Het bleek uiteindelijk toch Ms. Thing te zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:16 schreef Scandalous het volgende:
Miss Thang ?
Alien Ant Farm - Summer zegt google.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil wel graag weten hoe het nummer heeft waarvan ik een stukje tekst in m'n sig heb staan;
Trying to give you summer, but I'm winter. Wish I could make you srping, but I fall so hard
dusIk heb het op een gekregen, gebrand ceedeetje staan (zonder tracklist erbij
) en ik kan het maar niet vinden op internet. Herkend iemand de tekst toevallig?
Is die niet van Warren G?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:10 schreef Guest150 het volgende:
Ik zoek de naam van een "artiest" die net op The Box was, het nummer heette "I Want It All" volgens mij en je zag de hele tijd een heel sletterige negerin zingen over wat ze allemaal wilde, met verder gewoon een zwarte achtergrond. House on the hill, boats nogwat, enz.
In de club spelen ze de single-edit van Melanie C's I turn to you en eerder in de film (maar volgens mij vòòr Hamburg) Indepence Day van dezelfde artiest.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb net Bent it like Beckham gezien op BBC.
Kwam een nummer in voor van een jaar of tien oud.
Op het moment dat de damesvoetbalploeg in Hamburg aankomt hoor je 'em.
Het is een vrij snel nummer met een vrouwenstem.
Nee, tis em niet.. Ik zoek nog ff verder. Maar idd, wel een mooi nummer..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:23 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of je deze bedoelt, maar hij zat in Bend it like Beckham en er zit een vrouwenstem in: Texas - Inner Smile (prachtnummer trouwens)
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb net Bent it like Beckham gezien op BBC.
Kwam een nummer in voor van een jaar of tien oud.
Op het moment dat de damesvoetbalploeg in Hamburg aankomt hoor je 'em.
Het is een vrij snel nummer met een vrouwenstem.
Misschienquote:Atomic Blondie Hounslow Harriers arriving, sightseeing and playing football in Hamburg
Shit ik had je post nog niet gezien.. En heb nog door lopen zoeken.. Maar idd.. Ik kwam bij Blondie - Atomic uitquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:39 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[..]
Misschien
http://www.imdb.com/title/tt0286499/board/nest/224815
De jaren 90 versie was een cover door de Party Animals[1997]: GEEN remix!quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Shit ik had je post nog niet gezien.. En heb nog door lopen zoeken.. Maar idd.. Ik kwam bij Blondie - Atomic uit
Ben nu een remix ervan aan het downloaden. Want het staat me bij dat het een aantal jaar terug (jaren negentig) een hit was.. Het orgineel komt uit 1980..
Ah, die bedoel ik dan.. thnx..quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:25 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
De jaren 90 versie was een cover door de Party Animals[1997]: GEEN remix!
Is het misschien Fisherspooner - Emerge ??? Die komt niet uit de jaren '80, maar doet wel een beetje 80's aan...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:14 schreef Z het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het is een electro nummer, doet een beetje jaren 80 aan, veel 'saw' geluiden. En er wordt in gezongen, zoiets van ' You don't need to, be much stronger (of longer ofzo). Ik heb het nummer twee keer gehoord, twee keer op een 80's party in de Paradiso ...
Yep... en in geval van nood: msnquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:42 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ah, die bedoel ik dan.. thnx..
Heet ie wel Atomic?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:43 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Iemand hier erg goed bekent met de film shouf shouf habibi?
Ben namelijk al tijd op zoek naar een nummer dat in die film voorkomt.
Het is een trance/breakdance nummer en het komt voor in het stukje dat Leila (Touriya Haoud) en Daan (Winston Gerschtanowitz) in een discotheek zijn. Tara Elders staat er ook bij...
Heeft dat nummer een naam en weet iemand die misschien ?
The Shorts - Comment ca vaquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:01 schreef yogidrink het volgende:
Liedje van een Nederlandse jongen. Zingt over een meisje in discotheek in frankrijk op vakantie dacht ik. Het is echt een oud nummer.
ik dacht dat die iets zei van : en in me beste frans zei ik toen.....en dan het refrein in het frans.
Weet iemand het??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |