Jeuj thanks, ik twijfelde in et begin nog wel ffquote:Op zondag 9 januari 2005 13:10 schreef Nepthys het volgende:
[..]
dat is I Got The (Blues) van Labi Siffre
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:37 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
dennis coffey - theme from black belt jones
is best een oud nummer volgens mij maar ik weet de titel niet meerquote:take a look at my girlfriend, she's the only one i got
volgens google supertramp met breakfast in americaquote:Op maandag 10 januari 2005 12:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
is best een oud nummer volgens mij maar ik weet de titel niet meer
je hebt gelijkquote:Op maandag 10 januari 2005 12:48 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
volgens google supertramp met breakfast in america
zou het Sandwiches van de Detroit Grand Pubahs kunnen zijn?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:02 schreef NatteKip het volgende:
ik zoek een nummer uit 2001, het is een chill dancre nummer met een heel vaag stemmetje die praat, de clip is met en getintje jongen in een draaimolen..echt zoooo vet...wie weet dta misschien?
Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yetquote:Op maandag 10 januari 2005 13:47 schreef Pronk het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat geschreven is omdat de zanger zijn stotterende broer voor de gek wilde houden, het is toen een wereldhit geworden. Ik heb er laatst een filmpje over gezien op tv, ik weet alleen de naam van het nummer en de artiest niet meer.
De zanger stottert steeds met opzet in het refrein, volgens mij stottert hij het woord baby:
b-b-b-b-baby!
dat tweede liedje:quote:Op zondag 9 januari 2005 15:29 schreef marq het volgende:
hey.
* marq zoekt ook.. kwam dit tegen in een mix een tijd terug..
en, als je niet thuis bent in goa/psytrance dan hoef je het denk ik al niet eens te proberen
http://mark.space.servehttp.com/bliep-1.ogg
http://mark.space.servehttp.com/bliep-2.ogg
pleaaase???
Profielquote:
AHAA, dat zijn beide stukjes van hetzelfde liedje.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:17 schreef timbob het volgende:
[..]
dat tweede liedje:
Space Tribe vs Electric Universe - Alkaloid Experiment
hoe hoe hoe weet ik dat?
simpel: ff googlen op "Brian is unable to snap his fingers"
had je zelf ook wel ff kunnen doen he
Keb em eindelijk.. Deep Dish - Flashdancequote:Op maandag 3 januari 2005 00:13 schreef Kluupkluup het volgende:
Die 'soundtrack' van NeedForSpeedUnderground 1..
Komt de laatste tijd wel vaak op de muziekzenders.. Maar ik ben telkens net te laat om te kijken hoe het nummer heet.
Tis wat eentoning, telkens hetzelfde deuntje en zo nu en dan zingt een vrouw een paar regels.
quote:
edit: Born too Slow - The Crystal Method is het nummer van NFSU.. Maar dat is niet die versie die die vrouw zingt. Het deuntje lijkt er wel op iig..
Yes! Dat is em!!quote:Op maandag 10 januari 2005 15:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet
?
Beetje Latin-Bubb'lin'achtig lied ofniet?quote:Op maandag 10 januari 2005 17:30 schreef hallo_mensen het volgende:
Liedje van afgelopen zomer ,
Na na na na i was in this club en she came to me
en dan de hele tijd , na na na na
Iemand een idee?
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:36 schreef henkjantje het volgende:
en zoek nog een nummer wat begint met ik ben een echte nederlander
en dat je dan hoort je moet je bek houden achmed... hoe heet dit nummer en waar kan ik dit downloaden
Ik ken wel 'Here's Johnny':)quote:Op maandag 10 januari 2005 21:36 schreef henkjantje het volgende:
Ik zoek een hardstyle nummer waarin ze iets zeggen van here is tony... kan niet meer op de naam komen
Dat is here's johnnyquote:Op maandag 10 januari 2005 21:36 schreef henkjantje het volgende:
Ik zoek een hardstyle nummer waarin ze iets zeggen van here is tony... kan niet meer op de naam komen
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=I+think+I%27d+better+leave+right+now%2C+before+we+go+any+deeper&btnG=Google+zoeken&lr=quote:Op maandag 10 januari 2005 21:56 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoe heet die gozer (ik dacht van Starmaker of Idols UK) die al een aantal kleine hitjes heeft gehad...
Een van zijn liedjes heeft ongeveer de volgende tekst:
"I think I'd better leave right now, before we go any deeper
Somebody show me how...."
Als iemand ook de exacte titel van dat nummer weet trouwens...
En wat was zijn eerste "grootste hit" ook alweer???
quote:Op maandag 10 januari 2005 13:50 schreef Nepthys het volgende:
jah! super bedankt joh!!!
zou het Sandwiches van de Detroit Grand Pubahs kunnen zijn?
will youngquote:Op maandag 10 januari 2005 21:56 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoe heet die gozer (ik dacht van Starmaker of Idols UK) die al een aantal kleine hitjes heeft gehad...
Een van zijn liedjes heeft ongeveer de volgende tekst:
"I think I'd better leave right now, before we go any deeper
Somebody show me how...."
Als iemand ook de exacte titel van dat nummer weet trouwens...
En wat was zijn eerste "grootste hit" ook alweer???
Rank 1 - Beats @ Rank 1.comquote:Op maandag 10 januari 2005 20:45 schreef renz0r het volgende:
Hoe heet dit ongelovelijk lekkere nr op deze site die tijdens de opening is te horen
http://www.dance-tunes.com/
Jawelquote:Op maandag 10 januari 2005 18:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Beetje Latin-Bubb'lin'achtig lied ofniet?
Guns and Roses - Yesterdaysquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:27 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook even opzoek naar een nummer.
Ik hoorde het nummer vanochtend op radio Veronica, rond 6 uur 's morgens. Ik weet niet zo heel veel meer van het nummer, maar ik kan me nog herinneren dat:
- Het gezongen wordt door een man.
- Dat in de coupletten het woord "yesterday" een paar keer wordt gezongen (iets van: "yesterday I got so scared" etc.)
- In de tussenstukken/refreinen wordt iets gezongen als: "without you, without you"
- Het is een best vrolijk, up-tempo, lekker nummertje.
Ik hoop dat iemand me kan vertellen welk nummer ik zoek.
Offtopic:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:04 schreef Kletz het volgende:
ik heb 2 nummers nodig en ik kom er niet op!!!!!
1) volgens mij heet het "the stewards" met "love and walk away" maar kan er niets van vinden!!!
Het begint met een snel keyboard gepriegel en een vrouwen stem. Miss voor de bekende bekend. Het is een jaren 80 nummer volgens mij. Best wel een snel nummer.
En de 2de: is een recent nummer. Het is volgens mij een alternatief dans nummer met een vrouw op zang. En in de videoclip staat ze volgens mij met kort zwart haar en een band achter haar, met een gitarist die kaal met een baartje en een zwarte zonnebril op heeft. Maar het is dus wel een soort van dans nummer :S
HELP!
De 1e:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:04 schreef Kletz het volgende:
1) volgens mij heet het "the stewards" met "love and walk away" maar kan er niets van vinden!!!
Het begint met een snel keyboard gepriegel en een vrouwen stem. Miss voor de bekende bekend. Het is een jaren 80 nummer volgens mij. Best wel een snel nummer.
En de 2de: is een recent nummer. Het is volgens mij een alternatief dans nummer met een vrouw op zang. En in de videoclip staat ze volgens mij met kort zwart haar en een band achter haar, met een gitarist die kaal met een baartje en een zwarte zonnebril op heeft. Maar het is dus wel een soort van dans nummer :S
HELP!
The Shirts - Laugh and walk awayquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:04 schreef Kletz het volgende:
HELP!
deze misschien?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:47 schreef furanku het volgende:
Ik zoek zo'n nummer die zonet in een proggie op mtv voorbij kwam.
Het is een heel rustig stukje en wat ik eruit kan opmaken is iets met " i'm walking in wonderland" . Soort van zeer rustig rock nummertje ofzo?
starsailor - four to the floorquote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:12 schreef Impry het volgende:
http://www.vracvideo.net/vracvideo_neige_h_a_2005-395.mpg
Welk liedje is dat op de achtergrond van dit filmpje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |