Dat uiteraard, maar toch....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach, we moeten het uiteindelijk gewoon zelf doen. Als die luie kutflikker van een Powel die bal er gewoon inschiet dan pak je gewoon een punt tegen AZ. Als je achterin niet voor Sinterklaas speelt win je zelfs.
Precies, win je deze pot dan sta je gewoon 4e, en RBC was echt niet goed. Wij waren gewoon bagger.....dit was de slechtste wedstrijd die ik tot nu toe heb gezien dit seizoen. Ik hou mijn hart vast voor Roda volgende week, die zijn toch 2 tandjes beter dan RBC.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:07 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt wel alsof Vitesse niet bij de subtop wíl horen.
Als ze nog hadden bestaan was het nooit Vitesse geworden...zo eerlijk ben ik wel. Wageningen zit in het hart forever....maar inderdaad nu supporter van "onze" oude aartsrivaal...zoals vele anderen trouwensquote:
Zo kan je de'r ook over denken, maar om in de subtop te blijven moet je van de kleintjes winnen...quote:Op zondag 30 januari 2005 10:51 schreef methodmich het volgende:
Ach, RBC ligt Vitesse gewoon niet en er waren wat schorsingen.
das waar, maar aan de andere kant ...vorig seizoen waren wij nog een kleintje ....dus we hebben al een grote stap gemaakt :-) En verliezen is niet erg als er gestreden wordt, maar juist dat miste ik gisteren.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:43 schreef WebForce het volgende:
[..]
Zo kan je de'r ook over denken, maar om in de subtop te blijven moet je van de kleintjes winnen...
quote:Op maandag 24 januari 2005 15:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het is wel typisch Vitesse om straks weer punten te laten liggen straks thuis tegen Rbc. Maar daar ga ik niet vanuit.
Hm? Wat zeg je?quote:Op zondag 6 februari 2005 04:29 schreef DarkShine het volgende:
Tot straks! 3 Punten voor Roda, ALAAF!
Hu is carnaval, alaaf.........
voortaan moet je maar wegblijven uit het Gelredomequote:Op zondag 6 februari 2005 18:20 schreef kL0j00h het volgende:
Echt wel beter. Ben keertje niet naar Vitesse geweest maar wezen zuipen. Was ook héél gezellig
Welkom in Arnhem. Het is al jaren zo.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:37 schreef Pistol_Pete het volgende:
Lekker vaag allemaal. Vorige week de boot ingaan tegen RBC en nu weer "makkelijk" winnen van Roda
100% mee eens......de witte motor was foutloosquote:Op zondag 6 februari 2005 20:13 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat boft Vitesse toch met Wapenaar zeg.
Goede keeper, vandaag ook weer.
tis dat het je username is, anders was ik het met je eens geweestquote:
Misschien was huntelaar wel iets voor Vites. Die was is toch ook niet voor zo heel veel geld geld vertrokken naar Heerenveen?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef Stpan het volgende:
of het moet het ontbreken van een superspits zijn, maar wie heeft die nou wel?
Sja, heel Noord heeft daar last van, zou je in elk stadion hebben, veel heb je niet gemist (wel de spitsen van Rodaquote:Op maandag 7 februari 2005 22:58 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat de eerste 80 minuten van de wedstrijd niet te zien waren vanuit het uitvak!
Goed dat Roda weer eens als een hecht collectief met veel inzet speelde.
Goed dat afspraken met de VC van Vitesse geldig zijn tot aan de ingang.
Hebben jullie ook nog een net en plastic wand erbij? Nee, dus jullie hebben die match wel lekker kunnen volgen! Fok het Gelredrama!quote:Op maandag 7 februari 2005 23:11 schreef WebForce het volgende:
[..]
Sja, heel Noord heeft daar last van, zou je in elk stadion hebben, veel heb je niet gemist (wel de spitsen van Roda). Enne wat voor een afspraken dan? Je mocht je petje niet meenemen oid?
Huilie.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog een net en plastic wand erbij? Nee, dus jullie hebben die match wel lekker kunnen volgen! Fok het Gelredrama!
Afspraken over sfeermaterialen. Maargoed, afspraken met jullie VC stellen dus net zoveel voor als jullie boekhouding.
Michael Jansen kan nog steeds international worden; Tegen Koné en Christiano maakte hij geen enkele foutquote:Op maandag 7 februari 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Vreven doet dat natuurlijk ook gewoon om zijn medespelers fel en agressief te maken. Je kan er terecht je vraagtekens bij plaatsen, maar scherp is Vitesse doorgaans wel. Wapenaar is ook al zo'n man die in dat proces belangrijk is.
Ik vond vooral Dikke Theo vrij geniaal bezig en die Michael Jansen laat eindelijk zien waarom ik een potentiele international in hem zag na zijn debuut in Vitesse 1.
750.000 + Huntelaar voor Sibonquote:Op zondag 6 februari 2005 21:59 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Misschien was huntelaar wel iets voor Vites. Die was is toch ook niet voor zo heel veel geld geld vertrokken naar Heerenveen?
Als linksback is die Frankel zeker een van de slechtste spelers in de HCE. Tegenwoordig staat hij meer op de linkerflank en kan die dus minder fouten maken en zo af en toe zowaar wat goed doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
Is Frankel niet ooit door ons Fokkertjes verkozen tot slechtste speler van de HCE?
Volgens mij heeft 'ie toen wel de finale gehaald, maar verloren van Wevers, die keeper van de Graafschap. Maar dat seizoen speelde hij nog als verdediger... (en maakte 2 eigen goals...)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
Is Frankel niet ooit door ons Fokkertjes verkozen tot slechtste speler van de HCE?
En uiteraard is de ene wedstrijd gelijk aan de anderequote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:28 schreef methodmich het volgende:
Groningen uit is lastig hoor. Een concurrent als Utrecht ging er met 3-0 de teil in.
Die 0-1 was dus echt wel buitenspelquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:43 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, die 0-1 had moeten tellen en dus had Vitesse moeten winnen.
Maar een punt in Groningen is gewoon niet slecht, voor een ploeg die UEFA Cup wil halen.
quote:Stijn Vreven houdt het hoofd koel
Het was de avond van de 'afgekeurde zuivere goal' en de strijd tegen 'de beste kopper van de eredivisie'. Verdediger Stijn Vreven van Vitesse hield gisteravond gemengde gevoelens over aan de 0 - 0 in het Oosterpark tegen FC Groningen. Terwijl de woede van aanvoerder Richard Knopper moeilijk wilde bekoelen, bleef de discussie gisteravond tot in de nachtelijke uurtjes doorgaan. "Een zuivere goal", vertelde Knopper voor de microfoon van de NOS. "Dit zijn kostbare punten in een belangrijke fase van de competitie. Een fout van het arbitrale gebeuren volgens mij, maar de beelden zullen het wel uitwijzen."
Vitesse, FC Groningen en arbiter Fred Sterk kunnen er vandaag niks meer mee. Stijn Vreven ook niet. "Het lijkt me sterk dat het buitenspel is, maar ik weet het niet", zei Vreven. Als één van de weinig spelers was de verdediger tien minuten na rust niet in het strafschopgebied van Groningen te vinden toen Richard Knopper een vrije trap nam. Matthew Amoah schopte de bal over de doellijn, maar assistent-scheidsrechter Jürgen Schiphorst vlagde voor buitenspel. Omdat er verder niet werd gescoord tussen de nummers twaalf (nu elf) en vijf (Vitesse) van de eredivisie, werd de discussie na afloop in de catacomben nog eens over gedaan.
Op het veld had aanvoerder Knopper zich al bij het arbitrale duo gevoegd, maar hij was niet welkom bij het onderonsje. Zijn aanwezigheid was wel gewenst, want Knopper duwde zijn boze ploeggenoot Yakubu weg. Dit om nog meer schade dan een afgekeurd doelpunt te voorkomen. Vreven nam na een korte protestactie zelf al wijselijk afstand.
Vitesse moet met immers, zes spelers die bij een volgende gele kaart geschorst zijn, op zijn tellen passen. Vreven: "We mogen geen onnodige kaarten oplopen. Een half elftal staat op scherp, dus we moeten oppassen. We hebben ook afgesproken dat we elkaar in bescherming nemen."
Gele kaarten zijn een geaccepteerd fenomeen in de strijd om de knikkers. Vreven knikt: "Iedereen kent mijn speelstijl, ik ga elk duel 100 procent, daarbij kan ik wel eens een kaartje oplopen. Het gaat om de onnodige kaarten, voor praten, bal wegschieten, futiliteiten. Je moet elkaar een beetje helpen, want het gaat zeker problemen geven."
Minder problemen had Vreven met het gelijke spel, hoewel hij gevoelsmatig van verloren punten sprak. "Ik het gevoel dat we twee punten hebben verloren. Na tien seconden hadden we al op 1-0 moeten staan door Matthew Amoah. Hij gaat alleen op de keeper af, die bal moet erin", vond Vreven, wiens idee van tijd door de wedstrijdadrenaline werd beïnvloed. "Was dat pas na tien minuten? Maar die bal moet er wel in." Amoah scoorde het buitenkansje niet en zag zijn treffer na rust afgekeurd. "We hebben te veel kansen nodig om te scoren", meent Vreven. "Daardoor is de druk op de verdediging groot."
Toch hield Vitesse voor de tweede keer onder doelman Harald Wapenaar het doel schoon. Dat was mede dankzij de nieuwe doelman, die enkele keren knappe en stijlvol redding bracht. "We hebben niet zo heel veel kansen weggeven. In de eerste helft stonden we niet goed. Groningen speelde zonder linksbuiten, dus ik moest kiezen; doorschuiven of niet. In de tweede helft stonden we beter en had ik ook het gevoel dat er meer in zat."
Meer dan een punt nam Vitesse uiteindelijk niet mee uit Groningen. "Elk punt is er één en Groningen is natuurlijk geen slechte ploeg. Zij wilden revanche voor die 3-0 nederlaag vorige week tegen RKC. Ze gooien alles hoog voor de pot, dan krijg je altijd wat kansjes", weet Vreven "Zeker als je bedenkt dat je tegen de beste kopper van de eredivisie speelt. Ja, Martin Drent bedoel ik. Hij is groot, sterk, verliest geen kopduel en legt de ballen neer waar hij wil. Dan krijg je als verdediging altijd wel een paar kansjes tegen. Ik ken in de eredivisie echt niemand die beter kan koppen dan hij", aldus Vreven, die zich gisteren ook door de Groningse fans niet liet provoceren tot grensoverschrijdend gedrag. Vreven wilde nog wel beantwoorden aan de massale roep om 'zijn tieten te laten zien' en trok zijn shirt omhoog. Toen hem vervolgens luidkeels werd gevraagd 'zijn piemel te laten zien' besloot Vreven wijselijk de broek aan te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |