abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24233536

Nummertje 10 alweer!

De eerste helft van de competitie zit er op en de halfjaarbalans kan opgemaakt worden. Hoe gaat Vitesse verder en welke spelers zullen er nog vertrekken of bijkomen?

Hofs is inmiddels gecontracteerd en vertrekt zoals alles nu is na dit seizoen naar feyenoord. Rankovic en Jevric zijn de twee spelers van wie de contracten na dit seizoen aflopen en mogelijk al in deze winterstop zullen vertrekken.

Vitesse is ook al zeer slagvaardig geweest. Hersi, wat de opvolger van Hofs moet worden, komt deze winterstop al bij de groep. Hij heeft en half jaar om zich goed aan te passen en klaar te staan voor volgend seizoen.

De spelers van Vitesse hebben nu vakantie, maar spoedig wordt er een trainingskamp belegd in Turkije waar ze deelnemen aan het mooie Efes Pilsen Cup.

Het schema van de Efis Pilsen Cup, die op Eurosport wordt uitgezonden.
Groep A
7 Jan 2005 Vitesse - Malmo 19:00CET
8 Jan 2005 Galatasaray - Borussia Dortmund 19:00CET
9 Jan 2005 Besiktas - Vitesse 17:00CET

Groep B
10 Jan 2005 Galatasaray - Spartak Moscow 19:00CET
11 Jan 2005 Besiktas - Malmo 19:00CET
12 Jan 2005 Borussia Dortmund - Spartak Moscow 19:00CET

13 Jan 2005 FINALE (winnaar Groep A - winnaar Groep B) 19:00CET

Tekst: Positive_Thinking

[ Bericht 85% gewijzigd door Quasar_de_Duif op 28-12-2004 18:28:52 ]
pi_24233645
Nieuwste aankoop:

Moet nog even wennen aan het idee.
pi_24234147
Live op Eurosport in de Efes-cup Leuk, voetbal in de winterstop
pi_24236419
Die winterstop heeft nu wel lang genoeg geduurd hor, ik zeg alle stadions overdekken en lekker doorspelen bij slecht weer :-)
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_24237339
Dat Vitesse maar op 6 mag eindigen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24239223
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:43 schreef blupblup69 het volgende:
Die winterstop heeft nu wel lang genoeg geduurd hor, ik zeg alle stadions overdekken en lekker doorspelen bij slecht weer :-)
De winterstop is pas net begonnen, dat wordt dus afzien voor jou.
That's all folks!
pi_24239556
quote:
Op maandag 27 december 2004 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

De winterstop is pas net begonnen, dat wordt dus afzien voor jou.
Dat heb je goed in de gaten. 7 Januari in ieder geval Eurosport kijken naar Vitesse.
pi_24245052
Edit: met dank aan QdD

Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt. kan je de wedstrijd van 8 januari naar groep B verschuiven en de wedstrijd van 11 januari naar groep a dank je.

[ Bericht 42% gewijzigd door Positive_Thinking op 29-12-2004 22:15:38 ]
pi_24258943
P_T, je tekst heb ik in de OP gezet. Je kunt je bovenstaande bericht editten.
pi_24282480
Heerlijk rustig naar het nieuwe jaar...
Dat is lang geleden dat we dat meegemaakt hebben.
pi_24291576
Kan helaas niet meer editten PT.

Hoe kan het trouwens zo zijn dat Fortes Rodriquez naar Rbc gaat en ze daar wel zijn salaris kunnen betalen en bij Vitesse niet? Hij was immers in gesprek met Vitesse.
pi_24292766
Zolang er niks verkocht is kan er niks aangekocht worden. Als Jevric weg gaat zul je een keeper nodig hebben. En de vraag is gaat Rankovic weg. Zolang die niet weg zijn zal er niks gebeuren.

Maar spoedig is het 1 januari en dan gaan de buitenlandse transfers weer beginnen.
pi_24301463
quote:
Vitesse-doelman Dragoslav Jevric heeft overeenstemming bereikt met het Turkse Ankaraspor. Hij zal bij deze club, die op dit moment twaalfde staat in de hoogste Turkse divisie, een contract tekenen voor drie jaar.
Het transferbedrag wat Ankaraspor zal overmaken naar Vitesse is vooralsnog niet bekend gemaakt.
De 30-jarige Jevric stond sinds de zomer van 1999 onder contract bij Vitesse. Het contract van Jevric bij Vitesse loopt in de zomer van 2005 af. Eerdere onderhandelingen tussen de Arnhemse subtopper en de nationale doelman van Servië Montenegro om zijn aflopende contract te verlengen, liepen op niets uit.
Voor de Arnhemse eredivisionist speelde de Servische international in totaal 116 wedstrijden.
Aldus Het Vitesse forum van www.vitesse.org
pi_24302034
Nou, dan zal wellicht Wapenaar komen.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:13:11 #15
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_24303151
ik hoop op een jong talentje. mag hij samen met coutino uit gaan maken wie de eerste keep wordt!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_24303310
Wapenaar komt niet
pi_24304875
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:21 schreef brighton het volgende:
Wapenaar komt niet
Heb je Dick Jol gebeld?
pi_24305823
Hij wil volgens mij anders dolgraag komen als Jevric weggaat
pi_24308490
Wapenaar wil misschien wel, maar heeft nog een contract voor 1,5 jaar bij Portsmouth, en wil er qua salaris niet op achteruit gaan. Bovendien is hij 34 jaar, zonde om daar dan een transfersom voor te betalen...
pi_24334430
Schijnbaar dus niet helemaal rond.....

Update over de transfer van het vitesse.org forum
quote:
Gezien de, misschien wel begrijpelijke, reacties dat er al afscheid wordt genomen van Jevric, wil ik graag benadrukken dat de clubs, Vitesse en Ankaraspor, er financieel nog niet uit zijn. Jevric heeft een akkoord met deze Turkse club, maar Vitesse heeft nog geen akkoord met Ankaraspor.
De beide clubs zijn nog in onderhandeling omtrent de afkoopsom voor het nog tot het einde van dit seizoen doorlopende contract van Jevric bij Vitesse.....
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:14:36 #21
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_24336551
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
Schijnbaar dus niet helemaal rond.....

Update over de transfer van het vitesse.org forum
[..]

ja, maar jevric is daar al wel gepresenteerd, met shirt en al. dus dan kan je er vanuit gaan, dat het wel goed komt.
Vamos el TRI!
pi_24336833
De betreffende foto (zullen ze wel weten dat Jevric een keeper is?):

That's all folks!
pi_24338128
Op zich een verrassende keuze van Drago, al zal het geld een voorname rol spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24338197
Ja, Ankaraspor is een ambitieuze club en ze zullen dus ook wel geld hebben...
Toch jammer, had Jevric liever naar een grotere club zien gaan.

Nieuws van het forum trouwens:
quote:
Vitesse en Ankaraspor zijn er nog niet uit. Onderhandelingen lopen nog steeds tussen beide clubs. Als de clubs er niet uitkomen, vertrekt Jevric na de competitie pas naar Turkije.

[ Bericht 42% gewijzigd door brighton op 01-01-2005 16:02:50 ]
pi_24338779
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:57 schreef brighton het volgende:
Ja, Ankaraspor is een ambitieuze club en ze zullen dus ook wel geld hebben...
Toch jammer, had Jevric liever naar een grotere club zien gaan.

Nieuws van het forum trouwens:
[..]
Ik ben erg benieuwd wie er na de winterstop bij Vitesse in het doel zal staan.
pi_24338838
Bram Verbist wordt genoemd.
www.thuisuiteten.nl
pi_24338947
Klopt, maar ook Wapenaar hoor ik steeds......
pi_24355454
Lees net op TV Gelderland Tekst dat de transfer van Jevric definitief rond is. Hij heeft een contrac getekent voor 3 en een half jaar bij Ankara Sport. Vitesse reageert waarschijnlijk deze week nog op het al verwachte vertrek van Jevric. Ze zijn met 2 gelijkwaardige keepers bezig, waarvan Wapenaar er 1 is.
pi_24355797
Ik denk dat het Wapenaar gaat worden. Een Nederlandse keeper die het in Nederland niet verkeerd heeft gedaan en nu weg wil uit Engeland omdat hij daar nauwelijks speelt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24355997
Maar zijn salaris is een struikelblok.
www.thuisuiteten.nl
pi_24356025
Hofs per direct naar Feyenoord:
quote:
Feyenoord wil Hofs nu per direct

Feyenoord heeft zich dit weekeinde gemeld bij Vitesse om Nick Hofs per direct over te nemen. Hofs werd vorige maand al voor drie jaar vastgelegd door de Rotterdammers. "Ze willen hem nu met onmiddelijke ingang van ons overnemen", meldt manager voetbal Jan Streuer. "Ze zitten daar toch wat in de problemen. Er valt zeker over te praten als het voor ons financieel aantrekkelijk is."

Vitesse trok in de persoon van Youssouf Hersi al een vervanger aan voor Hofs. Hersi traint maandag al mee. Een direct vertrek van Hofs in de winterstop naar Feyenoord lijkt dan ook logisch.

Streuer: "Ik denk dat als de één speelt, de ander op de bank komt te zitten. Ze spelen toch min of meer op dezelfde positie aan de rechterkant." De vervroegde komst van Hofs naar de Kuip lijkt extra noodzakelijk nu Thomas Buffel waarschijnlijk vertrekt naar Glasgow Rangers.
Bron: RTV Gelderland
pi_24363692
quote:
Op zondag 2 januari 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
Maar zijn salaris is een struikelblok.
Het is kiezen of delen voor Wapenaar. Of inleveren en bij Vitesse elke week onder de lat of voor het geld kiezen en bij Portsmouth blijven en verder niet huilen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24370909
Utrecht 2 olé olé
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 3 januari 2005 @ 15:21:37 #34
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24372915
Ik heb begrepen dat ze achter Stefan Postma aanzitten...zou geen slechte keus zijn.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24373668
Ik begreep dat ze me twee keepers bezig zijn. Wapenaar en een ervaren buitelandse keeper die transfervrij is....
pi_24374719
quote:
Op maandag 3 januari 2005 00:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is kiezen of delen voor Wapenaar. Of inleveren en bij Vitesse elke week onder de lat of voor het geld kiezen en bij Portsmouth blijven en verder niet huilen.
Zijn contract bij Portsmouth noemde hij zelf zijn "oude dag voorziening". Dus ik weet niet of hij die 1 1/2 jaar wil missen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24377965
Hmm, Wapenaar en de beide clubs doen nu schijnbaar toch hun best om eruit te komen. Ben benieuwd, het zou toch wel eens Wapenaar kunnen worden.
  maandag 3 januari 2005 @ 21:06:22 #38
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_24378643
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht 2 olé olé
ja dat staat mij ook niet zo aan.....
Vamos el TRI!
pi_24379986
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:06 schreef Elvislives het volgende:

[..]

ja dat staat mij ook niet zo aan.....
Wapenaar, Vreven en Gluscevic waren ook nog eens nummers 1, 2 en 3 in de groepshiërarchie toentertijd.
pi_24380230
Wapenaar is natuurlijk wel een degelijke eredivisiekeeper.
www.thuisuiteten.nl
pi_24380282
Ik hoop voor Vitesse dat hij de nieuwe keeper wordt, dan weet je zeker dat je een goede keeper hebt aangetrokken.
That's all folks!
  maandag 3 januari 2005 @ 23:23:03 #42
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_24381189
quote:
Stefan Postma alternatief als Wapenaar niet komt
Vitesse ziet in Stefan Postma een goed alternatief als Harald Wapenaar niet haalbaar mocht blijken als vervanger voor de naar Ankara vertrokken Jevric. Stefan Postma is op dit ogenblik reservekeeper bij Aston Villa en komt niet veel aan spelen toe.

Stefan Postma begon zijn carriere bij FC Utrecht, maar brak daar, onder andere door concurrentie van Harald Wapenaar nooit door. Na twee succesvolle seizoenen bij De Graafschap werd de Utrechter uiteindelijk aangetrokken door Aston Villa, maar daar is de goalie, ondanks enkele goede invalbeurten, nooit doorgebroken.

http://www.eredivisievoetbal.com/evnieuws_040639.shtml
Moet elke nieuwe speler nu per sé een Utreg-verleden hebben Beetje bij beetje wordt het Utreg-2
  maandag 3 januari 2005 @ 23:25:21 #43
26251 Eilanden
pi_24381235
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef methodmich het volgende:
Wapenaar is natuurlijk wel een degelijke eredivisiekeeper.
Da's waar, alhoewel het laatste seizoen van Wapenaar bij de FC zeker niet zijn sterkste seizoen was.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 januari 2005 @ 13:28:38 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24390759
wat triest, die jognen speelt gewoon voor zn plezier een toernooitje:
quote:
Vitesse beboet illegaal optreden Hofs

4/1/2005 11:03

Nicky Hofs speelde tijdens zijn vakantie mee in een zaalvoetbaltoernooi in Limburg. Een blessure hield hij er niet aan over, maar wel een boete. Want Vitesse was niet gediend van een dergelijke vakantieactiviteit.

Vitesse reageerde verbolgen op de uitgelekte deelname van Hofs. De Arnhemse club, die het illegale optreden afdeed als 'tamelijk onverantwoord' en 'onprofessioneel', heeft de zaak afgedaan met een boete. De middenvelder zelf was zich van geen kwaad bewust.

Hofs was niet de enige prof die donderdag tegen de wens en zonder toestemming van diens club in de zaal actief was. Ook het De Graafschap-trio Patrick Ax, René Bot en Jhon van Beukering deed mee in Landgraaf.

'Dat kan natuurlijk niet. Die jongens zijn profs en kunnen niet zomaar even in de zaal gaan voetballen, met alle gevolgen van dien', reageerde De Graafschap-directeur Johan Tukker. Het drietal kan evenals Hofs een boete tegemoet zien voor het ongeoorloofde optreden in Landgraaf.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:57:55 #45
3485 kavorka
lure of the animal
pi_24393323
Terecht dat Vitesse hier boos om is. Zaalvoetbal is een blessure-gevoelige sport en dat soort sporten moet je als prof-voetballer niet gaan opzoeken. Voetballers mogen vaak ook niet gaan skien (afhankelijk wat er in het contract staat).
animal magnetism sexual attractive state
pi_24401717
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:57 schreef kavorka het volgende:
Terecht dat Vitesse hier boos om is. Zaalvoetbal is een blessure-gevoelige sport en dat soort sporten moet je als prof-voetballer niet gaan opzoeken. Voetballers mogen vaak ook niet gaan skien (afhankelijk wat er in het contract staat).
Mee eens, het is wel zo dat Vitesse de salarissen mag doorbetalen als er wat gebeurt....
pi_24414283
quote:
Vitesse test Noorse middenvelder

[05/01/2005] EXCLUSIEF. Vitesse test vanaf zaterdag de 25 jarige Christer George. De middenvelder heeft een aflopend contract bij de Noorse topclub Rosenborg en hoopt nu bij Vitesse een nieuw contract te verdienen.

George speelde eerder al drie jaar voor Strømsgodset IF voordat hij een transfer naar Rosenborg verdiende. De middenvelder speelde vorig seizoen nog een aantal duels voor Córdoba uit de Spaanse Segunda Division.

Bron: www.voetbalplus.nl
Ze hadden het bijna goed. Hij traint sinds vandaag mee.

Verder gaan vandaag de onderhandelingen met Portsmouth over Wapenaar verder.
pi_24414459
George, dat was vroeger een talentvolle speler, maar bij RBK haalde hij het net niet. Is voor de rechterkant, die jongen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24419885
quote:
Streuer in Portsmouth voor Wapenaar

Jan Streuer was woensdag in Engeland om doelman Harald Wapenaar los te weken van Portsmouth. De Arnhemmers willen Wapenaar als opvolger van doelman Dragoslav Jevric, die zondag met Ankaraspor tot een akkoord kwam. Manager voetbal Jan Streuer bevestigde woensdagmiddag dat hij in Portsmouth onderhandelt over een eventuele verhuur of verkoop van Wapenaar, maar deed hier verder geen uitlatingen over. "Ik kan er nu nog niets over zeggen." Wapenaar is derde keeper bij Portsmouth en wil dolgraag voor Vitesse spelen. De keeper zal in elk geval een deel van zijn salaris moeten inleveren.

Bron : Omroep Gelderland
Ik verwacht dat het Wapenaar gaat worden, Steuer gaat daar niet heen als hij geen kansen ziet
pi_24420143
quote:
Jan Streuer lijkt voor niets naar Portsmouth te zijn afgereisd. Pogingen om Wapenaar in te lijven door Vitesse zijn tot op heden mislukt. Portsmouth weigert mee te werken aan een transfer van de voormalige Utrecht-goalie. Ook de salariseisen van Wapenaar zijn te gortig voor de Arnhemse club. De kans is erg groot dat Vitesse andere opties gaat afwegen om de opvolger van Dragoslav Jevric binnen te halen
pi_24420671
En nu gaan we voor de tweede optie....

Postma is de naam
pi_24426767
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:22 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Ze hadden het bijna goed. Hij traint sinds vandaag mee.

Verder gaan vandaag de onderhandelingen met Portsmouth over Wapenaar verder.
Mogelijk eindelijk een Scandinavische speler. Daar heb ik lang op zitten wachten.
pi_24428833
Misschien kan George zijn talent alsnog inlossen bij Vitesse, maar ik denk niet dat deze proefperiode wat oplevert.
That's all folks!
pi_24431439
quote:
Vitesse informeert ook naar Postma
Streuer acht komst niet haalbaar

Vitesse heeft interesse getoond in keeper Stefan Postma van Aston Villa als opvolger voor Dragoslav Jevric. Postma mag weg uit Birmingham. "Ik heb bij zijn zaakwaarnemer geinformeerd naar zijn situatie. Maar het lijkt mij niet haalbaar. Wij kunnen geen hoge transfersom betalen", zegt manager Voetbal Streuer.
Voor Postma moet ongeveer 1,3 miljoen euro betaald worden. Volgens de eigen site van Vitesse zou Streuer al met Postma hebben gesproken. "Klinklare nonsens", zegt de manager echter. Postma vertrok in 2002 bij De Graafschap waar hij twee jaar speelde.
pi_24434582
Ik zie Verbist wel komen bij Vitesse.
www.thuisuiteten.nl
pi_24434915
Ik vraag me af of ze wel een waardige vervanger zullen vinden voor het einde van de winterstop. Ik hoop het wel, maar het is niet zo makkelijk, en je wilt toch een beetje een gelijkwaardige keeper terug.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 09:32:27 #57
26251 Eilanden
pi_24447985
Nou gefeliciteerd met Harald Wapenaar, schijnt nu definitief te zijn
pi_24448048
Volgend seizoen ook maar AMEV als hoofdsponsor aantrekken, en misschien dat jullie allemaal wat aan jullie accent moeten gaan doen.

pi_24448694
Ben blij met Wapenaar als keeper. Goede opvolger van Jevric, in mijn ogen beter dan Postma.
pi_24448781
Zeker goede keeper voor Vitesse, alleen jammer dat ie al 34 is. Postma is enorm gegroeid in Engeland. Postma zou ik ook niet verkeerd hebben gevonden.
That's all folks!
pi_24453117
Wapenaar kan nog wel wat jaren mee, dus een meer dan waardige vervanger voor Jevric. Die heeft mij toch nooit volledig kunnen overtuigen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24453976
Na Vreven dus een tweede pipo voor Vitesse...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 20:44:08 #63
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24454596
Oei oei oei oei

0-6 tegen Malmo FF
  vrijdag 7 januari 2005 @ 21:48:08 #64
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24454869
wat speelde vitesse dramatisch zeg
OJAAJOH?
pi_24454881
0-6?
That's all folks!
pi_24454894
en dat terwijl ze het vliegtuig terug pas op vrijdag hebben geboekt, een dag na de finale haha
  vrijdag 7 januari 2005 @ 21:50:55 #67
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24454901
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
0-6?
jep, ruststand was al 0-3. Ze kregen de eerste helft alleen wat halve kansjes. malmo daar in tegen behoorlijk veel.. We zullen het vooral niet over de verdediging van vitesse hebben
OJAAJOH?
pi_24454994
Heeft Rosenberg er nog wat gemaakt? En Skoog?
That's all folks!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:24:05 #69
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24455116
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft Rosenberg er nog wat gemaakt? En Skoog?
hehe nou en of, rosenberg had sowieso de eerste 2 gescoord. na rust weet ik de doelpuntenmakers niet, want die heb ik niet gezien
OJAAJOH?
pi_24455227
Komt Vitesse weer eens live op TV, krijg je dit

Rosenberg scoorde de 2e uit een corner waar Dingsdag zeer slap verdedigde, verder niet. Nog wel kansen gehad, een bal die hij had moeten afgeven aan Skoog maar hij probeerde het zelf en faalde. Skoog maakte de eerste en de laatste, beide vrij makkelijke balletjes.
Wat een dramatisch spel van Vitesse, het hele team. En Sturing oogde nou ook niet echt strijdlustig op de bank. Coutinho deed het nog best redelijk, maar ik denk dat Jevric toch wel een paar ballen had weten te stoppen. Ik ben benieuwd of Wapenaar zondag al mee doet, tegen Besiktas. Slechter dan dit kan het in ieder geval niet...
Ze mogen wel een extra oefenwedstrijd inplannen, de finale kunnen ze wel vergeten.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:40:31 #71
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_24455358
0-1 Skoog '20
0-2 Rosenberg '40
0-3 Persson '45
0-4 Andersson '67
0-5 Chanko '67
0-6 Skoog '85

Wie speelde er voor Vitesse?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:42:59 #72
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24455411
Vitesse begon met:

Coutinho, Vreven, Jansen, Dingsdag, Frankel, Yakubu, Knopper, Hersi, Janssen, Amoah, Gluscevic.

niks verkeerds aan dus
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:49:20 #73
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_24457039
fuck zeg........niet verwacht......nou ja, overmorgen nieuwe kans!
Vamos el TRI!
pi_24457256
Beter dat ze nu verliezen dan straks in de competitie, dit zet ze in ieder geval op scherp weer
  zaterdag 8 januari 2005 @ 02:16:22 #75
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24458729
Wat een drama, en niet z'on klein beetje ook...
Maarja het blijven oefenduels zeg ik dan maar :>
Maximaal 4 regels
pi_24465501
Coutinho... En dan nog mensen die zeggen dat dat een talentvolle goalie was.
www.thuisuiteten.nl
pi_24469170
Ik begin nu ook te twijfelen of Vitesse volgend jaar wel opnieuw wordt uitgenodigd bij het "prestigieuze" Efes Pilsen Cup. Leuke cup met goede deelnemers als Borussia Dortmund, Galatasaray en Malmö dus dat zou zonde zijn. Hopen dat ze morgen tegen Besiktas het een en ander recht kunnen zetten.
pi_24487101
Nou, het gaat weer lekker kut deze wedstrijd tussen Besiktas en Vitesse. Zo'n slome, lakse indruk laten ze weer achter. Dit moet Besiktas in de 2de helft af kunnen maken.

Zo gaat het imago in Europa wel achteruit terwijl het gelijkwaardige ploegen zijn waartegen ze spelen.
  zondag 9 januari 2005 @ 18:29:59 #79
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24487937
die theo janssen
OJAAJOH?
pi_24490164
Ik heb 5 minuten gekeken (op Eurosport) en de afgekeurde goal van Gluscevic gezien. Was een twijfelaar.
  zondag 9 januari 2005 @ 20:56:28 #81
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24490661
ik dacht dat het om 7 uur begon, dus ik had alleen het laatste kwartier gezien, toen hadden ze wel veel ruimte maar kansen nee,

Idd het is een leuk toernooi, iig met grote clubs die meedoen.
Maarja 1-0 tegen verliezen van Besiktas kan vind ik...
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien dus ik weet niet wat de instelling van ze was
Maximaal 4 regels
pi_24492018
quote:
Frustraties rond transfer Wapenaar

De overgang van Harald Wapenaar van Portsmouth naar Vitesse mag dan in grote lijnen zijn afgerond, achter de schermen gaan de partijen rollebollend over straat. Met name de zaakwaarnemer van de doelman, John Linse, is in conflict geraakt met zowel Portsmouth als Vitesse. Van beide clubs eist Linse een transfervergoeding, oftewel provisie. Hierdoor is de zaak Wapenaar nog steeds niet definitief beklonken.
Wapenaar had volgens manager voetbal Jan Streuer van Vitesse allang in het Turkse Belek moeten zijn, waar de Arnhemmers op trainingskamp zijn. "Ik ben hierover erg geïrriteerd. Het is allemaal heel vervelend, want eigenlijk had Wapenaar hier al wat minuten moeten spelen", aldus Streuer zondagmiddag in Belek.

Wapenaar kwam vorige week een contract overeen voor tweeënhalf jaar, waarbij alle partijen behoorlijk wat water bij de wijn deden. Wapenaar zelf hield echter daarna nog steeds een slag om de arm, dit in tegenstelling tot Vitesse. De oud-keeper van FC Utrecht verdiende in Engeland een slordige 10.000 euro per week, waardoor de afkoopsom van Wapenaar tot op heden een struikelblok blijkt.

Ik moet hem eerst nog maar eens in Arnhem zien.......schiet nog niet zo op lijkt het
  maandag 10 januari 2005 @ 08:38:05 #83
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24497613
quote:
Op zondag 9 januari 2005 20:56 schreef Tha_Mars het volgende:
ik dacht dat het om 7 uur begon, dus ik had alleen het laatste kwartier gezien, toen hadden ze wel veel ruimte maar kansen nee,

Idd het is een leuk toernooi, iig met grote clubs die meedoen.
Maarja 1-0 tegen verliezen van Besiktas kan vind ik...
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien dus ik weet niet wat de instelling van ze was
Zelfde instelling als tegen Malmo, alleen maakte malmo het af en besiktas niet. Wat een kansen kregen die zeg!
OJAAJOH?
  maandag 10 januari 2005 @ 08:41:09 #84
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_24497632
Nog 13 dagen en dan zitten we in de Kuip en schoppen we feyenoord de ballen om de oren
Het helpt geen nut!
  maandag 10 januari 2005 @ 08:53:18 #85
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24497731
quote:
Op maandag 10 januari 2005 08:41 schreef Escape2Dawn het volgende:
Nog 13 dagen en dan zitten we in de Kuip en schoppen we feyenoord de ballen om de oren
dan zal er nog heel veel moeten gebeuren bij vitesse, anders spelen ze binnenkort weer tegen ons
OJAAJOH?
  maandag 10 januari 2005 @ 10:46:01 #86
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24498943
quote:
Op maandag 10 januari 2005 08:53 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

dan zal er nog heel veel moeten gebeuren bij vitesse, anders spelen ze binnenkort weer tegen ons
Haha, het waren natuurlijk maar 2 oefenwedstrijden tegen 2 goede tegenstanders. Al is de instelling niet goed, dan moet het maar goed zijn in de competitie. Hopelijk draaien ze tegen feyenoord stukken beter, wat ik ook wel verwacht en dat het geen kansloze missie wordt in de kuip.
Maximaal 4 regels
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 januari 2005 @ 11:31:33 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24499626
en Wapenaar komt definitief naar vitesse
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 10 januari 2005 @ 12:50:25 #88
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24500893
quote:
Overgang Wapenaar naar Vitesse rond

De overgang van Harald Wapenaar van Portsmouth naar Vitesse is maandag definitief afgerond. De 34-jarige doelman is de vervanger van Dragoslav Jevric. Hij tekent een contract voor 2,5 jaar bij de Arnhemse club. De problemen met de zaakwaarnemer van Wapenaar, John Linse, zijn opgelost. Linse eiste een deel van de transfervergoeding op. Hij is nu door Portsmouth en Vitesse tevreden gesteld. Wapenaar vliegt vandaag al naar Turkije, waar Vitesse op trainingskamp is. De doelman voegt zich vanavond waarschijnlijk bij de selectie in de badplaats Belek.
Bron: Omroep Gelderland 10-01-2005

Hofs niet eerder naar Feyenoord

Nick Hofs maakt het seizoen af bij Vitesse. Tenminste dat vermoedt de 21-jarige middenvelder zelf. Vorige week meldde Feyenoord zich bij Vitesse om Hofs, die na komend seizoen voor drie jaar is vastgelegd, per direct aan te trekken. Hofs heeft van Feyenoord en Vitesse sindsdien niets meer vernomen. Vitesse zou Hofs al graag tussentijds zien vertrekken. Na dit seizoen is Hofs namelijk transfervrij, omdat zijn contract bij Vitesse dan afloopt. De Arnhemmers willen volgens Feyenoord echter te veel geld zien.
Bron: Omroep Gelderland 10-01-2005
Maximaal 4 regels
  maandag 10 januari 2005 @ 15:42:40 #89
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24502645
quote:
Op maandag 10 januari 2005 11:31 schreef rubbereend het volgende:
en Wapenaar komt definitief naar vitesse
das mooi
OJAAJOH?
pi_24502836
quote:
Weer knieblessure voor Theo Janssen

BELEK - Vitesse-speler Theo Janssen heeft in Turkije opnieuw veel last gekregen van zijn rechterknie. De middenvelder viel in het oefenduel tegen Besiktas kort na rust uit.

De Arnhemmer raakte vorig seizoen geblesseerd aan dezelfde knie, waaraan hij toen werd geopereerd. Janssen laat in Turkije opnieuw naar zijn knie kijken. Mogelijk moet hij later in Nederland een kijkoperatie ondergaan.

Verder zijn Vitesse-verdedigers Purrel Fränkel en Peter van den Berg nog altijd niet fit. Vitesse-trainer Edward Sturing beperkte de training van maandag tot een bosloop.
Da's mooi klote, voor hem en voor de club. Hij was net zo goed bezig de eerste seizoenshelft en dan krijg je dit Nou maar hopen dat het meevalt en niks ernstigs is...
pi_24503178
quote:
Op maandag 10 januari 2005 08:53 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

We moeten idd oppassen voor degradatie.
pi_24505539
Welnee, Vitesse eindigt op 6.
www.thuisuiteten.nl
pi_24507042
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Welnee, Vitesse eindigt op 6.
Met deze selectie moet dat zeker lukken
pi_24518923
Wat foto's van het trainingskamp in Turkije (van De Gelderlander)

Dingsdag wordt door Vreven en Gluscevic het zwembad ingegooid

Beveiliging bij de Efes Pilsen Cup

Tim de Meersman, kaal na zijn weddenschap met Stijn Vreven

Ruud Knol, die nog altijd niet met de groep meetraint...

En nog wat groepsfoto's:

Gezellig sfeertje daar zo te zien
pi_24519043

De kabel van Vites!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:25:49 #96
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_24519157
eindelijk

Probeer alleen de laatste 2 wedstrijden maar te vergeten

Arnhem 1
pi_24532845
Janssen en Fränkel trainen gelukkig weer mee
pi_24587514
Van der Schaaf keert terug naar Vitesse. Als Rankovic in deze transfer periode verkocht wordt nog deze winterstop anders pas in de zomer na dit seizoen.

Verder is Vitesse bezig met Sillah.
pi_24624823
Hofs definitief direct naar Feyenoord. Mogelijk debuteert hij in zijn eerste wedstrijd met Feyenoord tegen Vitesse.
pi_24627766
Dat is weer een beetje jammer, maar goed. Hersi al binnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24627767
Dat is weer een beetje jammer, maar goed. Hersi al binnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24629323
Nou, dan moet Hofs maar beginnen met een nederlaag in zijn eerste wedstrijd Wel jammer dat hij het seizoen niet kan afmaken bij Vitesse
pi_24631140
Tot zover het mooie seizoen van Vitesse...

Hofs is te belangrijk, en Hersi kan dat zeker (nog) niet opvangen.
pi_24631318
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:31 schreef MaxPower het volgende:
Tot zover het mooie seizoen van Vitesse...

Hofs is te belangrijk, en Hersi kan dat zeker (nog) niet opvangen.
Ben je gek.....Vitesse is niet alleen afhankelijk van Hofs. Ook zonder Hofs kan Vitesse gewoon mee hoor, en Hersi die groeit wel in het elftal. Als het elftal gewoon blijft vechten dan wordt ook de 2e seizoenshelft een goede.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 januari 2005 @ 01:20:21 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24633250
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:36 schreef Positive_Thinking het volgende:
Van der Schaaf keert terug naar Vitesse. Als Rankovic in deze transfer periode verkocht wordt nog deze winterstop anders pas in de zomer na dit seizoen.

Verder is Vitesse bezig met Sillah.

Schaaf is trouwens geblesseerd........ meteen hebben dus?
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:52:07 #106
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24637386
Voor vd Schaaf moet eerst iemand verkocht worden, dit betekend dus als Rankovic niet verkocht hij (hoop ik) dan met de zomer komt...
Maximaal 4 regels
pi_24642191
Vitesse zoekt ook nog een opvolger voor Hofs, echt voor de rechterkant dus. De Mul wordt fluisterend genoemd, evenals Daniel Cruz (GBA, ex-Ajax).
www.thuisuiteten.nl
pi_24642770
Heb je daar ook een bron voor?

Tot februari wordt sowieso niks gehaald. Tot maart kunnen alleen binnenlandse transfers tot stand komen dus Cruz kan je wegstrepen. En Vitesse is alleen op zoek naar een aanvaller en een verdediger en dat kan alleen tot stand komen als Rankovic vertrekt.
Volgens mij is Hersi al de opvolger voor Hofs.
pi_24642882
Vandaag gehoord, ik bescherm altijd mijn bronnen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:16:31 #110
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_24652009
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Vitesse zoekt ook nog een opvolger voor Hofs, echt voor de rechterkant dus. De Mul wordt fluisterend genoemd, evenals Daniel Cruz (GBA, ex-Ajax).
waar zet je hersi en knopper dan?
Vamos el TRI!
pi_24674932
quote:
Gluscevic op de bank tegen Feyenoord

Vitesse-trainer Edward Sturing kan zondag tegen Feyenoord keuzes maken en daarvan lijkt Igor Gluscevic het voornaamste slachtoffer. De Montenegrijnse spits begint op de bank, omdat Matthew Amoah de voorkeur krijgt als centrumspits. Aanvoerder Richard Knopper speelt mogelijk achter Amoah, al zou het ook kunnen zijn dat de nieuwe aanwinst Youssouf Hersi vanaf rechts achter Amoah terecht komt. Bij Feyenoord begint Nicky Hofs vrijwel zeker in de basis.

Opstelling:

Wapenaar
Vreven, Van den Berg, Dingsdag, Jansen
Knopper, Yakubu, Janssen, Fränkel
Hersi, Amoah

Hoelang mag Amoah nog blijven spelen ...... die maakt ook niets klaar !! Zet Gluscevic erin ....die gaat scoren let maar op
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:22:55 #112
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24675238
Logisch dat amoah en hersi voorin staan..
defeyenoord verdediging moet uit positie gespeeld worden, dat is makkelijker als je een spits met snelheid hebt!
When we are good, the never remember.
When we are bad, they never forget!
pi_24708506
En we zwaaien met z'n allen naar de kuip :p
pi_24708667
Nou, dat is een lekkere start van de tweede seizoenshelft!!
www.thuisuiteten.nl
pi_24708675
Igor Gluscevic
pi_24708722
Mooie overwinning
Hopen dat Igor nu echt los is en flink gaat scoren! Had het echt niet verwacht, dit

pi_24708825
inderdaad heerlijke start.... en nu staan we 6e.
Ben benieuwd hoe Vitesse nu verder gaat met zo'n heerlijke start.

Hofs veel plezier in Rotterdam
  zondag 23 januari 2005 @ 19:18:34 #118
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_24710626
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:22 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Logisch dat amoah en hersi voorin staan..
defeyenoord verdediging moet uit positie gespeeld worden, dat is makkelijker als je een spits met snelheid hebt!
Gezien de problemen van Feyenoord met corners en vrije trappen is het logischer om een bonkige spits neer te zetten als Gluscevic.
  zondag 23 januari 2005 @ 19:45:38 #119
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24711065
Niet mee eens, aangezien feyenoord twee nieuwe verdedigers heeft die wel een bal kunnen wegkoppen maar die het met twee rappe negertjes moeilijker hebben..
achteraf een goede keus geweest...
beter is nog die rappe negertjes en igor natuurlijk...
pi_24711696
quote:
Op zondag 23 januari 2005 19:45 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Niet mee eens, aangezien feyenoord twee nieuwe verdedigers heeft die wel een bal kunnen wegkoppen maar die het met twee rappe negertjes moeilijker hebben..
Neem niet weg dat Amoah...hoe rap ook ...absoluut niet de vorm heeft, terwijl hij wel veel vertrouwen heeft gekregen...geef datzelfde vertrouwen nu ook eens aan Gluscevic, dan gaat ie vanzelf scoren.
pi_24712357
Dan is je weekend toch gelijk weer goed, na zo'n overwinning.
  zondag 23 januari 2005 @ 22:13:26 #122
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24712447
quote:
Op zondag 23 januari 2005 20:34 schreef blupblup69 het volgende:

[..]

Neem niet weg dat Amoah...hoe rap ook ...absoluut niet de vorm heeft, terwijl hij wel veel vertrouwen heeft gekregen...geef datzelfde vertrouwen nu ook eens aan Gluscevic, dan gaat ie vanzelf scoren.
amoah heeft een meer dan verdienstelijke wedstrijd gespeelt!
pi_24713496
En wederom scoort Vitesse weer in de laatste minuten. Best knap.
  maandag 24 januari 2005 @ 00:44:29 #124
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_24716218
quote:
Op zondag 23 januari 2005 19:45 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Tja nou die twee nieuwe bij Feyenoord zagen er nou ook niet bepaald uit alsof ze Gluscevic fysiek konden overmeesteren ofzo. Maar al met al is er een tweede voordeel aan het gebruiken van Amoah, want met zijn energieke stijl worden de verdedigers wel snel moe, en dat helpt altijd. Ondanks dat had ik Igor er ingezet vanaf het begin.

Schandalig wat Hofs deed op het eind. Is zn ex-teamgenoot, dan ga je toch niet zo als een dolle stier rondtrappen...
  maandag 24 januari 2005 @ 09:27:52 #125
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24719029
quote:
Op zondag 23 januari 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is een lekkere start van de tweede seizoenshelft!!
Het was Feyenoord maar. We weten pas meer over de voetballende kwaliteiten van Vitas als er een echte tegenstander in het veld komt.

Hoorde ik daar de eerste geruchten over een terugkeer van Bert van Marwijk naar de Kuip?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 24 januari 2005 @ 09:42:28 #126
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24719194
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:44 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

Tja nou die twee nieuwe bij Feyenoord zagen er nou ook niet bepaald uit alsof ze Gluscevic fysiek konden overmeesteren ofzo. Maar al met al is er een tweede voordeel aan het gebruiken van Amoah, want met zijn energieke stijl worden de verdedigers wel snel moe, en dat helpt altijd. Ondanks dat had ik Igor er ingezet vanaf het begin.

Schandalig wat Hofs deed op het eind. Is zn ex-teamgenoot, dan ga je toch niet zo als een dolle stier rondtrappen...
Ik ook!
Maar gezien het resultaat geef ik sturing volkomen gelijk dat hij dat niet deed!
pi_24719259
Die Gluscevic....

maandag 24 januari 2005 @ 11:19:34 #128
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24720626
quote:
Op zondag 23 januari 2005 22:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dan is je weekend toch gelijk weer goed, na zo'n overwinning.
knappe overwinning
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 24 januari 2005 @ 13:53:54 #129
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_24723309
quote:
Op maandag 24 januari 2005 09:42 schreef ChAoZ-026 het volgende:

[..]

Ik ook!
Maar gezien het resultaat geef ik sturing volkomen gelijk dat hij dat niet deed!
De winnaar heeft altijd gelijk. Zolang Sturing de winnaar is hoor je mij niet klagen. Maar als Vitesse Feyenoord kan verslaan is Europees niet langer een illusie. Dat is de echte winst.
  maandag 24 januari 2005 @ 15:15:09 #130
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24724600
Europees is op papier nooit een illusie geweest..
De basiself van vitesse zijn kwalitatief gewoon heel goed!
Voordeel ook als we niet europees gaan is er niks aan de hand!
Dan proberen we het volgend jaar nog een keer....
pi_24724884
Het is wel typisch Vitesse om straks weer punten te laten liggen straks thuis tegen Rbc. Maar daar ga ik niet vanuit.
pi_24725848
Wel jammer dat Knopper, Janssen en Vreven geschorst zijn voor RBC. Maar ook zonder die drie moeten we kunnen winnen
pi_24726072
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het is wel typisch Vitesse om straks weer punten te laten liggen straks thuis tegen Rbc. Maar daar ga ik niet vanuit.
En bij FC Den Bosch!

Tegen (en zeker bij) ons hebben jullie het traditioneel moeilijk .
  maandag 24 januari 2005 @ 17:20:04 #134
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24726112
Zelfs al we in een spetterende champions league finale real madrid met 3-1 zouden verslaan zouden we van fc den bosch verliezen...
Ik snap echt niet hoe dat kan..
Ik kan me niet herinneren dat vitesse ooit van fc den bosch heeft gewonnen in mijn bijzijn...
pi_24726710
Wanneer komt Ruud Knol weer terug? Dan ben je nog sterker.
www.thuisuiteten.nl
pi_24726898
Uit de Gelderlander van 12 januari dit jaar:
quote:
Aanvoerder in pijnlijke afzondering

Terwijl de selectie van Vitesse zich onder een behaaglijk Turks zonnetje voorbereidt op de tweede helft van het seizoen, zoekt Ruud Knol de afzondering. Zo lang hij niet met zijn benen kan spreken, zwijgt hij in alle toonaarden. Daarom anderen aan het woord over Ruud Knol, zijn blessure, zijn pijn en zijn toekomst.
Ruud Knol traint deze dag opnieuw met fysiotherapeut Jos Kortekaas. Apart van de groep, op zijn eigen tijd, in eigen tempo. De zon is heerlijk, de temperatuur rond de 21 graden, het veld van hotel Kaya in Belek ligt er fantastisch bij. Met kleine passjes, de knieën iets opgetrokken, loopt hij zich warm. In een andere hoek hebben de spelers het zwaar, maar voor Knol zijn de lichte versnellingen, de balcontactjes en een paar rondjes voldoende. De zonnebril houdt hij er zelfs bij op.

In de knie van Knol ontbreken stukjes kraakbeen, waardoor er wrijving ontstaat. Kraakbeen herstelt moeizaam en het lichaam doet zijn best om een vervanger aan te maken die hard genoeg is om de klappen op te vangen. Het is een moeizaam proces. Louis Laros is afgekeurd omdat zijn lichaam geen goed alternatief vond. Matthew Amoah was er zeven maanden druk mee, maar herstelde wel goed. Sinds maart 2004 speelt hij alles weer mee.

Knol sukkelt sinds september 2002 met zijn rechterknie. In januari 2003 kwamen voor het eerst kraakbeenproblemen aan het licht. Hij leek er in maart 2004 weer van hersteld, maar na de derde competitiewedstrijd (Feyenoord, 1-1) van dit jaar was het weer mis. En goed ook, zo blijkt nu wel. Hij moest rust nemen, werd op vakantie gestuurd en zag het uitzicht op een snelle rentree vervagen. De teleurstelling was gigantisch en al in september liet Knol weten dat hij niet meer wil praten over zijn blessure.

Die mededeling herhaalde hij gisterochtend, al geïrriteerd omdat hem iets wordt gevraagd en er niks positiefs te melden is. Hij voelt dat de twijfels over zijn verdere loopbaan vaker worden uitgesproken en zwijgt. Knol wil met rust worden gelaten en vooral geen medelijden. In het voetbal tel je alleen mee als je speelt, denkt de aanvoerder uit Zevenaar.

Fysiotherapeut Jos Kortekaas werkt dagelijks met de 23-jarige verdediger. Zoals hij ook werkte met Laros en Amoah. "Je kunt geen spelers met elkaar vergelijken. Ieder individu is anders, elke blessure is anders", zegt Kortekaas. "Matthew had na ruim zes maanden nergens meer last van, terwijl zijn defect groter was en op een meer belastende plek zat. Maar Afrikaanse voetballers herstellen vaak makkelijker. Zij hebben een andere spieropbouw. Het kan ook best zijn dat zij andere hormonen aanmaken en een andere oppervlaktevulling hebben voor het verdwenen kraakbeen."

Kraakbeen zelf herstelt volgens Kortekaas 'mondjesmaat'. Het is geen onderwerp waar grondig medisch onderzoek naar is verricht, vandaar de uiteenlopende prognoses en hersteltijden. "Ik durf geen termijn te stellen voor Ruud. Hij zit nu op 40 tot 50 procent. Voor hij op 100 procent zit, ben je zeker vijf tot zeven weken verder. Dan moet hij nog op gang komen en Ruud is geen snelle starter. Dan zit je in een gunstig scenario al tegen het einde van het seizoen."

Tot nu toe verloopt het herstel naar tevredenheid, maar Kortekaas zegt dat de echte test nog moet komen. "Pas bij maximale belasting met wenden, keren en aanzetten, weet je hoe hij er voor staat. Dan nog is het afwachten. Ruud heeft de eerste twee duels tegen Roda en Groningen probleemloos gespeeld, na Feyenoord was het mis. In mijn ogen omdat hij pas tegen Kuijt en Kalou maximaal aan de bak moest. In die eerste twee wedstrijden heeft hij gewoon niet veel hoeven doen."

Edward Sturing, trainer van Vitesse, moest vanaf 1990 als speler drie zware blessures overwinnen. Het begon met een kruisbandoperatie, daarna een dubbele buikwandoperatie en vervolgens een scheur in de scheenplaat. "Ik ken het gevoel van Ruud. Als je geblesseerd bent, hoor je er niet bij", weet Sturing. "Door hem mee te nemen naar Turkije probeer ik hem bij de groep te betrekken, maar je voelt je anders als je geblesseerd bent. Je hangt er bij als de groep gaat trainen en je voert een gevecht tegen jezelf."

Daarnaast is er een gevecht met de buitenwereld, van pers tot supporters, vrienden en bekenden. Sturing: "Het is heel hard werken. Ik was de hele dag op Papendal bezig. Je hebt elke keer weer die teleurstelling. Voor hem ook, als er weer vocht in de knie komt. Omdat het zo lang duurt, ga je twijfelen. Ik was ook nog jong, een jaar of 28, 29, veel te jong om te stoppen. Er waren genoeg mensen die zeiden 'het is afgelopen met die Sturing'. Niemand kan je echt helpen, het is een keihard gevecht met jezelf."

Van Vitesse-manager voetbalzaken Jan Streuer krijgt Knol alle vertrouwen en tijd om te herstellen. "Het is een behoorlijke blessure die hij heeft. Wij kunnen niet veel meer doen dan hem tijd geven. Er ligt van onze kant geen enkele druk op Ruud."

Streuer zegt niet te twijfelen aan een toekomstige rentree van de aanvoerder, die als één van de pijlers van de ploeg geldt. "We zijn niet van plan een vervanger voor hem te halen. Voor de posities achterin hebben we Peter van den Berg, Michael Dingsdag en Michael Jansen. Met Ruud erbij zijn dat er vier, als we nog een sterke speler halen, heb je er straks vijf en dat is te veel."

Voor Knol is het goed dat zijn contract doorloopt tot medio 2007, meent Streuer, die zelf als speler vier keer herstelde van een beenbreuk. "Dan heeft hij tenminste wat rust. Je kunt weinig zeggen over het moment van zijn rentree, maar zorgen om zijn carrière maak ik me niet. Het komt tegenwoordig bijzonder weinig voor dat een speler van zijn leeftijd wordt afgekeurd."

Mamadou Zongo speelt bij De Graafschap, maar was daarvoor vijf jaar ploeggenoot van Ruud Knol. Hij miste liefst tweeënhalf jaar van zijn carrière door een aaneenschakeling van uiteenlopende knieproblemen. Zongo (24) is nu weer fit, maar kan de pijn van Knol meevoelen. "Ik begrijp wel dat Ruud geen zin heeft om erover te praten. Als het een blessure van twee, drie maanden is, valt het wel mee. Het duurt bij Ruud al zo lang. Dan wil je liever buiten het voetbal blijven en alleen maar trainen, trainen tot je weer fit bent. Het doet pijn, elke dag. Als je er ook nog over moet praten, is het extra pijnlijk."

In de sombere dagen van zijn lange revalidatieperiode twijfelde Zongo. "Soms was ik bang dat het niet zou lukken. Daar moet je niet te veel aan denken. Ik ben doorgegaan, want ik wilde achteraf geen spijt hebben. Als het niet lukt, moet je er in elk geval alles aan hebben gedaan."

Zongo was voor zijn blessure een groot talent. Hoewel het niet meetbaar is, lijkt zijn loopbaan schade op te lopen. "Ik kan nog steeds merken dat ik er lang uit ben geweest. Echt in vorm ben ik nog niet, maar ik ben wel positief, ik moet gewoon doorgaan." Contact met zijn oude ploegmaatje heeft hij nog wel, maar de gouden tip blijft uit. "Die bestaat niet, hij moet het toch zelf doen. Ruud is 100 procent prof, dat weet ik, hij doet er alles aan en het gaat hem ook lukken."
Zie dikgedrukte stuk. Hopen dat 'ie nou eens geen tegenslagen heeft, en er volgend seizoen gewoon weer stata. Anders wordt het wel een erg vervelend verhaal...
pi_24728380
Inderdaad. Zonder blessures stond ie in Oranje en zat hij bij Ajax of PSV.
www.thuisuiteten.nl
pi_24814380
Vitesse op 6 en dat zonder SBS
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  zaterdag 29 januari 2005 @ 22:07:30 #139
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24823247
Ongelovelijk...kunnen jullie met al dat overheidsgeld een x iets goeds doen...verprutsen jullie t weer...sjongesjonge
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24823320
Klootzakken!!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 22:49:00 #141
36177 Escape2Dawn
pi_24824094
Wat een ongelooflijke kut wedstrijd
Het helpt geen nut!
pi_24824098
Ach, we moeten het uiteindelijk gewoon zelf doen. Als die luie kutflikker van een Powel die bal er gewoon inschiet dan pak je gewoon een punt tegen AZ. Als je achterin niet voor Sinterklaas speelt win je zelfs.
pi_24824128
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach, we moeten het uiteindelijk gewoon zelf doen. Als die luie kutflikker van een Powel die bal er gewoon inschiet dan pak je gewoon een punt tegen AZ. Als je achterin niet voor Sinterklaas speelt win je zelfs.
Dat uiteraard, maar toch....

kut-vites .
pi_24824920
Ik zeg het niet graag, maar dit was een verdiende nederlaag. Het was niet prettig op de tribune deze wedstrijd.
pi_24825654
Het lijkt wel alsof Vitesse niet bij de subtop wíl horen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24825845
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:07 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt wel alsof Vitesse niet bij de subtop wíl horen.
Precies, win je deze pot dan sta je gewoon 4e, en RBC was echt niet goed. Wij waren gewoon bagger.....dit was de slechtste wedstrijd die ik tot nu toe heb gezien dit seizoen. Ik hou mijn hart vast voor Roda volgende week, die zijn toch 2 tandjes beter dan RBC.
pi_24826088
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:17 schreef blupblup69 het volgende:
FCW én Vites?!
pi_24826216
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:29 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

FCW én Vites?!
Als ze nog hadden bestaan was het nooit Vitesse geworden...zo eerlijk ben ik wel. Wageningen zit in het hart forever....maar inderdaad nu supporter van "onze" oude aartsrivaal...zoals vele anderen trouwens
pi_24829527
Ach, RBC ligt Vitesse gewoon niet en er waren wat schorsingen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 januari 2005 @ 13:43:42 #150
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_24832015
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:51 schreef methodmich het volgende:
Ach, RBC ligt Vitesse gewoon niet en er waren wat schorsingen.
Zo kan je de'r ook over denken, maar om in de subtop te blijven moet je van de kleintjes winnen...
pi_24832353
quote:
Op zondag 30 januari 2005 13:43 schreef WebForce het volgende:

[..]

Zo kan je de'r ook over denken, maar om in de subtop te blijven moet je van de kleintjes winnen...
das waar, maar aan de andere kant ...vorig seizoen waren wij nog een kleintje ....dus we hebben al een grote stap gemaakt :-) En verliezen is niet erg als er gestreden wordt, maar juist dat miste ik gisteren.
pi_24846120
Uithuilen en verder voetballen.

Het is jammer dat Vitesse het zelf verprutst heeft anders had je vierde kunnen staan! We staan nog steeds op zes en onze achtervolgers zijn weer wat dichterbij gekomen. Hopelijk tegen Roda JC beter zodat we rond deze plaats blijven hangen.
  maandag 31 januari 2005 @ 09:52:35 #153
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24846546
Zullen niet veel lui van ons mee komen zondag, welke idioot laat ons nu ook midden in de carnaval spelen?!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24853386
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Oh, en alvast gefeliciteerd Den Bosch, met jullie 3 punten tegen Vitesse.
pi_24857505
Kom op QdD den Bosch is RBC niet.

Vitesse heeft nooit goed gespeeld tegen de onderste regionen. Zelfs niet toen we al die jaren Europees hadden. Als we hetzelfde dit jaar doen (verliezen van degradatie kandidaten en europees halen) dan hoor je mij niet klagen
pi_24857571
Zondagavond 20:00?

Wat is dat nou weer voor tijd?
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_24857595
Waar haal je die tijd dan vandaan??

Zondag gewoon om 14:30.
pi_24857672
van hun site.

Vitesse - Roda JC
Scheidsrechter: -
6 februari 2005, 20:00 uur
Gelredome Arnhem
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_24857709
Ik denk dat ze bij Roda al aan het carnaval vieren zijn en ze niet nuchter de info hebben ingevuld

Scheidsrechter is trouwens R.Wiedemeijer
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:20:51 #160
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_24907561
uhm die info staat btw op de site van Vitesse....
maar idd, in ernem viert men ook carnaval

hoop dat ze het publiek nu wel tevreden stellen, of iig met beter voetbal
Maximaal 4 regels
pi_24912987
ja idd, ik had die info van de vitesse site. Het staat er nu nog verkeerd op. Maar op teletekst staat ook gewoon Zondag half 3.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  zondag 6 februari 2005 @ 04:29:11 #162
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24948417
Tot straks! 3 Punten voor Roda, ALAAF!

Hu is carnaval, alaaf.........
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24951469
Euhms misschien zie ik je op Yeahronimo. Ik ben niet meer in staat om vitesse te ondersteunen als suppoter in het stadion.

Fijne middag en ik hoop dat het een lange terugreis wordt voor je
  zondag 6 februari 2005 @ 16:37:45 #164
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_24955119
Lekker vaag allemaal. Vorige week de boot ingaan tegen RBC en nu weer "makkelijk" winnen van Roda

Mooie overwinning
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_24955283
Netjes hoor, zelfs 5e nu!
www.thuisuiteten.nl
pi_24955502
quote:
Op zondag 6 februari 2005 04:29 schreef DarkShine het volgende:
Tot straks! 3 Punten voor Roda, ALAAF!

Hu is carnaval, alaaf.........
Hm? Wat zeg je?
pi_24955538
Wat een mooie voetbalmiddag. Dak open, lekker tegen de zon inkijken En ontzettend veel kansen van beide teams, had net zo goed 6-3 kunnen zijn. Het is aan Wapenaar (en de falende spitsen van Roda...) te danken dat Vitesse vandaag de 0 heeft gehouden
Yeah, 5e plek
pi_24955684
Heerlijk zo'n dag... mogen we dan tich stiekum aan europees denken??
pi_24956806
Het was eindelijk weer eens leuk om in het gelredome te zitten. Leuke wedstrijd en goeie sfeer! Dat was tegen RBC wel anders...
Jammer dat niet alle kansen erin gingen. Vooral knopper had veel kansen.

verdiend gewonnen door Vites.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  zondag 6 februari 2005 @ 18:20:08 #170
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_24956867
Echt wel beter. Ben keertje niet naar Vitesse geweest maar wezen zuipen. Was ook héél gezellig
  zondag 6 februari 2005 @ 18:26:17 #171
17114 Pistol_Pete
pi_24956963
quote:
Op zondag 6 februari 2005 18:20 schreef kL0j00h het volgende:
Echt wel beter. Ben keertje niet naar Vitesse geweest maar wezen zuipen. Was ook héél gezellig
voortaan moet je maar wegblijven uit het Gelredome
  zondag 6 februari 2005 @ 18:27:01 #172
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_24956977
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:37 schreef Pistol_Pete het volgende:
Lekker vaag allemaal. Vorige week de boot ingaan tegen RBC en nu weer "makkelijk" winnen van Roda
Welkom in Arnhem. Het is al jaren zo.
pi_24957926
Roda JC is al net zo wisselvallig, zoals op SS ook wordt gezegd. Eerst winnen van PSV, dan verliezen van De Graafschap.
pi_24958812
Was eindelijk weer een feestje in Gelredome. Mooie attractieve wedstrijd, hoop kansen aan beide zijden. Maar Vitesse heeft verdiend gewonnen, al is 3-0 wel een iets te grote uitslag. Het was weer lekker op "Zuid".....Feyenoord en Ajax zijn binnen handbereik
  zondag 6 februari 2005 @ 20:13:48 #175
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_24958814
Wat boft Vitesse toch met Wapenaar zeg.

Goede keeper, vandaag ook weer.
pi_24958836
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:13 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat boft Vitesse toch met Wapenaar zeg.

Goede keeper, vandaag ook weer.
100% mee eens......de witte motor was foutloos
pi_24958867
En Hersi scoort fantastisch zeg, had hij dat bij ons nou maar gedaan. Ik zie hem met pijn in het hart in dat lelijke geel zwart

Maar puike overwinning, wordt een leuke strijd om die plekken.

Vreven mag van mij nog steeds een rolberoerte krijgen
pi_24958911
Vreven is een cultheld
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 6 februari 2005 @ 20:24:27 #179
17114 Pistol_Pete
pi_24958978
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:20 schreef cultheld het volgende:
Vreven is een cultheld
tis dat het je username is, anders was ik het met je eens geweest
  zondag 6 februari 2005 @ 21:21:33 #180
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24959719
Vreven mag teveel van de scheidsrechters. Dat hij die NAC-er bij z'n gezicht pakt, dat was aan het begin van het seizoen toch geel hadden we met z'n allen afgeproken?

Maar Vitesse draait lekker. Die Knopper mag er alleen wel een paar bij prikken. Maar ik zie geen enkele opvallend zwakke plek in het elftal, of het moet het ontbreken van een superspits zijn, maar wie heeft die nou wel?
pi_24960396
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef Stpan het volgende:
of het moet het ontbreken van een superspits zijn, maar wie heeft die nou wel?
Misschien was huntelaar wel iets voor Vites. Die was is toch ook niet voor zo heel veel geld geld vertrokken naar Heerenveen?
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  maandag 7 februari 2005 @ 08:28:18 #182
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_24965803
Goed bezig jammer dat ik niet geweest ben gisteren. Zag er weer goed uit. Alleen beetje jammer van Vreven. Echt niet nodig zo'n actie.
pi_24965825
Het is inderdaad niet echt nodig, maar weet iemand wat die roda speler gezegd heeft??

Verder was het een hele leuke wedstrijd. Ik heb me geen moment verveeld in ieder geval.
pi_24973392
Vreven doet dat natuurlijk ook gewoon om zijn medespelers fel en agressief te maken. Je kan er terecht je vraagtekens bij plaatsen, maar scherp is Vitesse doorgaans wel. Wapenaar is ook al zo'n man die in dat proces belangrijk is.

Ik vond vooral Dikke Theo vrij geniaal bezig en die Michael Jansen laat eindelijk zien waarom ik een potentiele international in hem zag na zijn debuut in Vitesse 1.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 februari 2005 @ 22:58:05 #185
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24978911
Goed dat de eerste 80 minuten van de wedstrijd niet te zien waren vanuit het uitvak!
Goed dat Roda weer eens als een hecht collectief met veel inzet speelde.
Goed dat afspraken met de VC van Vitesse geldig zijn tot aan de ingang.
Planning:
-
  maandag 7 februari 2005 @ 23:11:50 #186
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_24979192
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:58 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat de eerste 80 minuten van de wedstrijd niet te zien waren vanuit het uitvak!
Goed dat Roda weer eens als een hecht collectief met veel inzet speelde.
Goed dat afspraken met de VC van Vitesse geldig zijn tot aan de ingang.
Sja, heel Noord heeft daar last van, zou je in elk stadion hebben, veel heb je niet gemist (wel de spitsen van Roda ). Enne wat voor een afspraken dan? Je mocht je petje niet meenemen oid?
  maandag 7 februari 2005 @ 23:49:10 #187
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24979982
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:11 schreef WebForce het volgende:

[..]

Sja, heel Noord heeft daar last van, zou je in elk stadion hebben, veel heb je niet gemist (wel de spitsen van Roda ). Enne wat voor een afspraken dan? Je mocht je petje niet meenemen oid?
Hebben jullie ook nog een net en plastic wand erbij? Nee, dus jullie hebben die match wel lekker kunnen volgen! Fok het Gelredrama!

Afspraken over sfeermaterialen. Maargoed, afspraken met jullie VC stellen dus net zoveel voor als jullie boekhouding.
Planning:
-
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:42:42 #188
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_24981445
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:49 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hebben jullie ook nog een net en plastic wand erbij? Nee, dus jullie hebben die match wel lekker kunnen volgen! Fok het Gelredrama!

Afspraken over sfeermaterialen. Maargoed, afspraken met jullie VC stellen dus net zoveel voor als jullie boekhouding.
Huilie.
pi_24981585
quote:
Op maandag 7 februari 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Vreven doet dat natuurlijk ook gewoon om zijn medespelers fel en agressief te maken. Je kan er terecht je vraagtekens bij plaatsen, maar scherp is Vitesse doorgaans wel. Wapenaar is ook al zo'n man die in dat proces belangrijk is.

Ik vond vooral Dikke Theo vrij geniaal bezig en die Michael Jansen laat eindelijk zien waarom ik een potentiele international in hem zag na zijn debuut in Vitesse 1.
Michael Jansen kan nog steeds international worden; Tegen Koné en Christiano maakte hij geen enkele fout Je vergeet Fränkel trouwens; Die is de laatste tijd ook erg belangrijk voor Vitesse.
pi_24981654
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:59 schreef mat_herben het volgende:

[..]

Misschien was huntelaar wel iets voor Vites. Die was is toch ook niet voor zo heel veel geld geld vertrokken naar Heerenveen?
750.000 + Huntelaar voor Sibon

zo ongeveer... er zal wel een clausule in het contract staan dat PSV bij doorverkoop een x-percentage krijgt
pi_24984354
Is Frankel niet ooit door ons Fokkertjes verkozen tot slechtste speler van de HCE?
pi_24984557
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
Is Frankel niet ooit door ons Fokkertjes verkozen tot slechtste speler van de HCE?
Als linksback is die Frankel zeker een van de slechtste spelers in de HCE. Tegenwoordig staat hij meer op de linkerflank en kan die dus minder fouten maken en zo af en toe zowaar wat goed doen.
pi_24984574
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
Volgens mij heeft 'ie toen wel de finale gehaald, maar verloren van Wevers, die keeper van de Graafschap. Maar dat seizoen speelde hij nog als verdediger... (en maakte 2 eigen goals...)
pi_24984791
Ook als verdediger was Fränkel niet echt slecht. Gelukkig heb ik altijd vertrouwen in Fränkel gehad en bewijst hij het dit jaar ook helemaal dat hij kwaliteiten bezit. Wel is Fränkel een betere linksvoor dan linksachter.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:28:33 #195
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24987358
Fränkel op linksback is niveau carrilho..
Fränkel op linksbuiten is een toppertje!
pi_24987533
Fränkel speelt dit jaar gewoon lekker maar denk ook dat dat komt dat het hele team een stuk beter is.

de nieuwe aankopen brengen ons bijna allemaal meer plezier. Alleen Gluscevic komt maar niet uit de verf.

Knopper, Vreven, Hersi, Wapenaar, Yakubu en van den Berg hebben duidelijk een positieve impuls gegeven aan Vitesse. (Al is het voor Hersie en wapenaar iets te vroeg om dat goed te beoordelen, maar tot zo ver uitstekend)
pi_24990269
Dat Fränkel beter draait ligt inderdaad aan het team, zoals P_T zegt. Mindere spelers worden dan altijd opgetrokken door de anderen en vallen dan minder op, dan wanneer ze in een slecht team spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25001252
Ik denk niet dat Fränkel een veel mindere speler is, maar hij mist net de kwaliteiten om het team op sleeptouw te nemen of een duidelijke stempel op de wedstrijd te drukken.

Trouwens Rojer gescoord in Jong oranje en een assist van Stijn Schaars.
Ook oud Vitesse spelers Hofs en Fafiani hebben aan de mooie zege van Jong Oranje hun steentje bij gedragen
pi_25008355
Allemaal uit de Vitessejeugd iig. Hofs zit ongetwijfeld binnen de korste keren in het NL elftal.
pi_25009689
Stijn Schaars ook wel. Heeft alles van een nieuwe Cocu.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 februari 2005 @ 01:32:34 #201
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_25050930
Heb alleen Studio Sport gezien, maar het was huilen met de pet op. Wapenaar is een toppertje, die gast pakt gewoon punten. Van Groningen moet je gewoon kunnen winnen als je Europa in wil.
pi_25053863
Groningen uit is lastig hoor. Een concurrent als Utrecht ging er met 3-0 de teil in.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:30:32 #203
26251 Eilanden
pi_25053891
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:28 schreef methodmich het volgende:
Groningen uit is lastig hoor. Een concurrent als Utrecht ging er met 3-0 de teil in.
En uiteraard is de ene wedstrijd gelijk aan de andere
pi_25054111
Nou ja, die 0-1 had moeten tellen en dus had Vitesse moeten winnen.

Maar een punt in Groningen is gewoon niet slecht, voor een ploeg die UEFA Cup wil halen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 februari 2005 @ 12:16:34 #205
26251 Eilanden
pi_25054612
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:43 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, die 0-1 had moeten tellen en dus had Vitesse moeten winnen.

Maar een punt in Groningen is gewoon niet slecht, voor een ploeg die UEFA Cup wil halen.
Die 0-1 was dus echt wel buitenspel
pi_25055783
Leuke actie van Vreven weer
quote:
Stijn Vreven houdt het hoofd koel

Het was de avond van de 'afgekeurde zuivere goal' en de strijd tegen 'de beste kopper van de eredivisie'. Verdediger Stijn Vreven van Vitesse hield gisteravond gemengde gevoelens over aan de 0 - 0 in het Oosterpark tegen FC Groningen. Terwijl de woede van aanvoerder Richard Knopper moeilijk wilde bekoelen, bleef de discussie gisteravond tot in de nachtelijke uurtjes doorgaan. "Een zuivere goal", vertelde Knopper voor de microfoon van de NOS. "Dit zijn kostbare punten in een belangrijke fase van de competitie. Een fout van het arbitrale gebeuren volgens mij, maar de beelden zullen het wel uitwijzen."
Vitesse, FC Groningen en arbiter Fred Sterk kunnen er vandaag niks meer mee. Stijn Vreven ook niet. "Het lijkt me sterk dat het buitenspel is, maar ik weet het niet", zei Vreven. Als één van de weinig spelers was de verdediger tien minuten na rust niet in het strafschopgebied van Groningen te vinden toen Richard Knopper een vrije trap nam. Matthew Amoah schopte de bal over de doellijn, maar assistent-scheidsrechter Jürgen Schiphorst vlagde voor buitenspel. Omdat er verder niet werd gescoord tussen de nummers twaalf (nu elf) en vijf (Vitesse) van de eredivisie, werd de discussie na afloop in de catacomben nog eens over gedaan.

Op het veld had aanvoerder Knopper zich al bij het arbitrale duo gevoegd, maar hij was niet welkom bij het onderonsje. Zijn aanwezigheid was wel gewenst, want Knopper duwde zijn boze ploeggenoot Yakubu weg. Dit om nog meer schade dan een afgekeurd doelpunt te voorkomen. Vreven nam na een korte protestactie zelf al wijselijk afstand.

Vitesse moet met immers, zes spelers die bij een volgende gele kaart geschorst zijn, op zijn tellen passen. Vreven: "We mogen geen onnodige kaarten oplopen. Een half elftal staat op scherp, dus we moeten oppassen. We hebben ook afgesproken dat we elkaar in bescherming nemen."

Gele kaarten zijn een geaccepteerd fenomeen in de strijd om de knikkers. Vreven knikt: "Iedereen kent mijn speelstijl, ik ga elk duel 100 procent, daarbij kan ik wel eens een kaartje oplopen. Het gaat om de onnodige kaarten, voor praten, bal wegschieten, futiliteiten. Je moet elkaar een beetje helpen, want het gaat zeker problemen geven."

Minder problemen had Vreven met het gelijke spel, hoewel hij gevoelsmatig van verloren punten sprak. "Ik het gevoel dat we twee punten hebben verloren. Na tien seconden hadden we al op 1-0 moeten staan door Matthew Amoah. Hij gaat alleen op de keeper af, die bal moet erin", vond Vreven, wiens idee van tijd door de wedstrijdadrenaline werd beïnvloed. "Was dat pas na tien minuten? Maar die bal moet er wel in." Amoah scoorde het buitenkansje niet en zag zijn treffer na rust afgekeurd. "We hebben te veel kansen nodig om te scoren", meent Vreven. "Daardoor is de druk op de verdediging groot."

Toch hield Vitesse voor de tweede keer onder doelman Harald Wapenaar het doel schoon. Dat was mede dankzij de nieuwe doelman, die enkele keren knappe en stijlvol redding bracht. "We hebben niet zo heel veel kansen weggeven. In de eerste helft stonden we niet goed. Groningen speelde zonder linksbuiten, dus ik moest kiezen; doorschuiven of niet. In de tweede helft stonden we beter en had ik ook het gevoel dat er meer in zat."

Meer dan een punt nam Vitesse uiteindelijk niet mee uit Groningen. "Elk punt is er één en Groningen is natuurlijk geen slechte ploeg. Zij wilden revanche voor die 3-0 nederlaag vorige week tegen RKC. Ze gooien alles hoog voor de pot, dan krijg je altijd wat kansjes", weet Vreven "Zeker als je bedenkt dat je tegen de beste kopper van de eredivisie speelt. Ja, Martin Drent bedoel ik. Hij is groot, sterk, verliest geen kopduel en legt de ballen neer waar hij wil. Dan krijg je als verdediging altijd wel een paar kansjes tegen. Ik ken in de eredivisie echt niemand die beter kan koppen dan hij", aldus Vreven, die zich gisteren ook door de Groningse fans niet liet provoceren tot grensoverschrijdend gedrag. Vreven wilde nog wel beantwoorden aan de massale roep om 'zijn tieten te laten zien' en trok zijn shirt omhoog. Toen hem vervolgens luidkeels werd gevraagd 'zijn piemel te laten zien' besloot Vreven wijselijk de broek aan te houden
pi_25057582
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 13:35 schreef brighton het volgende:
Leuke actie van Vreven weer
[..]

Wehehehe, het enige juiste antwoord .
pi_25058559
'Vreven, laat je tieten zien' is dat nu ook al weer grensoverschrijdend gedrag? KNVB zal wel weer een vooronderzoek instellen.

Goede reactie van Vreven inderdaad.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 17:42:59 #209
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_25059086
whahaha en als vreven nou zn broek had laten zakken? levert zoiets je een kaart op? opruiing/ophitsing van het publiek misschien?
Vamos el TRI!
pi_25059185
Het was toch eerst altijd Theo laat je tieten zien?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 februari 2005 @ 18:01:16 #211
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_25059362
die heeft ze nog steeds
speelde niet goed gister, maar had griep schijnt....normaal issie altijd een van de beteren
Vamos el TRI!
pi_25059483
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Het was toch eerst altijd Theo laat je tieten zien?
Jij komt ook niet vaak in een stadion, is het wel?
pi_25073305
Dat is bij Vitesse jarenlang geweest Yeahinhotje...
www.thuisuiteten.nl
  zondag 13 februari 2005 @ 19:24:15 #214
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_25074559
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 12:16 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Die 0-1 was dus echt wel buitenspel
Er had niet voor gefloten hoeven worden. Was geen hinderlijk buitenspel.
pi_25075871
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Dat is bij Vitesse jarenlang geweest Yeahinhotje...
Ja ok, maar dat lied wordt zo vaak in een stadion gezongen dat het niet speciaal voor Dikke Theo en/of Vreven is. Al hebben ze wel het 'geluk' dat het vaak voor hen wordt aangeheven .
pi_25083606
quote:
Vitesse bespaart geld door samenwerking met AGOVV Apeldoorn

ARNHEM/APELDOORN - Vitesse en AGOVV Apeldoorn schuiven komend seizoen hun voetbalacademies in elkaar. Voor beide clubs betekent de samenwerking een aanzienlijke kostenbesparing.

De Apeldoornse profs voorzien een grote kwaliteitsverbetering van de jeugdopleiding. Los van de kwaliteitsimpuls scheelt het Vitesse en AGOVV Apeldoorn ook in de portemonnee. Het delen van kosten betekent een forse besparing.

Tegelijk zorgt het voor onrust onder de jeugdtrainers. Ze worden morgen over de gevolgen van de samenwerking geïnformeerd. Woensdag volgt op Papendal de persconferentie, waarin beide clubs hun plannen zullen ontvouwen.

De combinatie AGOVV/Vitesse gaat in Apeldoorn én Arnhem trainen en spelen. In Apeldoorn op het complex van ZVV'56. De vijfdeklasser heeft plannen voor een kunstgrasveld. Dat past precies in het plaatje van de beide Gelderse profclubs.

AGOVV Apeldoorn wordt geen satellietclub van de Arnhemse eredivisionist. In Rotterdam hoopt Feyenoord dat het eigen talent bij Excelsior snel tot wasdom komt. Om ze vervolgens een kans te geven in de Kuip. Thomas Buffel en Salomon Kalou zijn daar goede voorbeelden van.

De samenwerking tussen Vitesse en AGOVV Apeldoorn blijft beperkt tot een integratie van de jeugdafdelingen. Dat is niet uniek. In Twente werken FC Twente en Heracles Almelo al op die basis samen.

Bron: Gelderlander
pi_25086222
Nelisse zou bezig zijn met onderhandelingen over een contract bij Vitesse voor volgend seizoen. Hij staat ook in de belangstelling van Roda, Utrecht, Willem II en Racing Genk.
pi_25086271
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 17:42 schreef Elvislives het volgende:
whahaha en als vreven nou zn broek had laten zakken? levert zoiets je een kaart op? opruiing/ophitsing van het publiek misschien?
Deckers deed dat bij Eindhoven, hij kon meteen vertrekken.
pi_25086302
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 17:42 schreef Elvislives het volgende:
Vraag dat maar eens aan Patrick Deckers...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25086377
Nelisse zou wel een goede versterking zijn. Amoah en met name Gluscevic is niet veel soeps. Goede linksbuiten aantrekken en misschien wat spelers voor de breedte en je hebt een uitstekende selectie.
pi_25086448
laat maar.

[ Bericht 92% gewijzigd door brighton op 14-02-2005 15:09:05 (0) ]
pi_25087096
quote:
Fränkel nog drie jaar bij Vitesse

Purrel Fränkel is met Vitesse een nieuw contract overeengekomen voor drie jaar. De linksbuiten kwam zaterdag met de Arnhemse club tot een akkoord. "De aanbieding was heel goed", reageert Fränkel op het nieuws. "Ik kon wachten want er was meer belangstelling, maar daar heb ik niet voor gekozen. Ook de trainer wilde graag dat ik blijf. Uit drie jaar spreekt veel vertrouwen. Ik ben immers al een oudje met 28 jaar." Fränkel is bezig aan een sterk seizoen bij Vitesse. "Deze groep is ook anders dan vorig jaar. Het is prettiger en de sfeer is ook anders. Ik heb het goed naar mijn zin en speel heel lekker."
Goed nieuws, Fränkel is dit seizoen goed bezig als linksbuiten
pi_25176908
Helaas is de start van het supportershome even uitgesteld vanwege de vorst in de grond. Maar dat het supportershome er komt is zeker. Vanaf Aalbers werd het al beloofd, onder de leiding van van der Kraan is het dan eindelijk eens definitief geworden.
  zondag 20 februari 2005 @ 13:20:15 #224
36177 Escape2Dawn
pi_25177546
Laten we hopen dat het een beetje spetterend wordt
Den haag kan lastig zijn
Het helpt geen nut!
pi_25180243
Dat blijkt tot nu toe wel ja, Escape... Zonde zeg.
www.thuisuiteten.nl
pi_25180552
Lekkere subtop heren
[14.gif]
pi_25180639
Ach, de concurrentie doet het ook niet super.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 februari 2005 @ 16:33:37 #228
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25180700
Raar ploegie toch, thuis verliezen van RBC en ADO.

Maar goed, vergeleken met vorig seizoen ...
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25181101
Vorig seizoen won Vitesse nog met 1-0 van ADO, mja.
Ik snap het ook niet, uit winnen ze gewoon met 4-0. En dan thuis, na dat de 1-0 gescoord was, helemaal niks meer laten zien, waardoor ADO, dat na een handsbal toch door mocht gaan van Blom, op 1-1 komt. Begin tweede helft ook echt matig, maar dan kom je gelukkig nog op 2-1 door een vrije trap van Theo. Maar vervolgens doordrukken, ho maar. En dat Sturing vervolgens Hersi, die nog wel een beetje de boel aanjaagt, eruit haalt voor Glus, snap ik niks van. Die doelpunten van ADO zag je gewoon aankomen, alle ballen bij Vitesse gingen gewoon fout...
Nou volgende week tegen Den Bosch. Laat dit dan de zoveelste waarschuwing zijn dat het team juist tegen 'kleine' clubs extra zijn best moet doen. Want als het volgende week gaat zoals vandaag, ga je verliezen van Den Bosch...

pi_25183330
1ste helft had ik er nog wel vertrouwen in, maar die 2de helft was echt drama.....we liepen achter defeiten aan. De uitslag is hoe pijnlijk ook terecht. Ik kan er niet bij dat we iedere keer tegen de "laagvliegers" in de problemen komen, dat is geen toeval meer. Ik hou mijn hart dan ook vast voor de wedstijden tegen Den Bosch en Willem II. De wissel van Hersi begreep ik ook niet.
pi_25184038
Thuis met 3-4 verliezen van Den Haag (terwijl je uit met 0-4 hebt gewonnen), hoe krijg je het voor elkaar?!
  maandag 21 februari 2005 @ 00:29:10 #232
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_25187803
Ze kunnen zichzelf niet motiveren lijkt het, echt heel erg vreemd! Het is al héél lang zo dat ze naardat ze (vroeg) op voorsprong zijn gekomen gana inkakken... Elke keer als er vroeg een doelpunt is gescoord loopt de wedstrijd dramatisch af...

Puur een motivatie probleem... Een onderschatting was het niet, want ze begonnen sterk!
pi_25190045
We hadden zo ongeveer dezelfde dip in de eerste seizoenshelft. Nog even voor den bosch Vrezen en dan gaan we hopelijk weer omhoog
  maandag 21 februari 2005 @ 08:38:34 #234
36177 Escape2Dawn
pi_25190058
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:20 schreef Escape2Dawn het volgende:
Laten we hopen dat het een beetje spetterend wordt
Den haag kan lastig zijn
En Den Haag was helaas lastig
Het helpt geen nut!
  maandag 21 februari 2005 @ 08:39:57 #235
36177 Escape2Dawn
pi_25190069
Het was weer eens kut met peren...
Scoren en dan al denken dat je de wedstrijd gewonnen hebt
Den Haag had vier kansen en allemaal benut, kon Vitesse dat maar
Het helpt geen nut!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:30:03 #236
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_25319034
NEWSFLASH:
Vitesse wint bij FC Den Bosch (eindelijk weer is)
Van Deinsen vertrekt
Gill Swerts komt naar Vitesse per 2005-2006
Maximaal 4 regels
pi_25329897
Gill Swerts in plaats van Yakubu is toch een flinke verzwakking.
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:25:15 #238
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_25332738
Nu ineens wilt 'ie wel komen maar afgelopen zomer toch voor Den Haag kiezen. Ik denk dat het met de ranglijst te maken heeft.
pi_25342210
Vitesse staat er nu ook heel anders voor dan een half jaar geleden. Zelfs onze Algemeen directeur Paul van der Kraan heeft een Positief gevoel nu over de ontwikkelingen bij Vitesse.

Een goede uitstraling en betere prestaties trekt natuurlijk altijd spelers aan.
pi_25344509
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 08:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse staat er nu ook heel anders voor dan een half jaar geleden. Zelfs onze Algemeen directeur Paul van der Kraan heeft een Positief gevoel nu over de ontwikkelingen bij Vitesse.

Een goede uitstraling en betere prestaties trekt natuurlijk altijd spelers aan.
Maar zelfs een half jaar geleden zou de keuze tussen Vitesse en Den Haag toch een makkelijke geweest moeten zijn.
pi_25376430
Een half jaar geleden wisten we niet echt hoe dit seizoen zal verlopen en hoe het financieel verder zou gaan. Nu we een half jaar verder zijn is er een duidelijk beleid bij Vitesse en voetballend doen we het niet verkeerd.

Ik denk dat ook veel spelers de gok niet durfde te maken in het begin. Spelers kiezen ook liever voor zekerheid.. Ik was dan ook heel blij dat Knopper als eerste tekenden. Daarna ging alles net even iets gemakkelijker.
pi_25380753
Een half jaar geleden moest je er echt verstand van hebben om te zeggen dat Vitesse 6e zou kunnen worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_25380871
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
Een half jaar geleden moest je er echt verstand van hebben om te zeggen dat Vitesse 6e zou kunnen worden.
Een half jaar geleden was je voor gek verklaard als je dit had gezegd. En nu staan we gewoon weer bij de UEFA cup plaatsen. Nou maar hopen dat ze vanavond een keer overtuigen kunnen thuis tegen een "laagvlieger"
pi_25381471
Nou, niemand die heeft gezegd dat het zo heel gek was hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_25392293
En weer drie punten erbij....
Heel langzaam beginnen we toch meer en meer aan europees te denken!! Ooh en onze doelstelling is al gehaald. Sturing gokte op een 40 punten begin dit seizoen en die hebben we nu dus al!!
  zondag 6 maart 2005 @ 11:19:43 #246
36177 Escape2Dawn
pi_25393325
Die vrije trap
ik keek ff de andere kant op en dan zit ie al
Het helpt geen nut!
  zondag 6 maart 2005 @ 11:20:40 #247
36177 Escape2Dawn
pi_25393338
En in de highlights was het ook niet goed te zien
Het helpt geen nut!
pi_25393370
Ik vond het wel zielig voor Amoah

Zijn wissel werd onthaald als een goal.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_25393480
Ja, belachelijk. Zo wordt hij er echt niet beter op...
  zondag 6 maart 2005 @ 14:11:26 #250
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_25395858
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:19 schreef Escape2Dawn het volgende:
Die vrije trap
ik keek ff de andere kant op en dan zit ie al
ik zag m wel "live" en het leek alsof glus m gewoon voor de gein ff schoot, ging ie er briljant in. de helft van t publiek snapte er ook niks van. "hoezo goal? waar dan?"

verder....meer steun voor amoah! hierdoor wordt ie écht niet beter!!
Vamos el TRI!
pi_25397547
Op TV zag je Theo ook een beetje verbaasd met Gluscevic praten. Zo van: hee, nu zat ie en is het verder okee, maar doe dit nooit meer hoor!
www.thuisuiteten.nl
pi_25407448
Iedereen was verbaasd.. Maar ja we hadden de scheids in dit geval een beetje mee zullen we maar zeggen. En wat betreft het uitfluiten van amoah op deze manier... SCHANDE!

[ Bericht 0% gewijzigd door Positive_Thinking op 07-03-2005 08:20:11 ]
  maandag 7 maart 2005 @ 12:49:02 #253
36177 Escape2Dawn
pi_25410975
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:22 schreef mat_herben het volgende:
Ik vond het wel zielig voor Amoah

Zijn wissel werd onthaald als een goal.
Niks zielig, hij krijgt hardstikke veel betaald en als je dan niet functioneert moet je gewoon naar de kant. Niet presteren is niet spelen...
Het helpt geen nut!
pi_25412462
Dat hij naar de kant gaat kan ik me wel voorstellen.

Maar hoe het publiek hem uitfluit en naar beneden haalt. Het is je eigen team wat je moet steunen. Uitfluiten doe je maar naar de scheids of tegenstander.

3 punten binnen en met 2-0 winnen en dat wordt nu door al deze commotie alweer vergeten.
pi_25413827
Alsof Amoah niet al veel belangrijke goals heeft gemaakt voor de club... Dat wordt best snel vergeten dan. Theo Janssen zei dat de spelers overwogen hebben het publiek niet te bedanken.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 maart 2005 @ 19:07:45 #256
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_25415290
ik vind het erg triest wat er gebeurde omtrent Amoah, hij speelt al 7 seizoenen voor Vitesse, met 1 seizoen Fortuna, maar 7!!!!! dat kan haast geen enkele speler zeggen in de eredivisie. Die jongen verdient gewoon respect, en als het niet lukt in een wedstrijd moet hij gewisseld worden maar dan met respect en niet zo, en overigens die Gluscevic kan ook nog geen deuk in een pakje boter schieten, dus dat maakt niet uit. (ow nu ben ik Gluscevic zeker weer aan het afzeiken )
Maximaal 4 regels
pi_25415897
Peter van de Berg weigerde ook het publiek te bedanken.
pi_25419218
En terecht lijkt me, als je een speler aanvalt val je het hele team aan.
That's all folks!
pi_25428856
Nu vind ik dan wel dat Peter van den Berg überhaupt blij moet zijn dat er mensen willen betalen om hem te zien voetballen...
www.thuisuiteten.nl
pi_25428858
Nu vind ik dan wel dat Peter van den Berg überhaupt blij moet zijn dat er mensen willen betalen om hem te zien voetballen...
www.thuisuiteten.nl
pi_25469247
quote:
Vrijspraak Vitesse voor spreekkoren

ARNHEM - Vitesse is vrijgesproken in de zaak naar aanleiding van het gestaakte competitieduel tussen Vitesse en PSV

De Arnhemse club kreeg in eerste instantie een schikkingsvoorstel van 5000 euro voor spreekkoren over scheidsrechter bossen.

Vitesse ging tegen de boete in beroep, omdat de club vindt dat het alles gedaan heeft om de spreekkoren te voorkomen. De tuchtcomissie van de KNVB was het daarmee eens en stelde Vitesse in het gelijk.

(Bron: TV Gelderland)
  vrijdag 11 maart 2005 @ 08:56:18 #262
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25469304
Yeah, voetballen op kosten van de gemeenschap.
Ik vind het echt niet kunnen dat commerciele voetbalclubs worden gesponserd door de overheid. En dan halen ze nog voor een paar miljoen spelers uit het buitenland. Vitesse zou al het geleende geld, tot op de laatste cent terug moeten betalen.
Are you nuts??
pi_25469369
En wat heeft dat met de spreekkoren te maken??
Of kom je hier eenmalig even wat schreeuwen??
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:10:53 #264
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25469455
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:02 schreef Positive_Thinking het volgende:
En wat heeft dat met de spreekkoren te maken??
Of kom je hier eenmalig even wat schreeuwen??
Het onderwerp van het topic is [Centraal Vitesse], dus past mijn geblaat prima in dit topic.

Over spreekkoren: spelers moeten gewoon het lef hebben om van het veld af te lopen als het te bont wordt.
Are you nuts??
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:13:00 #265
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25469475
quote:
De Arnhemse club kreeg in eerste instantie een schikkingsvoorstel van 5000 euro voor spreekkoren over scheidsrechter bossen.
Dan kan de gemeente dat zeker gaan betalen.
Gewoon enkele wedstrijden verbieden of zonder publiek laten spelen
Are you nuts??
pi_25469522
Je Geblaat past zeker.
Vitesse moet al het geleende geld van de gemeente ook terugbetalen en natuurlijk met een behoorlijk hoge rente. Begrijp daarom je geschreeuw niet zo over terugbetalen van de lening??

En ik ben heel benieuwd over welke aankopen je het hebt die een paar miljoen waren??
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:55:02 #267
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25472352
Ik was idd wat aan het schreeuwen, had ik zin in
Wat voor aankopen Vitesse gedaan heeft, weet ik niet, ik volg voetbal totaal niet. Dat Vitesse het geleende geld terug moet betalen is een goede zaak. Alleen ze moeten het ook doen! En niet over een paar jaar weer bij de gemeente aankloppen met financiele problemen.
Are you nuts??
pi_25478963
Dat dat geld terug betaald moet worden is iedereen het wel mee eens. We hebben nu een bestuur wat een zeer degelijke indruk achterlaat. De begroting wordt weer gehaald en voetballend zijn we er ook op vooruit gegaan. Ondanks er nog steeds een lange weg te gaan is zit er zeker weer toekomst in de club.
pi_25499293
Goeie overwinning in Breda, en weer een stap dichter bij Europees
quote:
Vreven lacht om biergooiend publiek

Zoals zo vaak in uitwedstrijden was Vitesse-rechtsback Stijn Vreven weer het mikpunt van spreekkoren.
De Belg werd ook bekogeld met bekertjes bier en dat was voor scheidsrechter Van Egmond zelfs aanleiding om de wedstrijd even te staken: "Belachelijk", vond de Belg. "Dat was helemaal niet nodig. Ik vind het allemaal prima. Ze gooiden biertjes, ik heb er nog even een goede slok van genomen."
Vreven speelde zelf een ijzersterke wedstrijd en zijn directe tegenstander Anthony Lurling kwam niet in het stuk voor. De vleugelspits was wel betrokken bij de openingstreffer van Vitesse. Lurling hield een bal binnen, die vervolgens door Vreven werd voorgezet:
"Dat was perfect van hem. Amoah kon de bal na mijn voorzet vervolgens zomaar inschieten. Misschien krijgt Lurling ook nog een premie als we Europees voetbal halen", refereert Vreven aan het feit dat Lurling bijna naar Vitesse was gekomen.
De manier waarop Vitesse won in Breda kon Vreven wel bekoren: "De overwinning is meer dan onverdiend. Op vrijwel alle gebied was het uitstekend. Alleen scoren we zo moeizaam, maar op welke manier we de punten eruit slepen, maakt niet uit. Maar nu dus met goed voetbal."
pi_25502226
Gelukkig neemt Vreven de tegenstander op de tribune niet zo serieus. Op het veld daarintegen juist wel.
  zondag 13 maart 2005 @ 12:04:05 #271
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_25504588
we kunnen dit topic ook "wat voor actie tegen het publiek heeft vreven dit keer weer uitgehaald..."

mooie actie van hem gister en sowieso een goeie partij van vitas!
Vamos el TRI!
pi_25515656
Wanneer lopen de contracten van Janssen & Jansen af bij Vitesse?

Ik zou ze volgend seizoen graag in een Ajax-shirt zien namelijk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 maart 2005 @ 01:15:06 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25515680
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 01:13 schreef Radegast het volgende:
Wanneer lopen de contracten van Janssen & Jansen af bij Vitesse?

Ik zou ze volgend seizoen graag in een Ajax-shirt zien namelijk
]

voor Theo dit jaar geloof (of anders volgend jaar). En willen jullie hem in Amsterdam alsjeblieft halen want k ben bang dat hij anders naar PSV komt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25516978
voor beide spelers loopt het contract in 2006 af. Vitesse is met janssen en jansen ook in onderhandeling over verlenging van het contract.
pi_25517716
En wanneeer loopt het contract af van die DWS'er Dingsdag?
pi_25529168
Die loopt ook op in 2006 af.. Ook daarmee is Vitesse bezig. Ze willen ze allemaal graag behouden. Wat ik ook heel goed voor kan stellen!
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:36:08 #277
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_25532726
En Theo wil zelf ook blijven
pi_25545995
Zo'n clubicoon moet je koste wat kost zien te behouden, vind ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_25547243
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Zo'n clubicoon moet je koste wat kost zien te behouden, vind ik.
Vind jij Theo Janssen goed genoeg om de stap te maken naar een topclub?
pi_25547440
Zal lastig worden. Hij kan het verschil maken in een ploeg die op hem is ingesteld. Zijn kracht is inzicht en passing, maar ik denk dat hij loopvermogen en snelheid mist voor een topploeg.
www.thuisuiteten.nl
pi_25547518
Dus in jouw ogen geen potentiele vervanger voor Van der Vaart mocht die vertrekken?
pi_25547562
Nee, want ik zie geen nummer 10 in Theo, meer een linkshalf in een 4-3-3. En daar staat Sneijder al.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 17 maart 2005 @ 23:30:16 #283
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_25555818
Laat Theo maar lekker bij Vites blijven .
pi_25555852
Ik denk wel dat Theo meer gemotiveerd is als hij bij Ajax zou gaan spelen. Dan wil hij denk ik wel dolgraag z'n kans grijpen en laten zien wat hij kan.
That's all folks!
pi_25558601
Voorlopig willen we hem (Theo Janssen) graag behouden voor Vitesse net zoals Yakubu.

Wij als supporters zijn bezig een aktie op touw te zetten om dit ook mogelijk te maken. We gaan proberen als supporters een signaal af te geven en geld in te zamelen. De bedoeling is dat dit geld gebruikt gaat worden om de spelersgroep in tact te houden of zelfs te versterken.

Hopelijk halverwege volgende week meer duidelijkheid hierover.
pi_25568520
Goed initiatief! En Vaduz, op zich heb je daar wel gelijk in, maar sommige spelers passen nu eenmaal erg goed bij een club en bij Theo en Vitesse is dat wel zo.
www.thuisuiteten.nl
pi_25655479
Contractverlenging voor Theo is rond!
quote:
Vitesse heeft het contract met Theo Janssen opengebroken en met twee jaar verlengd. Het nieuwe contract bindt de 23-jarige middenvelder, van wie de oude overeenkomst medio 2006 zou aflopen, nu tot en met 30 juni 2008 aan Vitesse. (NOS Teletekst)
pi_25655837
heel goed nieuws dit!!
Op naar de volgende contracten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 maart 2005 @ 11:32:42 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25655871
mooi dan komt hij iig niet naar PSV
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 22 maart 2005 @ 14:11:59 #290
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_25659009
quote:
Theo Janssen verlengt contract

Theo Janssen (23) heeft zijn contract bij Vitesse met twee jaar verlengd. Het contract van Janssen liep nog tot en met 30 juni 2006, maar Vitesse wilde het contract van de middenvelder, die bezig is aan een sterk seizoen, graag openbreken. De nieuwe overeenkomst houdt Janssen tot 2008 in Arnhem.

Theo Janssen: “Vitesse en Theo Janssen zijn allebei tevreden. Ik heb vanaf het begin aangegeven dat ik graag bij Vitesse wilde blijven en dat we er bij een goede aanbieding van Vitesse wat mij betreft zo uit zouden zijn. Die aanbieding kwam gisteren, dus hoefden we niet lang te praten.”

Edward Sturing: “Theo Janssen is een sleutelspeler in dit Vitesse. Hij is bezig aan een uitstekend seizoen en behoort wekelijks tot de uitblinkers. En ik denk dat hij de komende seizoenen nog belangrijker wordt voor Vitesse. Bovendien is de contractverlenging een signaal naar de supporters. Theo is een echte Arnhemmer waar zij zich mee kunnen identificeren.”
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:18:12 #291
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_25661610
Beter toch. Theo rulez echt wel bij Vitesse. Echte club man.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 maart 2005 @ 02:31:59 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25675793
dr zal trouwens denk ik wel een gelimiteerde transfersom besproken zijn in dit contract
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25676244
Als Theo bij vertrek een gedeelte van de tranfersom meekrijgt lijkt me dat niet echt. Ik denk eerder dat Vitesse bij eventueel vertrek en redelijk bedrag mee werkt met de Transfer, mede omdat Theo zich ook heel makkelijk heeft opgesteld met deze contractverlenging.
pi_25701092
Meer info over de aktie waar ik het eerder al over had..

Of de aktie doorgaat is nog steeds onzeker en wordt hopenlijk spoedig duidelijk. De voorbereidingen zijn wel in volle gang en we hebben alle medewerking van Vitesse.

Volgende update over maximaal een week...
pi_25833640
http://www.yakubumoetblijven.nl

Er is wel werk van gemaakt zeg! Moet toch ook wel indruk maken op evt. externe financiers voor Yakubu Zal vrijdag in ieder geval mijn bijdrage doen in de collectebus
pi_25850869
Ondertussen is het ook aan de media bekend gemaakt. Zover ik weet hebben de gelderlander en de VI er vandaag aandacht aan besteedt. Er zal zeker nog wel meer aandacht eraan besteed gaan worden.

Het wachten is nu nog steeds op Ajax met wat hun willen.
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:20:02 #297
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_25851377
Stadion Gelredome staat te koop:

Wat nu??
wordt aan gewerkt....ben net terug
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:20:59 #298
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_25851399
quote: