De winterstop is pas net begonnen, dat wordt dus afzien voor jou.quote:Op maandag 27 december 2004 15:43 schreef blupblup69 het volgende:
Die winterstop heeft nu wel lang genoeg geduurd hor, ik zeg alle stadions overdekken en lekker doorspelen bij slecht weer :-)
Dat heb je goed in de gaten. 7 Januari in ieder geval Eurosport kijken naar Vitesse.quote:Op maandag 27 december 2004 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De winterstop is pas net begonnen, dat wordt dus afzien voor jou.
Aldus Het Vitesse forum van www.vitesse.orgquote:Vitesse-doelman Dragoslav Jevric heeft overeenstemming bereikt met het Turkse Ankaraspor. Hij zal bij deze club, die op dit moment twaalfde staat in de hoogste Turkse divisie, een contract tekenen voor drie jaar.
Het transferbedrag wat Ankaraspor zal overmaken naar Vitesse is vooralsnog niet bekend gemaakt.
De 30-jarige Jevric stond sinds de zomer van 1999 onder contract bij Vitesse. Het contract van Jevric bij Vitesse loopt in de zomer van 2005 af. Eerdere onderhandelingen tussen de Arnhemse subtopper en de nationale doelman van Servië Montenegro om zijn aflopende contract te verlengen, liepen op niets uit.
Voor de Arnhemse eredivisionist speelde de Servische international in totaal 116 wedstrijden.
quote:Gezien de, misschien wel begrijpelijke, reacties dat er al afscheid wordt genomen van Jevric, wil ik graag benadrukken dat de clubs, Vitesse en Ankaraspor, er financieel nog niet uit zijn. Jevric heeft een akkoord met deze Turkse club, maar Vitesse heeft nog geen akkoord met Ankaraspor.
De beide clubs zijn nog in onderhandeling omtrent de afkoopsom voor het nog tot het einde van dit seizoen doorlopende contract van Jevric bij Vitesse.....
ja, maar jevric is daar al wel gepresenteerd, met shirt en al. dus dan kan je er vanuit gaan, dat het wel goed komt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
Schijnbaar dus niet helemaal rond.....
Update over de transfer van het vitesse.org forum
[..]
quote:Vitesse en Ankaraspor zijn er nog niet uit. Onderhandelingen lopen nog steeds tussen beide clubs. Als de clubs er niet uitkomen, vertrekt Jevric na de competitie pas naar Turkije.
Ik ben erg benieuwd wie er na de winterstop bij Vitesse in het doel zal staan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:57 schreef brighton het volgende:
Ja, Ankaraspor is een ambitieuze club en ze zullen dus ook wel geld hebben...
Toch jammer, had Jevric liever naar een grotere club zien gaan.
Nieuws van het forum trouwens:
[..]
Bron: RTV Gelderlandquote:Feyenoord wil Hofs nu per direct
Feyenoord heeft zich dit weekeinde gemeld bij Vitesse om Nick Hofs per direct over te nemen. Hofs werd vorige maand al voor drie jaar vastgelegd door de Rotterdammers. "Ze willen hem nu met onmiddelijke ingang van ons overnemen", meldt manager voetbal Jan Streuer. "Ze zitten daar toch wat in de problemen. Er valt zeker over te praten als het voor ons financieel aantrekkelijk is."
Vitesse trok in de persoon van Youssouf Hersi al een vervanger aan voor Hofs. Hersi traint maandag al mee. Een direct vertrek van Hofs in de winterstop naar Feyenoord lijkt dan ook logisch.
Streuer: "Ik denk dat als de één speelt, de ander op de bank komt te zitten. Ze spelen toch min of meer op dezelfde positie aan de rechterkant." De vervroegde komst van Hofs naar de Kuip lijkt extra noodzakelijk nu Thomas Buffel waarschijnlijk vertrekt naar Glasgow Rangers.
Het is kiezen of delen voor Wapenaar. Of inleveren en bij Vitesse elke week onder de lat of voor het geld kiezen en bij Portsmouth blijven en verder niet huilen.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
Maar zijn salaris is een struikelblok.
Zijn contract bij Portsmouth noemde hij zelf zijn "oude dag voorziening". Dus ik weet niet of hij die 1 1/2 jaar wil missen.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is kiezen of delen voor Wapenaar. Of inleveren en bij Vitesse elke week onder de lat of voor het geld kiezen en bij Portsmouth blijven en verder niet huilen.
Wapenaar, Vreven en Gluscevic waren ook nog eens nummers 1, 2 en 3 in de groepshiërarchie toentertijd.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:06 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ja dat staat mij ook niet zo aan.....
Moet elke nieuwe speler nu per sé een Utreg-verleden hebbenquote:Stefan Postma alternatief als Wapenaar niet komt
Vitesse ziet in Stefan Postma een goed alternatief als Harald Wapenaar niet haalbaar mocht blijken als vervanger voor de naar Ankara vertrokken Jevric. Stefan Postma is op dit ogenblik reservekeeper bij Aston Villa en komt niet veel aan spelen toe.
Stefan Postma begon zijn carriere bij FC Utrecht, maar brak daar, onder andere door concurrentie van Harald Wapenaar nooit door. Na twee succesvolle seizoenen bij De Graafschap werd de Utrechter uiteindelijk aangetrokken door Aston Villa, maar daar is de goalie, ondanks enkele goede invalbeurten, nooit doorgebroken.
http://www.eredivisievoetbal.com/evnieuws_040639.shtml
Da's waar, alhoewel het laatste seizoen van Wapenaar bij de FC zeker niet zijn sterkste seizoen was.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef methodmich het volgende:
Wapenaar is natuurlijk wel een degelijke eredivisiekeeper.
quote:Vitesse beboet illegaal optreden Hofs
4/1/2005 11:03
Nicky Hofs speelde tijdens zijn vakantie mee in een zaalvoetbaltoernooi in Limburg. Een blessure hield hij er niet aan over, maar wel een boete. Want Vitesse was niet gediend van een dergelijke vakantieactiviteit.
Vitesse reageerde verbolgen op de uitgelekte deelname van Hofs. De Arnhemse club, die het illegale optreden afdeed als 'tamelijk onverantwoord' en 'onprofessioneel', heeft de zaak afgedaan met een boete. De middenvelder zelf was zich van geen kwaad bewust.
Hofs was niet de enige prof die donderdag tegen de wens en zonder toestemming van diens club in de zaal actief was. Ook het De Graafschap-trio Patrick Ax, René Bot en Jhon van Beukering deed mee in Landgraaf.
'Dat kan natuurlijk niet. Die jongens zijn profs en kunnen niet zomaar even in de zaal gaan voetballen, met alle gevolgen van dien', reageerde De Graafschap-directeur Johan Tukker. Het drietal kan evenals Hofs een boete tegemoet zien voor het ongeoorloofde optreden in Landgraaf.
Mee eens, het is wel zo dat Vitesse de salarissen mag doorbetalen als er wat gebeurt....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:57 schreef kavorka het volgende:
Terecht dat Vitesse hier boos om is. Zaalvoetbal is een blessure-gevoelige sport en dat soort sporten moet je als prof-voetballer niet gaan opzoeken. Voetballers mogen vaak ook niet gaan skien (afhankelijk wat er in het contract staat).
Ze hadden het bijna goed. Hij traint sinds vandaag mee.quote:Vitesse test Noorse middenvelder
[05/01/2005] EXCLUSIEF. Vitesse test vanaf zaterdag de 25 jarige Christer George. De middenvelder heeft een aflopend contract bij de Noorse topclub Rosenborg en hoopt nu bij Vitesse een nieuw contract te verdienen.
George speelde eerder al drie jaar voor Strømsgodset IF voordat hij een transfer naar Rosenborg verdiende. De middenvelder speelde vorig seizoen nog een aantal duels voor Córdoba uit de Spaanse Segunda Division.
Bron: www.voetbalplus.nl
Ik verwacht dat het Wapenaar gaat worden, Steuer gaat daar niet heen als hij geen kansen zietquote:Streuer in Portsmouth voor Wapenaar
Jan Streuer was woensdag in Engeland om doelman Harald Wapenaar los te weken van Portsmouth. De Arnhemmers willen Wapenaar als opvolger van doelman Dragoslav Jevric, die zondag met Ankaraspor tot een akkoord kwam. Manager voetbal Jan Streuer bevestigde woensdagmiddag dat hij in Portsmouth onderhandelt over een eventuele verhuur of verkoop van Wapenaar, maar deed hier verder geen uitlatingen over. "Ik kan er nu nog niets over zeggen." Wapenaar is derde keeper bij Portsmouth en wil dolgraag voor Vitesse spelen. De keeper zal in elk geval een deel van zijn salaris moeten inleveren.
Bron : Omroep Gelderland
quote:Jan Streuer lijkt voor niets naar Portsmouth te zijn afgereisd. Pogingen om Wapenaar in te lijven door Vitesse zijn tot op heden mislukt. Portsmouth weigert mee te werken aan een transfer van de voormalige Utrecht-goalie. Ook de salariseisen van Wapenaar zijn te gortig voor de Arnhemse club. De kans is erg groot dat Vitesse andere opties gaat afwegen om de opvolger van Dragoslav Jevric binnen te halen
Mogelijk eindelijk een Scandinavische speler. Daar heb ik lang op zitten wachten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Ze hadden het bijna goed. Hij traint sinds vandaag mee.
Verder gaan vandaag de onderhandelingen met Portsmouth over Wapenaar verder.
quote:Vitesse informeert ook naar Postma
Streuer acht komst niet haalbaar
Vitesse heeft interesse getoond in keeper Stefan Postma van Aston Villa als opvolger voor Dragoslav Jevric. Postma mag weg uit Birmingham. "Ik heb bij zijn zaakwaarnemer geinformeerd naar zijn situatie. Maar het lijkt mij niet haalbaar. Wij kunnen geen hoge transfersom betalen", zegt manager Voetbal Streuer.
Voor Postma moet ongeveer 1,3 miljoen euro betaald worden. Volgens de eigen site van Vitesse zou Streuer al met Postma hebben gesproken. "Klinklare nonsens", zegt de manager echter. Postma vertrok in 2002 bij De Graafschap waar hij twee jaar speelde.
jep, ruststand was al 0-3. Ze kregen de eerste helft alleen wat halve kansjes. malmo daar in tegen behoorlijk veel.. We zullen het vooral niet over de verdediging van vitesse hebbenquote:
hehe nou en of, rosenberg had sowieso de eerste 2 gescoord. na rust weet ik de doelpuntenmakers niet, want die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft Rosenberg er nog wat gemaakt? En Skoog?
Ik moet hem eerst nog maar eens in Arnhem zien.......schiet nog niet zo op lijkt hetquote:Frustraties rond transfer Wapenaar
De overgang van Harald Wapenaar van Portsmouth naar Vitesse mag dan in grote lijnen zijn afgerond, achter de schermen gaan de partijen rollebollend over straat. Met name de zaakwaarnemer van de doelman, John Linse, is in conflict geraakt met zowel Portsmouth als Vitesse. Van beide clubs eist Linse een transfervergoeding, oftewel provisie. Hierdoor is de zaak Wapenaar nog steeds niet definitief beklonken.
Wapenaar had volgens manager voetbal Jan Streuer van Vitesse allang in het Turkse Belek moeten zijn, waar de Arnhemmers op trainingskamp zijn. "Ik ben hierover erg geïrriteerd. Het is allemaal heel vervelend, want eigenlijk had Wapenaar hier al wat minuten moeten spelen", aldus Streuer zondagmiddag in Belek.
Wapenaar kwam vorige week een contract overeen voor tweeënhalf jaar, waarbij alle partijen behoorlijk wat water bij de wijn deden. Wapenaar zelf hield echter daarna nog steeds een slag om de arm, dit in tegenstelling tot Vitesse. De oud-keeper van FC Utrecht verdiende in Engeland een slordige 10.000 euro per week, waardoor de afkoopsom van Wapenaar tot op heden een struikelblok blijkt.
Zelfde instelling als tegen Malmo, alleen maakte malmo het af en besiktas niet. Wat een kansen kregen die zeg!quote:Op zondag 9 januari 2005 20:56 schreef Tha_Mars het volgende:
ik dacht dat het om 7 uur begon, dus ik had alleen het laatste kwartier gezien, toen hadden ze wel veel ruimte maar kansen nee,
Idd het is een leuk toernooi, iig met grote clubs die meedoen.
Maarja 1-0 tegen verliezen van Besiktas kan vind ik...
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien dus ik weet niet wat de instelling van ze was
dan zal er nog heel veel moeten gebeuren bij vitesse, anders spelen ze binnenkort weer tegen onsquote:Op maandag 10 januari 2005 08:41 schreef Escape2Dawn het volgende:
Nog 13 dagen en dan zitten we in de Kuip en schoppen we feyenoord de ballen om de oren
Haha, het waren natuurlijk maar 2 oefenwedstrijden tegen 2 goede tegenstanders. Al is de instelling niet goed, dan moet het maar goed zijn in de competitie. Hopelijk draaien ze tegen feyenoord stukken beter, wat ik ook wel verwacht en dat het geen kansloze missie wordt in de kuip.quote:Op maandag 10 januari 2005 08:53 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dan zal er nog heel veel moeten gebeuren bij vitesse, anders spelen ze binnenkort weer tegen ons
quote:Overgang Wapenaar naar Vitesse rond
De overgang van Harald Wapenaar van Portsmouth naar Vitesse is maandag definitief afgerond. De 34-jarige doelman is de vervanger van Dragoslav Jevric. Hij tekent een contract voor 2,5 jaar bij de Arnhemse club. De problemen met de zaakwaarnemer van Wapenaar, John Linse, zijn opgelost. Linse eiste een deel van de transfervergoeding op. Hij is nu door Portsmouth en Vitesse tevreden gesteld. Wapenaar vliegt vandaag al naar Turkije, waar Vitesse op trainingskamp is. De doelman voegt zich vanavond waarschijnlijk bij de selectie in de badplaats Belek.
Bron: Omroep Gelderland 10-01-2005
Hofs niet eerder naar Feyenoord
Nick Hofs maakt het seizoen af bij Vitesse. Tenminste dat vermoedt de 21-jarige middenvelder zelf. Vorige week meldde Feyenoord zich bij Vitesse om Hofs, die na komend seizoen voor drie jaar is vastgelegd, per direct aan te trekken. Hofs heeft van Feyenoord en Vitesse sindsdien niets meer vernomen. Vitesse zou Hofs al graag tussentijds zien vertrekken. Na dit seizoen is Hofs namelijk transfervrij, omdat zijn contract bij Vitesse dan afloopt. De Arnhemmers willen volgens Feyenoord echter te veel geld zien.
Bron: Omroep Gelderland 10-01-2005
das mooiquote:Op maandag 10 januari 2005 11:31 schreef rubbereend het volgende:
en Wapenaar komt definitief naar vitesse
Da's mooi klote, voor hem en voor de club. Hij was net zo goed bezig de eerste seizoenshelft en dan krijg je ditquote:Weer knieblessure voor Theo Janssen
BELEK - Vitesse-speler Theo Janssen heeft in Turkije opnieuw veel last gekregen van zijn rechterknie. De middenvelder viel in het oefenduel tegen Besiktas kort na rust uit.
De Arnhemmer raakte vorig seizoen geblesseerd aan dezelfde knie, waaraan hij toen werd geopereerd. Janssen laat in Turkije opnieuw naar zijn knie kijken. Mogelijk moet hij later in Nederland een kijkoperatie ondergaan.
Verder zijn Vitesse-verdedigers Purrel Fränkel en Peter van den Berg nog altijd niet fit. Vitesse-trainer Edward Sturing beperkte de training van maandag tot een bosloop.
We moeten idd oppassen voor degradatie.quote:Op maandag 10 januari 2005 08:53 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dan zal er nog heel veel moeten gebeuren bij vitesse, anders spelen ze binnenkort weer tegen ons
Ben je gek.....Vitesse is niet alleen afhankelijk van Hofs. Ook zonder Hofs kan Vitesse gewoon mee hoor, en Hersi die groeit wel in het elftal. Als het elftal gewoon blijft vechten dan wordt ook de 2e seizoenshelft een goede.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:31 schreef MaxPower het volgende:
Tot zover het mooie seizoen van Vitesse...
Hofs is te belangrijk, en Hersi kan dat zeker (nog) niet opvangen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:36 schreef Positive_Thinking het volgende:
Van der Schaaf keert terug naar Vitesse. Als Rankovic in deze transfer periode verkocht wordt nog deze winterstop anders pas in de zomer na dit seizoen.
Verder is Vitesse bezig met Sillah.
waar zet je hersi en knopper dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Vitesse zoekt ook nog een opvolger voor Hofs, echt voor de rechterkant dus. De Mul wordt fluisterend genoemd, evenals Daniel Cruz (GBA, ex-Ajax).
Hoelang mag Amoah nog blijven spelen ...... die maakt ook niets klaar !! Zet Gluscevic erin ....die gaat scoren let maar opquote:Gluscevic op de bank tegen Feyenoord
Vitesse-trainer Edward Sturing kan zondag tegen Feyenoord keuzes maken en daarvan lijkt Igor Gluscevic het voornaamste slachtoffer. De Montenegrijnse spits begint op de bank, omdat Matthew Amoah de voorkeur krijgt als centrumspits. Aanvoerder Richard Knopper speelt mogelijk achter Amoah, al zou het ook kunnen zijn dat de nieuwe aanwinst Youssouf Hersi vanaf rechts achter Amoah terecht komt. Bij Feyenoord begint Nicky Hofs vrijwel zeker in de basis.
Opstelling:
Wapenaar
Vreven, Van den Berg, Dingsdag, Jansen
Knopper, Yakubu, Janssen, Fränkel
Hersi, Amoah
Gezien de problemen van Feyenoord met corners en vrije trappen is het logischer om een bonkige spits neer te zetten als Gluscevic.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:22 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Logisch dat amoah en hersi voorin staan..
defeyenoord verdediging moet uit positie gespeeld worden, dat is makkelijker als je een spits met snelheid hebt!
Neem niet weg dat Amoah...hoe rap ook ...absoluut niet de vorm heeft, terwijl hij wel veel vertrouwen heeft gekregen...geef datzelfde vertrouwen nu ook eens aan Gluscevic, dan gaat ie vanzelf scoren.quote:Op zondag 23 januari 2005 19:45 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Niet mee eens, aangezien feyenoord twee nieuwe verdedigers heeft die wel een bal kunnen wegkoppen maar die het met twee rappe negertjes moeilijker hebben..
achteraf een goede keus geweest...
beter is nog die rappe negertjes en igor natuurlijk...
amoah heeft een meer dan verdienstelijke wedstrijd gespeelt!quote:Op zondag 23 januari 2005 20:34 schreef blupblup69 het volgende:
[..]
Neem niet weg dat Amoah...hoe rap ook ...absoluut niet de vorm heeft, terwijl hij wel veel vertrouwen heeft gekregen...geef datzelfde vertrouwen nu ook eens aan Gluscevic, dan gaat ie vanzelf scoren.
Tja nou die twee nieuwe bij Feyenoord zagen er nou ook niet bepaald uit alsof ze Gluscevic fysiek konden overmeesteren ofzo. Maar al met al is er een tweede voordeel aan het gebruiken van Amoah, want met zijn energieke stijl worden de verdedigers wel snel moe, en dat helpt altijd. Ondanks dat had ik Igor er ingezet vanaf het begin.quote:Op zondag 23 januari 2005 19:45 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Niet mee eens, aangezien feyenoord twee nieuwe verdedigers heeft die wel een bal kunnen wegkoppen maar die het met twee rappe negertjes moeilijker hebben..
achteraf een goede keus geweest...
beter is nog die rappe negertjes en igor natuurlijk...
Het was Feyenoord maar. We weten pas meer over de voetballende kwaliteiten van Vitas als er een echte tegenstander in het veld komt.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is een lekkere start van de tweede seizoenshelft!!
Ik ook!quote:Op maandag 24 januari 2005 00:44 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Tja nou die twee nieuwe bij Feyenoord zagen er nou ook niet bepaald uit alsof ze Gluscevic fysiek konden overmeesteren ofzo. Maar al met al is er een tweede voordeel aan het gebruiken van Amoah, want met zijn energieke stijl worden de verdedigers wel snel moe, en dat helpt altijd. Ondanks dat had ik Igor er ingezet vanaf het begin.
Schandalig wat Hofs deed op het eind. Is zn ex-teamgenoot, dan ga je toch niet zo als een dolle stier rondtrappen...
knappe overwinningquote:Op zondag 23 januari 2005 22:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dan is je weekend toch gelijk weer goed, na zo'n overwinning.
De winnaar heeft altijd gelijk. Zolang Sturing de winnaar is hoor je mij niet klagen. Maar als Vitesse Feyenoord kan verslaan is Europees niet langer een illusie. Dat is de echte winst.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:42 schreef ChAoZ-026 het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar gezien het resultaat geef ik sturing volkomen gelijk dat hij dat niet deed!
En bij FC Den Bosch!quote:Op maandag 24 januari 2005 15:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het is wel typisch Vitesse om straks weer punten te laten liggen straks thuis tegen Rbc. Maar daar ga ik niet vanuit.
Zie dikgedrukte stuk. Hopen dat 'ie nou eens geen tegenslagen heeft, en er volgend seizoen gewoon weer stata. Anders wordt het wel een erg vervelend verhaal...quote:Aanvoerder in pijnlijke afzondering
Terwijl de selectie van Vitesse zich onder een behaaglijk Turks zonnetje voorbereidt op de tweede helft van het seizoen, zoekt Ruud Knol de afzondering. Zo lang hij niet met zijn benen kan spreken, zwijgt hij in alle toonaarden. Daarom anderen aan het woord over Ruud Knol, zijn blessure, zijn pijn en zijn toekomst.
Ruud Knol traint deze dag opnieuw met fysiotherapeut Jos Kortekaas. Apart van de groep, op zijn eigen tijd, in eigen tempo. De zon is heerlijk, de temperatuur rond de 21 graden, het veld van hotel Kaya in Belek ligt er fantastisch bij. Met kleine passjes, de knieën iets opgetrokken, loopt hij zich warm. In een andere hoek hebben de spelers het zwaar, maar voor Knol zijn de lichte versnellingen, de balcontactjes en een paar rondjes voldoende. De zonnebril houdt hij er zelfs bij op.
In de knie van Knol ontbreken stukjes kraakbeen, waardoor er wrijving ontstaat. Kraakbeen herstelt moeizaam en het lichaam doet zijn best om een vervanger aan te maken die hard genoeg is om de klappen op te vangen. Het is een moeizaam proces. Louis Laros is afgekeurd omdat zijn lichaam geen goed alternatief vond. Matthew Amoah was er zeven maanden druk mee, maar herstelde wel goed. Sinds maart 2004 speelt hij alles weer mee.
Knol sukkelt sinds september 2002 met zijn rechterknie. In januari 2003 kwamen voor het eerst kraakbeenproblemen aan het licht. Hij leek er in maart 2004 weer van hersteld, maar na de derde competitiewedstrijd (Feyenoord, 1-1) van dit jaar was het weer mis. En goed ook, zo blijkt nu wel. Hij moest rust nemen, werd op vakantie gestuurd en zag het uitzicht op een snelle rentree vervagen. De teleurstelling was gigantisch en al in september liet Knol weten dat hij niet meer wil praten over zijn blessure.
Die mededeling herhaalde hij gisterochtend, al geïrriteerd omdat hem iets wordt gevraagd en er niks positiefs te melden is. Hij voelt dat de twijfels over zijn verdere loopbaan vaker worden uitgesproken en zwijgt. Knol wil met rust worden gelaten en vooral geen medelijden. In het voetbal tel je alleen mee als je speelt, denkt de aanvoerder uit Zevenaar.
Fysiotherapeut Jos Kortekaas werkt dagelijks met de 23-jarige verdediger. Zoals hij ook werkte met Laros en Amoah. "Je kunt geen spelers met elkaar vergelijken. Ieder individu is anders, elke blessure is anders", zegt Kortekaas. "Matthew had na ruim zes maanden nergens meer last van, terwijl zijn defect groter was en op een meer belastende plek zat. Maar Afrikaanse voetballers herstellen vaak makkelijker. Zij hebben een andere spieropbouw. Het kan ook best zijn dat zij andere hormonen aanmaken en een andere oppervlaktevulling hebben voor het verdwenen kraakbeen."
Kraakbeen zelf herstelt volgens Kortekaas 'mondjesmaat'. Het is geen onderwerp waar grondig medisch onderzoek naar is verricht, vandaar de uiteenlopende prognoses en hersteltijden. "Ik durf geen termijn te stellen voor Ruud. Hij zit nu op 40 tot 50 procent. Voor hij op 100 procent zit, ben je zeker vijf tot zeven weken verder. Dan moet hij nog op gang komen en Ruud is geen snelle starter. Dan zit je in een gunstig scenario al tegen het einde van het seizoen."
Tot nu toe verloopt het herstel naar tevredenheid, maar Kortekaas zegt dat de echte test nog moet komen. "Pas bij maximale belasting met wenden, keren en aanzetten, weet je hoe hij er voor staat. Dan nog is het afwachten. Ruud heeft de eerste twee duels tegen Roda en Groningen probleemloos gespeeld, na Feyenoord was het mis. In mijn ogen omdat hij pas tegen Kuijt en Kalou maximaal aan de bak moest. In die eerste twee wedstrijden heeft hij gewoon niet veel hoeven doen."
Edward Sturing, trainer van Vitesse, moest vanaf 1990 als speler drie zware blessures overwinnen. Het begon met een kruisbandoperatie, daarna een dubbele buikwandoperatie en vervolgens een scheur in de scheenplaat. "Ik ken het gevoel van Ruud. Als je geblesseerd bent, hoor je er niet bij", weet Sturing. "Door hem mee te nemen naar Turkije probeer ik hem bij de groep te betrekken, maar je voelt je anders als je geblesseerd bent. Je hangt er bij als de groep gaat trainen en je voert een gevecht tegen jezelf."
Daarnaast is er een gevecht met de buitenwereld, van pers tot supporters, vrienden en bekenden. Sturing: "Het is heel hard werken. Ik was de hele dag op Papendal bezig. Je hebt elke keer weer die teleurstelling. Voor hem ook, als er weer vocht in de knie komt. Omdat het zo lang duurt, ga je twijfelen. Ik was ook nog jong, een jaar of 28, 29, veel te jong om te stoppen. Er waren genoeg mensen die zeiden 'het is afgelopen met die Sturing'. Niemand kan je echt helpen, het is een keihard gevecht met jezelf."
Van Vitesse-manager voetbalzaken Jan Streuer krijgt Knol alle vertrouwen en tijd om te herstellen. "Het is een behoorlijke blessure die hij heeft. Wij kunnen niet veel meer doen dan hem tijd geven. Er ligt van onze kant geen enkele druk op Ruud."
Streuer zegt niet te twijfelen aan een toekomstige rentree van de aanvoerder, die als één van de pijlers van de ploeg geldt. "We zijn niet van plan een vervanger voor hem te halen. Voor de posities achterin hebben we Peter van den Berg, Michael Dingsdag en Michael Jansen. Met Ruud erbij zijn dat er vier, als we nog een sterke speler halen, heb je er straks vijf en dat is te veel."
Voor Knol is het goed dat zijn contract doorloopt tot medio 2007, meent Streuer, die zelf als speler vier keer herstelde van een beenbreuk. "Dan heeft hij tenminste wat rust. Je kunt weinig zeggen over het moment van zijn rentree, maar zorgen om zijn carrière maak ik me niet. Het komt tegenwoordig bijzonder weinig voor dat een speler van zijn leeftijd wordt afgekeurd."
Mamadou Zongo speelt bij De Graafschap, maar was daarvoor vijf jaar ploeggenoot van Ruud Knol. Hij miste liefst tweeënhalf jaar van zijn carrière door een aaneenschakeling van uiteenlopende knieproblemen. Zongo (24) is nu weer fit, maar kan de pijn van Knol meevoelen. "Ik begrijp wel dat Ruud geen zin heeft om erover te praten. Als het een blessure van twee, drie maanden is, valt het wel mee. Het duurt bij Ruud al zo lang. Dan wil je liever buiten het voetbal blijven en alleen maar trainen, trainen tot je weer fit bent. Het doet pijn, elke dag. Als je er ook nog over moet praten, is het extra pijnlijk."
In de sombere dagen van zijn lange revalidatieperiode twijfelde Zongo. "Soms was ik bang dat het niet zou lukken. Daar moet je niet te veel aan denken. Ik ben doorgegaan, want ik wilde achteraf geen spijt hebben. Als het niet lukt, moet je er in elk geval alles aan hebben gedaan."
Zongo was voor zijn blessure een groot talent. Hoewel het niet meetbaar is, lijkt zijn loopbaan schade op te lopen. "Ik kan nog steeds merken dat ik er lang uit ben geweest. Echt in vorm ben ik nog niet, maar ik ben wel positief, ik moet gewoon doorgaan." Contact met zijn oude ploegmaatje heeft hij nog wel, maar de gouden tip blijft uit. "Die bestaat niet, hij moet het toch zelf doen. Ruud is 100 procent prof, dat weet ik, hij doet er alles aan en het gaat hem ook lukken."
Dat uiteraard, maar toch....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach, we moeten het uiteindelijk gewoon zelf doen. Als die luie kutflikker van een Powel die bal er gewoon inschiet dan pak je gewoon een punt tegen AZ. Als je achterin niet voor Sinterklaas speelt win je zelfs.
Precies, win je deze pot dan sta je gewoon 4e, en RBC was echt niet goed. Wij waren gewoon bagger.....dit was de slechtste wedstrijd die ik tot nu toe heb gezien dit seizoen. Ik hou mijn hart vast voor Roda volgende week, die zijn toch 2 tandjes beter dan RBC.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:07 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt wel alsof Vitesse niet bij de subtop wíl horen.
Als ze nog hadden bestaan was het nooit Vitesse geworden...zo eerlijk ben ik wel. Wageningen zit in het hart forever....maar inderdaad nu supporter van "onze" oude aartsrivaal...zoals vele anderen trouwensquote:
Zo kan je de'r ook over denken, maar om in de subtop te blijven moet je van de kleintjes winnen...quote:Op zondag 30 januari 2005 10:51 schreef methodmich het volgende:
Ach, RBC ligt Vitesse gewoon niet en er waren wat schorsingen.
das waar, maar aan de andere kant ...vorig seizoen waren wij nog een kleintje ....dus we hebben al een grote stap gemaakt :-) En verliezen is niet erg als er gestreden wordt, maar juist dat miste ik gisteren.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:43 schreef WebForce het volgende:
[..]
Zo kan je de'r ook over denken, maar om in de subtop te blijven moet je van de kleintjes winnen...
quote:Op maandag 24 januari 2005 15:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het is wel typisch Vitesse om straks weer punten te laten liggen straks thuis tegen Rbc. Maar daar ga ik niet vanuit.
Hm? Wat zeg je?quote:Op zondag 6 februari 2005 04:29 schreef DarkShine het volgende:
Tot straks! 3 Punten voor Roda, ALAAF!
Hu is carnaval, alaaf.........
voortaan moet je maar wegblijven uit het Gelredomequote:Op zondag 6 februari 2005 18:20 schreef kL0j00h het volgende:
Echt wel beter. Ben keertje niet naar Vitesse geweest maar wezen zuipen. Was ook héél gezellig
Welkom in Arnhem. Het is al jaren zo.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:37 schreef Pistol_Pete het volgende:
Lekker vaag allemaal. Vorige week de boot ingaan tegen RBC en nu weer "makkelijk" winnen van Roda
100% mee eens......de witte motor was foutloosquote:Op zondag 6 februari 2005 20:13 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat boft Vitesse toch met Wapenaar zeg.
Goede keeper, vandaag ook weer.
tis dat het je username is, anders was ik het met je eens geweestquote:
Misschien was huntelaar wel iets voor Vites. Die was is toch ook niet voor zo heel veel geld geld vertrokken naar Heerenveen?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef Stpan het volgende:
of het moet het ontbreken van een superspits zijn, maar wie heeft die nou wel?
Sja, heel Noord heeft daar last van, zou je in elk stadion hebben, veel heb je niet gemist (wel de spitsen van Rodaquote:Op maandag 7 februari 2005 22:58 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat de eerste 80 minuten van de wedstrijd niet te zien waren vanuit het uitvak!
Goed dat Roda weer eens als een hecht collectief met veel inzet speelde.
Goed dat afspraken met de VC van Vitesse geldig zijn tot aan de ingang.
Hebben jullie ook nog een net en plastic wand erbij? Nee, dus jullie hebben die match wel lekker kunnen volgen! Fok het Gelredrama!quote:Op maandag 7 februari 2005 23:11 schreef WebForce het volgende:
[..]
Sja, heel Noord heeft daar last van, zou je in elk stadion hebben, veel heb je niet gemist (wel de spitsen van Roda). Enne wat voor een afspraken dan? Je mocht je petje niet meenemen oid?
Huilie.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog een net en plastic wand erbij? Nee, dus jullie hebben die match wel lekker kunnen volgen! Fok het Gelredrama!
Afspraken over sfeermaterialen. Maargoed, afspraken met jullie VC stellen dus net zoveel voor als jullie boekhouding.
Michael Jansen kan nog steeds international worden; Tegen Koné en Christiano maakte hij geen enkele foutquote:Op maandag 7 februari 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Vreven doet dat natuurlijk ook gewoon om zijn medespelers fel en agressief te maken. Je kan er terecht je vraagtekens bij plaatsen, maar scherp is Vitesse doorgaans wel. Wapenaar is ook al zo'n man die in dat proces belangrijk is.
Ik vond vooral Dikke Theo vrij geniaal bezig en die Michael Jansen laat eindelijk zien waarom ik een potentiele international in hem zag na zijn debuut in Vitesse 1.
750.000 + Huntelaar voor Sibonquote:Op zondag 6 februari 2005 21:59 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Misschien was huntelaar wel iets voor Vites. Die was is toch ook niet voor zo heel veel geld geld vertrokken naar Heerenveen?
Als linksback is die Frankel zeker een van de slechtste spelers in de HCE. Tegenwoordig staat hij meer op de linkerflank en kan die dus minder fouten maken en zo af en toe zowaar wat goed doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
Is Frankel niet ooit door ons Fokkertjes verkozen tot slechtste speler van de HCE?
Volgens mij heeft 'ie toen wel de finale gehaald, maar verloren van Wevers, die keeper van de Graafschap. Maar dat seizoen speelde hij nog als verdediger... (en maakte 2 eigen goals...)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
Is Frankel niet ooit door ons Fokkertjes verkozen tot slechtste speler van de HCE?
En uiteraard is de ene wedstrijd gelijk aan de anderequote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:28 schreef methodmich het volgende:
Groningen uit is lastig hoor. Een concurrent als Utrecht ging er met 3-0 de teil in.
Die 0-1 was dus echt wel buitenspelquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:43 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, die 0-1 had moeten tellen en dus had Vitesse moeten winnen.
Maar een punt in Groningen is gewoon niet slecht, voor een ploeg die UEFA Cup wil halen.
quote:Stijn Vreven houdt het hoofd koel
Het was de avond van de 'afgekeurde zuivere goal' en de strijd tegen 'de beste kopper van de eredivisie'. Verdediger Stijn Vreven van Vitesse hield gisteravond gemengde gevoelens over aan de 0 - 0 in het Oosterpark tegen FC Groningen. Terwijl de woede van aanvoerder Richard Knopper moeilijk wilde bekoelen, bleef de discussie gisteravond tot in de nachtelijke uurtjes doorgaan. "Een zuivere goal", vertelde Knopper voor de microfoon van de NOS. "Dit zijn kostbare punten in een belangrijke fase van de competitie. Een fout van het arbitrale gebeuren volgens mij, maar de beelden zullen het wel uitwijzen."
Vitesse, FC Groningen en arbiter Fred Sterk kunnen er vandaag niks meer mee. Stijn Vreven ook niet. "Het lijkt me sterk dat het buitenspel is, maar ik weet het niet", zei Vreven. Als één van de weinig spelers was de verdediger tien minuten na rust niet in het strafschopgebied van Groningen te vinden toen Richard Knopper een vrije trap nam. Matthew Amoah schopte de bal over de doellijn, maar assistent-scheidsrechter Jürgen Schiphorst vlagde voor buitenspel. Omdat er verder niet werd gescoord tussen de nummers twaalf (nu elf) en vijf (Vitesse) van de eredivisie, werd de discussie na afloop in de catacomben nog eens over gedaan.
Op het veld had aanvoerder Knopper zich al bij het arbitrale duo gevoegd, maar hij was niet welkom bij het onderonsje. Zijn aanwezigheid was wel gewenst, want Knopper duwde zijn boze ploeggenoot Yakubu weg. Dit om nog meer schade dan een afgekeurd doelpunt te voorkomen. Vreven nam na een korte protestactie zelf al wijselijk afstand.
Vitesse moet met immers, zes spelers die bij een volgende gele kaart geschorst zijn, op zijn tellen passen. Vreven: "We mogen geen onnodige kaarten oplopen. Een half elftal staat op scherp, dus we moeten oppassen. We hebben ook afgesproken dat we elkaar in bescherming nemen."
Gele kaarten zijn een geaccepteerd fenomeen in de strijd om de knikkers. Vreven knikt: "Iedereen kent mijn speelstijl, ik ga elk duel 100 procent, daarbij kan ik wel eens een kaartje oplopen. Het gaat om de onnodige kaarten, voor praten, bal wegschieten, futiliteiten. Je moet elkaar een beetje helpen, want het gaat zeker problemen geven."
Minder problemen had Vreven met het gelijke spel, hoewel hij gevoelsmatig van verloren punten sprak. "Ik het gevoel dat we twee punten hebben verloren. Na tien seconden hadden we al op 1-0 moeten staan door Matthew Amoah. Hij gaat alleen op de keeper af, die bal moet erin", vond Vreven, wiens idee van tijd door de wedstrijdadrenaline werd beïnvloed. "Was dat pas na tien minuten? Maar die bal moet er wel in." Amoah scoorde het buitenkansje niet en zag zijn treffer na rust afgekeurd. "We hebben te veel kansen nodig om te scoren", meent Vreven. "Daardoor is de druk op de verdediging groot."
Toch hield Vitesse voor de tweede keer onder doelman Harald Wapenaar het doel schoon. Dat was mede dankzij de nieuwe doelman, die enkele keren knappe en stijlvol redding bracht. "We hebben niet zo heel veel kansen weggeven. In de eerste helft stonden we niet goed. Groningen speelde zonder linksbuiten, dus ik moest kiezen; doorschuiven of niet. In de tweede helft stonden we beter en had ik ook het gevoel dat er meer in zat."
Meer dan een punt nam Vitesse uiteindelijk niet mee uit Groningen. "Elk punt is er één en Groningen is natuurlijk geen slechte ploeg. Zij wilden revanche voor die 3-0 nederlaag vorige week tegen RKC. Ze gooien alles hoog voor de pot, dan krijg je altijd wat kansjes", weet Vreven "Zeker als je bedenkt dat je tegen de beste kopper van de eredivisie speelt. Ja, Martin Drent bedoel ik. Hij is groot, sterk, verliest geen kopduel en legt de ballen neer waar hij wil. Dan krijg je als verdediging altijd wel een paar kansjes tegen. Ik ken in de eredivisie echt niemand die beter kan koppen dan hij", aldus Vreven, die zich gisteren ook door de Groningse fans niet liet provoceren tot grensoverschrijdend gedrag. Vreven wilde nog wel beantwoorden aan de massale roep om 'zijn tieten te laten zien' en trok zijn shirt omhoog. Toen hem vervolgens luidkeels werd gevraagd 'zijn piemel te laten zien' besloot Vreven wijselijk de broek aan te houden
Jij komt ook niet vaak in een stadion, is het wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Het was toch eerst altijd Theo laat je tieten zien?
Er had niet voor gefloten hoeven worden. Was geen hinderlijk buitenspel.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die 0-1 was dus echt wel buitenspel
Ja ok, maar dat lied wordt zo vaak in een stadion gezongen dat het niet speciaal voor Dikke Theo en/of Vreven is. Al hebben ze wel het 'geluk' dat het vaak voor hen wordt aangehevenquote:Op zondag 13 februari 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Dat is bij Vitesse jarenlang geweest Yeahinhotje...
quote:Vitesse bespaart geld door samenwerking met AGOVV Apeldoorn
ARNHEM/APELDOORN - Vitesse en AGOVV Apeldoorn schuiven komend seizoen hun voetbalacademies in elkaar. Voor beide clubs betekent de samenwerking een aanzienlijke kostenbesparing.
De Apeldoornse profs voorzien een grote kwaliteitsverbetering van de jeugdopleiding. Los van de kwaliteitsimpuls scheelt het Vitesse en AGOVV Apeldoorn ook in de portemonnee. Het delen van kosten betekent een forse besparing.
Tegelijk zorgt het voor onrust onder de jeugdtrainers. Ze worden morgen over de gevolgen van de samenwerking geïnformeerd. Woensdag volgt op Papendal de persconferentie, waarin beide clubs hun plannen zullen ontvouwen.
De combinatie AGOVV/Vitesse gaat in Apeldoorn én Arnhem trainen en spelen. In Apeldoorn op het complex van ZVV'56. De vijfdeklasser heeft plannen voor een kunstgrasveld. Dat past precies in het plaatje van de beide Gelderse profclubs.
AGOVV Apeldoorn wordt geen satellietclub van de Arnhemse eredivisionist. In Rotterdam hoopt Feyenoord dat het eigen talent bij Excelsior snel tot wasdom komt. Om ze vervolgens een kans te geven in de Kuip. Thomas Buffel en Salomon Kalou zijn daar goede voorbeelden van.
De samenwerking tussen Vitesse en AGOVV Apeldoorn blijft beperkt tot een integratie van de jeugdafdelingen. Dat is niet uniek. In Twente werken FC Twente en Heracles Almelo al op die basis samen.
Bron: Gelderlander
Deckers deed dat bij Eindhoven, hij kon meteen vertrekken.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:42 schreef Elvislives het volgende:
whahaha en als vreven nou zn broek had laten zakken? levert zoiets je een kaart op? opruiing/ophitsing van het publiek misschien?
Vraag dat maar eens aan Patrick Deckers...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:42 schreef Elvislives het volgende:
whahaha en als vreven nou zn broek had laten zakken? levert zoiets je een kaart op? opruiing/ophitsing van het publiek misschien?
Goed nieuws, Fränkel is dit seizoen goed bezig als linksbuitenquote:Fränkel nog drie jaar bij Vitesse
Purrel Fränkel is met Vitesse een nieuw contract overeengekomen voor drie jaar. De linksbuiten kwam zaterdag met de Arnhemse club tot een akkoord. "De aanbieding was heel goed", reageert Fränkel op het nieuws. "Ik kon wachten want er was meer belangstelling, maar daar heb ik niet voor gekozen. Ook de trainer wilde graag dat ik blijf. Uit drie jaar spreekt veel vertrouwen. Ik ben immers al een oudje met 28 jaar." Fränkel is bezig aan een sterk seizoen bij Vitesse. "Deze groep is ook anders dan vorig jaar. Het is prettiger en de sfeer is ook anders. Ik heb het goed naar mijn zin en speel heel lekker."
En Den Haag was helaas lastigquote:Op zondag 20 februari 2005 13:20 schreef Escape2Dawn het volgende:
Laten we hopen dat het een beetje spetterend wordt
Den haag kan lastig zijn
Maar zelfs een half jaar geleden zou de keuze tussen Vitesse en Den Haag toch een makkelijke geweest moeten zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse staat er nu ook heel anders voor dan een half jaar geleden. Zelfs onze Algemeen directeur Paul van der Kraan heeft een Positief gevoel nu over de ontwikkelingen bij Vitesse.
Een goede uitstraling en betere prestaties trekt natuurlijk altijd spelers aan.
Een half jaar geleden was je voor gek verklaard als je dit had gezegd. En nu staan we gewoon weer bij de UEFA cup plaatsen. Nou maar hopen dat ze vanavond een keer overtuigen kunnen thuis tegen een "laagvlieger"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
Een half jaar geleden moest je er echt verstand van hebben om te zeggen dat Vitesse 6e zou kunnen worden.
ik zag m wel "live" en het leek alsof glus m gewoon voor de gein ff schoot, ging ie er briljant in. de helft van t publiek snapte er ook niks van. "hoezo goal? waar dan?"quote:Op zondag 6 maart 2005 11:19 schreef Escape2Dawn het volgende:
Die vrije trap![]()
ik keek ff de andere kant op en dan zit ie al
Niks zielig, hij krijgt hardstikke veel betaald en als je dan niet functioneert moet je gewoon naar de kant. Niet presteren is niet spelen...quote:Op zondag 6 maart 2005 11:22 schreef mat_herben het volgende:
Ik vond het wel zielig voor Amoah![]()
Zijn wissel werd onthaald als een goal.
quote:Vrijspraak Vitesse voor spreekkoren
ARNHEM - Vitesse is vrijgesproken in de zaak naar aanleiding van het gestaakte competitieduel tussen Vitesse en PSV
De Arnhemse club kreeg in eerste instantie een schikkingsvoorstel van 5000 euro voor spreekkoren over scheidsrechter bossen.
Vitesse ging tegen de boete in beroep, omdat de club vindt dat het alles gedaan heeft om de spreekkoren te voorkomen. De tuchtcomissie van de KNVB was het daarmee eens en stelde Vitesse in het gelijk.
(Bron: TV Gelderland)
Het onderwerp van het topic is [Centraal Vitesse], dus past mijn geblaat prima in dit topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:02 schreef Positive_Thinking het volgende:
En wat heeft dat met de spreekkoren te maken??
Of kom je hier eenmalig even wat schreeuwen??
Dan kan de gemeente dat zeker gaan betalen.quote:De Arnhemse club kreeg in eerste instantie een schikkingsvoorstel van 5000 euro voor spreekkoren over scheidsrechter bossen.
quote:Vreven lacht om biergooiend publiek
Zoals zo vaak in uitwedstrijden was Vitesse-rechtsback Stijn Vreven weer het mikpunt van spreekkoren.
De Belg werd ook bekogeld met bekertjes bier en dat was voor scheidsrechter Van Egmond zelfs aanleiding om de wedstrijd even te staken: "Belachelijk", vond de Belg. "Dat was helemaal niet nodig. Ik vind het allemaal prima. Ze gooiden biertjes, ik heb er nog even een goede slok van genomen."
Vreven speelde zelf een ijzersterke wedstrijd en zijn directe tegenstander Anthony Lurling kwam niet in het stuk voor. De vleugelspits was wel betrokken bij de openingstreffer van Vitesse. Lurling hield een bal binnen, die vervolgens door Vreven werd voorgezet:
"Dat was perfect van hem. Amoah kon de bal na mijn voorzet vervolgens zomaar inschieten. Misschien krijgt Lurling ook nog een premie als we Europees voetbal halen", refereert Vreven aan het feit dat Lurling bijna naar Vitesse was gekomen.
De manier waarop Vitesse won in Breda kon Vreven wel bekoren: "De overwinning is meer dan onverdiend. Op vrijwel alle gebied was het uitstekend. Alleen scoren we zo moeizaam, maar op welke manier we de punten eruit slepen, maakt niet uit. Maar nu dus met goed voetbal."
]quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:13 schreef Radegast het volgende:
Wanneer lopen de contracten van Janssen & Jansen af bij Vitesse?
Ik zou ze volgend seizoen graag in een Ajax-shirt zien namelijk![]()
Vind jij Theo Janssen goed genoeg om de stap te maken naar een topclub?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Zo'n clubicoon moet je koste wat kost zien te behouden, vind ik.
quote:Vitesse heeft het contract met Theo Janssen opengebroken en met twee jaar verlengd. Het nieuwe contract bindt de 23-jarige middenvelder, van wie de oude overeenkomst medio 2006 zou aflopen, nu tot en met 30 juni 2008 aan Vitesse. (NOS Teletekst)
quote:Theo Janssen verlengt contract
Theo Janssen (23) heeft zijn contract bij Vitesse met twee jaar verlengd. Het contract van Janssen liep nog tot en met 30 juni 2006, maar Vitesse wilde het contract van de middenvelder, die bezig is aan een sterk seizoen, graag openbreken. De nieuwe overeenkomst houdt Janssen tot 2008 in Arnhem.
Theo Janssen: “Vitesse en Theo Janssen zijn allebei tevreden. Ik heb vanaf het begin aangegeven dat ik graag bij Vitesse wilde blijven en dat we er bij een goede aanbieding van Vitesse wat mij betreft zo uit zouden zijn. Die aanbieding kwam gisteren, dus hoefden we niet lang te praten.”
Edward Sturing: “Theo Janssen is een sleutelspeler in dit Vitesse. Hij is bezig aan een uitstekend seizoen en behoort wekelijks tot de uitblinkers. En ik denk dat hij de komende seizoenen nog belangrijker wordt voor Vitesse. Bovendien is de contractverlenging een signaal naar de supporters. Theo is een echte Arnhemmer waar zij zich mee kunnen identificeren.”
Niets, Vitesse houd gewoon het speelrecht voor eeuwig hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:20 schreef Lionheaad het volgende:
Stadion Gelredome staat te koop:
[afbeelding]
Wat nu??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |