Kom er gezellig bij zitten!quote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
deze OP: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat deeltje 50] Juubilleeeuum!!! *O*
[slowchat deeltje 49] Kerstdiner?
[Slowchat deeltje 48] De goede voornemens voor 2005
[Slowchat deeltje 47] {naamloos document}
[Slowchat deeltje 46] bijna bijna...
[Slowchat deeltje 45] BC is cute
[Slowchat deeltje 44] 12+
[Slowchat deeltje 43]
[Slowchat deeltje 42] Vuurwerk vuurwerk!
[Slowchat deeltje 41] De grote verhuizing!
[Slowchat deeltje 40] Lekker eten!
[Slowchat deeltje 39] Lunch! Eetsmakelijk iedereen!
[Slowchat deeltje 38] Broodje Bal!
[Slowchat deeltje 37] Onderweg naar kerst
[Slowchat deeltje 36] Kom ook naar de meet
[Slowchat deeltje 35] Da's andere koffie!
[Slowchat deeltje 34] komt dat zien, komt dat zien :D
[Slowchat deeltje 33] BlueCurl, devzero, godlike02, marty26
[Slowchat deeltje 32] Troel! Renesite! Jump! Sherman! QG!
[Slowchat deeltje 31]
[Slowchat deeltje 30] powered by nerds
[Slowchat deeltje 29] Renesite is liev O+
[Slowchat deeltje 28] Koekie d'r bij?
[Slowchat deeltje 27] Bom en aanslagvrije zone
[Slowchat deeltje 26]
[Slowchat deeltje 25]
[Slowchat deeltje 24]
[Slowchat deeltje 23]
[Slowchat deeltje 21]
[Slowchat deeltje 22]
[Slowchat deeltje 20]
[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
slet slaat inderdaad nergens opquote:
ja, kan m nu nie meer aanpassen he...quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:17 schreef SHERMAN het volgende:
Cygnusx (ja tis goed nu) je had gewoon een normale nickname moeten kiezen
waar slaat die naam eigenlijk op?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:19 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ja, kan m nu nie meer aanpassen he...
slet is net zoals Flipo leuker klinkend als chat...quote:
maar dit staat toch niet netjes?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:21 schreef cygnusx het volgende:
[..]
slet is net zoals Flipo leuker klinkend als chat...
Die is dooooooodquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:21 schreef VeerMans het volgende:
omfg andre hazes
ik zap weer terug naar 538 denk ik
is er wel, maar daar bne ik gebanned tot 1-1-2005 dus tot die tijd chatten we mooi hierquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:24 schreef VeerMans het volgende:
is er eigenlijk geen irc kanaal van dig? hoeven we t forum niet zo vol te spamme
veermans wat is je skype adres, dan kom je live in de uitzending op:quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:21 schreef VeerMans het volgende:
omfg andre hazes
ik zap weer terug naar 538 denk ik
was toch tot maart ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:26 schreef cygnusx het volgende:
[..]
is er wel, maar daar bne ik gebanned tot 1-1-2005 dus tot die tijd chatten we mooi hier
Orgineelquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:27 schreef cygnusx het volgende:
[..]
veermans wat is je skype adres, dan kom je live in de uitzending op:
http://62.166.43.174:8000/listen.pls
Met als titel vandaag, We bellen Diggers op!
skype is goedquote:
heb je skype?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Orgineel
Hoeveel mensen luisteren er?
heb ik jaquote:
meldt...quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:29 schreef VeerMans het volgende:
Ik wil cluedo online maken... iemand interesse in een groepsprojectje?
klojo is het eigenlijk hequote:Op dinsdag 28 december 2004 14:33 schreef Jump het volgende:
cygnusx, je hebt de OP niet up to date gehouden
moet je wel praten als ik je bel..quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:34 schreef SHERMAN het volgende:
oh en ik luister nu wel hoor cyg
en mijn naam voor skype is: neobie
ja je zei niksquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:38 schreef SHERMAN het volgende:
belt ie me en hangt ie meteen weer op![]()
rare jongen hoor die Cygnusx
moet je niet zo snel ophangenquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:39 schreef cygnusx het volgende:
[..]
moet je wel praten als ik je bel..![]()
juist jaquote:
ja kut, ik was ook nog vergeten om de muziek beetje te dempen, softwarematig muziek maken zuigt, vooral in je uppie, normaal met zn 2en o.i.d. werkt toch fijner ...quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:46 schreef SHERMAN het volgende:
en cugnusx? ik hoor nu ons gesprek door de het liedje heen
ik heb nooit CS gespeeldquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:17 schreef louisonrust het volgende:
Of Jump kan er gewoon geen kont van
Kortom je bent ook een noobquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:21 schreef Jump het volgende:
[..]
ik heb nooit CS gespeeld
zegt genoeg
*fluit deuntje*quote:
dat deuntje ken ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Deuntje van revenche of the nerds?![]()
Wimmel vergeet jequote:Op dinsdag 28 december 2004 16:38 schreef Renesite het volgende:
Ben ik weer, ik zal deze keer maar een inhoudvolle post doen, dan krik ik tenminste niet op, naar het schijnt.
Goed, ik heb dus een sneeuwballen gevecht gedaan, en natuurlijk gewonnen, het was koud, ik zwaai naar VeerMans, Sherman, Godlike, Jump, CygnusX, Devzero, Speedy GJ in dah house? evenals Troel, en wie vergeet ik nog, sorry, en nu ga ik wat voedsel zoeken en ben ik er zo weer, alvastals ik er weer ben en ik wens iedereen een fijne dag, etcetera, etcetera
quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:38 schreef Renesite het volgende:
Ben ik weer, ik zal deze keer maar een inhoudvolle post doen, dan krik ik tenminste niet op, naar het schijnt.
Goed, ik heb dus een sneeuwballen gevecht gedaan, en natuurlijk gewonnen, het was koud, ik zwaai naar VeerMans, Sherman, Godlike, Jump, CygnusX, Devzero, Speedy GJ in dah house? evenals Troel, en wie vergeet ik nog, sorry, en nu ga ik wat voedsel zoeken en ben ik er zo weer, alvastals ik er weer ben en ik wens iedereen een fijne dag, etcetera, etcetera
Saban vergeet jequote:Op dinsdag 28 december 2004 16:38 schreef Renesite het volgende:
Welja, jou vergeet ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is nog een wonder dat ie mij niet is vergeten
En dat terwijl je hier pas dagje mee postquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is nog een wonder dat ie mij niet is vergeten
Hoe is dat mogelijk zegquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welja, jou vergeet ik niet
Ik vergeet inderdaad Wimmel, maar ik ga niet overbodige reacties posten dat ik iemand vergeet, dan krik ik mijn posts op, en idem dito met Saban.
Veermans ben ik ook niet vergeten inderdaad, hoe zou ik durfen.
Iddquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat terwijl je hier pas dagje mee post
Dat terwijl ik Speedy sinds de overstap van Chello naar @home in de msn heb staan, ik ken hem dus al wat langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat terwijl je hier pas dagje mee post
quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat terwijl ik Speedy sinds de overstap van Chello naar @home in de msn heb staan, ik ken hem dus al wat langer dan vandaag.
Zeker!quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
En het werkt allemaal haha!
Doei veermans.
dat heb je jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:49 schreef cygnusx het volgende:
heb ik een accent?
ja heb medelijden, ik zit hier met een brakke microfoon en een softwareprogramma wat half niet werkt
volgende deeltje mag je dus weer even wegquote:Op dinsdag 28 december 2004 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
eindelijk..
je hebt geluk dat ik niet aanwezig was
Ik heb ook een accent.quote:
Niet huilen mannekequote:Op dinsdag 28 december 2004 17:20 schreef SHERMAN het volgende:
oh en hoi allemaal
ik denk niet dat ik vandaag 225 post haal
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ook een accent.
Verder maakt het mij niet uit wie hetvolgende deel opent, stomme opkrikken is dat
En ik haal niet veel posts, want ik zal maar niet veel gaan posten enzo, vooral niet als een ander het wel doet.
Tis fok maar ja, speedy GJ, dat klopt, maar voor sommigen een levensdoel.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En dit is niet opkrikken? Die rare reactie van jou
Maakt me verder ook niet echt uit hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet huilen manneke
This FOK! maar![]()
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis fok maar ja, speedy GJ, dat klopt, maar voor sommigen een levensdoel.
En sherman, ik voeg alle reaties samen, die ik zou kunnen geven als ik aan het postopkrikken was, maar dat doe ik maar niet omdat sommigen vinden dat dat stom is, terwijl anderen het wel doen.
Ik kan gewoon echt niet begrijpen waarom dat zo lekker belangrijk is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis fok maar ja, speedy GJ, dat klopt, maar voor sommigen een levensdoel.
En sherman, ik voeg alle reaties samen, die ik zou kunnen geven als ik aan het postopkrikken was, maar dat doe ik maar niet omdat sommigen vinden dat dat stom is, terwijl anderen het wel doen.
Ik jou ook hoorquote:
Heb jij CS Source? ik ookquote:
Je hebt er verder niks aanquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet begrijpen waarom dat zo lekker belangrijk is.
Zijn maar domme posten, wat maakt het nou uit hoeveel je er hebt.
Je kan wel 100.000 hebben maar wat heb je daarmee bereikt?
Aanzienquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet begrijpen waarom dat zo lekker belangrijk is.
Zijn maar domme posten, wat maakt het nou uit hoeveel je er hebt.
Je kan wel 100.000 hebben maar wat heb je daarmee bereikt?
Heb ik nu aanzien?quote:
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken voordat je op weg gaat of niet?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:38 schreef cygnusx het volgende:allemaal, zal ik eens vertellen wat ik heb gedaan, gewoon LEKKER 2 kilometer in de sneeuw gelopen met in de ene hand een krat bier en in de andere hand mijn fiets waar achterop nog meer troep zat (kroketten enzo) omdat je niet kunt fietsen op een gladde weg met dat spul allemaal, dus moest ik LOPEN in de kou met niet waterdichte schoenen (dus dat en mijn sokken waren zijknat) en zonder handschoenen dus mijn vingers zijn nu opgezwollen en het typt voor geen meter
![]()
![]()
maaarrr... ik heb dus straks wel mooi kroketjes te eten
ja naja en dan kom je thuis, je voelt niks meer aan je vingers, kijk je op de tafel, zie je je handschoenen liggen...quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken voordat je op weg gaat of niet?
Ik heb net DCX gespeeldHeb geen Counterstrike
Misschien maar is gaan kopen lenen Downloaden!
wehehhehequote:Op dinsdag 28 december 2004 17:44 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ja naja en dan kom je thuis, je voelt niks meer aan je vingers, kijk je op de tafel, zie je je handschoenen liggen...![]()
\quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:38 schreef cygnusx het volgende:allemaal, zal ik eens vertellen wat ik heb gedaan, gewoon LEKKER 2 kilometer in de sneeuw gelopen met in de ene hand een krat bier en in de andere hand mijn fiets waar achterop nog meer troep zat (kroketten enzo) omdat je niet kunt fietsen op een gladde weg met dat spul allemaal, dus moest ik LOPEN in de kou met niet waterdichte schoenen (dus dat en mijn sokken waren zijknat) en zonder handschoenen dus mijn vingers zijn nu opgezwollen en het typt voor geen meter
![]()
![]()
maaarrr... ik heb dus straks wel mooi kroketjes te eten
Sneeuwballen gevecht, sneeuw pop gemaakt (quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:44 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ja naja en dan kom je thuis, je voelt niks meer aan je vingers, kijk je op de tafel, zie je je handschoenen liggen...![]()
Niet?quote:
Mooi zoquote:
Idem hierquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
\
Moet jij 2 km voor een winkel fietsen!!!!!
Ik maar een 80 meter heen/terug![]()
Dat ik aanzien heb?quote:
Nee, GD is wel liefquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat godlike zegt, om je zoet te houden![]()
Eetsmakelijkquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:40 schreef cygnusx het volgende:
zo, ben ik weer
lekker frikandellen en kroketten met kreukelpatat uit de frituur gegeten
Heb mijn eten al opquote:
ik dus ookquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:48 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik dus ook
maare, sinds waneer kom jij op de slowchat
Lekker kort andwoordquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:59 schreef cygnusx het volgende:
aha
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:06 schreef cygnusx het volgende:
ach ja, ik moet mijn topiccount opkrikken weetjewel...
(hoop) dat hij het wel weet hoe ik het bedoelquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet erop ingaan renesite.
Hij moet eerst maar eens naar zich zelf kijken voor hij commetaar op iemand anders geeft
Geen last vanquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:13 schreef cygnusx het volgende:
fok is weer zo traag als poep
Jah okequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
(hoop) dat hij het wel weet hoe ik het bedoel![]()
Ik moest inhoudvol posten, dus dat deed ik
Slowtjetterquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]niet goed dan??
Op GCSC zit ik meestal, maar daar was vanacht niks dus keek ik in onzin dus kom ik ook gelijk maar hier heen.
Dus zit nu op 3 SC's
quote:
quote:
Een gifje is bewegend, wat is daar PHP aan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:14 schreef cygnusx het volgende:
ff een vraagje voor de GD bekenden (php) .. kan ik ook een avatar als die van mij hebben maar hem toch bewegend hebben? heb nu dus dat hij een plaatje pakt en daar de tekst in pleurt.. zou dat ook een bewegend plaatje kunen zijn? of vind hij dat niet leuk..
Verveel ik me tenmiste niet zoquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Slowtjetter![]()
![]()
Van de ene naar de andere
ik bedoel een gifje, en php pleurt mijn tellertje dr dan in.. snappie? dat doet php dr mee... net zoals hij nu doet aleen dan dat het nu een niet bewegend jpg tje is..quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een gifje is bewegend, wat is daar PHP aan?
Take a look in DIGquote:
Lastig denk ik, want je doet zeker een plaatje, en daaroverheen een php code, nietwaar? dan kan je een bewegend gifje er ook achter pleuren? of denk ik nu te makkelijk?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:17 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik bedoel een gifje, en php pleurt mijn tellertje dr dan in.. snappie? dat doet php dr mee... net zoals hij nu doet aleen dan dat het nu een niet bewegend jpg tje is..
Die heeft iemand anders even voor mij gemaaktquote:
pleeeërquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Verveel ik me tenmiste niet zo
En ja ben een player op FOK!
SC player
Het is en blijft n pc!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:19 schreef SHERMAN het volgende:
mijn zus heeft net haar oude pc gebracht met de vraag of ik er naar wil kijken
damm beeldscherm is echt een bak en ik denk dat de kast ook wel goed is voor wat kilo's
volgens mij kan php wel .png uitpoepen maar dat kan volgens mij niet bewegenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:17 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik bedoel een gifje, en php pleurt mijn tellertje dr dan in.. snappie? dat doet php dr mee... net zoals hij nu doet aleen dan dat het nu een niet bewegend jpg tje is..
dat was na 3 replies al door slarioux aangepastquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:16 schreef cygnusx het volgende:
wie heeft b.t.w. mijn leuke SlowSlet TT aangepast ?
GRaag gedaanquote:
ding wil niet opstartenquote:
zo is het beterquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:21 schreef Jump het volgende:
[..]
dat was na 3 replies al door slarioux aangepast
Weestation bij de aldi??quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Take a look in DIG
Weerstation bij Aldi te koop, dar pleurt hij het weg geloof ik![]()
Ontleden hahaha!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ding wil niet opstarten
voeding aan/uit zetten geeft niks, en een andere kabel ook niet
word dus open maken
Weet ik welquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weestation bij de aldi??
Ahum heb anders wel een duurder systeem hoor
Klik hier maar eens
lach maarquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet ik welmaar voor cygnusx is die van de aldi wel zat haha!
Foto reportage!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
lach maar
nu ga ik jullie helemaal dood gooien met mijn "vorderingen"
damm...dat was wel lachen geweest jaquote:
Ja, inderdaad, ik kijk altijd paulus pietsmaquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]haha ik snap em
Ach je moet zo iets gaan kopen als je er belang bij hebt en regelmatig met het weer bemoeid
Wie wat hoe waar??quote:
* SHERMAN ook benieuwd isquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar euhm cygnusx??
Hoe flik jij dat met die teller![]()
jij en rene, jullie posten zo leuk samenquote:
Ik altijd naar me zelfquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik kijk altijd paulus pietsma![]()
goooooo gdquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
Zo 200GB dr in geknald
nu nog HD in mn PS2 bouwen en ben ik weer ff happy
Stom hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
damm...dat was wel lachen geweest ja
maar mijn pa heeft de digicam mee
Heel goed idquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:31 schreef wimmel_1 het volgende:
SpeedyGJ, kun je dat weerlog databaseje niet andersom laten sorteren ? Zodat de jongste gegevens dus bovenaan komen staan.
ja hequote:
Ja hequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
jij en rene, jullie posten zo leuk samen
Ze moet de pc aaienquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ja he
en het stomme is dat die kast een deuk in het zijpaneel heeftik krijg hem dus niet open
jaquote:
Mja, verveel je je iig nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heel goed id
Ik ga er nu even mee aan de slag
Kost kleine 10-30 min
ik heb de patient open kunnen krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze moet de pc aaienniet slaan!
Wij samen leuk posten?quote:
Oke het overzetten is goed gegaan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:31 schreef wimmel_1 het volgende:
SpeedyGJ, kun je dat weerlog databaseje niet andersom laten sorteren ? Zodat de jongste gegevens dus bovenaan komen staan.
om bij de voeding te komen mag ik dus echt alles los gaan makenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:42 schreef Renesite het volgende:
Mijne ook, ongeveer, Juni 1999, regelmatig stofvrij gemaakt, het hart is een P3 450 etcetera, en de voeding is 1 keer vervangen
Das waarquote:
Leeeeeukquote:
Weet je wel hoe alles zit?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
om bij de voeding te komen mag ik dus echt alles los gaan maken
anders kan ik nooit bij de stekker komen
das niet eens zo erg:quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik heb de patient open kunnen krijgen
mijn eerste indruk?
een stof nest
hijt komt uit 98 en het ziet er neit naar uit dat hij na het in elkaar zitten ooit nog open is geweest, het hart van de patient word gevormt door een PII400Mhz, 10Gb schijf en 128Mb ram.
Aangezien de patient start problemen heeft ga ik een andere voeding proberen
Ja hoorquote:
Het is niet leuk om met mij te posten?quote:
Een computer moet je met leifde behandelenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet eens zo erg:
bij mij op school hebben ze 266mhz bakken die nog nooit open zijn geweest
Bedoelde het niet zo jongenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is niet leuk om met mij te posten?![]()
quote:
Soms even zijn voeding vervangen, hem afstoffen enzoquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Een computer moet je met leifde behandelen![]()
die dingen kan je niet meer met leifde behandelen als ze zelfs met windows 2000 niet vooruit te branden zijn...quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Een computer moet je met leifde behandelen![]()
True..quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ga het alleen niet doen aangezien ik niet zo'n voeding heb liggen
Zit een andere poort op het mb dus dat gaat niet passen
Dan is het goedquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoelde het niet zo jongenecht niet.
Bedoelde, niet waar dan? oftewel, echt weeeel![]()
3x in 2 jaar goed??quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soms even zijn voeding vervangen
geen zin in en hij doet hetquote:, hem afstoffen enzo
Juist jij snapt hetquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soms even zijn voeding vervangen, hem afstoffen enzo
Ja,quote:
dat is geen leifde!!! dat is mishandelingquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die dingen kan je niet meer met leifde behandelen als ze zelfs met windows 2000 niet vooruit te branden zijn...
en regelmatig last hebben van het MBR
denk je eff snel een neiuwe HD erin??
neuh hoor hebben ze niet op voorraad
We zijn het eensquote:
WTF,quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dat is geen leifde!!! dat is mishandeling
daar is het school voor...quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dat is geen leifde!!! dat is mishandeling
Dochters zijn lieverquote:
maar niet op een 266mhzquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF,
Heu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb win2kstfu
![]()
Mijnes is XPquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is het school voor...![]()
enne mijn server is ook win2k server
Ik denk dat ie wat meer uitleg wilquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef cygnusx het volgende:
en het gaat weer hard hier![]()
![]()
voor speedyGJ, simpel php scriptje wat een jpgtje uitpoept wat je weer kunt linken aan fok
is dit een vraag of een mededeling??quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef cygnusx het volgende:
![]()
voor speedyGJ, simpel php scriptje wat een jpgtje uitpoept wat je weer kunt linken aan fok
Zo dat toch nog welquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
met eerst 64MB ram en na een VERPLICHTE upgrade (erdoor gedrukt door ons) 128MB of 256MB
oke, jongens zijn sterkerquote:
Beeeetje wel misschienquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wat meer uitleg wil![]()
een antwoordquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
is dit een vraag of een mededeling??
nog net wel jaquote:
Jupquote:
Beetje boel zekersquote:
2GB is voor 2000 ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
nog net wel ja
vervolgens zit je nog steeds met een HD van 3 GB die na installatie van wat programmas al vol is
Dat blijkt hequote:
Oeeeequote:Op dinsdag 28 december 2004 20:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
oke, jongens zijn sterker
als bc dit leest
precies, vervoolgens office 2000 eropquote:
Is de pc van mijn pa, de "echte" server staat even op non actief en daar staat 2003 opquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
OMFG![]()
das pas mishandeling voor een SERVER!!!!!!
a ha okquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is de pc van mijn pa, de "echte" server staat even op non actief en daar staat 2003 op
server? waaaai? voor sites enzo? wij hebben gewoon een routerquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is de pc van mijn pa, de "echte" server staat even op non actief en daar staat 2003 op
Spannendquote:
Dat past toch nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
precies, vervoolgens office 2000 erop
(en dan willen ze ook nog dat je de images van het netwerk naar je hd kopieerdgrapjassen...
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
server? waaaai? voor sites enzo? wij hebben gewoon een router![]()
nou snap je ook het niveau van onze coachesquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat past toch niet
Dat snap zelfs ik
als een soort van router jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
server? waaaai? voor sites enzo? wij hebben gewoon een router![]()
Daaromquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
a ha ok
2003 is beter voor een server
oh helpquote:
ik word ook leraarquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nou snap je ook het niveau van onze coaches
ooops!quote:
adsl modem >>> server +firewall +ftp +soms apache >>> switch >>>netwerkquote:
quote:
ach zo...quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
adsl modem >>> server +firewall +ftp +soms apache >>> switch >>>netwerk
ach joh, komt op het zelfde neerquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zei coach geen leraar
een leraal leert je dingen
een coach die zegt waar je ongeveer moet zoeken en voor de rest pleur je maar een eind op (zo ongeveer dan..)
nee andersomquote:
zit soms nog wel iemand met verstand tussen maar voor de restquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ach joh, komt op het zelfde neer
zijn allemaal idioten
mag best hoor. ik erger me der niet aan als je het totaal afkraaktquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
ooops!
Ik ga het maar niet hebben over CSI hoe 'leuk' ik dat vind
wie maakt de nieuwe?quote:
ik word een aardige leraarquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
zit soms nog wel iemand met verstand tussen maar voor de rest
CSI is tofquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mag best hoor. ik erger me der niet aan als je het totaal afkraaktwant ik vind mijn plezier der wel in
![]()
wie heeft mij geholpen aan mijn 9000 posts?quote:
ok..quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mag best hoor. ik erger me der niet aan als je het totaal afkraaktwant ik vind mijn plezier der wel in
![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
misschien maar is een router regelen, want die server knalt er nog wel is uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij is het zo:
adsl modem/router >>> switch >>> pc pa
>>>server
>>> mijn pc
geen ideequote:Op dinsdag 28 december 2004 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de aanstichter
Waar is devvie eigenlijk?
iedereen mee eens?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de aanstichter
Waar is devvie eigenlijk?
Ik toch niet?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
wie heeft mij geholpen aan mijn 9000 posts?
Oke zoals hupeldepup al zei, snap er geen balluhhhhhhhhhh van, text en uitleg graa.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef cygnusx het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |