quote:Op maandag 3 januari 2005 00:13 schreef Kluupkluup het volgende:
Die 'soundtrack' van NeedForSpeedUnderground 1..
Komt de laatste tijd wel vaak op de muziekzenders.. Maar ik ben telkens net te laat om te kijken hoe het nummer heet.
Tis wat eentoning, telkens hetzelfde deuntje en zo nu en dan zingt een vrouw een paar regels.
Iemand?quote:Born too Slow - The Crystal Method is het nummer van NFSU.. Maar dat is niet die versie die die vrouw zingt. Het deuntje lijkt er wel op iig..
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:27 schreef Frasier het volgende:
Hoe heet dat nummer uit de nieuwe Vodafone reclame? Die milf die gekke bekken loopt te trekken tegen haar dochtertje.
www.ster.nl:quote:
anouk - girl?quote:Op maandag 3 januari 2005 12:14 schreef bullshit. het volgende:
Ik zoek een nummer dat een beetje als volgt gaat: blablalbabl ice cold fever blaalbabl
en dat dan een tijdje door, het is een beetje pop rock achtig
Ik denk dat je T. Raumschmiere - Monstertruckdriver bedoeld.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:56 schreef ironmanbas het volgende:
Mensen....misschien ben ik niet de eerste die het vraagt...maar ik zoek naar de titel van een stukkie reclame van TMF...waarin een paar artiesten voorbij komen.....volgens mij Britney..en een paar Rappers..
Maar owkee ik vind die beat echt gruwelijk
duss alvast thanx!
Of Petey Pablo - Freek-a-Leekquote:Op maandag 3 januari 2005 20:37 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik denk dat je T. Raumschmiere - Monstertruckdriver bedoeld.
al op imdb gekeken?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb net Bent it like Beckham gezien op BBC.
Kwam een nummer in voor van een jaar of tien oud.
Op het moment dat de damesvoetbalploeg in Hamburg aankomt hoor je 'em.
Het is een vrij snel nummer met een vrouwenstem.
*mompelt iets over MsN *quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:43 schreef Stakie het volgende:
hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar het volgende nummer:
Hans versnel - hee ho (is hier een feest ofzo).
Het nummer is omstreeks 1995 uitgebracht. De carnaval en feestliefhebbers zullen het nummer ongetwijfeld wel kennen. Kan iemand mij vertellen op welke cd dit uitgekomen is, of heeft iemand de singel hiervan, en wil hem aan me verkopen.
Wie heeft er meer info over dit nummer?
Met vriendelijke groetjes,
Staak
Yeaaah.. vet hequote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:40 schreef ironmanbas het volgende:
En inderdaad het is petey Pablo....geweldig....dit is echt een ultieme PIMP beat man...
Thanx voor de reacties!!!
en btw... die van monstertruckdriver is ook koel
ik weet niet zeker of je deze bedoelt, maar hij zat in Bend it like Beckham en er zit een vrouwenstem in: Texas - Inner Smile (prachtnummer trouwens)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb net Bent it like Beckham gezien op BBC.
Kwam een nummer in voor van een jaar of tien oud.
Op het moment dat de damesvoetbalploeg in Hamburg aankomt hoor je 'em.
Het is een vrij snel nummer met een vrouwenstem.
Ik denk... ik doe em nog ff een keer...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:29 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek een house nummer, hardcore volgens mij met zo'n klassiek deuntje erin..
Best wel hoge noten en het doet me altijd een beetje aan elfjes enzo denken.. ze gebruiken dat deuntje heel vaak in bijv. tv-series e.d. maar dan nu de house versie dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |