alleen de videoclip nog..
Dat gaat over een circus een een meisje dat met n dwerg is, maar dan met de acrobaat gaat. En dan gaat ze dood en gooit die dwerg een ring in haar graf.
vaag he
t is een droevig liedje..
www.ster.nl heb je daar al gekeken?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:08 schreef ellebell het volgende:
Ik zoek een nummer dat hoort bij een KLM reclame. Het was een reclame met die zwanen. Het was rustige muziek, met een beetje zang er door heen. Wie kent dit?
Ja, maar op de een of andere manier kan ik die filmpjes niet openen en ik word er verder ook niet veel wijzer van. Ook via google kon ik het niet vinden.quote:
Nas - Got Yourself A Gun?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:27 schreef koston het volgende:
Ik zoek het openingsnummer van The Soprano's, ik weet alleen dit nog van de tekst "Woke up this morning, got yourself a gun." oid.
A.T.G.O.C. - Repeated Love (1997) misschien?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:44 schreef TheScienceMan het volgende:
In dit dancenummer wordt regelmatig de tekst "repeat" en "re-peat" gezegd.
Van de IMDb-site:quote:Op donderdag 30 december 2004 15:27 schreef koston het volgende:
Ik zoek het openingsnummer van The Soprano's, ik weet alleen dit nog van de tekst "Woke up this morning, got yourself a gun." oid.
Woke Up This Morning - A3 zou het dus zijn. Nou kan ik me echter herinneren dat het nummer toch Got Yourself A Gun heet (tenminste, zo ken ik het), alleen kan ik niet meer op de naam van de uitvoerende komenquote:"Woke Up This Morning"
(Opening Credits)
Written by Larry Love, The Mountain of Love, Mississippi Guitar Love and The Very Reverend Dr. D. Wayne Love
Performed by A3 (Alabama 3)
Het is Woke Up This Morning van Alabama 3. Niet verder denkenquote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Van de IMDb-site:
[..]
Woke Up This Morning - A3 zou het dus zijn. Nou kan ik me echter herinneren dat het nummer toch Got Yourself A Gun heet (tenminste, zo ken ik het), alleen kan ik niet meer op de naam van de uitvoerende komen
Misschien dat dit je verder helpt!
MFSB - Love Is The Messagequote:Op donderdag 30 december 2004 23:24 schreef Passione het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik weet er zo weinig van dat ik eigenlijk mijn kansen al op 0 inschat, maar toch...
Het is een dance jazz nummer, klinkt erg lekker en lijkt me ook al vrij oud (begin 90), waarin de zin "love is the message" of iets dergelijks, offfff "dance is the message"... of iets met "dance is the.." wordt geroepen. Punt is, ik had de nodige borrel op toen ik hem een week geleden hoorde en schoot me nu pas te binnen om te zoeken.
niemand??quote:Op donderdag 30 december 2004 14:22 schreef Pracissor het volgende:
Ik zoek een reggae nummer van een flink aantal jaren terug, en ik ken alleen nog maar 1 zinnetje uit het liedje, zoiets van:
kissing you is like catching a big fish
Ze draaide dat liedje erg vaak toen ik in St. Vincent was (7 jaar geleden)
Anyone?
Al Green & Arthur Baker - The Message Is Love?quote:Op donderdag 30 december 2004 23:24 schreef Passione het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik weet er zo weinig van dat ik eigenlijk mijn kansen al op 0 inschat, maar toch...
Het is een dance jazz nummer, klinkt erg lekker en lijkt me ook al vrij oud (begin 90), waarin de zin "love is the message" of iets dergelijks, offfff "dance is the message"... of iets met "dance is the.." wordt geroepen. Punt is, ik had de nodige borrel op toen ik hem een week geleden hoorde en schoot me nu pas te binnen om te zoeken.
Ik geloof Peer Gynt - dodemarsquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:08 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb een klassiek nummer proberen te zingen. ik wil graag de artiest en titel weten.
download
dat is ook niet echt jazz dance.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Al Green & Arthur Baker - The Message Is Love?
Prokofiev - romeo and julietquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:08 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb een klassiek nummer proberen te zingen. ik wil graag de artiest en titel weten.
download
Nee, dat was Funkstar Deluxequote:Op donderdag 30 december 2004 16:08 schreef Chen het volgende:
[..]
Had Fatboy slim daar geen remix opgemaakt?
eindelijk gevonden.. ik zat er iets naast, het was "music is the answer". Nummer is van Danny Tenaglia...quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:08 schreef Passione het volgende:
Nee, totaal niet die stijl. Echt dance jazz achtig, met een neger die het elke keer hip zegt... echt zo jaren 90 achtig, met keyboard stukjes erin enzo...
Klinkt als een techno versie van de Italo classic 'Catch The Fox' van Den Harrow.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand welk nummer/artiest dit is:
http://members.home.nl/m.noom/BOMB2.wmv
Die ben ik eeuwig dankbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |