Hot Butter - Popcorn is ook al jaren populairquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:17 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Het meest voorkomende nummertje met hoge toontjes in een tv-serie/programma is:
Hele grote gok![]()
Royksopp - Eple misschien?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:36 schreef AirwiN het volgende:
Nummer uit de top 40 van een maandje geleden, Danzel met Pump it up. Wie weet van welke plaat dat melodietje is geleend?
Qua tekst heb je gelijk. Maar het gaat mij juist om de melodie. In mijn beleving is de geleend van een houseplaat van begin jaren 90. En ik ben dus benieuwd welke... Bedankt tot zover voor de moeite.quote:'Pump it up' is a remake of a song by the Black and White brothers, who had a big hit in the nineties with 'Put Your Hands Up'.
Is dat niet nog steeds Madness - One Step Beyond?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:19 schreef Rolfxx het volgende:
Het liedje bij Lakeside van Fitton. Het nummer waarbij hij opkomt. Weet iemand die?
Dat is nog steeds Madness - One Step Beyondquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:29 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Is dat niet nog steeds Madness - One Step Beyond?
Yanou ft. Do - On And Onquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:40 schreef bikerboy het volgende:
Een liedje dat ik op mijn werk vaak hoor,
lijkt een beetje op DO weet niet zeker of het zo is tis iets van :
On and on..........
can t let go ..... caus...love... on and on on and on.
Zoiets, niet erg duidelijk maar wie weet. .... is dat het niet weet wat daar hoort te staan
Het heet 'Vijf Jaar Samen, Twee Jaar Uit Elkaar' en het staat op de CD 'Zinloos Genieten'.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:08 schreef PAA-053 het volgende:
Hey allemaal, ff herhalingspostje:
Het nummer dat ik zoek komt uit de voorstelling van NUHR, Over de Top. Deze zinnen komen er in voor:
"Die mooie handen die beweging door haar haar
5 jaar samen, 2 jaar uit elkaar"
Prachtig nummer, maar ik weet niet hoe het heet, dus ik weet niet waar danwel hoe ik eraan kan komen! Als iemand dit nummer mss op MP3 heeft zou ik die heel graag hebben, je zou me er heel erg mee helpen!!
Alvast bedankt!
dennis coffey - theme from black belt jonesquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:31 schreef dikavi het volgende:
(n)iemand die weet waarvan dit deuntje is? http://dickcream.com/h/04/0702/
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:56 schreef renz0r het volgende:
De aftitelsong van de film 'Alexander' welke is dat
Vangelis :quote:
Het eerste dat mij te binnen schiet is Cock Robin. En het nummer heet ook zo volgens mij. (dus thought you were on my side)quote:Op zondag 9 januari 2005 05:21 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zoek een nummer dat zojuist op actionradio.nl was.
I thought you were on my side..... blablablabla
Man en een vrouw zingen het. Iemand?
Ja heel graag, dat zou geweldig zijn!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:21 schreef marco_spn het volgende:
[..]
Het heet 'Vijf Jaar Samen, Twee Jaar Uit Elkaar' en het staat op de CD 'Zinloos Genieten'.
Laat maar weten of je nog een mp3 nodig hebt...
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:14 schreef Z het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het is een electro nummer, doet een beetje jaren 80 aan, veel 'saw' geluiden. En er wordt in gezongen, zoiets van ' You don't need to, be much stronger (of longer ofzo). Ik heb het nummer twee keer gehoord, twee keer op een 80's party in de Paradiso ...
Ahh, ik heb hem gevonden. Tussen 20.000 mp3tjes raak je er wel een een kwijtquote:Op zondag 9 januari 2005 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het eerste dat mij te binnen schiet is Cock Robin. En het nummer heet ook zo volgens mij. (dus thought you were on my side)
dat is I Got The (Blues) van Labi Siffrequote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:26 schreef DuranK het volgende:
Ik zat op rtl premier leaugue blaab te kijken toen ze goals van nederlands lieten zien. Daar zat een muziekje onder, ik dacht dat is my name is van eminem. Het was wel het deuntje maar compleet andere tekst, van wie is de originele versie dus?
Interpol - Evilquote:Op zondag 9 januari 2005 12:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zoek dat nummer van die clip met die pop zonder neus bij een ongeluk, de groep heet interpol geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |