Oeeeequote:Op dinsdag 28 december 2004 20:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
oke, jongens zijn sterker
als bc dit leest
precies, vervoolgens office 2000 eropquote:
Is de pc van mijn pa, de "echte" server staat even op non actief en daar staat 2003 opquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
OMFG![]()
das pas mishandeling voor een SERVER!!!!!!
a ha okquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is de pc van mijn pa, de "echte" server staat even op non actief en daar staat 2003 op
server? waaaai? voor sites enzo? wij hebben gewoon een routerquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is de pc van mijn pa, de "echte" server staat even op non actief en daar staat 2003 op
Spannendquote:
Dat past toch nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
precies, vervoolgens office 2000 erop
(en dan willen ze ook nog dat je de images van het netwerk naar je hd kopieerdgrapjassen...
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
server? waaaai? voor sites enzo? wij hebben gewoon een router![]()
nou snap je ook het niveau van onze coachesquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat past toch niet
Dat snap zelfs ik
als een soort van router jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
server? waaaai? voor sites enzo? wij hebben gewoon een router![]()
Daaromquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
a ha ok
2003 is beter voor een server
oh helpquote:
ik word ook leraarquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nou snap je ook het niveau van onze coaches
ooops!quote:
adsl modem >>> server +firewall +ftp +soms apache >>> switch >>>netwerkquote:
quote:
ach zo...quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
adsl modem >>> server +firewall +ftp +soms apache >>> switch >>>netwerk
ach joh, komt op het zelfde neerquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zei coach geen leraar
een leraal leert je dingen
een coach die zegt waar je ongeveer moet zoeken en voor de rest pleur je maar een eind op (zo ongeveer dan..)
nee andersomquote:
zit soms nog wel iemand met verstand tussen maar voor de restquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ach joh, komt op het zelfde neer
zijn allemaal idioten
mag best hoor. ik erger me der niet aan als je het totaal afkraaktquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
ooops!
Ik ga het maar niet hebben over CSI hoe 'leuk' ik dat vind
wie maakt de nieuwe?quote:
ik word een aardige leraarquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
zit soms nog wel iemand met verstand tussen maar voor de rest
CSI is tofquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mag best hoor. ik erger me der niet aan als je het totaal afkraaktwant ik vind mijn plezier der wel in
![]()
wie heeft mij geholpen aan mijn 9000 posts?quote:
ok..quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mag best hoor. ik erger me der niet aan als je het totaal afkraaktwant ik vind mijn plezier der wel in
![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
misschien maar is een router regelen, want die server knalt er nog wel is uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij is het zo:
adsl modem/router >>> switch >>> pc pa
>>>server
>>> mijn pc
geen ideequote:Op dinsdag 28 december 2004 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de aanstichter
Waar is devvie eigenlijk?
iedereen mee eens?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de aanstichter
Waar is devvie eigenlijk?
Ik toch niet?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
wie heeft mij geholpen aan mijn 9000 posts?
Oke zoals hupeldepup al zei, snap er geen balluhhhhhhhhhh van, text en uitleg graa.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef cygnusx het volgende:
en het gaat weer hard hier![]()
![]()
voor speedyGJ, simpel php scriptje wat een jpgtje uitpoept wat je weer kunt linken aan fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |