das waar, maar aan de andere kant ...vorig seizoen waren wij nog een kleintje ....dus we hebben al een grote stap gemaakt :-) En verliezen is niet erg als er gestreden wordt, maar juist dat miste ik gisteren.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:43 schreef WebForce het volgende:
[..]
Zo kan je de'r ook over denken, maar om in de subtop te blijven moet je van de kleintjes winnen...
quote:Op maandag 24 januari 2005 15:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het is wel typisch Vitesse om straks weer punten te laten liggen straks thuis tegen Rbc. Maar daar ga ik niet vanuit.
Hm? Wat zeg je?quote:Op zondag 6 februari 2005 04:29 schreef DarkShine het volgende:
Tot straks! 3 Punten voor Roda, ALAAF!
Hu is carnaval, alaaf.........
voortaan moet je maar wegblijven uit het Gelredomequote:Op zondag 6 februari 2005 18:20 schreef kL0j00h het volgende:
Echt wel beter. Ben keertje niet naar Vitesse geweest maar wezen zuipen. Was ook héél gezellig
Welkom in Arnhem. Het is al jaren zo.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:37 schreef Pistol_Pete het volgende:
Lekker vaag allemaal. Vorige week de boot ingaan tegen RBC en nu weer "makkelijk" winnen van Roda
100% mee eens......de witte motor was foutloosquote:Op zondag 6 februari 2005 20:13 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat boft Vitesse toch met Wapenaar zeg.
Goede keeper, vandaag ook weer.
tis dat het je username is, anders was ik het met je eens geweestquote:
Misschien was huntelaar wel iets voor Vites. Die was is toch ook niet voor zo heel veel geld geld vertrokken naar Heerenveen?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef Stpan het volgende:
of het moet het ontbreken van een superspits zijn, maar wie heeft die nou wel?
Sja, heel Noord heeft daar last van, zou je in elk stadion hebben, veel heb je niet gemist (wel de spitsen van Rodaquote:Op maandag 7 februari 2005 22:58 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat de eerste 80 minuten van de wedstrijd niet te zien waren vanuit het uitvak!
Goed dat Roda weer eens als een hecht collectief met veel inzet speelde.
Goed dat afspraken met de VC van Vitesse geldig zijn tot aan de ingang.
Hebben jullie ook nog een net en plastic wand erbij? Nee, dus jullie hebben die match wel lekker kunnen volgen! Fok het Gelredrama!quote:Op maandag 7 februari 2005 23:11 schreef WebForce het volgende:
[..]
Sja, heel Noord heeft daar last van, zou je in elk stadion hebben, veel heb je niet gemist (wel de spitsen van Roda). Enne wat voor een afspraken dan? Je mocht je petje niet meenemen oid?
Huilie.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog een net en plastic wand erbij? Nee, dus jullie hebben die match wel lekker kunnen volgen! Fok het Gelredrama!
Afspraken over sfeermaterialen. Maargoed, afspraken met jullie VC stellen dus net zoveel voor als jullie boekhouding.
Michael Jansen kan nog steeds international worden; Tegen Koné en Christiano maakte hij geen enkele foutquote:Op maandag 7 februari 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Vreven doet dat natuurlijk ook gewoon om zijn medespelers fel en agressief te maken. Je kan er terecht je vraagtekens bij plaatsen, maar scherp is Vitesse doorgaans wel. Wapenaar is ook al zo'n man die in dat proces belangrijk is.
Ik vond vooral Dikke Theo vrij geniaal bezig en die Michael Jansen laat eindelijk zien waarom ik een potentiele international in hem zag na zijn debuut in Vitesse 1.
750.000 + Huntelaar voor Sibonquote:Op zondag 6 februari 2005 21:59 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Misschien was huntelaar wel iets voor Vites. Die was is toch ook niet voor zo heel veel geld geld vertrokken naar Heerenveen?
Als linksback is die Frankel zeker een van de slechtste spelers in de HCE. Tegenwoordig staat hij meer op de linkerflank en kan die dus minder fouten maken en zo af en toe zowaar wat goed doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
Is Frankel niet ooit door ons Fokkertjes verkozen tot slechtste speler van de HCE?
Volgens mij heeft 'ie toen wel de finale gehaald, maar verloren van Wevers, die keeper van de Graafschap. Maar dat seizoen speelde hij nog als verdediger... (en maakte 2 eigen goals...)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
Is Frankel niet ooit door ons Fokkertjes verkozen tot slechtste speler van de HCE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |