om bij de voeding te komen mag ik dus echt alles los gaan makenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:42 schreef Renesite het volgende:
Mijne ook, ongeveer, Juni 1999, regelmatig stofvrij gemaakt, het hart is een P3 450 etcetera, en de voeding is 1 keer vervangen
Das waarquote:
Leeeeeukquote:
Weet je wel hoe alles zit?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
om bij de voeding te komen mag ik dus echt alles los gaan maken
anders kan ik nooit bij de stekker komen
das niet eens zo erg:quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik heb de patient open kunnen krijgen
mijn eerste indruk?
een stof nest
hijt komt uit 98 en het ziet er neit naar uit dat hij na het in elkaar zitten ooit nog open is geweest, het hart van de patient word gevormt door een PII400Mhz, 10Gb schijf en 128Mb ram.
Aangezien de patient start problemen heeft ga ik een andere voeding proberen
Ja hoorquote:
Het is niet leuk om met mij te posten?quote:
Een computer moet je met leifde behandelenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet eens zo erg:
bij mij op school hebben ze 266mhz bakken die nog nooit open zijn geweest
Bedoelde het niet zo jongenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is niet leuk om met mij te posten?![]()
quote:
Soms even zijn voeding vervangen, hem afstoffen enzoquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Een computer moet je met leifde behandelen![]()
die dingen kan je niet meer met leifde behandelen als ze zelfs met windows 2000 niet vooruit te branden zijn...quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Een computer moet je met leifde behandelen![]()
True..quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ga het alleen niet doen aangezien ik niet zo'n voeding heb liggen
Zit een andere poort op het mb dus dat gaat niet passen
Dan is het goedquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoelde het niet zo jongenecht niet.
Bedoelde, niet waar dan? oftewel, echt weeeel![]()
3x in 2 jaar goed??quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soms even zijn voeding vervangen
geen zin in en hij doet hetquote:, hem afstoffen enzo
Juist jij snapt hetquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soms even zijn voeding vervangen, hem afstoffen enzo
Ja,quote:
dat is geen leifde!!! dat is mishandelingquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die dingen kan je niet meer met leifde behandelen als ze zelfs met windows 2000 niet vooruit te branden zijn...
en regelmatig last hebben van het MBR
denk je eff snel een neiuwe HD erin??
neuh hoor hebben ze niet op voorraad
We zijn het eensquote:
WTF,quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dat is geen leifde!!! dat is mishandeling
daar is het school voor...quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dat is geen leifde!!! dat is mishandeling
Dochters zijn lieverquote:
maar niet op een 266mhzquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF,
Heu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb win2kstfu
![]()
Mijnes is XPquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is het school voor...![]()
enne mijn server is ook win2k server
Ik denk dat ie wat meer uitleg wilquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef cygnusx het volgende:
en het gaat weer hard hier![]()
![]()
voor speedyGJ, simpel php scriptje wat een jpgtje uitpoept wat je weer kunt linken aan fok
is dit een vraag of een mededeling??quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef cygnusx het volgende:
en het gaat weer hard hier![]()
![]()
voor speedyGJ, simpel php scriptje wat een jpgtje uitpoept wat je weer kunt linken aan fok
Zo dat toch nog welquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
met eerst 64MB ram en na een VERPLICHTE upgrade (erdoor gedrukt door ons) 128MB of 256MB
oke, jongens zijn sterkerquote:
Beeeetje wel misschienquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wat meer uitleg wil![]()
een antwoordquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
is dit een vraag of een mededeling??
nog net wel jaquote:
Jupquote:
Beetje boel zekersquote:
2GB is voor 2000 ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
nog net wel ja
vervolgens zit je nog steeds met een HD van 3 GB die na installatie van wat programmas al vol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |